Wij hebben gisteren de laatste hand gelegd aan de slaapkamers van beide mannetjes en zijn zoooo trots op het eindresultaat! Heb er een filmpje van gemaakt en ben die aan het uploaden, zal straks de link even plaatsen . @Geboortekaartjes, zag al leuke kaartjes voorbij komen . Wj hebben die van ons ook al besteld, kan niet wachten . @Irene, wel fijn dat de bedrijfsarts achter je staat en als er niet snel genoeg vervanging is voor jou, kies dan voor jezelf en voor de baby en ga niet wachten!!! @Missy, gefeliciteerd en welkom! @Luukske, de gordijnen zijn echt super! En paars is geloof ik een moeilijke kleur om op de foto te krijgen. @Coco, wij wilden inderdaad ook iets doen in eerste instantie met zoonlief die mijn buik kust, maar uiteindelijk ook niet voor gekozen, omdat ook wij vinden dat het de kaart van de baby is en niet van zoonlief . @Nony, klinkt heerlijk de zw.schapsmassage, hoe was het? @Ineke, klinkt bekend de krampen en zo...misschien gisteren teveel gedaan? @Paint, klinkt inderdaad als een hoop leuke cadeaus, leuk hoor! @Margootje, mooi buikje hoor! En helaas houd je de striae niet tegen. Een ex-collega zei eens tegen mij dat ze er trots op is, want het betekent dat ze kinderen heeft en daar is ze trots op. Dat vind ik ook wel weer toepasselijk, ik maak me er ook niet zo druk meer om.
Luukske, nu kon ik hem wel zien hoor. Inderdaad een klein fotootje, maar je kan het wel zien hoor. Het past allemaal goed bij elkaar. Margootje, al een mooie buik. Jammer van de 3d echo, maar ze is gezond en dat is het belangerijkste. Hier nog een foto van gisteren. precies 37 jaar en precies 26 weken zwanger.
@ Debby, echt hele leuke kamertjes! Vooral die muurtekening op de babykamer is geweldig! @ Paint, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke foto ook. Je hebt nog een vrij bescheiden buikje vind ik! @ striae: eigenlijk zou ik me er ook niet druk om mogen maken maar toch... Ik ben liever een trotse mama zonder striemen Nou, ik ga maar eens naar m'n werk vertrekken. Doei!
@ Zora: Veel plezier bij de pretecho morgen. @ Margootje: Welkom terug hier. Wat een mooie buik heb je. @ Debby: Ik ben dus niet de enige die zo denkt. Ik vind het wel altijd lieve foto's en kaartjes hoor, met kussende buik-kindjes, maar idd, kaartje is van de baby en niet van het andere kindje. @ Paint: Ook mooie buikfoto en ook nog lekker bescheiden idd. Hier ook nog geen mega-buik, maar heb de afgelopen anderhalve week wel een groeispurt gemaakt. Sta nu op 4 kilo in de plus.
@debby, mooie kamertjes....enne lekker ruim....dat missen wij gewoon....in de nieuwbouwhuizen hier heb je allemaal kleinere kamertjes....ja of je moet gewoon 1-2 ton extra betalen, haha.... @paint, mooi buikje!! @margootje, ook een mooi buikje.... enne die striae horen er idd nu eenmaal bij....ik neem ze voor lief, ben blij dat we na 5 jaar een brusje voor Luka mogen krijgen.... @coco, hoe doe je dat, 4 kilo bijkomen? ik sta nu al 3-4 weken op hetzelfde gewicht, maar ben sinds het spuiten van de hormoontjes 17 kilo bijgekomen, dus voor de zwangerschap al iets, maar in de zwangerschap ook een hoop kilo's
Ja, ik weet het ook niet. Best weinig nog he. Maar ik beweeg een boel en ook op mijn werk moet ik een hoop lopen, dus dat scheelt wel. Maar snoepen daarentegen doe ik wel nog genoeg. Vorige zwangerschap was ik ook maar 9 kilo in totaal aangekomen.
ik denk dat je gewoon bij de dames hoort die het netjes binnen de "maten" houdt....ik zit gewoon(helaas) bij de dames die flink aankomen, beweging of niet/goed eten of niet....bij Luka 25 kilo bijgekomen....
Ja, ik weet ook dat ik in mijn handjes mag knijpen, want het is bij iedereen anders inderdaad. Had je het er de vorige keer makkelijk afgekregen? Nee toch?
Oh jullie beginnen de kilo's ook te merken nu? Hier ook ineens toch flink aangekomen. Kan ook niet anders met zo'n spurt van een buik ineens. Zit nu op 7 kg...Denk wel dat het minder blijft dan bij mn dochter (30-35 kg). Margootje en paint mooie buikjes zeg. Margootje die van jou is ook heel rond heh (hier ook zo'n ronde). Jammer van de echo, mag je niet terugkomen? Paint jij ziet er ook niet uit als 37! Debby toch nog gezellig meekletsen (heb niet alels bijgelezen). Luukske idd dan maar streepjes heh. Je krijgt nog een kindje dat is toch heel mooi! Hier geen streepjes nog. Had van Jaime ook geen streep maar misschien ook door ks ofzo? Bij mijn moeder sprongen de strepen in haar buik toen ze beviel van mij, daarvoor had ze niks. Hier verder ok alleen last van bekken...aaauw. Met opstaan en dan lopen heb ikerge pijn. WAs verder goedgekeurd bij vk. baby ligt nog in stuit...zou die weer zo blijven liggen dit keer? Heb los daarvan om verwijzing naar gyn gevraagd omdat ik ks wil. Natuurlijk heel verhaal dat natuurlijk bevallen beter is, maar ik heb intussen alweer zoveel nare verhalen gehoord over littekens die scheuren en bevallingen die uiteindelijk toch eindigen in ks. Dus ga het maar vragen. Fijn weekend alvast! Ik ga verder met koekjes bakken met mn dochter. groetjes!
hoi meiden, ik ben weer terug na 3.5 week vakantie! t was erg leuk, maar ook erg intensief en pijnlijk, maar ondanks dat tloch genoten van mn gezinnetje en t zonnetje! ga straks proberen terug te lezen! hoop dat t met iedereen een btje lekker gaat, de tijd gaat nu wel hard heh!
@ Senseemilia: oh, lekker, koekjes bakken. Vorige keer bij jou de baby dus ook in een stuit en nu weer? @ Peertje: Fijn dat je weer terug bent en dat je genoten hebt van de vakantie. Waar zijn jullie geweest?
@Sensee, vervelend dat de baby nog in stuit ligt, maar het kan nog veranderen. Kan me wel voorstellen dat je voor de zekerheid toch weer een ks wilt. @Peertje, welcome back . @Kilo's aankomen, hier dus niets...ik kom soms een kilo aan en een week later is die er weer af en dan val ik meer af en komt er later weer aan. Al met al sta ik nog steeds -0,5 kilo sinds het begin van de zw.schap.
Debby wat een mazzel niks aankomen! Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af! Coco lag jouw baby vorige keer ook in stuit? Ja hier dus wel een stuitkindje vorige keer. Met dr billen beneden en benen of omhoog met tenen in haar mond of gebogen. Ze was ook niet ingedaald met billen. Deze baby ligt volgens mij vaak gebogen met de benenwant voel het schoppen meestal alleen onderin. Boven soms wat gefrummel maar dat is heel zachtjes. Hij kan nog wel draaien natuurlijk. Van mij mag hij zo blijven liggen hoor.
Ik heb vandaag contact gezocht met een repro bedrijf in de buurt. Daar printen ze de kaartjes gewoon (dubbelzijde, fullcolor op dik papier). De prijs viel me enorm mee en ze hebben het dezelfde dag klaar. Ik ben voor 60 kaartjes maar 28,50 (ex. BTW) kwijt. Bij de eerste heb ik gewoon standaard kaartjes besteld bij de drukker en dat kostte 2,5 jaar geleden 185 voor 55 kaartjes. Ik ga volgende week even kijken hoe het er in het echt uitziet.
Ik zie leuke foto's voorbij komen van mooie kamertjes en ook erg leuk om de buikfoto's te zien én jullie gezichten! Meteen een beter beeld van jullie
@ Senseemilia: Nee, met ook bedoelde ik jouw kindje toen en nu ook weer. Mijn zoontje lag gewoon goed. Nu kon de vk nog niet voelen hoe hij/zij lag.
Ons kindje lag afgelopen maandag ook in stuit, maar dat zegt nu nog helemaal niks. Ik ga er vanuit dat de baby nog gaat draaien. Bij elke controle is het weer anders. Er is nu nog zoveel ruimte. Ik ben nu 2 kilo aangekomen in totaal en de afgelopen 3 maanden helemaal niks.
@sens, hier lag Luka in stuit, en deze beeb ook...maar kan idd nog veranderen... hier dus ook bekken pijn, en de gyn gaf de laatste keer al aan dat ik bij aanhoudende pijn eerder "mag" bevallen, gaf zelf aan dat ik 37 weken wel een fijne termijn vind.... als ik te veel last van mijn rug heb, mag het ook een KS worden, maar voor nu wil ik graag "voelen" hoe een normale bevalling aanvoelt.... @coco, vorige keer kreeg ik de kilo's er niet af....maar ben afgelopen jaar 36 kilo afgevallen.... @debby, jeetje zeg, nog op -0,5 kilo....I WISH! @peertje, welcome home! @marleen, als de kaartjes mooi zijn, is het geen geld voor de kaartjes....ben benieuwd.... @all, zo een uurtje bijslapen, straks een BBQ op de boerderij bij een vriend
Goeiemiddag! Oh jee, wat heb ik nou allemaal gelezen??? Ik weet het niet meer... Welkom terug margootje en peertje! Mooie buik margootje! Paint; ook een mooie buik! Van wie was dat filmpje ook weer? Die zal ik zo ook nog even gaan kijken. Hier vandaag een slechte dag gehad. Vanochtend moest ik spugen op het werk. Bah... En daarna had ik het gevoel dat ik van mijn stokje ging. Pas rond 12:00 uur knapte ik weer wat op. Was om 6 uur al begonnen met werken. Dus de ochtend was zeer lang... Zal zo even wat eten maken. Fijne avond straks en tot morgen!