November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi hoi,
    Wendy gefeliciteerd met je baan!!! En leuk dat je aan de kamer kan beginnen!!!
    Pff hier is het nog tot oktober wachten voordat ze geleverd wordt, maar hopelijk is het tegen dan wel geverfd en heb ik alle accesoires al! Maar er is niet veel haast bij want de baby zal in het begin toch bij ons op de kamer slapen...
    En ik heb net op al je diertjes gestemd ;) schatjes zijn het!!!

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank u allen.... voor de felcitaties en de stemmen op mn schattige viervoeters.. :)

denk dat ik mannetje zometeen eens wakker ga maken en heeeeel lief aan kijken want zou wel heel graag die lampensetje willen gaan halen voor de beebkamer.. :)
    en eigk ook een nieuwe droger... :(

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wendy, wat leuk, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

4. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Wendy; zo dat is snel gegaan! Gefeliciteerd met je baan! Hopelijk gaat het hier beter dan bij je vorige baan.
    En.. vandaag nog gelukt je mannetje mee te krijgen voor de lampjes en een nieuwe droger?
    Wij moeten ook nog een droger... Maar eerst nog een nieuwe auto. Genoeg grote uitgaven voor de deur dus..
    Zo nu ga ik chillen op de bank. Vandaag druk gehad op het werk...

5. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    #2805 Meeks, 24 jul 2010
    Laatst bewerkt: 24 jul 2010
    Wendy: gefeliciteerd met je baan!! Enneh...mosselen!? Ehw!!! Maar als je er niks mee te maken hebt verder.... good for you!!

Eerste pakje: ik heb verschillende dingetjes, varierend van maat 50 t/m 56, ook nog wat spullen al in 62 maar dat is erg optimistisch :D Heb wel 2 dezelfde pakjes van Name It Newborn, wit met groene letters "I LOVE PAPA" ... kadootje voor als ie thuiskomt ;)

Babykamer: ik ga volgende week de bedjes en de commode halen, bij BabyDump heb ik afgelopen week een badset gehaald... dus het inrichten kan bijna beginnen! Zodra het een beetje toonbaar is spam ik de foto's hier even!

Aangekomen: 6kg! And the best part is: de kont wordt kleiner, terwijl de boobs en buik lekker groeien!!!!!! :D

Boobs: Ik kan alleen maar zeggen: er zit eindelijk iets!!! :p

Viervoeters: Gestemd!!

Ego: Ik ben erg downie en best wel huilerig....loop hubbie ook om de haverklap af te bekken... snik...zucht... ik hoop maar dat het de hormonen zijn en dan ik niet ineens ben omgeslagen in een zeikerig huiswijf...:( ben ook moe en niet zo'n zin in eten... jah vette vieze ranzige dingen maar dat beperk ik echt zoveel mogelijk (<-- loopt nog even naar de keuken voor een plakkie cake;))... maak me gewoon een beetje zorgen, maar ik weet dat het uiteindelijk wel weer goed komt. Zie nu alleen even de zonneschijn niet meer achter de wolken... of zoiets :)

Nog te kopen: ZEKER nog een wasmachine, anders kan ik de hele tijd heen en weer naar mams.... ;)

Voor de ziekenhuisbevallers: Wat nemen jullie precies mee naar het ziekenhuis qua kleertjes etc.? Voor de beeb maar ook voor jezelf?

6. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Oh my God, nog 15 weken!!!! :$:$:$:$:$

TIJD GAAT SNEL!!! :)

Sorry, zag ineens m'n onderschrift en het drong ff tot me door ;)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal, wij zijn weer terug van vakantie zonder Ryan, die is nog lekker twee weken bij opa en oma in Limburg! We hebben het heerlijk gehad, maar soms (vaak) ook te warm...En Ryan is gisteren nog geopereerd (kleine operatie) aan zijn oog, arm mannetje! Hele verhaal staat op zijn website ;).

Ik red het niet om alles bij te lezen, daarvoor is het teveel. Als er nog iets spannends is gebeurd, dan hoor ik het graag ;).

8. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    @ Debby: welkom terug!!! En vervelend om te horen dat de kleine man geopereerd moest worden :(

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, lees dat je een nieuwe baan hebt, gefeliciteerd!

@Meeks, thanks, hoe gaat het met jou?

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    He Debby! Welcome back! Ik miste je al.

@Meeks. Herkenbaar. Ik zit nu achter de laptop met dikke ogen van het huilen de heeeeele ochtend. Volgens mij spelen de hormonen ook wel parten hoor!! Heb nu ook niet de puf om verder te reageren maar wilde je even een hart onder de riem steken. Doe rustig aan he!!! Digi knuff

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Even iets van me laten horen,ben ziek thuis,heb slijm op mijn longen vastzitten en krijg hierdoor weinig lucht.Ik lees zo nu en dan wel mee.

Ik zag dat Wendy een nieuwe baan heeft,gefeliciteerd.

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, en hoe gaat het met Ryan?
    lekker genoten in het Limburgse land? nog lekker geshopt?
    fijn dat je weer thuis bent, en wat leuk dat Ryan lekker bij opa en oma op de camping is.....

@meeks, ik neem gewoon 2 setjes kleding mee naar het ziekenhuis(jasje, pakje, romper, mutsje en sokjes), een omslagdoek, mijn eigen flesjes (just in case, want wil eigenlijk gewoon borstvoeding geven, en weet niet of ik/we moet(en) blijven) de maxi cosi met winterzak.
    en voor mezelf gewoon makkelijke kleding om thuis te komen, een bigshirt en wat toiletspulletjes....en wrs de laptop(we hebben WiFi op alle kamers in het ziekenhuis).

@wendy, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@mercedes, beterschap, en doe echt rustig aan!!

@all, kon het weer eens niet laten, heb een puma joggingpakje voor de kleine boy gekocht, met bijpassende schoentjes, haha...en bij de H&M was uitverkoop, heb op de groei wat kleertjes voor volgende zomer gekocht....

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Mercedes, beterschap, doe maar lekker rustig aan!

@Luukske, wat leuk zeg een puma joggingpakje!! En jij weer helemaal gesetteld thuis?
    Gelukkig gaat het met Ryan weer helemaal goed. De schrik was voor ons achteraf groter dan voor hem denk ik. En dan in combinatie met hormonen is geen goede zeg maar ;). Het was heerlijk in Limburg, maar te warm om uitgebreid te winkelen. Zijn wel even bij de Babyplanet en Prental in Heerlen geweest, maar daar niets leuks gevonden. Dus we wachten nog even af tot de nieuwe collectie overal hangt en gaan dan zoeken naar het eerste pakje.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, was idd erg warm he....
    ik was blij dat ik vanuit Kroatie thuis was....ook warm, maar toch anders, gewoon je eigen stekkie!!

ja, heb het weer eens niet kunnen laten liggen, is een maatje 62, dus daar groeit hij wel in....

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maatje 62 groeit hij inderdaad vanzelf wel in :D. Het had voor mij ook niet veel langer moeten duren hoor die hitte op de camping. Gelukkig hebben we climate control in de auto, dus als ik het echt niet meer trok, gingen we even een stukje rijden en afkoelen.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat zie ik nu in de lijst over Wuppie? Is haar kindje overleden :(?

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy gefeliciteerd met je nieuwe baan, hoop dat je geen last krijgt van de lucht.

eerste pakje: weet wat ik wil nu nog even halen :) heb al wel een ander pakje gekocht vorige week.

Wij zijn weer heerlijk thuis, heerlijk gehad op de camping. Heb de hele week weinig tot geen klachten gehad van mijn isschias en schaambeen maar nu thuis met de dagelijkse dingen is het weer aardig aanwezig helaas.

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby:
    wuppie en haar man hebben idd moeten besluiten de zws af te breken nadat bij de 20 weken + nader onderzoek is gebleken dat het kindje een ernstige hartafwijking had,
    zondag is ze ingeleid en is haar zoontje geboren.

heel verdrietig allemaal en we hebben er best veel moeite mee gehad allemaal volgens mij (voor wat ik van ieder gelezen heb)

dit even heel in het kort, ze heeft er zelf ook ergens een topic over gestart dus als je meer wilt weten ...

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby wat fijn dat je vakantie leuk was maar idd die warmte!
    en wat naar dat de kleine man geopereerd moet worden! :(

nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties!

pffff ben er vandaag ineens helemaal niet blij mee dat ik weer 'moet' gaan werken.
    maar heb ook zo'n pokkepest dag dat niks goed is in mijn ogen. tranen om niks, ook chago om niks en tegen manlief ook, en die is zelf ook niet helemaal happy volgens mij. wat een rotdag!
    nu is hij werken en zit ik moeder ziel alleen en vind me zelf echt heeeeel zielig!
    ga maar lekker kastje schilderen voor ons beebje.. !

wel vandaag nog lampjes besteld (wij wilden weer en kleuren combi die speciaal besteld moest worden natuurlijk.... ;))
    droger nog niet gedaan maar heb nu ff lijntje buiten gespannen en wasknijnpers gekocht... ook leuk!
    heb nog een droger staan die dus eigenlijk niet meer gebruikt mag worden maar in noodgevallen en onder toezicht kan het nog even hoor

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Meeks, ik weet ook niet goed wat mee te nemen naar het ziekenhuis!!!
    Ik vroeg me af, wat doe je aan bij de bevalling??? Mijn zus kreeg bij de eerste epidurale en daardoor had ze een ziekenhuishemdje met open rug aan, maar bij de tweeling gewoon een nachtjapon met spaghettibandjes...
    Verder heb ik gisteren op een site een lijstje gevonden... ben nu even te moe om het op te zoeken, maar kom het morgen even posten!!!

Mercedes, veel beterschap toegewenst!!!

Luukske, ben even jaloers ;) ik wil ook zo graag al een 'eerste pakje' kunnen kopen!!!! Als ie nu maar de benen opendoet op 3 augustus!!!

Deel Deze Pagina