@mercedes, doe je rustig aan!!! hier voel ik de beeb juist elke dag, en dan voornamelijk rond de middag en 's avonds een hele tijd.... van die blije doos krijg je een brief thuis...die vrouw belde omdat ze de juiste adresgegevens wilde controleren... de kraamdoos zijn ze idd ook erg vroeg mee! @kitty, fijn dat je weer goedgekeurd bent! @lilalien, jeetje zeg wat een verhaal, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.... @zora, is idd iets, dat geheimhouden...haha, was vanochtend zelf vergeten een dromenvanger met de naam van de beeb op te bergen toen mijn moeder op Luka paste, gelukkig lag hij niet in het zicht! @wendy, ben benieuwd naar jullie kamertje! @coco, naambordjes....heb via Mp een mooie van hout gevonden die ik bij Luka heb gebruikt.... @piepschuimletters, heb ze besteld bij www.piepschuimletters.nl ze waren er in no time, en ze zien er super uit, worden ook goed verpakt ivm verzenden....echt een aanrader! @all, heb net bij de gamma de juiste kleur gevonden voor de piepschuimletters te verven....
@ All: ik ben wel bijgelezen, maar ik ga zo even douchen en dan lekker op bed hangen denk ik.... heb een beetje een off-day... Fijne avond!
@Blije doos: ik kreeg vandaag een mailtje dat ik de Doos kan afhalen vanaf vandaag t/m 21 augustus. Er staat in: "De blije doos staat voor je klaar bij Prénatal! Gratis, met boordevol leuke en handige produkten, zoals Pampers luiers, spenen, nuttige informatie én een Prénatal waardecheque. Daarmee kun je de laatste dingetjes die je nu nog nodig hebt extra voordelig kopen."
Ik zal eens even noteren wat er allemaal inzit in de blije doos mede ik heb al een dikke maand geleden heb kunnen afhalen en even opvoorhand bellen is een must want ze zijn ook zo verdwenen!
-1 fopspeen bibi I love mama -1 brochure van bibi -kortingsbon prenatal van -5 bij besteding van 25 -kortingsbon miss etam -15% op positiemode -kortingsbonnen voor Pampers en pamperdoekjes -1 lege doos witte verpakking om pamperdoekjes in op te bergen met daarin 2 pakjes met telkens 4 pampertjes maatje 1 newborn (gele verpakking) -2 extra verpakkingen met nogeens 4 x die bovenstaande pampertjes en daar zit ook nog een urine indictatorstrip in verwerkt zoals je ze in't zh krijgt. -spuuglap van Nutricia -knuffellapbeertje van Nutricia -Brochure van Nutricia -1 tijdschrift Wij ouders (of hoe heet het) -1 antivlekkenpoederzakje van een bepaald merk -nog een aantal brochures en kortingsbons waarvan ik de naam kwijt ben....
Vroeger bij de dochter zat er een heel pak pampers in dat wel mja 16 pampertjes is ook al heel wat je smelt zowat bij het zien ervan
@blije doos, ik ga hem komende week halen..... @lilalien, zijn toch wat leuke dingen die erin zitten... @all, zijn er ook meiden die katoenen luiers en broekjes gaan gebruiken, ipv de wegwerpluiers? just curious.... ik heb er wel, had ze voor zoonlief als die flinke luieruitslag had, maar vind het zo omslachtig.... ik heb net de piepschuimletters geverfd, morgen de 2e laag, en dan veilig opbergen tot de bevalling....want heb nog geen gordijnen op de kamer hangen, en als er mensen(zoals oma's en opa) op de kamer komen, moeten we het natuurlijk niet verklappen....haha....
Lilalien, kan het zijn dat we dit in belgië niet kunnen aanvragen? Heb net even geprobeerd en geeft altijd een foutmelding bij de postcode + telefoonnummer :'( Indien dit niet mogelijk is, zou iemand hier hem bij zijn thuis willen laten bezorgen en dan betaal ik de verzendkosten naar België??? (wel eerst even checken hoeveel dat zou kosten en dan schrijf ik het over per pcbanking)
Ineke als je even opvoorhand belt naar Prenatal Heerlen dan zetten ze je de doos aan de kassa aan de kant omdat wij van BE zijn hanteren ze andere afhaalopties daarvoor. Ik belde op maandag ,toen waren ze er niet ,vrijdag (de dag voor ons ikea bezoek om de meubeltjes)waren ze net geleverd. Dus wij eerst naar daar en ze stond mooi aan de kant met onze naam. Enkel zeggen dat je van BE bent anders vragen ze om de afhaalbon (voor de NL'ers).
Ja maar welk adres moet je dan ingeven? En Heerlen is eigenlijk ook nog erg ver :s kom eigenlijk nooit in NL...
Prenatal Heerlen Babyartikelen | openingstijden winkel, HeerlenPrenatal Heerlen Babyartikelen | openingstijden winkel In de Cramer 162 6412 PM Heerlen Tel: 045-5740459 Prénatal Heerlen Openingstijden Winkel Maandag: 13.00 - 18.00 Dinsdag: 09.30 - 18.00 Woensdag: 09.30 - 18.00 Donderdag: 09.30 - 21.00 (koopavond) Vrijdag: 09.30 - 18.00 Zaterdag: 09.30 - 17.00 Zondag*: 12.00 - 17.00 (*alleen op koopzondagen) Feestdagen**: 12.00 - 17.00 (**Indien geopend) Prénatal Heerlen is gevestigd op de Woonboulevard Heerlen. Prénatal Heerlen is gevestigd in Winkelcentrum In de Cramer.
en je kunt niet zomaar vragen aan iemand uit NL om de doos nogmaals te bestellen is immers per adres.
Leuk dat je even neerzet wat er in de Blije Doos zit Lilalien. Toen mijn zoontje is geboren zat er volgens mij precies hetzelfde in.
@Ineke: Vind je het wel al die moeite waard voor de Blije Doos? Eerlijk gezegd is het niet zo heel bijzonder wat erin zit. Veel reclame en een paar kleine dingen (proefverpakkingen). Ik denk dat als je het los koopt dat is dan net zoveel kwijt bent als verzendkosten betalen voor een pakket.
Hmmm das waar... dan moet ik eens bij ventje of zusje horen of we 'toevallig' niets nodig hebben uit de Babydump in Heerlen haha
Even snel een egoberichtje van mij -sorry alvast-. Vandaag de uitslag van de MRI gehad van mijn man (heeft een goedaardige tumor in zijn hoofd), zag er gelukkig goed uit. Ze willen waarschijnlijk dit jaar nog gaan opereren. Brrr, ben er wel een beete huiverig voor, ben benieuwd of ze dit voor of na de bevalling gaan plannen....... Hopelijk gaat alles goed bij jullie. Dikke kus van mij
Ja dat op zich wel, maar een operatie in het hoofd vind ik toch wel eng... Er zitten daar zoveel vitale dingen. Maar je moet vertrouwen hebben in de artsen. Komt vast goed! Hoe is hij er achter komen dat hij dat in zijn hoofd had? Had hij bepaalde klachten?