Zora wauw meid wat een mooie buik onze buiken lijken best wel een beetje op elkaar vind ik mooi hoor ik heb nu het gevoel dat het lekker hard gaat groeien heb jij dat ook?
Dank je! Gaat nu inderdaad steeds harder met groeien, maar kan me nog niets voorstellen bij een mega buik. maar dat komt nog wel haha.......
hahahaha heel zeker weten ik denk dat je de buik op het laatst wel even zat bent met slapen wordt het straks allemaal iets moeilijker maar het is wel erg mooi al die kijkende mensen naar mijn mega buik haha soms als ik de baby even een middagje niet voel schrik ik meteen hebben meerdere meiden dat ook?
Wat een prachtige foto's meiden, zal binnenkort eens een foto van mijn buik (alias; tientonner ) plaatsen, heb een HUGE buik . Wilma; ik hou je op de hoogte! Ok, nu ga ik op kraamvisite!!!
Fem: ben benieuwd naar je buikje!! Wilma: Ja, dat heb ik ook hoor, als ik even een paar uurtjes niets gevoeld heb ga ik me ook zorgen maken. Vaak voelt die kleine het aan denk ik want dan krijg ik weer een trap in mijn blaas ofzo. Haha.....
gelukkig dan ben ik niet de enigste die onzeker is dus, hier ook soms voeld het net alsof de baby op mijn blaas drukt soms ben ik echt met de baby in kontakt als ik haar dan aai dan voeld het net alsof ze naar mij toe komt zwemmen echt heel erg lief super Fem doe maar leuk leuk
Wuppie; mooi dat je wat van je hebt laten horen meid. Ik heb gister aan je gedacht. Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte toewensen. Dikke knuffel..
Volgens mij is iedereen een beetje onzeker als de baby zich stilhoudt, maar op zich is het heel normaal dat je de baby niet continu voelt. Hij/zij slaapt zo'n 16-20 uur per dag! En dat is goed, want dan is het aan het groeien. Dus denk daar maar aan als je haar/hem even niet voelt. Dan is het gewoon druk met groeien
hey meiden, @buikfoto's erg mooi allemaal!! @wuppie, sterkte met dit grote verlies.... @all, is me nu een beetje veel om op iedereen te reageren(heb trouwens wel alles bijgelezen), ben met hubbie en Luka bij mijn moeder....en we blijven vandaag bij mijn moeder slapen, zijn vandaag de hele dag op het water geweest, en ik ben me toch verbrand, auw auw auw....heb echt last van de zonne allergie...had een 3/4 broek aan, en door de broek heen gewoon mijn knieen verbrand.... morgen gaan we weer, maar neem extra bescherming mee....schijnbaar is factor 50+ nog steeds te weinig voor mij....
M.b.t. bewegen / trappen; hier heb ik dagen dat hij de hele dag trapt en soms momenten helemaal niet, MAAR; ik voel hem wel elke dag, net lag hij heel hard te trappen, we kunnen het nu ook al een paar weken aan de buitenkant voelen, vind het nogal wat; de placenta ligt aan de voorkant. hier trouwens ook onzeker als ik een paar uurtjes even niks gevoeld heb hoor.... Hierbij mijn foto bij 24+5, wat een buik he dames Bekijk bijlage 86785
Goeiemorgen! Hier voel ik de beeb heel veel. Wel de ene dag meer dan de andere dag. Maar als ik wat heb gedaan en ga daarna zitten, dan voel ik hem/haar daarna eigenlijk altijd even. Fem; je hebt inderdaad een grote buik. Maar het is wel echt een mooie zwangere buik. Probeer er van te genieten meid. Uh voor zover de buik niet in de weg zit dan he... Jeetje, ik zat me net te bedenken dat de tijd eigenlijk wel heel snel gaat he? Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik me hier heel voorzichtjes aanmelde. Ik was toen geloof ik 3 weken en 5 dagen zwanger. Had net een test gedaan en was helemaal hyper. En nu zit ik stiekem al af te tellen naar mijn verlof. Mijn verlof gaat trouwens in per 29 september. 6 weken van te voren.
mooie buik Fem groeid goed haha wat een lieve uitleg dat babys 16 tot 20 uur per dag slapen dat wist ik helemaal niet wat erg zeg maar wat fijn dat jullie er zijn, ik ga vanmiddag met mijn man op de vrachtwagen hij moet even wat ophalen en ik heb niks te doen dacht ga lekker met hem mee hopelijk is het vol te houden hahaha
Veel plezier op de vrachtwagen Wilma! Mooie foto's had je nog geplaatst trouwens! En Zora ook nog.. Sorry hoor. Ik vergeet alles! Mooie buik hoor!
goedemorgen, vandaag een lekker relax dagje! ga zo even een paar nieuwe slippers kopen waar ik net wat beter en langer op kan lopen. vanmiddag lekker in de tuin in het zwembad vertoeven! Heerlijk Over voelen van de baby: de vk hier vertelde dat je vanaf 28 weken zwangerschap je baby elke dag moet voelen. Dus voel je nu nog niet heel vaak wat is dat niet erg! (ik maakte me daar dus ook zorgen om...) Zal straks even een foto via de spiegel maken van mijn buikie! Heb al mooie voorbij zien komen. Maar nu eerst op naar slippers voor het straks weer zo heet is.