@coco, idd is geen pretpakket die kraamdoos, maar bij Luka had ik er nog een speelgoedkist bij en wat speelgoed, nu een tandenborsteltje en tandpasta...haha... @all, ik kan volgende week de blije doos al ophalen....eerst maar even bellen of ze ze op voorraad hebben, want de prenatal is hier niet in de stad, moet er toch echt de auto voor nemen.... @all, net op mijn werk geweest, even met leidinggevende bijgebabbeld, ga officieel met verlof op 5 oktober, en ga dan in februari weer aan het werk! dus das de periode van mijn 16 weken verlof...rest is gewoon zw.... heb moeten aangeven hoe het gaat met mijn werkschema, en dat blijft lekker zo gehandhaafd zoals het was.... ze vroeg of ik nog ouderschapsverlof wilde of vakantie, maar denk niet dat ik vakantie opneem, hoogstens de dagen van dit jaar ga ik opmaken....ik werk alleen 's avonds dus hoef niet echt iets te regelen thuis voor 2 kindjes....
beneden wordt hard gewerkt aan de babykamer.. ben boven op zolder stiekem bezig aan het kastje wat het neefje natuurlijk nog niet mag zien moet wel elke dag werken ja maar kan gelukkig beetje eigen baas zijn over de tijden (hoe lang enzo mag ik dus zelf weten) vandaag maar 5 uurtjes gewerkt en morgen 6 .. gisteren bijna 5 ... heb gelukkig nog veel afspraken staan die ik zo snel niet meer kon verzetten..
@wendy, wel fijn dat je het een beetje kunt indelen.... en benieuwd naar jullie kamertje....haha....enne knutsel ze!! ik moet nog verf halen voor de letters van piepschuim(ze worden zilver met paars)
Meiden, dit komt misschien heel onverwachts, maar ik stop met bij jullie schrijven. Ik wil graag alles bijhouden en schrijf nog op 2 andere fora mee (1 hier op zw.pag) en dit kost me gewoon teveel energie. Door de vakantie heb ik gemerkt dat ik rust kreeg, omdat ik niet alles hoefde bij te lezen en te reageren en nu ik weer thuis ben, wil ik weer alles bijhouden. @Luukske, mijn buddy, ik vind het erg jammer, maar zou het evengoed leuk vinden om te horen als je bent bevallen! @De rest, het ga jullie goed meiden en ik wens jullie alle succes met de bevalling!
@ Debby: Erg onverwacht en jammer... Maar hopelijk krijg je nu inderdaad wat rust. Het is ook erg veel werk als je per se alles bij wilt houden en lezen. Het ga je goed. Laat je het met de tijd nog wel even weten als je bevallen bent?
Ik vind het ook erg jammer en zal hier af en toe nog wel even komen neuzen, maar niet zoals ik nu doe. En tuurlijk zal ik het hier even plaatsen als ik ben bevallen .
@ Luukske: waar had je die letters gekocht/besteld? Lijkt mij ook wel wat. En iemand toevallig een idee voor een naambordje op de slaapkamerdeur? Voor mijn zoontje heb ik een mooi hout draakje met zn naam erop, gekocht op de kerstmarkt in Duitsland vorig jaar. En nu wil ik dus weer zoiets, het liefst via internet te bestellen.
Oja, heb de eerste babywas eirn gedaan. Kon het niet laten. De dekens voor in de wieg. Die komen toch bij ons in de slaapkamer in de kast en die ben ik nu helemaal op aan het ruimen en plaats aan het maken voor de baby.
Jammer Debby, maar het is idd ook wel erg veel om alles bij te houden dan. Ik ben ook aktief op meerder fora en daarom reageer ik ook niet dagelijks. Hier al wel de kleertjes van dochterlief uitgezocht, maar nog niets gewassen. Ik had in het begin heel veel naturelkleertjes bij haar, dus die kunnen we mooi weer gebruiken. Ik heb trouwens de eerste keer dat ik toen alles gewassen heb, geen wasverzachter gebruikt, enkel waspoeder. Behang is helemaal weg nu, vandaag gaat alles in de grondverf. In het weekend alles netjes in de lak en dan komt volgende week mijn moeder de babykamer behangen en kunnen we weer verder. Ik had me natuurlijk bedacht om laatst al witte gordijnen in de aanbieding aan te schaffen (al in april), maar nu we een jongen krijgen heb ik liever een andere kleur (antraciet). Gelukkig geen probleem bij Leen Bakker, maar we moeten wel wachten tot eind september tot ze binnen zijn. Maar tegen die tijd zal ik ook pas de ledikantdeken en zo kopen. Ik wacht tot de mama-mazzel-dagen van prenatal eind september. Scheelt toch weer een beetje in de knip. Alleen het kamertje aankleden duurt zo nog wel effies.
Hoi iedereen , wij gebruiken geen wasverzachter voor de babykledij wat wit is doe ik met dash en de rest met le chat. Ben ook niet meer zo actief ,merk gewoon dat men hoofd er niet naar staat. -Erg drukke kindjes doordat dat de oudste de jongste meesleurd in zijn gedrag -Privèmoeilijkheden met de peter van ons kleintje en zeer ernstig (niet naar ons toe maar in zijn privè) ,zijn al vele tranen gevloeid ,slapeloze nachten en hartkloppingen voor geweest. -Voel me vaak niet goed door bovenstaande want menlief trekt het zich erg aan. -Op en af doktersvisites voor mezelf en binnenkort check-ups voor de kindjes alvorens de school opnieuw start. Maar goed dat ons kleintje goed beweegd iedere dag en mijn buik goed groeidt. Voor mij kan het niet snel genoeg november worden "als" ik het haal want heb ergens het gevoel dat het eind oktober kan worden. Hou jullie goed & veel plezier met de voorbereidingen! xxxxxxxxxxxxxxx
Lilalien; we hadden je idd al gemist.. Het heeft je ook nog niet echt mee gezeten thuis deze zwangerschap he? Probeer je rust te vinden meid! Debby; lijkt me een hele drukte om overal actief mee te schrijven. Ik doe alleen hieraan mee, maar soms is me dit al te druk.. En ik wil ook niet hele dagen achter de computer zitten. Miza; mama-mazzeldagen bij de prenatal?? Scheelt dat veel? Ik moet ook nog wat lakentjes en dekentjes hebben. Maar als het veel scheelt, wacht ik ook tot eind september.. Zonet naar de vk geweest. Ben weer goedgekeurd. Hartslag van de beeb was wel aan de hoge kant. Maar de beeb is ook zo druk de hele tijd.. Vrijdag heb ik de extra groeiecho. Ben benieuwd wat daar uit komt. En nu weer lekker genieten van het mooie weer!!
@debby, snap het wel....maar is wel erg jammer dat je ons gaat verlaten, nou verlaten....dat je minder actief wordt! enne natuurlijk laten we onderling weten hoe het met ons gaat verlopen in de zwangerschap en bevalling, we kunnentoch een sms sturen?
Debby: jammer meis, maar je moet in eerste instantie om jezelf denken hoor! Ik ben hier ook niet altijd even veel te vinden, soms klets ik veel soms weinig, maar dat moet ook kunnen toch? Niemand moet zich verplicht voelen elke dag te komen kletsen!
Het is echt om te janken...de peter dus heeft 2 jaar gevreeën een kindje van 1,5 en zijn wederhelft is met heel zijn inboedel ,kind en centen gaan lopen.Hij heeft niets maar niets meer van doen en ze gingen bouwen ,bouwgrond moet hij nu dus volledig afbetalen want zij weigerd (komt ze op de zw arte lijst te staan). Enkel omdat hij te 'goedgelovig'was om alles op beide namen te zetten en niet hetgene wat van hem kwam bij hem te laten staan van centen...
jeetje wat een nnieuws weer! debby jammer! maar kom af en toe gezellig nog ff neuzen idd en dan blijf je op de novembermamalijst staan.. we willen het natuurlijk wel weten als je bent bevallen ja! lilalien: jeetje dat is ook wat! pffff het zal je maar over komen.. kamertje: commode en bedje staan in elkaar.. nu de kast nog.. ga alvast beginnen met eerste wasje daarvoor las toevallig gisteren ook dat wasverzachter slecht is voor de baby.. had ik geen idee van! meubels komen nu trouwens wel erg groot over in verhouding tot hetk amertje.. nog maar goed nadenken voor we het in kunnen richten en gaten in de muur boren om dingen op te hangen.
Schiet al op het kamertje Wendy leuk! Wel wat fotootjes plaatsen binnenkort he? Lilalien; Wat een toestand zeg. Sterkte met alles! @ babywasjes: ben ik hier nog lang niet mee bezig, heb net alles opgeborgen in dozen omdat ik anders bang ben dat iemand per ongeluk het geslacht raad. Wasjes komen wel als ik verlof heb.
@Luukske,heb jij al een afhaalbericht van de babydoos,krijg je die per mail of post? Hier nog niks gezien. Ben wel nieuwsgierig wat er allemaal inzit. @Wendy,leuk dat je het kamertje kon ophalen,bij ons is het ook gisteren geleverd,manlief heeft het meteen in elkaar gezet,begint al op te schieten en steeds echterte worden. @Debby,soms is het ook moeilijk om alles bij te houden,hoop dat je iets meer rust krijgt. Fijne zwangerschap gewenst. @Coco,naambordjes met naam heb ik via ads van marktplaats gezien. Als je naambordje intypt,krijg je er meerdere misschien ook bij jou in de buurt,dan kun je ze eventueel afhalen. @Kraamzorg, hier ook nog niks gehoord. @Babywas,ik wacht tot na de vakantie. @Kraampakket, hier ook nog niks gezien maar volgens mij was dat ook ergens in de 7e maand. Ben cz verzekerd. Bij mijn 1e zoon was het een mooi rode doos waar je tevens speelgoed in kon opbergen,heb hem nog steeds met alle 1e spulletjes. @Schoonmoeder,die van mij woont bijna 40 km van ons vandaag,we gaan er op zondag heen en ze is wel oke. Morgen moet ik terug naar de huisarts,heb nog steeds dezelfde klachten. En volgende week vrijdag gaat mijn vakantie in,vind het rot als ik dan niet meer geweest ben,maar gezondheid gaat voor. Soms heb ik het idee dat ik de kleine minder voel,hebben jullie dat ook wel eens?