November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, ook hier even....mooi buikje en mooie echo!!
    fijn dat alles wederom goed was....

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Zora: mooie buik en duidelijk echoplaatje!!
    heb mijn afspraak ook staan bij babyview :)

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wat een mooie sticker!!!!
    Wij gaan de kamer roze en paars verven en dan stickers van grijze-roze olifantjes :)

Zora, mooie echo en wat een mooi buikje (en kleedje trouwens ook)

Onze meid lag vorige week dinsdag nog in stuit maar is dus blijkbaar gedraaid en ligt nu met het hoofdje beneden, rug links en beentjes rechts! Nu weten we meteen dat die grote verhuis gisterenavond en deze nacht was haha :)
    Bloeddruk was 6-9, voelde me ook echt raar, maar dat kon ook van het suikerdrankje komen, kreeg echt hitteaanvallen in de auto!

Morgen gaan we 'de lijst' leggen bij Premaman en dan kan ik lekker veel ROZE bestellen!!! Zo blij dat mijn allereerst gevoel juist was... de naam, de de ene dag denk ik zo en mijn man de andere en de volgende dag wisselen we gewoon!
    we twijfelen tussen Mila en Lily

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank meiden voor de complimenten! * Zora trots* :D

Jootje; Wanneer heb jij de pretecho?

Ineke: Leuk de lijst neerleggen! Onze kleine lag met de 20 weken ook in stuit en nu ook keurig met hoofdje naar beneden, dus ook gedraaid, nu lekker blijven liggen zo.

Wij zijn al over de naam uit. Nu hopen dat ik in de komende 13 weken niet teveel ga twijfelen.

Kun je de twee namen niet combineren, of vind je dat niet leuk? Wij geven ook 2 namen. Een als roepnaam en de andere is dan eigenlijk doopnaam.

5. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hey meiden,

Hier nog steeds vakantie, dus niet zoveel aanwezig.
    Nieuwe mama's welkom! :)
    Ik zag een paar prachtige echofoto's en buikjes langskomen.

Vanochtend bij de gyn geweest. Alles was netjes.
    Bloeddruk 110/80, hartje klonk mooi.
    Nu 3.2 kg bijgekomen.
    Over 5 weekjes weer komen, dan een groeiecho, want het kindje schijnt groot te zijn voor het termijn.
    En vervolgens afspraak bij gyn. Krijg dan meteen de anti-D injectie.

Het kamertje begint langzaam aan vorm te krijgen. Meubeltjes staan op de plek, nu alle aankleding nog.
    Ik zag een mooie boom voorbij komen.
    Hier heb ik deze zelf van behang gemaakt. Vind het zelf best leuk geworden.
    Foto's volgen nog wel een keer, als het allemaal af is.

Vandaag nog een leuke knuffel gekocht. Deze zal centraal staan op het geboortekaartje. Die wil ik zelf gaan ontwerpen.
    Hopelijk gaat het lukken, zoals ik het in mijn hoofd heb.:p

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ineke, idd zou je de namen niet kunnen combineren?

Lily-Mila of Mila-Lily?

Mila had ik ook op mijn meiden lijstje staan(al toen ik zwanger was van Luka), is een Kroatische naam, en Luka is ook Kroatisch, dus die stond wel hoog....haha...:p

een (nieuwe) jongensnaam in het Kroatisch is een stuk moeilijker, want moet idd wel een beetje "westers" klinken, en niet te lang....had er eindelijk 1 gevonden, maar das hem toch niet helemaal geworden....;) (het was trouwens niet Milan, want die horen we in onze ongeving al veel te veel, jammer want die vond ik eerst ook leuk).

@miza, ben benieuwd naar je creatieve uitspattingen, zoals het kamertje en later het kaartje....laat je lekker gaan;)
    en mooi dat je kindje iets voor lag....
    geniet nog van je vakantie!!!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wat grappig! MILAN was onze nr 1 voor een jongen :) vandaar dus ook Mila
    Hier ook erg populair hoor, Milan, maar ik trek het me niets aan, wij hebben die naam al 2 jaar!!!
    Ik vind Vedran ook erg mooi, ken ik van een supertoffe keeper die vroeger bij onze favoclub speelde, een Kroaat!

Combineren ziet m'n man niet zitten... tis moeilijk omdat hij steeds verandert van mening!

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @zora: mooi buikje en echo meid!!!!!
    @ineke: suc6 met shoppen, zal vast goedkomen!

@nieuwe: welkom hier!

@debbie: nou meid, sterkte...zit je niet mee heh!

@hier: vandaag gesprek op mn werk gehad en ga nu helemaal de ziektewet in, trek t allemaal niet...mn bekken doen zo'n pijn:( heb nu wel een bekkenband en dat verlicht iets met lopen....maar kan echt niet meer werken op de babygroep....maarja heb er thuis ook nog 2 rondlopen...dus echt rusten gaat ook niet...alleen als hun op de opvang zijn op donderdag en vrijdag....

verder moeten we nog beginnen aan t kamertje...maar daar moet eerst een muurtje op zolder voor geplaatst zijn en daar gaan ze dit wknd mee beginnen....maar dat gaat allemaal wel snel, mn vader en man zijn erg handig.....

9. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

10. Lilalien

Wat een mooie toetje en neusje zoals ze bij jullie in NL zeggen ;)

11. Lilalien

Blijf jij nu maar lekker thuis tot de baby komt!

Ineke ,leuke namen en ik zou ze niet samen nemen ,vindt ze niet samen goed klinken.
    Veel plezier morgen en ik was ook teut na die suikertest

oja mijn suikertest was prima begon met 105 en eindigde met 85 dus ik moet niet prikken of gaan spuiten.

12. Lilalien

@ alle nieuwelingen welkom !!!

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    goed nieuws!!! weeral een zorg minder he ;)

14. Lilalien

Voor jullie allemaal :

Bekijk bijlage 92706

Gewoon omdat we kunnen zijn wie we zijn hier op't forum !!!

15. Lilalien

Nu over het dermatologisch onderzoek bij de 2 kids:

bij de oudste geen ontaarde plekjes ontdekt maar wel eelt op de zijkanten voet en moet in't oog gehouden worden van voetstand en beenlengte.

Bij de jongste geen navelbreukje ,wel melkklier wat ontstoken is geweest en nu eigenlijk overontwikkeld is door de borstvoeding (hormonaal)en moet worden opgevolgd tem puberteit.

Was erg blij dat er niets ernstigs uitkwam op naar woensdag en heb stiekem de afspraak bij de gynè verzet zodat mijn ventje meekan as.vrijdagavond :D;)

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Lief Lila!!
    Dikke knuf!

Ik was bezig met het geboortekaartje maar mijn bewerkingsprogramma heeft er vandaag niet zoveel zin in...:(
    Kan daar héél kriebelig van worden...:x

17. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wat fijn dat er niets ernstigs is uitgekomen meid!
    En leuk dat je ventje nu meekan. Lekker van genieten vrijdag.

18. Lilalien

Dank je!

Mag ik vragen wat voor een bewerkingsprogramma want ik ken geen of niets van dat soort zaken...

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @peertje, je bent niet zonder reden thuis....dus doe gewoon de dingen op de momenten dat het gaat, en anders rust je gewoon(haha, makkelijk gezegd met kindjes thuis rondlopen).

@lila, fijn dat alles wel meeviel, hopelijk nu woensdag ook duidelijkheid etc....
    enne bedankt voor het bloemetje

@ineke, grappig dat we die namen ook leuk vonden, enne is het toeval dat het Kroatische namen zijn? ook van die Keeper?
    ik was vanaf het begin van de zwangerschap helemaal "verliefd" op de naam NIKO (voordat we wisten wat het zou worden)....ook kroatisch, wist gewoon dat hem dat moest worden, alleen hubbie heeft een collega die zo heet, dus helaas voor mij, viel de naam af...

vind jouw 2 namen beide mooi, maar als ik echt zou moeten kiezen, dan zou het Mila worden....
    (onze top 3 meiden namen was, in willekeurige volgorde: Lieka, Saar en Mila)

enne, wat betreft dubbele namen, het wordt tegenwoordig veel gedaan, maar hier ook gewoon 1 naam....doopnamen zijn er hier 2 of 3, dus die staan gewoon los van de naam....

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Weer veel bijgelezen, maar ik weet even niet waarop ik nu moet reageren.

Mooie foto's Zora!

Ik ben vanmiddag even langs een repro bedrijf geweest om het kaartje te laten printen. Het zag er goed uit, dus daar gaan we het laten maken.

Morgen groeiecho. Ben erg benieuwd hoe het er voor staat en of ik nog meer moet rusten dan ik nu doe.

Wij zijn erg van de Nederlandse namen dus dat gaat het hier ook worden.

Deel Deze Pagina