Luukske wat een mooie buikfoto!!! Lijst: Ik vind het ook wat onoverzichtelijk zo hoor! Ik zou zeggen degenen die hier al meer dan 2 maanden niet meer zijn geweest eraf doen en als ze terug willen meekletsen kunnen ze er toch weer bij?
Hoi meiden, Hier even een teken van leven, heb weinig puf moet ik zeggen Lise is met mijn moeder een paar dagen naar Drenthe en Mas ligt te slapen dus kon even wat bij lezen. @ Ineke als je 3 weken eerder bevalt, beval je niet te vroeg hoor. Alles tussen de 37 en 42 weken is optijd. @ Fem en Luukske nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. En Luukske mooie buikfoto. @Lilalin, balen dat je suiker niet goed is. @ vocht, helemaal nergens last van tot nu toe, moet zeggen dat ik dat wel erg prettig vind. @ haaruitval, hier is het ook niet normaal, en het voelt beroerd en touwerig aan. @ afscheiding, ik heb er gigantisch veel last van, soms hele slijm slierten (ranzig detail ) Hier een hele drukk baby in de buik, ik vermoed ook dat ze groot is want ik voel soms al een trap bij mijn ribben. Buik liep de vorige controle 2 weken voor, dus ben benieuwd wat het over 2 weekjes weer is, dan hoef ik pas weer op controle. Voor de rest heb ik niet zoveel eigenlijk, gewoon wat rustiger aan doen met die warmte. Ohja ik heb een spiegelreflex camera gekocht voor mezelf, dus ben lekker aan het klooien ermee. Foto van Lise in het parkje: IMG_0393kopie.jpg picture by Lise_ - Photobucket
Ooooh, wat een mooie foto! Wat een verschil met onze camera zeg. En natuurlijk heel mooi geposeerd door je dochter.
@zora, denk idd ook dat het door die 36 kilo afvallen komt....maar na de bavalling ga ik er weer voor! @moedertjeB, mooie foto @lijst opschonen, van mij mogen jullie....ben idd van mening als mensen zichzelf missen, kunnen ze zich melden... @weer, hoe is het bij jullie? hier gelukkig wat afgekoeld, ben blij dat het even iets minder is.... @all, heb vanochtend de was gestreken, zittend wel te verstaan, kreeg harde buiken van het staan en bukken....wilde vandaag de was en de bovenverdieping doen, maar dat gaat me denk ik niet lukken....straks hubbie maar aan de jas trekken... hij moet me zowieso de kamer schrobben voordat hij komende week weer moet werken, hij heeft dan 5 weken vrij gehad.
Heb even de lijst nagekeken net en echt heel veel meiden die al sinds maart niet meer meekletsen. Ik zal mijn lijstje wel even naar Wendy PB-en en dan kan zij belsissen wat zij er mee doet (in overleg hier).
Nog ff voor de duidelijkheid Het stoort mij niet de lange lijst maar opschonen vind ik ook geen probleem hoor!! Trouwens moooooie foto MoedertjeB, mooie meid hoor!! Super trots zul je zijn.
Lilalien: Mooi bescheiden buikje nog hoor en mooi kamerje als ik dat zo zie gaat het bij mij ook kriebelen. maar ons kamertje wordt pas 13 aug. geleverd dus nog even wachten.
Dank je Zora! Alles is van Ikea Ivm.de lijst jullie doen maar ,mij niet gelaten het is ook zo dat het dan makkelijker is kwa kijken wie wanneer moet bevallen. Ik heb nu alle kledij gewassen ,gestreken ,de planken liggen goed vol ,heb er nog enkele vrij Zaterdag gaan men vriendin en ik nogeens de stad in was nog niet bij united colors of Ben.geweest ,Z & Co en obaïbie niet ga dan voor setjes zien. De mannen en kindjes gaan naar een openluchtshow kijken van vliegtuigen. De oudste heeft nog uitslag maar ik vermoed dat hij een allergische reactie kan hebben van puffermedicatie. Hier staat men buik ook vaak gek ,dan scheef ,navel scheef enz.
Mooi buikje en mooie kamer Lilalien! Prachtige kleur ook (heb ook iets paars-achtigs in gedachten) maar we zien wel wat het wordt zodra we het geslacht weten...
@lilalien, mooi buikje en leuk kamertje....enne leuke kleurtjes, haha... @kleertjes wassen, wil binnenkort beginnen, gewoon alles op mijn gemak @kaartjes, ben bezig met de namenlijst voor de geboortekaartjes, hubbie mag het straks aanvullen....en dan ga ik een proefdruk aanvragen.... @all, ben straks flink door mijn rug gegaan....met de was uit de machine te halen...kruip er dan vanavond maar vroeg in, morgen een drukke dag met ziekenhuisbezoekjes en tandarts... enne in het vervolg mag hubbie de was doen
hallo, ik heb in t begin meegekletst maar ben toen een tijdje gestopt door de moeheid. Nu vindik het toch we weer leuk om mee te kletsen als dat nog mag van jullie Zal nog even in t kort wat vertellen over mezelf. Ik ben ano woon in dordrecht bEn 26 jr en ben in verwachting vanons eerste kindje. Heb hier voor een mk gehad met 8 weken. Maar gelukkig gaat alles nu goed. Ik ben 8 november uitgerekend en inmiddels weten we t geslacht ook en t is een jongetje.
Ik mocht vanochtend al voor de echo. En alles was oké! Helemaal happy dus. Alleen werd dat gelukkige gevoel vanmiddag iets minder. Mizaman belde op met de mededeling: Niet schrikken maar.. Hij heeft een aanrijding gehad, niet zijn schuld, maar wel een heleboel schade (ruim 3500). Auto is waarschijnlijk total loss. Daar moet eerst een schade-expert bij komen. Gelukkig heeft hij er zelf niets aan overgehouden, dat is het allerbelangrijkste. Wel even wat tranen moeten laten vanwege de schrik. Mijn dochter stond al voor mij: Mama, ben je verdrietig? Lila, prachtig kamertje!! En ook een hele mooie buik. Lijst opschonen, wat mij betreft prima hoor. Als de meiden dan alsnog weer willen meekletsen, kunnen ze er toch zo weer bij op. Luuske, dikke knuf, hopelijk morgen weer minder last van de rug. Ano, welkom terug!
@miza, fijn dat de echo goed was.... en wat schrikken van je hubbie, gelukkig heeft hij zelf niks...en wel vervelend zeg....hooop dat je wel een goeie prijs krijgt voor de auto, want een nieuwe aanschaffen kost altijd geld @ano, welkom terug! @all, net 2 uur geslapen, even mijn benen strekken en wat eten, dadelijk weer mijn bed in, heb echt flinke pijn, leuk als ik morgen op dat harde bedje moet voor de echo...hooop dat het morgen minder is!
@ Lilalien: Mooie foto! Pas jij je eigen bh's nog zo te zien? Dan puilen ze bij mij eruit haha. Hier alleen nog maar voedings-/sport- en zwangerschapsbeha's. Mooi kamertje. Welke serie is dat van de Ikea? Hier moeten we nog helemaal beginnen. Eerst even aan mijn oom vragen of en wanneer hij wil komen schilderen, hoop volgende maand. Dan nog de inbouwkast mooi maken. Gordijnen bestellen en ophangen. Commode en ledikantje van grote broer overnemen en dan inrichten en leuke accesoires erbij kopen. Grote broer krijgt begin augustus zn nieuwe (grote) bed geleverd, spannend! @ ano: Welkom terug en gefeliciteerd met je jongetje. @ Miza: Gefeliciteerd met de goede echo. En balen van de auto. Ben je de schrik al een beetje te boven?
de lijst is aangepas en alle wijzingen staan er als het goed is weer bij. morgen ga ik uitgebreid reageren ben nu te moe!