November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo meiden!

@Peertje. Grappig ik heb van dezelfde serie van Noppies ook een pakje gekocht. Net iets anders maar het lijkt wel op elkaar! Leuk hoor!! ;)

@Jootje. Maagzuur....bleeeeeh vies hè! Ik ga nergens heen zonder Rennies!!

@Ineke, heerlijk hoor van die mooie echo's! Was het lekker in het zwembad? Hoeveel pakjes je nou nodig hebt weet ik ook nog niet helemaal (je zou denken bij een tweede weet je het wel, maar ik ben het vergeten...;))

@Meeks, hè meid da's balen een week later je liefje zien. Maar het ticket is nu geboekt dus het is wel zeker hè! Nog heel even volhouden!!

@Doobie. Welcome back! Hebben jullie een lekkere vakantie gehad???

@Lief. Mooooie echo!! Super duidelijk hoor. En het vreemde gevoel bij het stoppen met werken is bekend hoor. Maar het gaat om jou en je kindje, dat staat op nummer 1.

@Luukske. Ik had verwacht dat het de hele dag zou regenen, maar ik heb nog geen druppel gezien.... Sterker nog, het zonnetje probeert er nu door te komen...

@Debby. Vervelend van je vriendin, het is idd soms zo oneerlijk verdeeld. Helemaal als je dan geconfronteerd wordt met vreselijke verhalen in de media over de 4 baby'tjes. Potverdorie, weet je hoeveel mensen er zijn die zooooo veel moeite doen om een kleintje in hun armen te kunnen houden :x

@All. Gisteren een drukke dag gehad. Eerst een verjaardagsfeestje van een 4-jarige in een speeltuin. Daarna het 5 jarig bestaan van ons kdv. Allebei erg leuk en gezellig maar oh oh oh wat was ik moe gisteren. Jeminee ik kan echt niets meer. Heb echt niet veel gedaan op beiden feestjes, voor mijn gevoel continue op een stoel gezeten :( maar toch bekaf. Zat om half tien al te knikkebollen...
    Maar goed, ook ik nog 3 daagjes werken en dan 100% ziektewet. Ook mij kost het erg veel moeite maar ik kijk er ook wel weer naar uit. Hopelijk krijg ik daardoor iets meer energie...

Fijne zondag nog allemaal!
    Liefs Irene

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Mooooooooooooooooooi!!!

3. Lilalien

Hoe is het nu met je ?
    Gaat het al wat?

4. Lilalien

Hier ook op de gekste plaatsen gevoel en dan denk je wat is dat nu weer ?;):)

5. Lilalien

Jammer van je vriendin en ik ken pgd ,dan is het idd.al intenser dan gewoon.

Leuk van de winterjas en knipbeurt ,hier ook onze oudste een knipbeurt zelf gegeven ,loopt hij weer fris en net erbij ;)

6. Lilalien

Zou je kleintje geen fikse groeispurt aan't maken zijn??
    Want ik had hier ook afgelopen 2 weken een ENORM vermoeidheidsgevoel op me hangen en erg genoeg soms moet je er gewoon aantoe geven.
    Aan de ene kant ben ik blij dat manlief erg vroeg in bed moet kan ik zonder poes pas meedoen.

7. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja dat "toegeven" gaat me nog niet zo goed af :) maar je hebt zeker gelijk!!
    Wanneer hebben jullie trouwens de volgende afspraak bij de psych?

8. Lilalien

Hier gisteren naar een draagdoekenworkshop geweest met iemand van een ander forum.
    Was zeer geslaagd en nu eens ik ergens de fut vind eens gaan internetkijken voor 1 of 2 stuks die me zouden aanspreken.

Dan naar mijn grootouders gegaan met de kindjes eens de man thuiskwam (we losten precies elkaar af)en s'avonds heerlijke frietjes gegeten.

Morgen niets speciaals opstaan
    dinsdag huisarts oudste ,doopsuikers/kaartjes gaan kiezen samen.
    woensdag voormiddag moet ik bloed laten prikken voor mijn Rhesus - bloedgroep of er antistoffen zijn.Dan mijn kraamgeldattest oppikken bij de gynècoloog ,dat binnenbrengen bij mijn mans werk en ook voor de kno-arts voor de oudste.

Ik klop af dat het dan tem.13/09 niets meer is van datalles :);)

9. Lilalien

Had dat ook dat niet willen toegeven maar als je echt niet meer kunt:)

13/09 moet hij alleen 45 minuten op consult en erna moeten we naar de gynècoloog gaan.
    30/09 idem en dan ik 2 x 4/10 en 7/10

10. Lilalien

Prachtige kleertjes ,heb zoveel zin om naar prenatal te gaan vandaag :D met die kortingsactie plakken mja manlief zal zeker niet willen of te moe zijn...

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik wilde ook nog maar helaas is de prenatal Utrecht vandaag gesloten. Gisteren voor het verjaardagsfeestje even snel naar binnen gerend om een buikband te halen ivm rugklachten. Liep daar en zag zoveel leuke dingen, ik had nog zeker wel meer kunnen scoren!! Maar ja, haast hè!
    Kreeg trouwens wel 20% korting op die buikband, scheelt toch want die dingen zijn wel erg duur!!

12. Lilalien

Ja die van Heerlen zou tem 17 uur open zijn vandaag?

Dus ik gam e alvast douchen enz.mocht manlief toch toezeggen ;)

13. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Anders lekker alleen gaan...!?!? Ik vind dat persoonlijk ook wel eens lekker, kan ik op mijn gemak neuzen ;)

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hallo allemaal!

matrassen zijn pocketvering matrassen en man en ik hebben allebei verschillende sterkte gekozen omdat hij meer van stevig houdt en ik van zacht.. maar hebben we nog niet uit kunne proberen (op even proefliggen in de winkel na) dus heb nog niet lekker geslapen.. nog 4 weken wachten tot ze binnen zullen komen waarschijnlijk., :( tot nu toe nog steeds KL*t* nachten dus.....

blije doos .. ah dan zal ik nie zo lang meer hoeven wachten want ben ook aan de 26 weken! joepie!!!

Vandaag is wel het keyboard verkocht dus dat is wel heel lekker!

borsten: haha sorry hoor maar lekken jullie?? ik niet en heb er wel eea van gelezen dat dat al een poosje vrij normaal kan zijn maar aangezien het bij mij niet is. en vriendin van me wel en dies 4 weken korter.. wil dat zeggen dat de aanmaak bij mij niet goed gaat en ik misschien geen borstvoeding kan geven????

vriendin: ... die is dus ook zwanger en duurde heel lang voor er bij haar een buikje te zien was maar nu begint het echt wat te worden en vind het ZO leuk!!! :) is echt nog een heel schattig buikje maar wel een mooi zwanger buikje...
    zij heeft erg het gevoel dat ik een meisje krijg en ik van haar dat zij een jongen krijgt...we zullen zien.. :)

vanmiddag komen mijn ouders en die nemen hun diaprojector mee... aangezien we het beestje van het door ons gekozen geboortekaartje ook als geboortebord zal worden gemaakt leek me dat wel handig.. :)
    verder heb ik er helemaal geen zin in dat ze de hele middag hier zullen zijn.. (erg he??) maar ja... zie ze al niet zo vaak dus gaan maar proberen een leuke middag te hebben

verder heb ik wel al jullie posts gelezen maar ben ff nie in staat om overal op te reageren.. sorry volgende keer weer... ben erg down... :(

15. Lilalien

:) zou ook wel kunnen maar dan zou mijn man niet gerust zijn of alles goed verloopt (rijden ernaartoe en terug).

Hij is nog niet thuis en de kindjes zeuren om eten en ik begin ook honger te krijgen eerlijk gezegd ,krijg al sinds 5 minuten non-stop gesjot en gewiebel van de buik uit.

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Peertje: Ik drink lauw/warme melk tegen maagzuur. Vind Rennie's echt vies! krijg die dingen echt niet door.
    Verder wat hoger met je hoofd liggen op bed, zodat het zuur minder snel omhoog kan komen.

Lilalien: leuk een draagdoekworkhop (leuk woord voor galgje ;) )
    Ik wil ook een draagdoek gaan proberen. Zo'n bykay lijkt me wel wat. Wat voor soort draagdoek ga jij proberen??

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wendy: wel of niet niet lekken zegt niks over je productie hoor.
    Ik heb met Denise ook gewoon bv gegeven en had tijdens de zwangerschap ook geen lekkerij.
    kwam bij mij wel een beetje moeizaam op gang, maar dmv kolven is het toch gelukt en had ik daarna prima productie.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lekken, hier ook niet....heb alleen af en toe aanslag(zo noem ik het maar even) op mijn tepels....bij Luka ook niet gehad...daarna dubbel zo veel....
    heb op mijn top een productie van 2 liter per dag gehad(moest kolven), dus het zegt echt niks....heb na de geboorte van Luka trouwens wel wat handdoeken etc versleten in mijn bed, ivm het lekken....werd 's nachts wakker van het vocht....heb nu katoenen matrasbeschermers die ze bij incontinentie gebruiken...dus met onze nieuwe matrassen zal dat wel goedkomen....

@moe zijn, jeetje....ben niet vooruit te branden, kan wel janken....

@all, het is hier zo'n klote weer, al hele dag regen, heb 2 uur geslapen vanmiddag....hubbie kon er niet tegen, snapte niet dat ik zo moe was...
    heb met Luka overlegd, en we gaan dadelijk naar de bioscoop, en daarna wat frietjes eten bij de McDrek!! zal daarna wel mijn bedje inkruipen...

vandaag trouwens een iets minder actief ventje in mijn buik.....

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Even heel snel. Onze echo was erg leuk vrijdag. Wel lagen steeds handen en voeten voor zn gezicht. Hij stak nog zn tong uit..haha. En heeft al ca 1,5 cm haar in zn nek..haha.
    Weegt nu 1201 gram!

Hier een plaatje. OP mn hyves staan meer!

Groetjes!

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo iedereen!

Pff wat een triestig weertje he! Ik denk dat het hier de hele dag nonstop aan het regenen is!
    We moesten naar een tante voor een BBQ maar is uiteindelijk binnen doorgegaan want zelfs onder de veranda vond ik het veel te koud!
    Gisteren het zwemmen was super, al heb ik wel een schop gekregen van een kindje, recht in m'n ribben!!! Nog een geluk dat het niet in m'n buik was... kleintje was 's avonds nog goed aan het bewegen dus dat valt wel mee dan denk ik...

Hier sinds ze gedraaid is, veel minder beweging moet ik zeggen... eerder meer zoals in het begin, kleine tikjes... vind ik wel jammer want ik vond die golven in m'n buik wel mooi om te zien!!!

Ik heb ook nog altijd geen 'lekken', maar laat ons hopen dat dat inderdaad niets wil zeggen voor de borstvoeding he!

Oh ja, nog even zeggen dat ik jullie 3D echo's echt supermooi vind !!!!!! :)

Deel Deze Pagina