@ Sense: ik mocht eventueel wel terugkomen voor een echo maar de gyn zei dat er een hele grote kans was dat onze beeb de rest van de zwangerschap zo blijft liggen. Volgende week moet ik weer op controle en dan kijken ze of de baby anders ligt. Als dat het geval is, kan ik een nieuwe afspraak maken voor een 3d. @ Kilo's: tot nu toe ben ik ook nog maar een kleine 3kg aangekomen maar heb het idee dat het nu ook wel wat harder gaat. @ Ineke: mooi klein buikje hoor! Ik heb 's ochtends trouwens ook wel last van harde buiken. Komt meestal ook omdat ik dan ook best dringend moet plassen, naar t schijnt kan een volle blaas ook harde buiken uitlokken. Ik had vorige keer nog geen verstreken baarmoederhals dus dat is toch een teken dat de harde buiken geen kwaad kunnen. Oooh, super lief pupje!!! Die wil ik ook @ Lot: Ik heb helaas overal al striemen op m'n heupen en borsten (heerlijk die pubertijd.... ) dus ik was net heel trots op mijn mooie platte en gladde buik! Nou ja, tot nu toe is het nog maar 1 ieniemienie streepje wat ik heb op m'n buik maar ik denk nu dus al dat dat het begin van het einde is!
Margootje onze buikjes en kilo's lijken elkaar wel wat op te volgen Hier ook heel fijne, witte streepjes op borsten en heupen van tijdens het puberen, maar tot nu toe op de buik nog niets te zien, maar ja tis nog even he!
Ineke, volgens mij is jouw buikje echt een stuk kleiner dan de mijne maar wie weet hoe hard groeit de jouwe nog de komende 3 weken! Bij mij is het ook best hard gegaan de laatste tijd heb ik het idee. Ik zie mezelf nog niet echt in een badpak ofzo lopen dus ik hoop toch nog steeds dat het bij dit ene streepje blijft Maar het is wat je zegt, we hebben nog wel even te gaan...
hey meiden, we zijn net thuis van de BBQ.... was erg gezellie, er waren een hoop zwangeren....is dus een koude winter/ voorjaar geweest, haha.... hubbie ligt al in bed met een flinke hoog alc gehalte...haha, weet nu al hoe laat het morgen is....haha... ik werd daar een beetje moe, maar nu gaat het weer, dus even afschakelen, en dadelijk slaapjes doen!
goedemorgen nou gisteravond mijn zwangerschapsmassage gehad en het was heerlijk!!! zeker voor herhaling vatbaar... afgelopen dagen erg druk geweest (veel harde buiken) dus vandaag een dagje niks.....lekker bankhangen en vanmiddag een tukkie doen.. fijne dag allemaal.
@nony, fijn dat het zo lekker ontspannen was gisteravond, nu lekker rustig aan doen.... hier alweer boven jan, mijn schoonmoeder belde of Luka nog 1 nachtje extra mocht blijven logeren....hubbie is zijn oom op de boerderij helpen, dus heb het huis voor mezelf, kan ik lekker bijslapen etc na gisteravond....
Hallo allemaal! @ Lilalien; ja het is wat met die babylijkjes. We wonen er niet ver vandaan, vind het een rare gedachte hoor.. @ Lot; mooie duidelijke echofoto! @ Ineke; prachtige buik. @ Nony; oei ben stiekem best jaloers op je zwangerschapsmassage! Geniet van je luie dag vandaag! Hier; vandaag weer gewerkt, ging nu gelukkig weer veel beter dan gisteren.
Oh haha ik dacht ook al wat is dat. Niet lachen maar ik heb dan bijna altijd een teut liggende baby..hahah. Hij ligt altijd aan de rechterkant van mijn buik. Die kant is tenminste boller...hahah
Jouw buik is toch ook nog bescheiden!? Oh en dan al draaien. Ik heb altijd begrepen dat ze nog tot week 32 kunnen draaien of zelfs tot het laatste. Voor mijn ks gingen ze ook echt nog een echo maken om te kijken of mw niet toch was gedraaid (was niet zo).
Vandaag geshopt voor de baby. Ik had al veel weggedaan van Jaime vandaar. HEel de gang staat vol met bad, wipper, hoezen, kleertjes, mandjes en prullaria voor zijn kamer. Voor Jaime heb ik ook nog spullen gehaald want die krijgt een nieuwe kamer. We zouden eigenlijk pas later met kamer beginnen maar mijn man zei al, nu zitten we met al die spullen in de gang...dan maar eerder het kamertje doen lijkt het iig netjes ingeval er nog mensen komen kijken. (huis staat te koop). Fijne zaterdag!
Lot => mooi!!!!!!! Sensee, dank je! Je kan inderdaad nog tot het laatste draaien maar gyn zei dat het best voor 28 weken gebeurt omdat het anders pijnlijker is, maar ja je kan daar weinig aan doen he... fijn al die babyspulletjes, maar het neemt inderdaad veel plaats in! Hier ook alles op de gang of bureau want kamertje moet nog geverfd en geleverd worden... ik heb van mijn beste vriendin een mooie swing te leen gekregen! Prachtig maar ja staat nu nog even in de weg... ik vind het wel altijd super om erlangs te lopen en denken 'binnenkort zit ons prutsje hierin te schommelen'
Sensee op dat moment was de kleine even rustig maar dat duurde niet zolang. Niet toevallig op zoek naar leuke groene mandjes.......
@lot, mooie echo!! @sens, hier idd ook flink nieuwe spullen aangeschaft, door de andere spullen weg te hebben gedaan.... @ineke, leuk zijn die swings...heb er 1 op de kop getikt her via ZP...ga hem binnenkort halen. @all, heb bijna de hele dag geslapen....was zo brak na de BBQ gisteravond. ga nu even tv kijken, en dan weer terug mijn bedje in!!!
@buddy; hahah ja ik leef nog hoor hier een buikfoto van gister, was toen 28.3wk....ben benieuwd hoe groot ik eindig! hier trtouwens soms ook aan 1 kant kind en aan de andere kant leeg!
Wat is dat dan een swing? En dat hij het best voor week 28 kan draaien geeft de burger moed vrijdag ben ik 28 weken en van mij mag hij zo blijven liggen. De babyspullen zijn hier van gang naar studeerkamer verplaatst, maar ja als er mensen komen kijken wil je dat toch weg hebben heh. Nou ja is vakantie en rustig. Al twee weken niemand gehad. Lot ik heb blauw met witte mandjes gekocht. Bij de Xenos. WEl mazzel dat hij dan ook even stil lag. Heb je de film ook op dvd mee? Wij mogen vrijdag voor de pretecho!! Peertje best een grote buik maar je bent dan ook al 28 weken. Ik zit nu te denken hoe kun je dan nov mama zijn of is het bijgesteld? Ik ben voor 5 nov uitgerekend en nu 27+1. Ga even kijken voro een geboortesticker!
@sensee: ben ook 26-10 uitgerekend,....maar ik dacht eerst 1 nov en was hier al aan t meeschrijven en had geen zin meer om over te stappen en ja t is mn 3e heh....dus ben al aardig uitgerekt