November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hahahaha meeks dat besef had ik gisteren ook ineens..
    huh....?? nog maar 17 weken ????? WHAAAAAA !!!!!

2. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Debby; welkom terug. Wat zielig dat je jongetje geopereerd moest worden! Wel mooi dat hij daar nou nog even kan genieten bij opa en oma.

@ Wendy; dikke knuffel!

@ Meeks; ja wat gaat het ineens snel he? Mag van mij wel een beetje langzamer gaan!

@ Hier; Heerlijk geslapen, hoefde er deze nacht niet eens uit om te plassen!
    Hebben jullie trouwens ook wel eens last van harde buiken? Ik had het deze week een paar keer. Misschien moet ik het toch wel wat rustiger aan doen...

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Ik kom eindelijk eens even reageren, ik reageer op gisteren en vandaag dus als ik niet op iedereen reageer; sorry!!!!

Wendy;
    Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Leuk hoor :). Heb je gisteren uiteindelijk toch nog een beetje kunnen genieten?? Gelukkig komt er altijd weer een nieuwe dag na een baaldag!! Ik zal zo ook even gaan stemmen voor je :)

Ineke;
    Oh, wat moet je lang wachten op het kamertje... maar; shoppen voor accessoires is ook hartstikke leuk!!!!

Kitty;
    Ben je lekker uitgerust? Ik hoop het voor je. Hier ook al regelmatig last van harde buiken, doet enorm pijn hier.... ik ga dan eigenlijk gelijk zitten (zie je het voor je; ik laat alles uit mn handen vallen en ga zitten ;) hahahahahaha). Gelukkig trekt het redelijk snel weer weg hier....

Meeks;
    Oh, ik heb ook al maatje 62 klaarhangen hoor, niet veel, 1 pakje ofzo :D. Oh wat lekker; 6 kilo, ik al heeeeeeeeel wat meer hoor ;) hahahahah (excuus; vocht :p). M.b.t. meenemen naar het zkh; Ik had bij mijn dochter een lang tshirt aan tijdens het bevallen (eentje die tot over mn doos viel, ik ga toch geen kort tshirt dragen terwijl ik daar rondloop? ;)), voor onze dochter had ik twee complete pakjes maat 50 en maat 56 bij me. Verder kun je op het forum hele lijsten vinden voor in je tas of koffer. Wij hebben trouwens ook een nieuwe wasmachine, een 7 kg machine, ideaal! Het gaat hard he.... 15 weken, oh my.... ik moet nog zoveel doen!!!

Debby;
    Fijn dat de vakantie zo leuk is geweest. Hoe is het nu met Ryan?? Ik heb je website niet (sorry) dus ik kan niet het hele verhaal lezen... ik hoop wel dat het goed gaat met hem....

IreneH;
    Ff een dikke knuffel voor jou, hopelijk gaat het snel beter met de hormonsters!!!

Mercedes;
    Oh jeetje joh, beterschap!!!

Luukske;
    Oh wat ben je lekker aan het shoppen geweest!!! Heerlijk he, ik wist idd dat het solden is in Belgie, lekker kleertjes scoren hoor!

Lot23;
    Doe je rustig aan? Hier ook enorm pijn in mijn schaambeen, zeker als ik wat meer gedaan heb overdag... vervelend he :(, wist ik maar wat je ertegen kunt doen.....

Hier;
    Het gaat, als ik geen last heb van mn rug doet mn schaambeen pijn of ik heb hoofdpijn, pffffff, het is wel iedere keer wat, baal ik van want dat zorgt ervoor dat ik net effe wat minder op mn blauwe wolk zit. Vanmorgen moest ik aan Femman vragen of hij me wilde helpen met mn broek aantrekken omdat ik mijn been niet meer omhoog kreeg... dan vind ik mezelf zo zielig (erg zeg dat zelfmedelijden ;)). Maargoed, we zetten dapper door, nog 8 weken tot ik met verlof ga, yahoo!!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe!!!

4. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning ladies,

Debby welkom terug :) Ik kan me voorstellen dat het weer lekker is om thuis te zijn.

@ kleertjes, wij hebben eigenlijk amper nog wat gekocht. Ga ik binnenkort maar mee beginnen, heb wel al gekeken maar was veel zomerspu en daar heb je niet zoveel aan in november ;)

We hebben we veel geld uitgegeven voor een nieuwe auto, die krijgen we als alles goed gaat volgende week, hebben een Toyota Corolla Verso gekocht. Ben dr helemaal blij mee!

Zijn jullie ook zo snel buiten adem? Als ik met Mas de trap opgelopen ben dan sta ik eerst 5 minuten bij te komen. Echt niet normaal.

We hebben 12 augustus nog een pretecho, dus ben benieuwd ondanks de voorliggende placenta of het gaat lukken om een 3/4D echo te laten maken, bij Lise en Mas ging het beide keren niet.
    Ik heb ook het idee dat mijn buik nog steeds voorloopt, hij zit echt al hartstikke hoog. Soms al een por in mijn ribben. Dus ik ben benieuwd wat de verloskundige volgende week heeft.

Wendy gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Fem, lekker zo'n grote trommel. Kan hier ook wel van pas komen, maar onze wasmachine is pas 1,5 jaar oud, dus beetje zonde.

Lise is weer helemaal gelukkig want haar vriendinnetje is weer terug van vakantie, die heeft zich echt stierlijk verveeld! Die is zonder ontbijt net de deur uit gerend toen ze zag dat ze weer thuis waren.

Vandaag beetje wassen en voor de rest niet zoveel in de planning staan.

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben ondertussen eindelijk begonnen met het uitzoeken van de kleertjes van onze dochter maten 50/56/62/68. Man wat een berg. Ik merk dat ik van de kleine maatjes nog veel kan hergebruiken, daarna wordt het echt meer meisjes-achtig.

Voor de meiden die een pb hadden gestuurd; maatjes 50 en 56 zijn met name HEMA en prénatal, 62 en 68 is echt een mix van Mexx (beetje) Esprit, Prénatal en HEMA. Zodra ik alles uitgezocht én gewassen heb zal ik foto's maken.

MoedertjeB; wauw een nieuwe auto, lekker, ben benieuwd hoe ie bevalt zeg! Hier ook snel buiten adem en ook al een enorme (hoge) buik. Onze wasmachine was kapot, dus kwam eigenlijk goed uit (alhoewel; het kostte wel weer wat ;)), daarom kozen we gelijk voor een 7 kg, zeker als we er dadelijk twee hebben rondrennen en ik zie hoeveel was ik nu al heb!!!!!

Ik vergeet steeds te melden dat de naam van jouw zoon heel veel op die van mij lijkt (zo korten mensen mijn naam altijd af ;), dus steeds als ik zijn naam lees ben ik gelijk alert, hahahahaha.

Leuk hoor een pretecho, moet ik ook nog een afspraak voor maken :).

Nou, ik ga weer verder ;).

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    bleh ik wil vandaag naar de kermis!
    laatste dag al weer maar man slaapt en moeten nog naar verjaardag (geen zin in!)

gisteren avond toch nog leuke avond gehad want heb mooi kastje geschilderd voor de beeb! :)
    alleen vandaag even goed opletten dat ik zonder verfspetters in mijn haar ofzo de deur uit ga. ;)

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahaha Wendy, zeker als het knalrood of felgroen is even goed nakijken ja ;). Ik heb trouwens een topic geopend in de lounge m.b.t. een goed doel voor kleertjes / knuffels en speelgoed.... misschien dat jullie nog een leuk idee hebben???

8. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hey meiden,

even een berichtje om te laten weten dat ik nog steeds leef! :)
    Heb ontzettend last van de hormoontjes vandaag, voel me boos en verdrietig... :(
    Gister ook nog een actie gehad van schoonloeder waar ik me nog steeds boos om maak, heb ontzettend slecht geslapen en ook nog eens hoofdpijn.
    Kan een zwangere vrouw nog meer hebben??? GRRRRRR....

Meisje ligt lekker te slapen en ik ga de babykamer een beetje opruimen, volgende week zaterdag wordt deze behangen en dan is deze ook zo goed als af!

Ladies, tot gauw weer en hopelijk zijn de hormoontjes dan wat vrolijker!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, thanks voor de korte update over Wuppie, zal straks even kijken/lezen in haar eigen topic. Schrik er ook van!!! En vandaag weer een goede dag voor jou?! :D.

@Lot, welcome back ;).

@Kitty, harde buiken is inderdaad meestal een teken dat je het even iets rustiger aan moet doen.

@Fem, vervelend meis dat je iedere keer wel ergens last van hebt, maar ook heel herkenbaar :S. Ryan's website is www.ryanroge.blogspot.com, mocht je niets te doen hebben ;). Het gaat gelukkig weer goed met hem. Hij is lekker bij opa en oma op de camping en heeft het helemaal naar zijn zin daar!

@MoedertjeB, wat leuk dat jullie een nieuwe auto hebben gekocht! En haha die Lise zonder ontbijt rennen naar haar vriendinnetje :D. Ryan had heel veel contact de eerste week met onze buren en die gingen daarna naar huis, Ryan stond te huilen en wilde ook naar huis :D :D. Hij was dat jongetje trouwens zo weer vergeten hoor ;).

@Lief, voor jou een dikke knuffel meis! Stomme hormonen ook!!

@Hier, weer misselijk, in de vakantie ook al, maar dacht dat het door de anti-biotica kwam...niet dus :(. Gisteravond mijn eten eruit gegooid en vanochtend weer gal. Het lijkt erop dat ik eindig waar ik mee begon de eerste 10 weken :( :(.

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    MoedertjeB, hoera een nieuwe auto! Is altijd leuk en ruikt zo lekker he!
    Ik heb ook erg snel buiten adem!!!
    Komt omdat m'n buik enkel naar voren en boven groeit (dus niets opzij) en tegen m'n middenrif aanduwt... misschien is dat bij jou ook zo?

Ik ben vandaag bij een vriendin geweest die haar babyspulletjes verkoopt, maar het meeste (park, bed, maxicosi, stoel) heb ik al... ik kon toch nog een easyfix op de kop tikken voor 50 euro dus ik ben weer helemaal blij :)

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @moedertjeB, mooie auto...

@fem, is idd wel handig dat in het begin veel kleding unisex is....

@wendy, volgend jaar lekker met de kleine naar de kermis...gezellie op de carousel....

@debby, beterschap!

@lief, die vervelende hormonen toch....

@ineke, lekker als je zo ook aan spulletjes kunt komen...
    hoe is het trouwens gegaan met dat badje/commode in 1?

@all, net is de overbuuf even geweest met haar dochtertje, de kids even samen spelen en wij bijkletsen....

onze oude overbuuf(en haar oude buren, waar nu die mensen wonen die pas na 1 week de geboortevlag buiten hadden hangen) heeft laatst een MK gehad, waren ook al bijna 5 jaar bezig, en doen aan ICSI...ben er wel van geschrokken, had het ze wel gegund na al de jaren....

verder vertelde mijn overbuuf, dat het stiefzusje van haar man laatst door de doktoren is opgegeven...32 jaar, baarmoeder kanker en helemaal uitgezaaid...eind van het jaar redt ze niet meer, ze zouden september gaan trouwen en aan kindjes willen beginnen....jeetje dan wordt je wel weer met beide benen op de grond gezet, en zie je weer eens dat het niet alleen oude mensen zijn die ziek worden.....

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    weer zo'n rustig dagje vandaag hier....

niet meer naar de kermis geweest, wel naar verjaardag. het zij zo.
    volgend jaar idd lekker met ons ukje!
    zometeen nog even wat dingen van de babykamer weghalen die schoonouders niet mogen zien want die zijn hier morgen ivm leveren van de meubeltjes...
    best lastig want ze mogen ook niet op zolder komen maar wij houden nog steeds vol dat we niet weten wat het is... wat is er dan zo geheim???

las hier ook weer over een aanvaring met lastige schoonloeder?? vervelend zeg! wat zijn het toch loeders he! zie het morgen ook al weer helemaal niet zitten maja we krijgen groot deel van hun dus moet het maar een dagje slikken :(

vandaag ook hormonen dag hier hoor!
    verdrietig en kwaad om alles en heb er weer helemaal geen zin in. waarin? geen idee!
    zal goed zijn als ik morgen weer kan gaan werken. of ook niet trouwens! bah! hellup!

de stemmen voor hondje en katje gaan ook niet helemaal naar mijn zin... zijn volgens mij veel mensen die zomaar slecht stemmen omdat hun eigen beestje dan misschien hoger op komt.. terwijl die van mij ook zo lief zijn! :(
    ze staan erg laag :(

maar goed.. dat waren weer mijn klaag-5-minuutjes. ik laat jullie weer met rust.. ;)
    fijne avond nog en succes met eventuele afspraken morgen!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje heftig hoor Luukske, dat brengt je inderdaad wel weer met beide benen op de grond.

***Debby blaast de hormonen even weg bij Wendy, even rust***

@Hier, weer een schimmelinfectie :(. Net de ha-post toch maar gebeld voor een kuurtje, want krabte mezelf al helemaal stuk van onderen...kan het over een uurtje ophalen, dus even wakker blijven. Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank je debby!

he balen dat je weer een infectie hebt!

heb er nu ook 1! voor het eerst pas en leek even minder te worden maar nu volgens mij weer erger dus morgen toch ook maar even naar HA.. :(

ik ga slapen.. morgen eerste nieuw werkdag... :) + :(

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, ik moet afkloppen....bij Luka al vroeg in de zwangerschap en nu nog niet....weet iig dat het geen pretje is!

@wendy, succes vandaag, hopelijk geen last van de nare luchtjes....enne ben benieuwd naar jullie kamertje....

@schoonloeders, hier is het eigenlijk het tegenovergestelde....

bij Luka hebben ze in de zwangerschap helemaal niks gekocht(is hun eerste kleinkind), of echt laten blijken dat ze blij waren.
    na de bevalling waren ze zelfs een keertje echt boos op mij(Luka lag 6 weken in het ziekenhuis, en ik had daarvoor ook al 6 weken erin gelegen. ik was na de geboorte 24/7 in het ziekenhuis, en het vp-personeel heeft mij eens naar huis gestuurd om de accu op te laden, had tenslotte een KS gehad, en rustte nooit. bezoek bij Luka mocht er niet bij zonder dat 1 van de ouders erbij was. mijn schoonouders kwamen net die keer dat ik naar huis was gegaan, nou had je moeten horen....zij kwamen speciaal naar hun kleinzoon kijken....nee, naar mij werd niet gevraagd!! blehhhh).
    mijn eigen moeder reed om de dag 2 uur op en neem om mij op te zoeken, deed mijn was etc...en dit terwijl mijn pa een zwaar herseninfarct had gehad, en ze die zorg ook op zich had genomen.
    Deze zwangerschap hebben ze ook (nog) niks gekocht, hoeft ook niet, maar gewoon laten blijken dat je interesse hebt, is ook goed....
    mijn moeder heeft deze zwangerschap weer actief meegeshopt, terwijl zij het echt niet zo breed heeft als mijn schoonouders, en is super enthousiast....

16. Zomerbloem

@Luukske; hier is ook weinig interesse van de schoonfamilie. S.ouders zijn gescheiden en ook tot nu toe nog helemaal niets gehad. Maar toevallig het weekend wel een toezegging gehad van svader dat we nog wat dingetjes mogen uitzoeken (vorige keer hebben we een geldbedrag gehad en daar heel veel voor gekocht). Van m`n ouders krijgen we best wel veel, ook maakt m`n moeder de lakentjes voor de wiegjes en ledikantjes en heeft m`n vader dingetjes gemaakt voor de babykamer.
    Het gaat natuurlijk niet om de spullen die we krijgen maar de aandacht en interesse naar de baby en zwangerschap.

Wat er eigenlijk is gebeurd het weekend met smoeder is namelijk dit. (waarschijnlijk stel ik me aan, gooi het dan maar op de hormonen!). Ze is een week op vakantie geweest naar Griekenland maar heeft helemaal niets laten van zich laten horen. Ze is op zaterdag aangekomen en m`n vriend heeft zondagavond zelf maar even gebeld of ze goed was aangekomen (zoveel tijd kost een smsje toch niet?) De rest van de week heeft ze niets laten horen. En vriend heeft ook niet meer gebeld.
    Ze heeft vlak voordat ze op vakantie ging gevraagd of vriend haar eventueel op zou kunnen halen om 22.00 uur. Hij heeft gezegd dat dat niet gaat lukken omdat het dan nog erg druk is in het restaurant (hij is kok). Ze zou dan nog even laten weten of we de auto bij het treinstation moesten neerzetten zodat ze zelf naar huis kon. Niets meer over gehoord, ook niet op de dag dat ze naar zou huis zou gaan vanaf Griekenland. Belt ze zaterdagavond om 22.15 uur op dat ze op het station staat en opgehaald kan worden!!:$ Is mijn vriend niet duidelijk genoeg geweest??? Ze heeft nog ruim 3 kwartier daar staan wachten want hij was nog niet klaar met werken (als ze had laten weten dat de auto op het station had moeten staan, was ze allang thuis geweest).
    Het zal wel aan mij liggen (band tussen haar en mij is al niet goed) maar ik vind het gewoon belachelijk en asociaal dat je niet even aan je zoon laat weten dat je goed bent aangekomen op je vakantieadres en er maar gewoon van uit gaat dat je opgehaald kan worden.:x Vriend vindt dat zelf ook wel maar zal het nooit hardop zeggen en maakt zich er verder ook niet druk over.
    En dan zegt ze ook nog eens dat ze een cadeautje heeft voor haar kleinzoon, en haar kleindochter dan? Telt die niet meer??
    Momenteel kan ik dat mens wel schieten! En dan zie ik haar hoogst waarschijnlijk vandaag ook nog eens!

Sorry voor m`n geklaag, maar moet het even kwijt. Daarom was ik gister ook boos en verdrietig. Want voor mij voelt het nu alsof m`n vriend gebruikt is door z`n moeder. Ik hou zoveel van hem dat het mij pijn doet hoe ze met hem omgaat.:(

17. Zomerbloem

Ik heb ook besloten dat ze bij de geboorte van dit kruimeltje niet naar het ziekenhuis mag komen, maar pas als we thuis en geinstalleerd zijn. Niet eerder. Heb slechte ervaringen overgehouden aan de vorige keer.
    Ze zal er niet blij mee zijn, maar ik wil het zo en vriend staat achter mijn keuze!

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lief, meis het zijn echt niet de hormonen....als ik het zo lees, is ze gewoon niet goed in communiceren...is toch duidelijk wat jullie af hadden gesproken....
    ennne, alleen een kado voor de kleinzoon, en niet voor Isa? wat is dat voor een actie!!! moesten ze me hier niet mee aankomen, voor de 1 wel, en de ander niet!!

wat betreft ziekenhuisbezoek, als ik poliklinisch ga bevallen, wil ik ook dat we ze pas thuis op bezoek krijgen....en ik wil mijn ma vragen om op Luka te passen als het zover is....ook al wonen mijn schoonouders praktisch om de hoek, en om de hoek van Luka's school....mijn ma woont een dik half uur bij ons vandaan, maar die vraag ik dan gewoon om te blijven logeren....
    als het een geplande KS gaat worden, idem dito....

19. Zomerbloem

@Luukske; het ligt dus niet aan mij gelukkig! Hahahaha...
    Bij de bevalling zal m`n moeder er weer bij zijn en m`n vader zal op Isa passen. Hij wil een week voor de uitgerekende datum en een week erna vrij nemen zodat hij er zo goed als zeker is om haar op te vangen. Mocht het anders lopen dan mag Isa alleen nog bij m`n broertje en schoonzusje. Schoonzusje bevalt in september dus die heeft dan nog verlof. Maar ze gaat echt niet naar m`n schoonfamilie.
    M`n moeder zal waarschijnlijk ook de eerste nacht thuis weer bij ons slapen, zodat ze ons kan helpen met wakker worden en met Isa en de baby. Vorige keer is ze ook blijven slapen en was wel heel fijn om samen het haar en Isa een momentje te hebben. Vriend lag toen nog te slapen, we waren pas om 03.30 uur thuis en gingen om 04.30 uur naar bed. Om 06.30 uur zat ik alweer met Isa bij m`n moeder op de bank.

Ik ben ook heel benieuwd of ze alleen wat voor de baby heeft of ook wat voor Isa. Als het alleen voor de baby is, ben ik bang dat ik ontplof. Maar goed, ik ben me nu al aan het opladen voor het ontplofmoment, eerst maar eens afwachten!

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lief, jij hebt je plan dus ook al klaar, haha....hier dus ook....

@wendy, ik heb net de bestelde letters van piepschuim ontvangen, en ze zien er echt super uit (zat ook super goed ingepakt), dus een aanrader!!
    denk dat ik morgenmiddag begin met verven, mijn moeder komt Luka dan namelijk ophalen tot woensdag!

Deel Deze Pagina