hier ook behoorlijk gegroeid qua buste maar zou het niet in maten uit kunnen drukken..weet wel dat mn oude bh ECHT niet meer lekker zitten en ik blij was dat ik een posbadpak en te grote tankini had gekocht voor de vakantie want de bikini's konden toch ook echt niet meer
Haha inderdaad! En onze bovenverdieping is grijs met pastelpaars dus past prima het is alleen de kleur die erbij moet die we nog niet zo goed weten en de jusit schakkering... Maar daar is nog tijd genoeg voor he! Daarnet een collega van me op bezoek gehad, ze had 3 pamperdozen vol rompertjes, pyamatjes en pakjes bij van haar dochter (nu 8), ik mocht eruit kiezen wat ik wou! er zitten echt mooie dingen tussen! Ik ga in het begin niet zoveel nieuw moeten kopen denk ik
@ Lilalien: Ook een heel mooi idee eigenlijk. Alle babietjes hetzelfde eerste pakje aan. borsten: Hier altijd een D. Nu pas ik mn eigen bh's niet meer, maar zwangerschaps- en meegroeibh's pas ik nog wel D. Straks met de bv zullen ze wel echt huge zijn, net als de vorige keer.
@ Ineke: Leuk he, als je opeens zo'n doos voor je n eus krijgt en uit kunt gaan zoeken. Had ik ook met die vuilniszak van mn vriendin. Alleen dan wel weer 'jammer' dat je zelf niet veel meer hoeft te kopen. Als ik geen rem had (mijn man) zou ik dingen blijven kopen....
Inderdaad leuk Coco!!! En mijn 'rem' staat hier ook altijd paraat hoor Maar ik ga toch nog enkele pakjes zelf kopen hoor! Voor de speciale gelegenheden...
Sommige bikini's van mij ook niet meer haha, waren net Braziliaanse bikini's haha...ienieminie klein. Had gelukkig nog wel een paar grotere maten liggen die ik nog wel pas. (Ben voor ik zwanger werd 12 kilo afgevallen dus heb van maat 38 tot maat 42 in mijn kast hangen. Nu wel handig haha.
pfffff straks..??? dussuhhh ff blond doen hoor: maar mn borsten worden nóg groter ???? sorry heb echt geen idee hoe dat allemaal zit (hangt)
Proest wendy (ivm.shoppen dan e) Het is zo als men bv.geeft je borsten enorm kunnen worden ,ik droeg ook graag een gekleed hemd tijdens de feesten met rok maar ik kreeg die knoopjes dus niet meer dicht of alles stond in spleten open tussen de knopen (je kent dat wel). Tussen dag 4-5 is er stuwing en dan heb je echt niet zo'n (°) (°) maar ( ° ) ( ° ) boobs
hey meiden, @bh maten, ik ben voor de zwangerschap 36 kilo afgevallen, en had een paar sportbh's die ik te duur vond om weg te gooien, en die passen nu weer, zijn D/DD, kon voor de zwangerschap een C aan.... @shoppen, mijn remmen zijn los, maar niet alles in 1 maatje.... @1e pakje, heb idd ook het pakje van prenatal "puur" met het vogeltje...maar wie weer bedenk ik me voor die tijd weer... Luka's 1e pakje en jasje heb ik in een speciale bewaardoos, samen met de echo's de krant van zijn geboortedag, 1e speentje etc....gaan we voor deze beeb ook weer doen... @all, vanochtend de echo en controle gehad....alles was goed, beebje lag in stuit, groeide goed...was 565 gram... verder een verwijzing voor de fysio gekregen ivm BI/rugklachten...kan komende woensdag om 8 uur 's ochtends terecht. heb echt onwijs pijn....en mocht het de hele zwangerschap duren, laten ze me eerder bevallen.... hij wijt de pijn ook aan het vele afvallen, en nu de extra belasting qua gewicht in de buik... gyn wilde ook de tijd tussen de controles max 4 weken hebben, en echt niet langer ivm controles van de groei.... oh ja, heb gisteren piepschuim letters gekocht die ik zelf ga decoreren, zal ze een dezer dagen krijgen... verder heb ik een naamslinger besteld van stof, voor voor het raam, en een dromenvanger met de naam van de beeb
hey luukske daar ben ik naar op zoek! waar koop je die piepschuimletters dan?? en hoe groot zijn die ???
COCO,INEKE,3 kilo is netjes toch. IK maak me er niet druk om dat er 11 kilo bij is er mag na de bevalling toch nog wel iets blijven zitten. ZORA,ik zal is even zoeken naar je foto. LUUKSKE,fijn dat alles goed was op de echo. vervelend dat je last van je rug hebt. EERSTE PAKJE,ik heb 2 leuke pakjes die ik meeneem naar t zh. de ene bij prenatal gekocht een grijze met born to be a star. En een wit pakje bij een boetiekje gekocht. Nu moet ik alleen nog kijken voor een pakje maat 50. Maar ik heb al veel te veel kleertjes gekocht. Ik blijf bezig is allemaal zo leuk. HIER,kreeg vandaag mijn brief dat de cursus samen bevallen 17 augustus begint. Ben benieuwd of ik er iets aan heb. Is altijd gezellig om met andere zwangere te zitten dus zal wel goed komen denk ik.
Hmmm stuwing, das waar ook! Dus daar moeten we ook weer aan denken haha Morgen eens kijken in de zw-winkel van het liefje van een vriend van m'n man... ben bijna verplicht iets te kopen dan he...
@wendy, ik heb ze besteld bij www.piepschuimletters.nl, ze hebben daar letters tot 50CM, meen ik, heb zelf die van 35CM besteld, en ze hebben verschillende lettertypes....je kunt zelfs bij "preview" kijken hoe jouw letters/naam eruit komen te zien.... volgens mij kun je ze zelfs daar laten pimpen, of de spullen voor het pimpen krijgen, maar ik doe dat zelf. er zijn genoeg andere sites die ze aanbieden, vaak een stuk duurder, en sommige wat goedkoper, maar bij deze site hadden ze gewoon een mooie dikte van 5 cm, en dat vind ik mooier als je een contrast wilt aanbrengen, 1-2 cm vond ik te weinig.... ik ga ze zelf aan de zijkant zilver verven, en de voorkant paars....of net andersom....
luukske bedankt! ga ik hier nog wel wat bestellen denk ik! nu lekker slapen.. morgen sollicitatiegesprek! slaap lekker allemaal!
Haha ik heb geen enkel idee wat ik wil gaan geven, ik gebruik medicatie en het is ook daar een beetje van afhanekelijk heeft iemand ervaring met bv? ik zou graag meer uitleg willen hoe het een beetje in zijn werk gaat, en hoe zit dat met invriezen en diepvriesblokzakjes wat zijn dat? en waar kan je dat kopen haha wat een vragen he sorry als het wat zeurderig overkomt maar ben gewoon zo benieuwd. Eerste pakje och heb 2 maat 50 ik denk wel 4 maat 56 en een lief pakje 62 eerste pakje denk bij prenatal tweede bij de hema en de anderen in een baby winkel jeetje het is echt een hobby moet echt door lopen want anders koop ik echt alleen maar pakjes vast wel herkenbaar mijn man wordt er soms gek van, en mijn dochtertje roept als ze iets voor haar zelf heeft mama niet voor baby voor mij? zo schattig. Aangekomen ja verschrikkelijk ben denk ik nu wel al 10 kilo aangekomen de gyn vond het iets teveel ik was in een week een kilo gegroeid dat kun je er namelijk niet bij opeten niet in een week, ik heb diabetes gekregen in de zwangerschap dus waarschijnelijk ligt daar het probleem een beetje. Maar volgende week weer op controlle dus even afwachten wat het dan is, maar het is echt normaal hoor om 10 tot 15 kilo aan te komen geloof ik. Zijn jullie ook zo blij dat het warme weer even voorbij is? ik vind het heerlijk een ding is jammer dat is dat de jurkjes en de rokjes voorlopig in de kast kunnen en de driekwart broeken en leggings er weer uit haha heb zo'n heerlijke pof broek die je lekker kunt oppoffen heerlijk. hebben jullie veel merk kleding? ik wel ik draag veel mamalicious en queen mama en veel noppies het zit allemaal zo lekker ben een echte merken mens, van onze dochter hadden we ook veel merkkleertjes het is echt een verschil met wassen en gaat echt stukken langer mee dan niet merk kleertjes soms maakt het geen verschil hoor, maar het staat ook zo leuk. Ik wil nu graag weer merkkleertjes als het financieel toelaat. Fijne dag voor jullie allemaal Xsie
Goeiemorgen! Heb alles weer bijgelezen.. Sorry als ik iemand vergeet! Lilalien; leuke kleurtjes in de babykamer! Wendy; vandaag sollicitatie?!? Spannend! Heel veel succes! Luukske; mooi dat de echo goed was. Wilma; deze zwangerschap heb ik ook veel merkkleding gekocht. Veel noppies vooral. Leuke rokjes en shirtjes. Ze zitten heerlijk! Voor ons dochtertje heb ik ook veel merkkleding. Je ziet het verschil inderdaad meestal wel met het wasssen. Soms haal ik voor haar ook wel merkkleding van marktplaats, vaak lijkt het nog als nieuw! Piepschuimletters; wat gaan jullie daarmee doen?? Leek mij wel een leuk idee om dat aan de muur vast te plakken. Of is dat de bedoeling ook? Vandaag weer lekker vrij. Geen idee wat ik eens even zal doen. Gisteravond het hele huis al gepoetst. Dus ik ben vandaag echt vrij! Misschien ga ik wel even met dochterlief shoppen..
@ Wendy: ja, die borsten... Als je bv gaat geven groeien ze naar een maat waar manlief zn ogen niet vanaf kan houden, zo groot heeft hij ze nog nooit gezien. Alleen jammer dat hij alleen maar mag toekijken hoe de baby ze helemaal voor zichzelf houdt. @ Luukske: Hier ook zo'n doos met zwangerschapstesten, buikfoto's, eerste pakje, krant van geboortedag, geboorte felicitatiekaartjes, de slinger die voor het raam hing, het rapport van de kraamzorg, het kaarsje van zn eerste verjaardagstaart, enz. Mooie herinneringen voor later... Wanneer willen ze je in gaan leiden dan eventueel als de pijn aanhoudt? Vindt het echt balen voor je. Knuf. @ Wilma: Ik vind het ook wel even lekker hoor dat die erge warmte even voorbij is. Eindelijk slapen we hier weer beter 's nachts. Hier geen merkenmens. Zwangerschapskleding is vooral H&M en MissEtam.
hahaha kijken mag aankomen niet.. lijkt wel een klein kindje in de speelgoedwinkel dan zeker? jaaa zometeen om 10.00 sollicitatiegesprek.. wie had dat nou nog verwacht? >>ik niet! maar is wel tijdelijke functie parttime.. tot eind september.. dus dan kan ik daarna met zwsverlof ... ze weten alleen nog niet dat ik zwanger ben...
willen julllie AUB PLEASSSSSSSSEEEEE SVP EN BITTE stemmen op ons lief trouw hondje Tara??? (en dan zo hoog mogelijk natuurlijk he.. 10 sterren zou uit de kunst zijn.. ) https://www.royalcanin.nl/kalender2011/foto?id=1319 alvast bedankt!!!