November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ineke en Luukske ,dan idem gedacht ivm.de easy base.
    Hier worden de kaartjes dag erna ook op de post op gedaan kwestie we pas iedereen de dag erna verwittigen.
    Diegene die dan komen krijgen hun kaartje zo mee (overgrootouders ,ouders ,schoonouders ,peters,vriendin ,.....).

2. Lilalien

ow ik wist niet dat je in een winkel stond waar jezelf op zou kunnen verwateren :)
    Veel plezier!

3. Lilalien

Veel plezier nazli en idd.hopende dat je ukje laat zien wat hij of zij is :D

4. Lilalien

Morgen!

Ben alweer van 6u30 op en heb gebeld naar de kinderpsychiater of we toch ipv.16/09 vroeger konden komen want het gaat zo echt niet meer.

En een geluk woensdag volgende week mogen we gaan in de late avond.
    Morgen suikertest doen ,volgende week maandag dermatoloog voor ze alle 2 ,woensdag voor hem en vrijdag gynècoloog voor mij.

Die week erna oorarts voor de zoon en dan is het nog 1 week tot school herbegint...

En dan heb ik echt wat meer rust overdag kan ik beginnen aan de grote schoonmaak ,kaartjes ,doopsuikers (bestellen of niet nog niet uit).

Groetjes xxx

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nazli succes met de echo en hopelijk ligt de kleine er goed voor!

Nony dat lijkt me leuk inkopen voor de winkel doen, en de verleiding voor de kleertjes nu is vast heel groot. Noppies is zo'n leuk merk.

Lilalien mag ik vragen waarom je naar de kinderpsychiater moet? als je het niet wilt vertellen snap ik dat hoor.

6. Lilalien

Lot ,hij wordt onderzocht op a.s.s soort autisme.
    Hij is al sinds zijn geboorte anders op gedragsvlak ,zijn iq is normaal is ook meermaals getest maar desondanks is het een hell hier iedere dag in huis ,luisteren doet hij niet ,hij snapt het niet of verwerkt het niet ,emoties kent hij enkel frustratie en woede naar ons toe kent hij geen liefde of affectie ,enkel als het in zijn voordeel is en dan is zoiets niet gemeend.
    Dan kan er gekeken worden of het dat is ,medicatie gegeven worden zodat het voor iedereen draaglijker wordt want bijna 6 jaar dit nee ik zeg u ik ben op...

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    De beebje is gelukkig gezond en wij krijgen een MEISJE...

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lilalien, fijn dat je zo snel terecht kunt met de kleine man!! hopelijk komen jullie snel in rustiger vaarwater....kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is....

@nazli, gefeliciteerd met een zusje voor Isa!

@all, heb de badkamer gepoetst, en wilde de woonkamer ook nog doen, maar das te veel van het goeie....dan morgen maar verder gaan, dan komt mijn ma Luka halen tot woensdagavond....en krijg ik misschien wat meer gedaan....

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Luukske, dank je wel..

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gefeliciteerd Nazli! Leuk!

Ik ben er en ik lees mee meiden, maar reageer later uitgebreid. Vanavond check up bij de vk.

Draagdoek; Ik heb er een van draagdoek.nl aangeschaft. Wel via marktplaats scheelde weer in de kosten. Zat ook een leuke bandana bij. Hoop dat het gaat bevallen straks.

11. Lilalien

Nazli PROFICIAT met je MEISJE !!!

Luukske ,ja normaal was het 16/09 maar goed dat ze zo begripvol was ik heb echt geen minuut stilte hier continu vraagd hij aandacht en dan nog geen positieve ,zet ik de tv op is 5 minuten en dan wil hij iet aners ,geef je dat andere hup en zo volcontinu door e.......

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat vervelend Lilalien. Snap dat je graag wil dat daar een oplossing voor komt. Knuf!

13. Lilalien

Dank je Zora!!

Allè de adressenlijst is ook klaar we hebben 45 volwassenen en 15 kindjes en dan maak ik 50 kaartjes

Straks aankaarten wil graag paars/witte tint doopsuikers en kaartje halen ,heb ook een bijpassend gedichtje gevonden om ons gezin en ons beschermengeltje* te verwoorden ,ik was aan't huilen gisteravond manlief had enkel het weer niet door waarom nou net dat gedichtje ;);)

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Nazli: Leuk weer een meisje! Gelukkig dat alles goed is ook.

@Lilalien: Klinkt erg heftig met je zoontje..

@Draagdoek: Wij hebben een ringsling en ook een babybjorn, maar dat is niet voor de eerste dagen. Die ringsling kan dan wel. Ik vind alleen het dragen toch wel tegenvaller qua gewicht. Het gaat toch wel doorwegen vind ik.

Straks naar de VK en volgende week groeiecho. Ik ben zo benieuwd naar de groei.

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Even snel...

Nazli, wat leuk een meisje!! Gefeliciteerd!!

Lilalien, fijn voor je dat je nu al terecht kunt. Kan me goed voorstellen dat het je (vooral nu) teveel wordt. Hoop dat ze snel een oplossing hebben voor jullie.

@All. Arbo arts belde uurtje van tevoren af, het moet echt niet gekker worden. Stijlloos vind ik het! Maar goed, nieuwe afspraak voor a.s. donderdagmiddag.

Liefs!

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

Wij hebben vakantie, vandaar dat ik wat minder hier te vinden ben.
    Zijn op het moment druk met de beebkamer.
    Vandaag is het behang er in gekomen, morgen krijgt 1 muur een blauw kleurtje en woensdag komt de laminaatvloer er in.
    Daarna volgen de meubeltjes snel.

We zijn net even naar de ikea geweest en vlak voordat we naar binnen gingen werd ik zwart voor de ogen. Ben daardoor gevallen en nu is alles beurs en blauw. :(
    We zouden nog naar de film (dochter is bij oma), maar ik voel me nog niet helemaal lekker nadien. Dan lijkt me zo'n 3d-film niet echt geweldig om naar toe te gaan. Dat moet maar een andere maal.

Ik heb een paar hele mooie kamertjes voor bij zien komen.
    Super allemaal!
    Nazli gefeliciteerd met jullie meisje!
    Lila dikke knuf!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nazli heerlijk dat alles goed is en een meisje leuk zeg!!

Lilalien heerlijk dat je eerder terecht kunt dan sept, hoop dat er een oplossing gevonden kan worden zodat jullie wat meer rustige en vooral gezellige dagen hebben met het gezin.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nazli, gefeliciteerd, nog een meisje voor jullie!

@Lila, wat fijn meis dat je toch eerder terecht kunt. Kan me voorstellen dat het emmertje al lang is overgelopen en je zeker ook voor je zoontje een "oplossing" wilt voor zijn gedrag! En hoewel een "etiketje" ook niet alles is, weet je dan wel hoe je ermee om kunt gaan en wat je het beste kunt doen en zo. Dikke knuffel voor jou meis!!

@Marleen, krijg jij een groeiecho ivm een reden? Ik heb namelijk zelf over 3 weken ook een groeiecho, maar dat komt omdat ik zw.schapssuiker heb.

@Irene, dat is inderdaad niet echt netjes van de bedrijfsarts (zacht uitgedrukt...).

@Luukske, hoe gaat het met mijn "buddy"?

@Hier, manlief is druk bezig met de kamertjes van Ryan (die is eigenlijk zo goed als klaar, we hebben alleen nog een nieuw bed besteld, niet helemaal de bedoeling, maar we waren verliefd) en PJ's kamer is ook bijna klaar, hij is nu de laatste hand aan de muurschildering aan het zetten. En ik ben er zoooo trots op, hoe het geworden is! Ik kreeg een beetje nesteldrang, maar omdat ik zelf zooo weinig kan (door de bloeddruk en zw.schapssuiker en weer misselijk en overgeven), voelde ik me erg schuldig dat ik hem moest "pushen". Maar hij vond het helemaal niet erg en het gaat nu ook heel hard!! Als de kamertjes af zijn, zal ik even spammen. Hier in ieder geval een foto van Ryan's nieuwe bed (levertijd over 4 weken).

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Miza, geniet van de vakantie, maar klinkt wel eng dat flauwvallen. Misschien een lage bloeddruk? Zou het zeker even in de gaten houden!

@Eerste pakje, heeft iedereen inmiddels al het eerste pakje? Wij in ieder geval wel en ben er zooo trots op :D. Even spammen (sorry)

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Onder de voetjes staat: me and my brother

Deel Deze Pagina