November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    @ Mercedes: Thanks voor de VistaPrint-tip!!! Ge-wel-dige kaartjes voor klein prijsje!! Ik denk dat ik er al uit ben :D

Ik zit lekker Extreme Home MakeOver te kijken en enorm te snaaien... :) ik weet niet, maar af en toe heb ik zo'n bui van: EEEETEEEEEEN!!!!

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, fijn dat je een leuke avond hebt gehad....

@lot, die leander wieg vind ik ook zo mooi....

@lilalien, hoe gaat het met (meende) je schoonbroer? is de rust een beetje teruggekeerd?

@ineke,wij hebben nu ook een wieg, bij Luka niet gehad, maar aangezien we nu heel bewust deze laatste zwangerschap beleven, en nogmaals beseffen dat we gewoon super blij mogen zijn met de beeb, wilde ik nu alles uit de kast halen, haha....maar wrs wordt toch niet alles super lang gebruikt....misschien loop je nog tegen een mooie wieg aan voor een mats prijsje....

@meeks, is idd een mooie tip van mercedes, zitten leuke kaartjes tussen....

@irene, je hebt flinke pakketjes op Mp gezet....zitten leuke kleertjes bij....

@all, zijn vandaag naar "de oude ambachten" geweest, een jaarlijks spektakel in de vorm van een markt, waar allerlei oude (boeren) ambachten, zoals dorsen, ploegen, vlaaien bakken etc worden gedemonstreerd....erg leuk, Luka heeft op een ezel gereden, en een draaiorgel bediend....papa en mama hebben lekker op het terras gezeten in het zonnetje, heerlijk lekker ontspannen!

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi irène ,goed gewerkt zie ik!

Luukske ,ze zijn definitief uiteen,alles wordt nu geregeld met de advocaat ed.Ze heeft alles goed geregeld en zoiets kan niet op 1 dag maar dat is al veel langer aan de gang geweest.
    We zijn niet meer op bezoek geweest bij de schoonouders.
    Het is pijnlijk voor iedereen ,we wachten nu enkel verdere belangrijke zaken af maar ik merk dat 'hij' profiteerd van zijn ouders en de ouders hem laten profiteren in de zin van hulp ,geldzaken ,kinderopvang ed.
    Ik vind wie kindjes maakt en als er problemen zijn los ze zelf op ipv.ze door te schuiven naar anderen en het voor jezelf goedkoper en makkelijker te maken (mijn mening).

Ben beetje aan't snuffelen geweest ,wilde nog een draagdoek ,easy base kopen maar dat zal zijn eens kraamgeld gestort wordt.

Liefs en hou jullie goed
    (ik ga de pc uitzetten en genieten van de sjotjes en teuten op men buik);)

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb ook even bij Vistaprint gekeken. Kaartjes zien er goed uit. Ik vind alleen de levertijd wel wat aan de lange kant.

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lilalien, dus je gaat nog even op koopjesjacht....
    gelukkig wordt alles geregeld, want vind het altijd een behoorlijke zaak als er kindjes bij zijn betrokken.....
    enne geniet van de schopjes....ik zet hem ook zo uit, heb hier ook een voetballer in mijn buik....

6. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Voor ons persoonlijk gaat dat nog wel, ik zet het kaartje in portfolio en zodra ze er zijn zet ik het om in een bestelling met spoed. Is geloof ik 3 dagen mits voor 14 uur besteld.... vind ik nog wel meevallen...
    De adresstickers leg ik al klaar, zodat het een kwestie van plakken en posten is :)

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    het is eigenlijk 1 knutselwerk maar wel met verschllende onderdelen dus toch wel best veel werk aan nog..
    maar het resultaat zal er mogen zijn al zeg ik het zelf maar het is nog niet klaar..

heb wel een pot verf om laten vallen over de vloerbedekking... :( :x :$

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja is inderdaad 3 dagen. Ik wil ze eigenlijk de volgende dag al hebben. Ik ben ongeduldig denk ik :)

9. Lilalien

Ojee mm ben ook zo klungelig nu hoor als het je een troost mag wezen;)

10. Lilalien

Luukske ,wilde zowieso nog een draagdoek omdat mijn ergo niet met inlegger is en ik die pas vanaf 4-5 maanden wens te gebruiken naar de zomer toe.

Zo'n easy base is echt handig nu met de winter als het dan zo koud is ,regend is hup erin en eruit makkelijk en zeker met nog 2 kindjes erbij die je in't oog moet houden.

11. Lilalien

Ineke ga je toch een wiegje halen denk je?:)

12. Lilalien

POM POM POM POM ..............

Wij hebben onze naaaaaaaaaam voor onze pruts!!!

E I N D E L I J K :D:D:D

13. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Aaaah leuk!!!! Gefeliciteerd!!! :D

Ik ga maar eens slapen, om 5.00 uur gaat de wekker weer :(

Fijne avond dames!!

M.

14. Lilalien

Dank u en slaapwel!

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Joepie Lilalien!!! Leuk ;)
    Weet nog niet voor een wiegje, ik vind het ZO mooi, dus wie weet als ik een koopje kan doen of het kan lenen van iemand...

Easybase heb ik van een vriendin overgekocht voor 60 euro ipv 120 euro, lijkt me super, zeker in de winter he!

Welterusten iedereen!

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, ik wil de kaartjes ook na 1 dag gepost hebben....

@wendy, balen meis van de verf, op welke kamer is het gebeurd, en heb je het een beetje schoon gekregen, of is het nu echt gebeurd met een vlekkeloos tapijt?
    ben benieuwd naar het eindresultaat!

@lilalien, hier wordt idd ook nog een easybase aangeschaft, is toch wel een gemak....
    en super dat jullie een naam hebben voor de kleine spruit in je buik....

@all, vandaag hier een druilerig weertje....vandaag dus weer een dagje met wat opruimen etc....

17. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ geboorte kaartje ik had juist deze keer besloten om een paar dagen te wachten met het kaartje versturen....

Zo ik ga zo inkopen doen voor winkel, zwangerschaps collectie zomer 2011 en noppies baby 2011...

fijne dag allemaal

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    even kort,

Vanmiddag heb ik mijn echo en dan hoop ik dat we dit keer het geslacht gaan zien...

ga weer verder..

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nazli, hoe laat mag je?
    spannend!!

@nony, lekker shoppen....enne cllectie 2011, kun je ons meteen verklappen wat de kleurtjes worden bij Noppies....haha...

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    om half 2 mag ik.. zeker spannend...

Deel Deze Pagina