November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

zal een draagdoek worden wat je zelf kunt knopen
    een geweven maar ik krijg nog nader uitleg van iemand die er al veel heeft aangekocht en zo kan ik zien wat en hoe.

2. Lilalien

Hier idem scenario kwa lekken en prodcutie.

Seg wat is dat met die mannen??
    Wij zijn niet naar Prenatal gegaan ,niet eens gevraagd ,kindjes waren ook moe.
    Ben dan in bed gekropen en net wakker geworden :D

3. Lilalien

Wow seg!
    Ook al zo mooi en al haren te zien sjiek!

4. Lilalien

Ongelooflijk NAT weer jee
    maar de kou maakt me niet uit
    Voel je ze dan ook niet met de handjes wriemelen?
    Of rugje omhoog duwen?

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Ja ik voel meer kleine wriemeltjes, niet die grote builen zoals vorige week toen ze nog in stuit lag...
    nu voel ik soms een rugje of een voetje en onderaan de handjes bij het hoofdje (denk ik toch he)

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, net terug van de McDrek en de bios....lekker relaxen....
    schijnbaar reageert jaapie daar goed op, is de hele dag rustig geweest, en nu vanavond super beweeglijk!! Thank God!!! begon me al ongerust te maken....maar idd zoals Ineke ook al zei, in stuit voelde ik veel meer, heb echt het idee dat jaapie is gedraaid.....

7. Lilalien

Zou idd.goed zijn als jaapie mooi ligt zoals zou moeten :)

Heb voor de laatste keer kermissmoutbollen gehaald voor ons beiden ,
    mmmmmmmmmmmm die geur alleen al :D

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Zo de lichte paniek was niet nodig!
    Meid is hier al een uur flink aan het schoppen en trappen :) vooral beneden, ze ligt weer superlaag, helemaal in m'n schaamstreek!
    Heb ook al een paar uur af en aan krampen beneden en opzij m'n baarmoeder, en volgens m'n zus harde buiken...

Morgen gaan we langs bij de ziekteverzekering, even horen hoe de zaken staan...

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen,

hier dus idd gisteravond een flnk bewegende beeb...
    ik voel hem ook tegen mijn ribben aan....

@lila, klinkt lekker!!

@ineke, fijn dat jullie meisje ook weer actief is....

@all, vandaag een luierdagje....
    het is hier eindelijk droog, maar ziet er niet echt vriendelijk uit....zal dadelijk wel weer flink gaan regenen, blehhhh.....

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hallo allemaaal!!!

leuk he die bewegende buik?? kan er geen genoeg van krijgen!

onze beeb is over het algemeen rustig.. maar
    Ɣls het dan in beweging is, doet hij/ze het ook goed ook! wat een schatje! hou d'r zo veel van.. beetje errug emo vandaag...

uhmmm ik baal ook errug trouwens... :D
    wilde net gewoon gaan werken.. bammetjes al gesmeerd enzo... telefoon... of ik vandaag vrij wilde zijn ivm harde reset van het systeem daar en dan zou ik de hele dag niks kunnen doen.. uhhhhhhh nou vooruit dan maar als het niet anders kan... heb het ff anders gezegd want dan zijn ze verplicht toch nog 3 uur uit te betalen... ;)

hoest met de dames hierzo???
    nog leuke weekenden gehad?
    hopelijik geen slechte/minder leuke dingen meer meegemaakt???

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oproepje:

willen alle aanstaande mama's van het november 2010 topic hun eigen verjaardag even naar mij pb-en ????

(komen in de agenda te staan.. zie mijn eigen verjaardag als voorbeeld... de data die net voorbij zijn komen gewoon weer onderaan de lijst te staan.. )

(dit bericht zal meerdere keren verschijnen de komende dagen zodat iedereen het zal lezen) ... (hopelijk) ..

:D

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goedemorgen meiden!

Ik heb om 16.00 een pretecho en heb er zoveel zin in, hopelijk zullen we dan eindelijk weten of we echt een meisje krijgen...;)

Gister mijn verjaardag gevierd met een paar goede vrienden, ben verwend....ook wat dingen voor de baby...

Nou ga nu even mijn tijd uit zitten tot 16.00. kom straks even melden hoe het was...

liefs nony

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    xie het ook net.. veel plezier met je echo vanmiddag!!!! :):):)

14. Lilalien

Piep ,

Luukske en Ineke maar goeddat de babietjes goed bewogen s'avonds!

Nony ,GELUKKIGE VERJAARDAG!
    &
    veel plezier met je echo!

Wendy ,zal je zo pben maar deze lijst kan iedereen bekijken niet?
    dan hou ik het liever voor mezelf want ik wil geen meelezers.

Weet ook niet doen vandaag heb iets over me hangen en weet niet wat ,ook zeer slecht geslapen de afgelopen dagen.
    Stond vanmorgen op om te kijken in de living wie zoveel lawaai maakte met het veiligheidshek tussen keuken en living ,man kreeg op zijn donder ,10000 x open en toe ,open en toe terwijl ik zijn valies en alle andere spullen al klaar had gezet de avond ervoor :x
    Man moet nog 1 vroege nacht/ochtendshift werken en dan 1 dagje vrij.

Denk ,denk wat ik zou gaan doen ,strijken is klaar ,was ook ,ramen lapen met zo'n weer is ondoenbaar ,grote kuis doen is uitgesloten met de 2 kindjes in huis.

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nony, veel plezier met de echo....enne gefeliciteerd met je verjaardag!

@wendy, ik ga je even PB-en....

@lila, als alles in huis klaar is, is even rustig aan doen ook lekker!

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    tis natuurlijk niet verplicht he... ;)
    wie d'r verjaardag er niet op wil hebben doet het gewoon lekker niet,, geen probleem.. ( voor wie hiervan de leeftijd wel op de lijst staat is het dan misschien wel handig om te laten weten als die is veranderd.. ;) )

lijst is idd voor iedereen in te zien (maar dan moeten ze wel toevalligi aan de goeie url zien te komen.. maar dat is dus heel makkelijk via dit forum.. )

17. Lilalien

Is niet erg wendy ,ik vind het een mooi voorstel en ik ben nog altijd idem leeftijd ,verjaar ergens wanneer de vogeltjes hun ei leggen ;)

Wat ik stom vind ik heb zoveel kledij zwangerschaps ,gewone ,te grote enz.en ik heb zeer weinig kastruimte om dat allemaal te hangen zoals zou moeten.

Nu hangt zwangerschap en zomer waar ik nog inkan op maar binnenkort wordt dat winter en alles met borstvoeding.

Staan jullie er ook soms bij stil dat het niet meer lang is eer de bay er zal zijn ,de laatste keer buik hebben ,sjotjes voelen (voor sommigen toch)brrrrrr rare gedachte:(

18. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Kreeg geen berichtgeving meer van dit topic, dus heb niet alles bijgehouden.
    Wel heb ik 2 hele mooie 3d echo's gezien. Erg lief meiden.
    Alvast een kleine tip van de sluier hoe je kindje eruit gaat zien.

Net weer voor controle geweest, alles nog op schema en helemaal goed. Ons meisje doet het super.
    Heb me ook nog even gewogen vanmorgen.
    8 kilo erbij tot nu toe. Erg netjes aldus de verloskundige.
    Ik is blij.:D

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    lilalien:... ja dat besef heb ik ook maar kan niet kiezen.; wil heel graag dat het snel november is zodat we ons beebje kunnen zien en vasthouden.. maar het zwanger zijn heeft ook wel iets heel speciaals... :)

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Goedemorgen dames,

Alles goed hier?? Met mij prima hoor.. Ik ben vandaag 25 weken zwanger en ik vind dat het snel gaat hoor.. Ik voel mijn meisje ook goed bewegen.. Ik heb wel veel last van afscheiding, maar dat hoort er eenmaal bij.. Voor de rest heb ik nog steeds zware benen.. Het is ook al vermoeiend met Isa thuis.. Maar hij gaat volgende maand voor 3 dagen naar het kdv, dus kan ik ook wat uitrusten..

Deel Deze Pagina