November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Miza ,jeeee meid tohc ff rust houden ,heb je dat vaker dat zwart voor de ogen worden??

Debby ,mooi pakje van welk merk is het en waar heb je het gekocht??:)
    Flexa meubelen zijn echt toppie ,wij wilden dat ook voor de onze toen we een huis op't oog hadden je kunt er immers aan bijbouwen zoals je zelf wenst en stevig materiaal!

Thx meiden ,het is zo'n verademing eens ze alle 2 slapen zijn ,lig nu lekker op de sofa met laptopje ,ramen open voor de frisse lucht.
    Net nog voor manlief zitten koken zodat die vanavond en morgen net voor werk nog een goede kost heeft binnengewerkt als ik naar't zh ben voor de suikertest.

Bedankt voor de raad van de ringsling is de storchenweige een betere??

We zijn uit de naam ,ben zo blij en een 2e niet roepnaam wil ik ook graag in ere van prutsjes beschermengeltje*

Straks even aankaarten en kleur doopsuikers met de man.

Nonyyyyy ,hoe waren je inkopen??
    Dat rood en blauw vind ik echt stoer voor noppies baby's is dat ook nog in tegen dan??

Groetjes

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hé Debby gezellig dat je weer even komt buurten! Leuke meubeltjes voor Ryan! Wat een stap weer hè, zo'n Grote Jongens Kamer!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan niet zonder jullie :). Het net foto's gemaakt van beide slaapkamers, zal ze nu even op de comp zetten en met jullie delen :).

@Lila, het broekje is van Noppies en het shirtje is van Imps and Elfs. Het klinkt alsof wij alleen maar merkkleding kopen, maar dat is niet zo hoor....Goed om te horen dat Flexa meubelen een goed merk is. Het is inderdaad ideaal dat we bijv. de glijbaan ook aan de andere kant kunnen bevestigen.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De babykamer (Ryan's slaapkamer zet ik even op zijn website :D).

Deze is gezien vanaf de deur, hier kijk je op uit zeg maar.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En dan nog onze trots, de muurschildering

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even kort.. Net terug van de VK. Ze kon aan de buitenkant voelen dat de groei inderdaad toch wel achter loopt. Volgende week de groeiecho en dan kunnen ze het meer precies zien. Ze zei dat ik echt rust moet gaan inplannen nu. Ik moet er ook rekening mee houden dat als de groei echt verder achter gaat lopen dat ik dan opgenomen ga worden in het ziekenhuis. Dat hoop ik dus niet, maar goed er zijn ergere dingen.

7. Lilalien

Als je merk goedkoop kunt op de kop tikken waarom wel niet?
    Als je dat elke dag of nog niet eens soms een paar uur aan hebt als de baby spuugt dan ziet het er nog als nieuw uit erna :)

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hahahah, GOED ZO!!! En vooral....gezellig!! ;)

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Jeetje Marleen, wel echt je rust gaan nemen nu hoor. Ik wil het zeker niet erger maken, maar onderschat het ook niet hè!!! Wanneer mag je volgende week voor de echo?

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    lilalien..leuk dat je nu een naam hebt!!! stiekem al veel naamdingen bednken om te kopen/maken?? ikke wel hoor. hahaha
    voor een meisje wisten we al een poosje en voor een jongen sinds een week of 3 ook dus kan al aan de gang :)

nazli... en en en en en ???? :) oohhhhh zie het al staan paar posts verderop.. gefeliciteerd!!!!

miza .. jeetje dat is schrikken!!! gaat het nu weer wat beter ??????

debby... ziet er leuk uit!!! heb je die helemaal zelf gedaan die tekening??? gaaf!!!! en leuk dat je ons niektunt missen... haha ;)

marleen.... dan ga jij vanaf nu wel echt die rust plannen hoop ik he!!!????? denk goed aan je zelf een de beeb he! tis het allemaal waard!

ikke.... ben vandaag om een echo geweest.. wilde de kleine weer eens zien.. haha moet nog een maand wachten anders! maar het is nog niet van geslacht veranderd en de echoscopiste wist voor 300 % zeker dat ze het goed heeft.. :)

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Miza. Doe jij ook even rustig aan!?!? En wat Debby ook al zei, laat je bloeddruk even opmeten. Misschien is die wel aan de lage kant. Hou jezelf even goed in de gaten meid.

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ohhh morgen ineke d'r echo!!! hopelijk weet ze dan ook eindelijk zeker of ze en dochter of zoon krijgt!!!!

zora hoe ws het bij jou vandaag?

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ga ook wel rustig aan doen hoor.. Maar is echt lastig als je je zo fit voelt. In augustus ook nog twee bruiloften in de planning om te fotograferen (ik ben fotograaf) dus ik hoop dat ik die nog wel kan doen. Zou erg lullig zijn voor de bruidsparen. De VK dacht dat dat wel kan, omdat het maar twee dagen zijn. Op een ziekenhuisopname zit ik helemaal niet te wachten. Het zat er ook wel in dat het kindje klein zou zijn, omdat ik maar twee vaten in de navelstreng heb i.p.v. drie, dus de aanvoer van voedingsstoffen is minder.

14. Lilalien

Marleen ,dat is idd schrikken had je dit vorige zwangerschap ook??

Wendy ,neen knutselen doe ik enkel en alleen nog met het kaartje al de rest is niet meer aan mij besteed met zo'n drukke kindjes kan ik soms amper nadenken om te tellen ,zat daarstraks misschien 20 minuten om uit te tellen hoeveel we van wat nodig hadden ;););)

15. Lilalien

Idd morgen mijn buddyke echo en als het goed is zien we mekaar woensdagnamiddag :)

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Lilalien: Bij de vorige zwangerschap ging de groei prima. Onze zoon was 3720 bij de geboorte, maar bij hem had ik wel drie vaten in de navelstreng dus voldoende voedingsstoffen. Op zich is dit niet echt schrikken voor ons. We hadden het wel verwacht gezien de echo's in het Academisch ziekenhuis ook.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marleen, even de groeiecho nog afwachten dus, hopelijk valt het allemaal nog mee!

@Wendy, de muurschildering heb ik inderdaad samen met manlief gemaakt, zijn er ook best trots op hahah.

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja erg leuk die muurschildering!

19. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ben net voor de zekerheid even naar het ziekenhuis geweest.
    Had eerst gebeld en mocht voor mijn geruststelling wel even langs komen.
    Bloeddruk was laag voor mijn doen, dus dat is waarschijnlijk ook het euvel geweest in combi met vermoeidheid. Ik heb door keelpijn al een paar nachten bijna niet geslapen. (daar ben ik vandaag ook nog voor bij de huisarts geweest, maar helaas kon ze me niet helpen (alleen geirriteerd, geen ontsteking) en moet ik het even uitzieken)
    Vandaag verder niet gerust omdat we behangen hebben.
    Dus dat gaan we morgen even anders doen.;)
    Ook nog even een echo gehad en de kleine knul doet het prima.

20. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Oh vergeet helemaal op de muurschildering van Debby te reageren.
    Ik vind hem ontzettend gaaf!!!

Deel Deze Pagina