November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kitty, die piepschuimletters komen hier idd aan de muur, boven de commode....

@coco, denk dat we gaan voor 37 weken....maar met precies 37 weken zitten we op mijn verjaardag...26 oktober....
    de gyn vond idd ook oktober een mooie maand! haha....

@wendy, succes meis...wat is het voor baan?

@all, de pijn in mijn rug is iets draaglijker, maar nog niet over...

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, kan woensdag pas bij de fysio terecht...gelukkig gaat het vandaag iets beter.
    dadelijk een kado voor mijn schoonmoeder halen, die is jarig vandaag, en morgen wil hubbie even de maasplassen op...

heb net trouwens de porseleinen knopjes op de kasten gezet, zal dit weekend even spammen...

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    WEndy, hoe is het gesprek gegaan?? Wat voor baan is het? Ik heb gestemd op tara.. Succes..

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Bij jullie ook regen? Ik zit de hele middag al te kleuren met mn zoontje. Gelukkig kan hij goed binnenzitten. Puzzelen, duplo-en en kleuren vindt hij geweldig.
    Had vanochtend de boodschappen al gedaan dus dat scheelt. Blijf nu lekker binnen tot 17.30, dan moet ik weer gaan werken.

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Luukske, 37 weken lijkt me mooi hoor! Ik mag mij ook rond die periode klaarhouden ;)
    En is toch extra mooi op je verjaardag? De tweeling van m'n zus is op dezelfde dag jarig als m'n moeder en die vinden dat allemaal geweldig!

Hier flink gaan winkelen in Tongeren, bij 9mois (hele mooie winkel) met mamalicious, noppies ed
    Heb een witte short en 3 t-shirten (topjes) voor 100 euro! Allemaal in 'solden' natuurlijk...
    EN heb van Noukies een muziekpopje gekocht voor in het wiegje (het paardje) dan hou ik dat nu regelmatig op m'n buik en het zou helpen om het baby'tje te troosten later als het niet goed kan slapen!
    Wel grappig: toen ik het begon te spelen kreeg ik meteen activiteit ;)

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: 36 kilo afgevallen voor de zwangerschap?? Wat goed zeg! Dan moet je wel veel discipline hebben.

Ik zag iets over kleding. Ik koop eigenlijk alleen "normale" kleding nu en geen positiekleding. Gewoon lange shirts, jurkjes met legging en tunieken. Dat gaat prima en kan ik straks ook nog dragen. Veel dingen van Esprit en dat soort dingen. Qua broeken heb ik wel een paar positiebroeken, maar momenteel zijn de leggings met lange shirts of tunieken erg populair. Leuke riem erbij en klaar!

@Wendy: Hoe is je gesprek gegaan?

Hier gaat alles prima. Ik voel me nog steeds top. Soms heb ik amper door dat ik zwanger ben. Ik voel me fit, fiets elke dag om in conditie te blijven en dat gaat echt goed. Bij de eerste had ik BI en was ik al met 20 weken thuis van mijn werk. Dat gaat nu ook goed en dat komt denk ik mede door het fietsen en in beweging blijven.

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    er is niet veel gekletst vandaag zeg!

mijn gesprek is goed gegaan!
    mag maandag beginnen en heb er zin in!

hoop alleen dat ik niet weer last krijg van stinkgeurtjes want is wel in de mosselbranche, op kantoor maar daar ruik je het nog, en ik ben dodelijk allergisch voor mossels. (letterlijk, niet overdreven)
    van de geur van gekookte mossels raak ik meestal ook behoorlijk beroerd maar hopelijk kan dit wel gewoon want ze zijn tenslotte niet gekookt dan.... :)

het is voor 20 uur maar de eerste 3 weken kan het ook wat meer zijn ivm inleren + vervangen van iemand die op vakantie gaat.
    de functie is administratief/expeditie medewerkster dus precies wat ik wil!
    het is wel tijdelijk.. tot eind september.. dus dan daarna maar met zwsverlof!

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Super Wendy!!! Gefeliciteerd met je nieuwe job!!! En maandag al beginnen, dat gaat lekker rap!

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank je!
    ja is heel snel gegaan want de hele procedure liep ook nog maar net: heb gisteren pas gesolliciteerd op de vacature!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ff andere stomme vraag misschien:
    iemand ENIG idee waar ik een caravan kan huren en dan niet te duur???
    heb er 1 nodig voor een weekend in september maar om er daar nou 1 voor te gaan kopen... :(

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oh ja..

nou komt a.s. maandag ons kamertje binnen, de meubels: en neefje jelt komt ze dinsdag mee helpen in elkaar te zetten!!!!! :):):):):):)
    dan kunnen we daarna gaan inrichten en accesoires kopen!
    heb al leuk lampensetje gezien jaaaahooeeeee

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Nee kan je niet verder helpen, wij hebben een caravan dus huren nooit.
    Ben je nu wel thuis dan a.s. maandag....je moet toch werken!! Wel super hoor dat het kamertje komt! Kun je lekker gaan inrichten!!

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
  14. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Poes is een dikke tien, wat een beauty!!! Ben ook meer een kattenmens, maar heb ook ff op je hondje gestemd hoor.

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja dotje he??? ;)

dank je wel!!!

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik heb op je beesten gestemd Wendy!
    Leuke dieren!
    En van harte met je nieuwe baan!
    Even een paar maandjes lekker aan het werk.

Wij gaan dit weekend even hard aan het werk in de toekomstige beebkamer. Moeders komt dinsdag over een week behangen, dus dan moet alles netjes gelakt zijn.
    Dochter gaat lekker spelen bij schoonzus, dus we kunnen er goed tegen aan.

17. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Wendy, van harte met je nieuwe baan. Goed hoor.
    En fijn dat je bijna aan je babykamer kan gaan beginnen.

Miza , ook veel plezier met het beginnen aan de beeb kamer. Zo wordt het echt "echt" he.:)

En verder scrollt de pagina niet meer, :) wendy heeft teveel geklets :D dus ik weet nu al niet meer wat ik net allemaal gelezen heb op de vorige pagina's.:(

Heb heerlijk gebabyshopt vanmorgen.
    Een dekentje en hoeslakens, molton, dekzeiltje voor het ledikantje.
    Een voorraad hydrofiele doeken en washandjes.
    Aankleedkussen hoesen.
    Nog een paar kleertjes, en net een babyfoon besteld op internet.
    Mmmm smaakt naar meer.:D

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
  19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedemorgen meiden,

ben weer een paar dagen niet geweest, ben zo druk geweest met werk en van alles. Sorry, sorry sorry *schaamt zich diep*.

Ik zal proberen vandaag wat uitgebreider te reageren :D.

xxx van mij

Deel Deze Pagina