November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    mijn verjaardag is de 26e....en mijn broer, en het zoontje van mijn neef, mijn collega en het kindje van een vriendin zijn dan ook jarig....
    Luka is van de 10e, ben de 16e uitgeteld, en das de verjaardag van de 2ling van mijn zus(die worden dan 18!).
    ben benieuwd of onze voorspellingen gaan uitkomen....
    hoop 1 ding, dat de 1 ventjes niet op dezelfde dag jarig zijn!

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kart, gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk nu wel met een mooie zwangerschap!!!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat fijn meis dat je weer zwanger bent! Hopelijk gaat het dit keer allemaal goed en mag je straks een gezond kindje in je armen houden!! Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om het nu nog te geloven en ervan te genieten. Dikke knuffel!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland

Hahaha jullie dus lekker veel verjaardagen in november :D. Manlief en ik allebei in maart en Ryan en PJ dus hopelijk allebei in oktober, maar inderdaad maar niet op dezelfde dag....

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    das idd het enige dat ik hoop....en ja, dat het niet weer 32 weken worden, haha...nee, ik ga gewoon voor 37 weken!!!

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kartvelibaia: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim voor je dat alles nu wel goed mag gaan.

7. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Karte GEFELICITEERD!!!

Voel me nog slap en durf niet goed eten ,heb mini sandwish op voormiddago m met de medicatie zou nu ook wat moeten.
    Manlief stelde al voor omdath et hier kleine kermis is smoubollen maar dat weegt zo zwaar op de maag.

Ga wat proberen eten en me neerleggen op de sofa

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, de gordijnen zijn klaar, jippie....kunnen we eindelijk alles afmaken....ennne dan gaat de kamer op slot, want dan komen ook de naam gerelateerde dingen erop, want dan zie je het van de buitenkant toch niet....haha....maar zal eerst morgen een foto spammen, want mijn ma brengt ze vanavond even langs....

enne ben net terug van de bakker, was met de fiets geweest, nou dat doen we dus niet meer....had ontzettende buikpijn van het fietsen...

9. Lilalien

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @All. Vanochtend bij de vk geweest en onze kleine doet het nog steeds erg goed. Ik helaas niet...ik zat vanochtend al huilend bij de vk en vervolgens huilend op mijn werk :)
    Vanmiddag naar de bedrijfsarts geweest en die heeft mij geadviseerd om er maar mee te stoppen. Er staat in zijn bevindingen brief dat ik zwangerschapsgerelateerd bijna volledig arbeidsongeschikt kan worden geacht. :$ Dus morgen maar eens met de big boss gaan zitten om te kijken hoe we dit nu praktisch kunnen gaan invullen. Mijn idee is nu 2 dagen werken en zo snel mijn vervanger er is en ingewerkt is er helemaal mee stoppen. Het voelt gewoon als een opluchting. Moet alleen even kijken hoe we het op mijn werk gaan oplossen.....

11. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Dag dames!

Ik ben een november mama in spé :p. Althans, ik ben uitgerekend op 8 november. Ik ga proberen dit topic te volgen, meestal wordt er zoveel in een topic gekletst, dat ik het moeilijk vind om bij het bij te houden wat de ontwikkelingen zijn, maar ik ga mijn best doen!! :D

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Amy, ik ben 30 jaar en ben nu zwanger van mijn 3e kindje. Ik ben dus op 8 november uitgerekend. Ik heb al 2 kids, een zoon van 10 en een dochter van 9 jaar oud. Samen met mijn vriend en kids woon ik vlak bij Den Haag.

Mochten jullie nog meer willen weten, dan hoor ik het wel! Voor iedereen in dit topic in ieder geval gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Liefs Amy.

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Kartvelibaia wat een supernieuws!!!! Gefeliciteerd!!!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kartvelibaia Van harte gefeliciteerd meid! Super nieuws, leuk dat je het hier even komt melden.

Missy29; Welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Lilalien: Mooie babyfoon! Wij hebben er eentje gekregen van mijn zus. Een hele oude al, zonder poespas, maar hij werkt prima. Mocht ie niet bevallen kunnen we altijd een andere halen.

Irene: Wat vervelend zeg, hopelijk kun je snel helemaal stoppen met werken dan, zo is het ook niets. Sterkte ermee!

@ Geboortedatum. ik ben 8 november uitgerekend, mijn man is 1 november jarig en mijn 2 neefjes 5 november en 17 november. Dus wordt ook nog spannend of beebje niet op 1 van die datums gaat komen!

Fijne avond verder!

14. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    @Zora: Thnxz :D. Ik zie dat wij op dezelfde dag uitgerekend zijn! :) En wat betreft verjaardagen ken ik het probleem. Mijn vriend is 3 november jarig, beste vriendin ook 3 november en een goede vriend is 6 november jarig. Al vind mijn vriend het totaal geen probleem als de kleine geboren wordt op zijn verjaardaag. Hij wil het zelfs heel graag.

Voordeel dat de kleine op/rond zijn verjaardag geboren wordt is dat ze het dan wel een beetje saampjes kunnen vieren. Zo houden wij, ondanks dat het gezin 5 gezinsleden telt, nog steeds 2 verjaardagen in het jaar. :p Mijn zoon en dochter zijn beide op 9 mei jarig en ik zelf op 30 april, dus wij vieren het al 9 jaar gewoon met z'n 3-en. :p

15. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Lilalien; smoubollen??? vertel...

@ Kartve; wauw! Gefeliciteerd meid! Hopelijk nu een goede zwangerschap. Zal voor je duimen.

@ Missy; jij ook gefeliciteerd en welkom hier. Hopelijk kun je het hier allemaal een beetje volgen.

@ Irene; hopelijk gaat het gesprek morgen goed met je big boss. Zou fantastisch zijn als je helemaal mag stoppen. Dan valt er een hele last van je schouders..

@ Geboortedatum; tja, ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn broer... Maar heb vanaf het begin al het gevoel gehad dat het 9 november wordt. We zien wel. Ik hoop gewoon niet dat ik met sint maarten in de weeën zit. Vriendlief is namelijk van plan dit jaar voor het eerst met ons dochtertje op pad te gaan. Uhm, naar bekenden dan hoor.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Missy welkom hier! Gaat alles goed met de zwangerschap?

Irene wat vervelend dat je je zo ellendig voelt maar goed dat je het aangegeven hebt en nu morgen je baas nog, je moet aan jezelf denken? Ben even kwijt waar je last van hebt?

Vanmiddag even lekker geshopt bij de prenatal, leuke dingen gehaald. De dames die de blije doos van de prenatal mogen halen met hoeveel weken kregen jullie bericht?

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Irene: Je hebt sowieso de arboarts achter je staan. Het is niet jouw probleem hoe ze het dan op het werk oplossen. (ik bedoel dit niet zo bot als dat het er staat). Wat ik wil zeggen dat je vooral naar jezelf en je kindje moet kijken en niet zozeer naar het werk. Dat wordt heus wel opgelost.

18. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    @ Kart: Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!

@ Luukske (geloof ik:)): Mooie foto's van het kamertje!! (die waren al weer even geleden geplaatst maar ik was weer ff aan het updaten...er wordt zo veel gekletst!;))

@ Missy: Gefeliciteerd en welkom!

@ IreneH: Doe het rustig aan, denk eerst aan jezelf en dan aan je werk *knuf*

@ Geboortedatum: Ik ben uitgerekend op 4 november, zelf jarig op 26-01, man op 31-12.... ik zal waarschijnlijk wat eerder bevallen. Ik heb zelf elke keer de 28e oktober in m'n hoofd maar dat is waarschijnlijk wishfull thinking ;) Alle goede dingen gebeuren op de 28e... 28-01 = kalenderbegin van de zwangerschap (NOD), 28-05 aanvraag ingediend, 28-07 goedkeuring verblijfsvergunning,... wat is er dan mooier dan 28-10 bevallen van onze twee dametjes? :D
    Normaal ben ik niet zo bijgelovig maar dit vind ik dan wel weer grappig :)

Vandaag bij de Lidl nog wat kleertjes gescoord.... de aanbieding ging vandaag in, ik was er om half 10 en meer dan de helft was al weg!! :$ Gelukkig nog wel wat in de maten 62/68 kunnen krijgen, het valt alleen wel groot... waarschijnlijk is het na 1x wassen meteen 2 maatjes kleiner maar ja, dat zien we wel :D

19. Lilalien

Ireneh knuffel meid heb echt met je te doen!

smoutbollen met bloemsuiker ,heb geen idee hoe ze dat in NL noemen zoals appelbollen ,soort deeg wat gefrituurd wordt.
    Zal voor het weekend zijn ,heb geen zin erin en heb schrik dat alles ook omhoog zal komen.

babyfoon is besteld nu nog zo'n easybase zien ergens goedkoop te vinden en een eetstoel :D

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lot, ik heb de brief vandaag gekregen voor de blije doos, maar wist al dat ik hem deze week zou krijgen, want heb vorige week die mw aan de lijn gehad, en heb meteen met prenatal gebeld, omdat ze om de haverklap op zijn, en de dichtsbijzijnde is toch 20 min rijden....

@lila, mooie babyfoon....wij gaan er wrs geen gebruiken, heb hem de vorige keer na 2 nachtjes uitgezet, we slapen met de deuren open, dus kan alles horen...

@missy, welkom

@irene, doe maar rustig aan....als de arbo vindt dat je thuis moet blijven, dan is dat niet zonder reden....

@datum, zie dat veel van ons wel iemand in de familie, of zelf rond de uitgerekende datum jarig zijn....zal het aan de maanden liggen, haha....

@all, heb net de gordijnen opgehangen, en hubbie zegt niet snel dat hij iets leuk vindt, maar volgens hem hebben we wel een leuke babykamer, phewwww...
    morgen ga ik dus de foto spammen, en daarna wil ik de rest aankleden, dus dan gaat de kamer dicht....
    zo nu lekker voor de buis, ben gaar, zal wrs voor de tv in slaap vallen....

tot morgen!!

Deel Deze Pagina