November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ohh wat een leuke fotos allemaal!

heb het zelf op hetm oment een beetje gehad.. veel gedaan (misschien wel te veel de laatste dagen) en een bagger matras dus mijn hele lijf doet pijn... :(

hoop dat het hier met iedereen goed gaat ???

fijne zondag !!!

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi meiden,

Sorry dat ik zo weinig schrijf hier, schaam me er een beetje voor want ik lees wel heel veel. Ik zag weer een paar mooie buikfoto's en echo's voorbij komen, wat gaat het hard nu he...

De laatste tijd is een beetje druk geweest i.v.m. mijn man, we hebben de operatie aangevraagd en daar zie ik stiekem best tegenop, lang in het ziekenhuis en het feit dat mijn mannetje daar zo hulpeloos ligt... maargoed.

Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat, ik ga mn best doen om hier wat vaker langs te schuiven hoor..!!

xxxx van mij

3. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Lot, wat een enorm lieve echo foto.

Ineke, ook al zo'n leuke foto met een puppekind erbij.

Wendy, tijd voor een nieuw matras zo te horen meid. Is niet echt prettig met een lijf wat steeds zwaarder gaat worden en zijn rust hard nodig heeft. Zo bouw je ook geen nieuwe energie op.

Peertje, ja al een flinke buik, maar zo als je zelf al zei het is de derde dus al wat uitgerekt. Ach zo zien ze tenminste dat je zwanger bent toch?

senseemillia, succes met de verkoop. Het is wel een moeilijke tijd om je huis te verkopen.
    Wij hebben het net verkocht, en het heeft ruim anderhalf jaar te koop gestaan.

Luukske, uitgeslapen inmiddels:D

Wij hebben vanavond met de club van de stal (paarden) een bbq.
    Hoop dat we wel een beetje knap weer hebben.:(
    Het is nu wel droog, maar ja dat zegt niets voor vanavond.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey fem.. das is je wel vergeven als je het mij vraagt hoor.. zeker in jouw situatie met je mannetje... *knuffel*

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Wij hebben Ryan gisteravond weer opgehaald, joehoeee. Wat heerlijk om hem weer thuis te hebben, alhoewel het speelgoed direct weer OVERAL lag ;). We hebben overigens wel gelachen, we wilden daar nog lunchen met mijn ouders en dan in de middag naar huis rijden, maar zodra het autostoeltje in onze auto stond, is Ryan erin gekropen, gordels omgedaan en gezegd dat hij naar "papa en mama huis wilde". Hij wilde niet meer blijven, arme opa en oma, dus we zijn maar direct vertrokken.

@Aankomen, laatst vertelde ik nog vol trots dat ik niet aankwam, vanochtend op de weegschaal en bijna 1,5 kilo zwaarder.

@Ineke, je begint ook een mooi buikje te creeren meis! Ooooh wat een schatje, het puppy van je zus!

@Mercedes, vervelend dat je bronchitis weer erger geworden is, hopelijk is het inderdaad na de bevalling weer weg!

@Lot, wat een schatje op de pretecho!

@Kitty, gelukkig ging het werken nu wel beter, hopelijk was de misselijkheid eenmalig.

@Luukske, wat heerlijk dat Luca een nachtje bij je ouders bleef logeren, kon je lekker bijtanken!

@Peertje, mooie buik hoor, lijkt erg op die van mij, alhoewel ik geloof ik nog groter ben :)

@Fem, maak je om ons niet druk hoor meis! Eerst je richten op de operatie van je man, wanneer gaat het plaatsvinden?

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby:

ahhh tis zonde voor opa en oma!!!

maar wel fijn dat hij het toch ook wel heeeeel fijn vind om weer naar huis te gaan.. ;)

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oeps..
    manlief is aan het werk en is hij sluismeester/brugwachter en nu valt de brug in storing... blijft open staan...:(
    dus wie over stellendam komt is gewaarschuwd

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Sensee, een swing is zo een soort 'relax'stoeltje waar je het kindje kan zetten zoals in een zeteltje en dan zet je het aan en schommelt het kindje heel zachtjes en je kan een muziekje erbij opzetten... zal morgen een fotootje maken ;)
    nu volop aant poetsen!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen,
    Heb even een weekje niet mee gekletst.
    Hadden feestweek in het dorp..en ik wilde natuurlijk niet achterblijven. Helaas wel wat teveel van het goede gedaan, zeker met de bekken klachten die ik heb.
    Vanmorgen in ieder geval heerlijk uit kunnen slapen voor de verandering.
    Ik heb nog steeds geen buikfoto gemaakt...terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap toch wel geregeld deed.
    Toch maar even een aantal foto's maken vandaag, wat gaat het snel hé!

hoe gaat het met iedereen?

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Fem je moet aan jezelf denken hoor en wij vergeven je het, spannend dat de operatie is aangevraagd, veel sterkte.

Jootje jammer he dat je achteraf altijd pijn overhoud als je teveel gedaan hebt, vandaag dus bijkomen!

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    jootje.. jammer dat het zwaar voor je was maar klinkt wel gezellig zo'n feestweek! :)

all: ... heb net op de pc zitten ontwerpen..
    heb een geboorte bord gemaakt en die doorgestuurd naar manlief en hij vind hem geweldig! die gaan we dus mken en heb er al zin in!

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhh meiden, hebben jullie ook al nesteldrang??? Nou, ikke wel hoor, zo langzamerhand wordt het hele huis hier aangepakt, hahaha. Vandaag de kast onder de trap opgeruimd, wat een zooi zeg....

M.b.t. de operatie; die is nu aangevraagd en zal in ieder geval voor de bevalling plaatsvinden, errug spannend dus... :)! Bedankt voor de begripvolle reacties allemaal!

xxx

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Nesteldrang?? wat is dat! haha
    nee heb er nog geen last van. Met Denise had ik het pas het weekend voor ik ging bevallen.

Zit zo te twijfelen over de kinderkamer meubeltjes voor op Denise haar kamertje.
    Zal ik het grenen houtkleur houden of zal ik het wit verven...lastig lastig

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

Ja hier ook. zijn al heel de dag bezig..haha. Jaime op tijd naar mn ouders gebracht en haar kamer is bijna klaar. Nu nog de kamer van de beeb..hahaha

Debby ah lief van Ryan. Vonden je ouders niet erg toch? Hij heeft zn huis gewoon gemist!

Wendy creatief hoor! Spam je het geboortebord even als het klaar is?

Paint zo dat is best lang. Had je al een ander huis? Wij nog niet hoor! En dan duurt het maar even. Moet zeggen dat ik dat ook niet erg vind nu.

Fem maakt niet uit joh. Iedereen leest ook soms gewoon meer mee dan ff posten. Doe ik ook wel eens.

Ik ga weer verder.
    Doeii

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, oeps...brug inmiddels weer dicht?! Wat leuk dat je zelf een geboortebord hebt ontworpen, ben erg benieuwd!

@Ineke, haha nesteldrang :D?

@Jootje, gezellig gefeest dus :D. Wel lekker dat je vanochtend uit kon slapen!

@Sensee, plaats je straks even foto's als de kamers klaar zijn? Mijn ouders vonden het helemaal niet erg hoor, die begrepen het wel gelukkig :). En ze komen woensdag alweer om op te passen, dus zo lang missen ze hem ook niet :D. En dan blijven ze tm donderdag, omdat mijn schoonouders nog op vakantie zijn (en die passen normaal op woensdag op).

@Hier, alles gaat goed, alleen weer een aambei...grrr wordt gek van die stomme dingen! Verder erg moe en mijn buik groeit als kool. Verder weer licht last van mijn bloeddruk, zat de hele tijd supernetjes rond de 80 en vanochtend een beetje last en toen was het inderdaad onderdruk 87. Nog niets ernstig, maar wel even ind e gaten houden dus ;).

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nesteldrang: Hier ook echt last van nesteldrang. Ik wil heel graag alles netjes en schoon hebben, maar mijn man is nu aan het klussen in de nieuwe kamer van ons zoontje dus het is echt een rommel. Zal blij zijn als dat klaar is.

@Jootje: Wij hebben ook grenen meubels (oude, antieke) en die gaan we wel wit verven voor het kamertje van ons zoontje.

@Fem: Inderdaad spannend, de operatie.. ik hoop dat hij snel aan de beurt is zodat jullie je daarna kunnen gaan richten op de baby en de bevalling.

Vandaag foto's gemaakt voor het geboortekaartje. Ze zijn zo leuk geworden! Ook het hele ontwerp is klaar en ik ben er helemaal blij mee.

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey hallo!

ja hier ook enorme nesteldrang!
    ben de hele dag niet te houden maar ja.. dat vind manlief niet goed.. :(

bord kan ik niet spammen als het klaar is want dan is gelijk duidelijk 'wat het is' maar als het nog niet op kleur is kan dat wel... ;) (maar dan zal het ook nog niet zo mooi zijn...

we zijn echt heeeeeel creatief joh! haha en het is zoooooo leuk!

hier nog meer mensen die veel dingen zelf gemaakt hebben / gaan maken??

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Marleen: denk idd dat ik het toch maar ga verven.
    Het zit me allemaal wat achter. Denise haar kamertje moet nog helemaal klaar gemaakt worden. De zolder moet nog af en dan beebjes kamer weer opnieuw inrichten.

en de tijd gaat al zo snel!!
    Heb gelukkig hele lieve ouders die mee helpen :)

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Kan ik niet wat van de nesteldrang krijgen van 1 van jullie?? ;)

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Jootje: Ik zit toevallig net te kijken naar wat handig is wb. het schilderen. Op onze grenen meubels zit een waslaag en die moet er eerst vanaf. Schijnt wel een behoorlijke klus te zijn begrijp ik. Wat zit er op jouw grenen meubels? Of is het niet gelakt of in de was?

Deel Deze Pagina