November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meeks mooie kamer! En zo schattig die twee bedjes!

Fem gelukkig is het goedaardig joh. Idd wel heel eng zo'n operatie. is hij dan even uit de roulatie en heeft hij dan zorg nodig? Ook misschien wel handig te weten met de planning?

Debby jammer van het niet meer meekletsen. Hier ook vaak te druk hoor maar dan lees ik ff snel bij en af en toe posten. Blijf je ehct niet gezellig?

Lilalien wat een gedoe zeg!

Hier alles ok. Baby nog flink druk maar onderin mn buik altijd onder de navel 'zone'. Gister kleertjes uitgezocht van mn dochter, toch veel wat hij dan straks niet aankan...te roze..te veel hartjes...te veel bloemetjes..haha.
    Ik ga in september beginnen met kamertje. Zitten hier ook met huis dat te koop staat en nu de zomertijd. Dus nog even geduld...grrrr.

Verder 13 augustus een 3/4d echo gepland en 10 september weer een echo voor de lokalisatie van de placenta. Gaat best snel de zwangerschap.

Oh btw word weer gestoord van de vochtvoeten/benen. Het is bijna net zo erg als bij mn dochter, doet ook echt zeer. Bloeddruk is gelukkig nog ok 110/76.

Hier denk ik beschuit met muisjes en wat ik bij mn dochter had gedaan voor het werk waren slagroomsoesjes met dan choco en dan in de muisjes dippen. Ook leuk en handig want je kan ze tevoren maken en gewoon weer in de vriezer gooien :D.

groetjes!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en blije doos doe ik niet..vond er vorige keer ook niet zoveel inzitten en je hebt er nadien alleen maar last van met al die ellendige post en mails die je krijgt...

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Heeft iemand misschien de kortingscode van CenterParcs die in de ZwangerKadoos van de Etos zat?
    Wij willen een weekendje boeken maar ik kan hem echt nergens meer vinden.
    Of is die bon persoonsgebonden?

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb de bon weggegooid omdat ie niet meer geldig is.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Echt niet? Ik dacht juist dat ie nog lang geldig was. Vorige week heb ik namelijk ook nog op de site van CenterParcs de code ingevuld om te kijken op welk bedrag we uit zouden komen en toen werd de korting gewoon verrekend. Maar toen heb ik nog niet geboekt omdat ik er nog niet uit was naar welk park we zouden gaan.
    Denk dat de bon daarna per ongeluk bij het oud papier is beland.
    Iemand anders die het misschien even kan checken?

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    @ fem: jee das heftig zeg! idd wel fijn dat het goed aardig is maar liever helemaal niks toch? is toch spannend zo'n operatie :(

@ kitty: ja klopt! maar verf kleur was alleen aan de bovenkant te zien dus die heeft mijn man tegen zich aan gehouden en daarna snel in tasje in de auto gezet :) hoop voor je dat je neef het niet gzien heeft!

@ kamertje: hij is klaar! nou ja de meubels dan! wandplankje vandaag omgeruild want die klopte dus niet.. :( maar is gelukkig meteen opgelost.. heb hem net opgehangen (manlief is nog werken en ik had natuuuuuurlijk geen geduld!)

@ tandarts: moest er vanmiddag heen.. :( bah! ben zoooo bang voor die man! maar tijdens de behandeling is ons kleine frummeltje speciaal even wakker geworden om mij af te leiden met wat bewegingen continue en dat werkte goed! hou nu al zo veel van hem/haar!!!

@ geslacht: wij zitten er sinds enkele dagen over te denken om het maar gewoon bekend te maken. willen zo graag alle accesoires in de kamer doen en die gewoon lekker laten zien aan iedereen ... hebben geen zin om kamer dicht te houden en/of die kleur dingen pas op het laatste moment te doen...

@ werk: gaat goed en mag lekker zelf weten hoe veel ik werk de komende weken! heerlijk hoor! vanaf 23 aug is het zoiezo 20 uur maar en tot die tijd denk ik dat ik maar lekker op de 32 ga zitten ofzo... als ik daar zin in heb.. ;)

@ divers: collega van mn man is twee weken geleden weer papa geworden, we wisten al dat het een meisje zou zijn...2 x geslbepaling gehad...en dat was leuk voor hun want ze hebben al 2 jochies.. maarehh... nu is het er dus en is toch echt weer een jongen!!! ahhhh!!!!

@ piepschuimletters: wat leuk zeg! zou het ook zo graag willen.. maar nu blijkt mannetje het niet leuk te vinden..?!?! ben wel benieuwd naar je eindresultaat hoor!!! ;)

@ ineke: jeetje nog 1 week! ik help je écht hopen dat het dan eindelijk zeker is wat jullie krijgen!!!

@ meeks: wauw ziet er super gaaf uit zo joh@!!! leuk die muren ook! en supergefeliciteerd met de vergunning voor je man! logisch dat je daar super blij mee bent toch!? en hij natuurlijk ook :)

@ coco: sorry kan je niet helpen :(

7. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hallo dames
    ik heb vanmiddag na het schilderen een verkeerde beweging gemaakt waardoor mijn banden opgerekt zijn. auw best pijnlijk vooral met lopen, ben maar even naar de huisarts gegaan en die zei dat ik morgen waarschijnlijk als een stijve plank wakker wordt en met een week moet het minder worden.
    zijn er nog meer dames die erg last van bandenpijn hebben?
    @fem sterkte met de operatie van je man
    @meeks leuk kamertje heb je
    @wendy wel lastig he om het geslacht geheim te houden, ik heb me ook al een paar keer versproken

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Coco,oeps…dacht echt dat ie verlopen was.

@Wendy,ik heb het ook alleen over een hij,maar niemand heeft dat schijnbaar in de gaten gelukkig. Ik heb zelfs een liedje op de cd in de auto waar zijn naam in voorkomt.

@Meeks, fijn dat de vergunning rond is voor je man,kunnen jullie eindelijk echt samen genieten.Enne kamertje ziet er ook al leuk uit.

@Aapje, bandenpijn heb ik zo geen last van alleen als ik echt druk in de weer ben geweest,maar ik doe nu alles rustig aan.

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    heey meiden,
    ik ben even een tijdje weggeweest, maar jullie zullen me vast niet gemist hebben want er wordt hier zat afgekletst;)

babykamertje is af.. eigenlijk is alles klaar behalve de baby;):p
    we zullen nog een week of 15 geduld moeten hebben;)
    kan echt niet wachten:)
    sorry ik heb alles doorgelezen maar ben het ook weer vergeten wat ik nog wel weet..
    Fem, sterkte met je man.. (operatie)
    en meeks, mooie kamer! en wat fijn dat je man een verblijfsvergunning heeft!
    nou ik ga nu gauw slapen, Liefs!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nog een babykamertje af! :)
    nu alleen de babys zelf nog inderdaad hahahaha

mercedes en aapje: is zeker lastig! heb me nog nergens versproken dus dat gaat wel goed maar heb gewoon geen zin meer om steeds zou goed op te moeten letten en zo geheimzinnig te doen samen met manlief :( we willen het gewoon van de daken schreeuwen!

ga nu gauw werken...

fijne dag allemaal!

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @wendy dan zeg je het toch gewoon alleen hier, kun je even luchten...:D

@meeks wat een schattig kamertje....te lief met die bedjes zo

@fem sterkte met je man, en het komt vast allemaal goed...

@moontje ga je ook nog fotos laten zien van het kamertje, ben benieuwd...

ik ga ook nog foto's nemen van hoe de kamertjes nu zijn en als ze af zijn....maar dat duurt hier nog wel een tijdje...
    Zo vandaag gaan we met de kindjes naar de dierentuin in arnhem, hoop dat het mooi weer blijft en ik niet teveel last van harde buiken krijg (moet over 2 weken naar vk kijken wat hij er van zegt)

(ondertussen dat ik dit typ krijg ik een paar flinke schoppen .....;))

Fijne dag allemaal!!!

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Veel plezier in de dierentuin Nony!

Ik ga straks op de thee bij een vriendin die nog wat babyspulletjes voor me had.
    En man heeft een dagje vrij genomen om wat klusjes te doen. Hij gaat de badkamer opnieuw kitten en daarna gaan we samen kijken voor gordijntjes enzo, leuk.

Oja, volgens mij is het gelukt met de actiecode van CenterParcs, heb er op internet één gevonden. Ben nu op de site aan het boeken en de korting is verrekend, alleen nog even voltooien en betalen als mannetje het ermee eens is. En dan 5 november nog lekker even een weekendje weg, voor het laatst met zn drietjes....

Fijne dag iedereen!

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, fijn dat het gelukt is.....kon je dat doen met of zonder annuleringsverzekering?

@wendy, werk ze!!
    enne kan me helemaal voorstellen dat je het geheimhouden zo moeilijk vindt, en het van de daken wilt schreeuwen....

@moontjee, bij jullie het kamertje ook af, lekker....

@all, kruip dadelijk even een uurtje op de bank, en dan met zoonlief even de stad in....

14. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi ,

Meeks ,idd.prachtig kamertje!Heb idem lamp;)
    Proficiat voor je mans verblijfsvergunning ,kwam ook gisteren nog op jullie jongensnaam uit via een site moest direct aan u denken.
    Ja wij zoeken dus altijd 2 namen ondanks we weten wat het gaat worden.

Ivm.verspreken ik zeg altijd hij of het of de kleine of het dat een HIJ of ZIJ is laat ik aan de anderen over :D

Straks weer voor sinds lang nogeens kijkers ,nu het ineens frisser is komt er weer interesse van zoekers.

Maar ik vind en mijn man ook dat hetn u niet dringd ik ga niet als ik bij wijze van spreken het eruit moet persen verhuizen dan is het pas voor 2011 ergens.

Groetjes

15. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ja ik ga dalijk even proberen foto's te maken

16. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
  17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
  18. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
  19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @moontjee, mooi kamertje....en mooie kleurtjes, haha....ben ook helemaal weg van paars/wit/zilver....
    en een mooie buik heb je, denk dat hij vergelijkbaar is met die van mij....ik ga volgende week weer buikfoto's laten maken....

@lilalien, idd je nu niet gek laten maken met een evt verkoop van jullie huis....je hebt ook wat rust in je lijf en hoofd nodig....

@all, heb toch even 2 uurtje in mijn bedje gelegen, niet geslapen maar gedut, en Luka heeft lekker bij mij gespeeld....
    had nog vanalles voor maar lukt gewoon niet....
    heb net een wasje bont aangezet met de slaapzakjes, en gekleurde slabbertjes/spuugdoekjes etc....
    en ik heb een grote ketel met soepvlees opstaan, gaan we soep van trekken een gedeelte stoven...heerlijk met uien champions en paprika....we hebben het rechtstreeks van de boerderij van hubbie's oom, gewoon super lekker vlees....en dan eigengemaakte frietjes erbij....

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hmmm Luukske, heb je nog een plaatsje vrij aan je tafel haha
    Hier ook sinds gisteren weer een minimun aan energie! Ik krijg amper het huis gestofzuigd en heb weer 2 uur op de zetel liggen 'suffen' pff voel me er wel schuldig bij, want dan voel ik me en grote nietsnut, maar ja, wat kan je eraan doen he?

Vorig weekend vroeg iemand naar een lijst van wat je moet meenemen naar het ziekenhuis, maar ik kon ze niet terugvinden!
    Ik heb nu in de catalogus van Prémaman een handige kraamlijst gevonden, zal ze even overtypen!

* Voor mama:
    Grote nachthemden met opening aan de voorzijde
    Kamerjas
    Pantoffels
    Sokken
    Grote katoenen onderbroeken
    BV-BH's
    Toilettas
    Handdoeken + washandjes
    Haardroger
    Verstuiver
    Muziek, boeken, tijdschriften
    Borstvoedingskussen

* Voor baby:
    Body's
    Pyjama's of kruippakjes
    Sokjes
    Katoenen wantjes
    Katoenen muts
    Sjaal of deken
    Slabbertjes
    Tetradoeken om de wieg te garneren
    Toiletbenodigdheden: neutrale zeep, haarborstel voor baby's
    Handdoeken of badcape en washandjes
    Badthermometer
    Fopspeen voor pasgeboren baby's
    Eventueel: wikkeldeken
    Kleding aangepast aan het seizoen voor de dag van vertrek
    Naargelang het vervoer: autostoek, draagwieg, draagzak, wandelwagen + nestzakje of deken

* Administratieve documenten:
    Identiteitskaart
    SIS-kaart
    Trouwboekje
    Reserveringsdocument van de kraamkliniek
    Inlichtingenblad van de gyn
    Voorschot voor hospitalisatie

Maar deze lijst is natuurlijk nog aanvulbaar door jullie he dames!!!!
    OH JA en het is natuurlijk vanuit BE dus misschien anders voor NL?

Deel Deze Pagina