November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen!

Luukske: heb m inderdaad nu groot gezien in je album, Erg leuk kamertje!

@ zwangerschapsgym: Hier niet, ik heb juist niet zoveel zin om met andere zwangeren te keuvelen. Ga wel naar een infoavond Bevallen en een infoavond Borstvoeding in het ziekenhuis.

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Babyproject, zo was het bij ons ook, maar dan met de beentjes dicht... vraag me af of de balletjes van een jongen ook een streepje in het midden hebben? Dacht het niet op sommige echo's te zien :)

Maandag gaan we naar de vroedvrouw, dan ga ik de korte suikertest doen en hopelijk zien we dan opnieuw een boontje haha

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kitty, haha...klopt idd....dan is de verrassing eraf!!

@coco, werk ze....ik werk eigenlijk ook alleen avonddiensten, maar ben blij dat dat voorloping niet hoeft....

@ineke, ben benieuwd of dat meisje een meisje blijft, haha....maar denk het wel!!

@zwangerschapsgym, heb er toevalling gisteren naar gekeken, en hier in de buurt hebben ze een soort aqua yoga....lekker...
    met mijn bekken is zwemmen wel lekker, maar weet nog niet of ik dit ga doen, kan net zo goed zelf ontspannen gaan zwemmen...

@kijkje in het ziekenhuis nemen, doen we nu niet....vorige keer hebben we een uitgebreide rondleiding gehad op de NICU, en die willen we deze keer echt voorbij lopen, haha....

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Paint, gefeliciteerd en ben erg benieuwd wat je allemaal krijgt!!

@Luukske, supergave babykamer!! Hopelijk blijft deze kleine man iets langer zitten dan zijn grote broer ;).

@Zw.schapsgym, ik doe het dit keer ook niet, vorige keer wel. Heb er dit keer ook de energie niet voor :(.

@Hier, sorry voor de korte reacties. Ik zit mezelf vreselijk in de weg...baal van mijn lichaam, mijn buik, mijn energie (die ik gewoon niet meer heb), mijn hoofd die wel wil, maar mijn lichaam niet en tot overmaat van ramp heb ik eergisteren een vreselijke krampen gehad 's avonds en 's nachts dat ikd acht dat ik ging bevallen. Vannacht ging het gelukkig goed, maar ik vermoed dat ik eergisteren teveel heb gedaan (lees: een wandeling naar het restaurant dat misschien al teveel was....).

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Paint, gefeliciteerd met je verjaardag..

Ineke, Heb jij wel een echofoto met het geslacht gehad.. Is het mogelijk om de foto te plaatsen?? Dan kan ik het ook effe vergelijken..

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oei Debby! Dat klinkt niet goed! Rust maar genoeg, zelf al wil je niet... je moet naar je lichaam luisteren... balen he!

Nazli, de gyn heeft hem niet afgedrukt omdat hij vond dat het er niet goed genoeg opstond *ZUCHT*

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    He bah! Debby wat vervelend zeg.

Moet zeggen dat ik gister ook een off day had hoor. Heb meteen na mijn werk mijn bijrijdpaard gepoetst en gelongeerd, daarna boodschappen gedaan en gekookt. Was heel erg moe en mijn buik voelde keihard. Niet fijn. Ook een beetje teveel hooi op mijn vork genomen denk ik.

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Paint: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Nog 12 daagjes dan ben ik ook jarig. 27 alweer haha...waar blijft de tijd.

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Gelukkige verjaardag PAINT!!!!!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Jammer dat je geen foto hebt gekregen.. Ik heb het zelf gevraagd aan mijn gyn dat ik een foto wilde van het geslacht. En toen heeft hij het afgedrukt.. Alleen kan ik het nu niet op het site zetten, omdat mijn zoon het fotocamera kapot heeft gemaakt...

Wanneer heb je weer een echo?? Ik pas op 13 september..

11. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Goedemiddag ,

Paint GELUKKIGE VERJAARDAG!!

Ineke ,heb je mijn mail gehad met de echo vh.geslacht?

Hier niet zo best ,liggen nachtbraken en diarree ,snap het totaal niet want ik ben nog ab aan't innemen van mijn bronchitis.
    Manlief was erg attent om me te laten rusten moet later beginnen en hij had me een e-card gestuurd ,waarin hij lieve woorden schreef en dat het nog maar enkele weken aftellen is :)
    Vandaag 24 weken nog als het is zoals bij de anderen 3 maanden te gaan alvorens de voorweeën weer opkomen.

Luukske ,prachtige kamer en aangekochte spulletjes!
    Wendy maatje 62 droegen ze hier al na 1 maand nog niet.
    Die van ons groeiden 1 tot 1,5 cm per week de 1e maanden:)

Zo dan gaan we de babyfoon bestellen via conrad.be want met het boekje ouders van nu is ene met camera maar zoiets hebben wij niet nodig.

Liefs van ons!
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik ga maandag naar de vroedvrouw! Doe dan de korte suikertest en hopelijk opnieuw een echo dan...
    Erg toch he, heb al superveel echo's gehad (8) en nog steeds geen zekerheid!
    Maar ik ga gewoon uit van een meisje ♥

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Isa is bij de buren en ik heb het hele huis gestofzuigd en gedweild..
    Tijdens het dweilen heb ik rugpijn gekregen....
    Nu ben ik aan het rusten, straks isa ophalen en dan op bd leggen..
    Straks mijn meubels nog een keer op 2e hands site zettten..
    En dan hoop ik dat ze dit keer worden verkocht..

Heb net in mijn zwangerboekje gekeken en daar staat dat ze in stuit ligt..
    Ze kan toch nog draaien.. Hopelijk blijft ze niet in stuit liggen..

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ineke, Hier ben ik ook bang dat het geslacht veranderd gaat worden.. Want het is alleen maar een echo geweest en in Nederland gaan de meeste naar 3d echo voor zekerheid..

Hopelijk maakt ze maandag een echo.. Ga jij normaal naar een vroedvrouw? Ik ga altijd naar de gyn in het ziekenhuis.. Ik voel me zeer veilig in het ziekenhuis..

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, doe rustig aan, want de beeb moet echt nog even blijven zitten, net zoals bij mij....

@nazli, hier hebben ze bij de 20 weken en de echo van 2 weken geleden het geslacht ook niet gezien, maar de 16 weken echo was zo duidelijk dat het gewoon niet anders kan....

@lila, lief van je hubbie...een kaartje kan veel doen...haha, hier mag ik blij zijn als ik een bosje bloemen krijg....de laatste was volgens mij al enkele jaartjes geleden....

@zora, jij ook rustig aan doen, want harde buiken zijn toch een teken dat je teveel doet...

@all, had hier een heel pakket katoenen luiers liggen van Luka, die ik zelden heb gebruikt, en toch maar heb verkocht... nu met een 2e begin ik er niet aan, want ben nu al blij als ik straks een beetje een ritme erin krijg...haha...want Luka gaat 5 dagen pw naar school, en tussen de middag is hij thuis, dus moet echt een ritme gaan vinden qua voedingen, verschonen, slapen etc.....zit me er nu al druk over te maken....

16. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Luukske ,hier nog nooit bloemen gehad of gekregen in al die tijd.
    Een cadeautje is ook zoiets zeldzaams :)

Goh hier gaan de kindjes fulltime naar school ook al wonen we dichtbij.
    Is hier altijd zo geweest om de kinderen ineens een goed ritme te geven en dan heb ik eigenlijk van 9 uur tem 15 uur mijn bezigheid met de baby ,huishouden en voor mezelf alhoewel dat laatste niet veel zal voorkomen na de geboorte.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jullie zijn lief! Ik weet ook dat ik rustig aan moet doen, maar ik doe al niets. Rust tussen de middag meestal (als een bejaarde) en verder doe ik niets, zitten, tv kijken of computeren. Zonet even foto's opgehaald voor op Ryan's nieuwe kamer en nog wat kleine dingetjes en voelde me met de seconde slechter worden....had het idee dat ik flauw ging vallen of zo, voelde me helemaal slap. Durf dus ook al niet meer alleen weg... :(. is toch niet normaal?! Ben pas 27 weken zwanger en nu al al die ellende...een vriendin van mij is net bevallen, uiteindelijk een ks en ik dacht eerst "wat sneu een ks, maar gelukkig is alles gezond" en daarna "ik wil ook" :-O. Dat is niet gezond nu al....maar goed...over 2 weken weer afspraak bij de gyn en dan ook groeiecho en dan weten we ook of PJ echt qua groei voorloopt of niet. Ach...ik sla weer op hol ;).

@Luukske, ik heb het gevoel dat wij wel eens tegelijk kunnen gaan bevallen, is leuk met ons buddyschap :D.

@Lila, wat lief van je man dat hij een e-card stuurde! Hoe voel je je nu?

@Zora, ik wou dat ik 27 werd ;).

@Luukske, dat ritme heb je denk ik zo gevonden. Ik heb nog even een jaartje voordat Ryan naar school gaat :D.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lila, ik denk dat ik Luka in het begin maar laat overblijven tussen de middag, gewoon om voor mezelf een ritme te krijgen....

@zora, idd zoals debby zegt, 27 wil ik ook wel weer worden....

@debby, ik herken het gevoel helemaal, bij Luka heb ik nergens "last"van gehad, ja ik "moest"in bed blijven, en nu mag ik eigenlijk meer, en voel ik me ook een bejaarde....doe binnenshuis wel wat, maar alles met mate...en van mij mag het idd ook al eind oktober zijn....heb als datum al de hele zwangerschap 26 oktober in mijn hoofd....ben benieuwd...bij Luka zat ik er 1 dag langs....meende 11-11, en werd 10-11....

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig! Bij Ryan riep ik ook continue dat hij 2 weken eerder zou komen en dat was ook zo :D. En ik weet nog dat iedereen zei dat we ons daar niet aan vast moesten klampen, dat het vreselijk zou zijn als ik over tijd ging lopen. En nu denk ik steeds 17 oktober, maar dat komt ook omdat er dan tussen PJ en Ryan precies 2 weken zit en dat zit er tussen mijn man zijn verjaardag en de mijne ook :D.

20. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

kennen jullie me nog? ik zou anders ook een nov 2010 mama zijn maar na 11 weken was het toen mis gegaan.
    ben nu opnieuw zwanger, nog wel heel kort 6 weken..

ik zie dat jullie al lekker ver zijn!
    geniet er maar lekker van...

liefs!!:)

Deel Deze Pagina