November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Luukske. Weet jij toevallig hoe het met je buddy Debby is? Ze kletste hier veel mee en de laatste tijd is het wel erg stil....

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wendy:
    zeker heel wat werk het aanpassen, en wat heb je dat stukje memoriam mooi gemaakt en geschreven.
    Als je hulp nodig hebt ofzo met de lijst moet je het maar zeggen!

Miza: gelukkig alleen blikschade en is je man er goed vanaf gekomen. Wat ontroerend van je dochtertje die vraagt of je verdrietig bent.

Lilalien: mooie buik en leuke meubeltjes.
    We kunnen die van ons deze week ook ophalen. Heb ze 2ehands gekocht en ga het zelf leuk opknappen. (althans poging doen tot, maar word vast heel mooi) Denise krijgt een ander kamertje en babykamer blijft babykamer. Alleen wat andere accessoires.
    Foto's volgen wel wanneer het klaar is :)
    Maar er moet nog heel wat gebeuren.
    Zolder moet nog afgemaakt worden, dan alle spullen van het ene kamertje naar zolder. Dan dat kamertje opnieuw verven, andere vitrage, inrichten etc...pfff

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    oww ja, was ook nog bij de fysio geweest. Volgende week maar weer!
    Moet het toch echt wat rustiger aan gaan doen. Spieren in het bekken zijn overbelast. Heb nu een bekkenband meegekregen om te proberen voor stevigheid. Kan ik die op het werk gebruiken en bij stukken lopen. Ben benieuwd. Morgen gaan ze op het werk ook kijken naar mijn rooster. Hopelijk word het nu eens serieus aangepakt.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jootje, doe rustig aan!!

@irene, Debby is op vakantie voor 2 weekjes naar Limburg!

@wendy, bedankt voor de lijst

@all, ben weer op, heb echt flinke pijn in mijn rug, ben nu regenmatig even aan het lopen, en duik zo mijn bed WEER in!
    hubbie heeft vanavond met Luka bij een tante frietjes gegeten, dus die had het makkelijk vanavond....ik was blij met een bammetje....

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi hoi ,

Al een drukke ochtend hier ,dochter heeft doorheen 2 beschermbarrieres in bed geplast en op de beschermhoes ook van de matras...hoe ik dat ga klaren om de geur eruit te krijgen :(:(:(

Dan is ze in een goed gemutste bui NOT heb ze al op de kamer gezet ,nu alweer jeeeeeeee zucht.

Wasmachine draaidt en mijn rikketikker ook.
    Heb geen zin omvandaag veel te moeten doen (dan denk je dat de dag ervoor)en dan ben je nog de hele tijd bezig..;);)

Die bh's zijn gekocht net voor het stoppen van men bv.is een 90 H dus ik zit op de rand van dat ze nog passen zou een I moeten dragen...:)
    Commode is van de Malm serie.
    Kleerkast is van pax en je kunt dan zelf de kleur en frame deur uitkiezen (birkenland wit gekozen) met allemaal planken om spullen te leggen.

Straks komt bezoek ,eigenlijk weinig zin in.

Groetjes

6. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hey allemaal,

Ano welkom terug gewoon weer gezellig mee kletsen

@luuske hoplelijk gaat het gauw weer beter met je rug

@ Jootje lekker rustig aan doen

@ hier ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en er was gelukkig helemaal niks aan de hand, behalve een bloedwaarde en dat waren de ketonen die verhoogd zijn dat komt voor bij diabetes en dat heb ik maar gewoon het idee dat je lichaam aan het verzuren is is maar raar hoor,ik moet volgende week naar de diabetesverpleegkundige en dan zal ik het haar zeggen waarschijnelijk moet ik toch beter ingesteld worden.

Ik heb de baby wel even weer mogen zien die is echt goed gegroeid helaas ligt de placenta er precies voor dus de trapjes en beweginkjes kan ik ook niet altijd voelen,verder vandaag weg een hele drukke dag en morgen en dan heerlijk vakantie ben er zo aan toe
    maar dames wie van jullie niet hahaha

iedereen weer een hele fijne dag

Xsie

7. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    even spammen

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Lilialien: O, dat verklaart een hoop, vond het al zo raar dat jij je gewone bh nog paste.

@ Wilma: Ik heb helemaal geen vakantie meer genomen. Ben vorige maand 9 dagen vrij geweest en toen zijn we een weekje weg geweest, maar nu moet ik door tot half/eind oktober. Maar ik werk maar 3/4 dagen per week dus het is te doen.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ ano: Mooi buikje! Je bent nog niet veel aangekomen of wel?

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik heb even een vraagje aan jullie hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen??

IKwas maandag bij de vk en ze vond dat ik teveel was aangekomen.
    Ik ben juist blij dat ik iets aan kom want kon altijd eten wat ik wilde en er kwam niks bij.
    Ben erg slank mijn startgewicht was 51 kilo en nu na 24 weken weeg ik 62 kilo volgens mij valt dat wel mee.
    T zit alleen aan mijn buik en borsten.
    nu moet ik volgende week bloed prikken voor zwangerschapssuiker.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben tot nu toe 3 kilo aangekomen. 70 --> 73.

Maar jij dus al 11. Kan je nagaan hoe slank je ervoor wel niet was, want het is echt niet aan je te zien.
    Maar er zijn wel meer dames hier hoor die al meer dan 10 kilo zijn aangekomen geloof ik.
    Hopleijk heb je geen suiker.

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Lilalien, kan je de beschermhoes er niet ronduit ritsen?
    Onze hond had ook eens op zijn matje geplast toen hij nog heel klein was en ik heb er toen met de hand over geschrobt met water, azijn en vloeibaar wasmiddel en laten drogen en toen dat droog was met febreze erover en het was eruit, maar dat is moeilijk voor jou denk ik, want het duurde 2 dagen om te drogen hier :S

ano, mooi buikje zeg! Lijkt een beetje op die van mij!
    En die 11 kilo zie ik ook niet zitten hoo!
    Ik ben nu 3 kg bijgekomen, van 56 naar 59...
    Ik woog vorig jaar in augustus nog 53 kg maar was al 3 kg bijgekomen door de hormonen die ik heb moeten nemen/spuiten... Maar die tellen dus volgens de gyn niet mee omdat dat dus al langer was voor ik zwanger ben geworden...

13. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    @wendy: Ik sta nog wel op de bevallinglijst, maar niet op de wensenlijst, terwijl ik je pas heb gepb't met mijn wensen..:(

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb me vanmorgen gewogen en ben nu bijna 12,5 kilo aangekomen. :$ Vk vind ook dat ik teveel ben aangekomen. :( ik eigenlijk ook.

Foto van mij is een paar pagina's terug te vinden als je nieuwsgierig bent. :D

Vind dat jij een mooie buik en mooi lijntje hebt hoor!

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    is dat nou nog steeds niet zeker??? :$
    sorry hoor gaat beetje langs mee heen en hoop gemist natuurlijk maar was er net naar op zoek en toen zag ik dit bericht van je... wanneer gaan jullie het weer proberen ?? ?

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja Wendy, nog steeds niet! vorige week naar de VK geweest en die zei dat het niet duidelijk was omdat de beentje dicht waren...
    Je zag wel 'iets' maar met gesloten benen lijken balletjes en schaamlippen erg op mekaar dus durfde ze opnieuw niets te zeggen :(
    Volgende echo is gepland voor 3 augustus bij de gyn!!! Hopelijk weten we het dan EINDELIJK!!!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ineke: Jullie beebje houdt het wel spannend hoor.

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    We zijn hier de schrik weer aardig te boven.
    Vandaag komt de schade-expert om de schade te taxeren, best even spannend, want zo'n jonge auto hebben we niet ivm met de dagwaarde.

Ik ga straks even mijn zinnen verzetten bij schoonzus.
    Ze had een tas met jongenskleertjes voor me.
    Kunnen de kids mooi even met elkaar spelen en wij even weer bijkletsen.

Ben tot nu toe 2.5kg bijgekomen. Maar ik ben op het moment een hele slechte eter. Gelukkig heb ik genoeg reserve van mezelf.
    Mijn twee buikjes worden nu wel meer 1 buik zeg maar, dat vind ik wel erg leuk!

Ineke, 3 augustus komt al aardig in zicht, maar als je het graag wil weten duurt het gewoon te lang.
    Ik hoop echt dat jullie het dan 100% zeker weten!

Wendy je hebt weer pb met nieuwe afspraken van mij.

ano prachtige babybuik heb je! Die kg's vind je helemaal niet terug joh!

Dit weekend gaan we weer verder met de beebkamer.
    Laatste muurtje behang kaal trekken en dan schuren en grondverven.
    Dinsdag over een week moet alles in de lak staan want dan komt mijn moeder de kamer behangen.

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    jeetje ineke hoe hou je het vol!!!!!!!!
    wat een klein eigenwijsje... nu al!

hier ook nieuwe afspraak gemaakt voor pretecho :)
    is wel pas 10 sept maar ja.. weer iets om naar uit te kijken.
    vandaag potje verf gekocht waarvan de buurt de kleur niet mag zien..... heb een leuk vitrine kastje die ik wil schilderen en daar wat kleine dingen in zetten op zijn/haar kamertje.. :)

zal zooo blij zijn als het kamertje er is! zucht!!!!!

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Leuk he Miza, al die kleertjes uitzoeken. Heb ik vorige week ook gedaan. Ik had de kleertjes van mijn vriendin haar dochter en zoontje, en de kleertjes van mijn eigen zoontje en ben er de hele avond mee bezig geweest wat ik wel en niet weer wil/kan gebruiken. Alle setjes bij elkaar zoeken... Veel plezier ermee!

Is de schade expert al geweest?

Deel Deze Pagina