November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @paint, netjes zeg....8 kilo!!
    en super dat ze helemaal op schema ligt!

@nazli, lekker als je straks je handen wat meer vrij hebt, want lichamelijk wordt het toch steeds iets zwaarder in de zwangerschap....
    over 3 weken gaat Luka hier weer naar school....ben benieuwd of ik dan ook meer rust voor mezelf neem....

@lila, hier ook een hele kast vol met kleding....heb nog oude winterkleding, en mijn "nieuwe"voorjaars kleding ligt boven in de kast (had afgelopen jan-febr alles nieuw gekocht, omdat ik 36 kilo kwijt was), ik hoop dat dat komend voorjaar weer gaat passen....

het besef van dat het opschiet is idd ook wel fijn en jammer tegelijk....het is hierna gedaan met het zwanger worden....

@ineke, is het trouwens gelukt met jullie naam-uitkies-ultimatum?

@all, de beeb zit me te "kriebelen" op mijn middenrif....zit ie bij jullie ook al zo hoog? kan me dit niet herinneren van bij Luka...maar die lag dan ook tot 32 weken in stuit, en was heel klein....

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Luukske... NEE!!! Nog steeds grote twijfels...
    Mila vind ik jonger klinken maar ik vind Lily ook mooi!!!
    Pff iemand een voorkeur? Of een manier hoe we eruit zouden kunnen komen?

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Paint ik ben ook + 8 kg tem nu :)

Nazli ,ik begrijp je als je kindje(s)hebt rondlopen is rusten niet een optie.Verzorg je!

Ineke ,ik zeg Mila ,gewoon omdat ik aanvoel dat die naam jullie meer ligt en ondanks je jongensnaam die je dan niet meer zou kunnen nemen.Wij hebben ook nooit de naam genomen die we bij elk kind over hadden als keuze voor erna.

Luukske ,nu dan duim ik zeker dat je er mooi in kunt tegen volgende lente /zomer!
    Nieuwe kledij is hier nog niet nodig ,denk dat pas te doen eens bv.voorbij is ,kilo's terug in orde me dan groots te trakteren.
    We spreken dan over 3 jaar :p

Ga nu doordoen, me wassen ,samen eten ,ventje komt thuis ,even alleen naar de winkel inkopen doen en erna beginnen met kleerkasten op orde te leggen ook voor schoolstart kan ik erna met grote kuis starten als ik thuis alleen zit :)

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier nog een met + 8 kg tot nu toe.. :)

ga zo mn plank hout halen om met ons geboortebord te beginne.... zin in!

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Luukske, Isa wilt veel aandacht.. En ik ben bang dat het later in de zwangerschap veel moeilijk gaat worden om hem aandacht te geven..

Hier is mijn meisje ook hoog, als ik achter de pc zit, dan begint ze zo hoog te schoppen.. Maar ik voel het ook laag..

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Met 24 weken was ik +6 aangekomen, maar dat zal nu wel meer zijn. Ik durf me niet te wegen..

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hier ondertussen +3.7kg...

Meisje ligt erg laag... doet zelfs soms pijn aan m'n schaambeen!
    Gelukkig is er precies toch nog plaats genoeg in m'n baarmoeder want soms (als ik op m'n rug lig) komt ze wat naar boven :)

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hier ook +8 kg.....

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hey meiden,

Ben weer helemaal bij met lezen en zal vanaf nu weer meelezen en schrijven.

Hier is de vakantie ten einde. Marc is vandaag weer voor het eerst heen werken, nou ja, nog een uurtje en dan zit zijn eerste dag er al weer op.
    Ik heb eigenlijk al weer te veel gedaan, maar ja er zit ook vanalles in mijn hoofd wat even moet gebeuren.:p
    De benedenverdieping is weer helemaal fris, speelgoed van Ilse is uitgezocht en op de beebkamer heb ik plakplastic op het raam geplakt.
    Wel weer even genoeg gedaan dacht ik zo. ;)

Ilse is nog een weekje thuis en dan gaat zij ook weer naar de psz. Merk dat ik dat helemaal niet zo erg vind :), weer een paar uurtjes in de week even voor mezelf voordat de beeb er is.
    Ze is totaal niet vervelend of zo, maar ik merk dat alles wat zwaarder word. En het is ook wel even fijn om zonder een meisje wat bij je loopt de kasten van de beebkamer in te kunnen pakken.

Ze is vorige week jarig geweest en heeft een mooie quinny poppenwagen (3 in 1, met maxicosi en wandelwageninzet, hihi) gekregen. Geweldig kado, want ze loopt er de hele dag mee. We hebben vanochtend buiten even een wandeling gemaakt, dat vond ze toch wel zo leuk!
    En de mensen die we tegen kwamen ook, die hadden allemaal een glimlach op hun gezicht.

Ik ben tot nou toe 3.2 kg aangekomen. Sta er gewoon van te kijken, want bij de zwangerschap van Ilse zat ik nu al over de 10 kg heen.

Nu even wat rust pakken en lekker languit op de bank.

Dikke knuf!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zo de tekening staat op het bord..
    jullie mogen het nu wel weten want we hebben het kaartje laten zien aan onze vrienden die ook zwanger zijn... :)

nu kunnen we gaan zagen... schilderen etc etc.. :)

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Waw Wendy wat mooi zeg!!!! Supergoed gedaan ;)

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ineke, ik zeg ook MILA, gewoon omdat ik het mooi vind!!

@wendy, mooi gedaan....ben benieuwd!!

@nazli, ik ben ook benieuwd hoe Luka het dadelijk doet met een beeb erbij....hij vraagt ook de nodige aandacht!

@miza, leuk is dat...voor de kindjes hebben ze veel dezelfde dingen als voor volwassenen....kunnen jullie straks gezellig samen wandelen.....

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Eindelijk zekerheid....het is echt een meisje!!!
    ze ligt prima op schema, konden haar alleen niet zo goed in beeld krijgen dus mag over 2 weken terug komen....:D

Ik kan eindelijk echt roze gaan shoppen....

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nony, super dat jullie nogmaals de bevestiging hebben gekregen!!
    enne al dat roze wel komen spammen, he!!!

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Navond...
    Ik ben zoooo blij, heb eindelijk het eerste babypakje gekocht vandaag :)
    en ook nog 1 gekregen van mijn moeder (had hem zelf uitgezocht, pakt ze hem uit mijn handen en zegt: die krijg je van mij!!)
    Zooo leuk!
    En er zit ook eindelijk wat schot in de zaak wat de kamertjes betreft. Denise haar kamertje is ontruimd van rommel en de muren zijn geverfd. Meubeltjes staan er al in en nu moet alles nog aangekleed worden.
    Denk alleen wel dat er ander laminaat nog in moet aangezien dit er niet zo fraai meer uit ziet.

en als dat klaar is kan ik eindelijk beginnen met de babykamer (die nu al babykamer is...maar dan weer even in een nieuw jasje zeg maar)
    We laten babykamer eerst neutraal. Heb hele leuke stof gekocht, bruin met witte ruitjes, en daar gaat mijn moeder mee aan de slag.Kamertje word dus wat wit met bruinig. Kunnen we na de bevalling daar mooi een jongen of meisje kleur aan toevoegen om het dan helemaal af te maken.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jootje, fijn dat er schot in de zaak zit....
    enne klinkt mooi, bruin met wit....kun je idd mooi combineren met meiden en jongens aankleding....

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oproepje:

willen alle aanstaande mama's van het november 2010 topic hun eigen verjaardag even naar mij pb-en ????

(komen in de agenda te staan.. zie mijn eigen verjaardag als voorbeeld... de data die net voorbij zijn komen gewoon weer onderaan de lijst te staan.. )

(dit bericht zal meerdere keren verschijnen de komende dagen zodat iedereen het zal lezen) ... (hopelijk) ..

:D

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    bah vandaag weer werken.. geen zin in.. :(
    wil veel liever verder met geboortebord..

wens jullie allemaal een fijne dag toe...
    tot straks!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, werk ze!! en dan straks weer lekker knutselen aan het bord!!

@zora, gefeliciteerd met je verjaardag!!

20. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    @Zora, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Nony, wat fijn die duidelijkheid. Veel plezier met roze shoppen! :D
    @Wendy, werk ze meid. Ik vind je geboortebord nou al super! Wat een lieve zebra! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. :)
    @Jootje, fijn dat de de kamertjes beginnen te vorderen. Klinkt leuk hoor, dat bruin met witte en dan nog een gericht kleurtje er bij!

Ik ben ook nieuwsgierig hoe het straks zal gaan als er weer een kindje bij is. Ben benieuwd hoe mijn meisje daar op zal reageren,maar ook benieuwd naar het verloop 's ochtends. Ilse zal toch op tijd op de psz moeten zijn, haha. Dat zal vanzelf wel gaan lopen hoop ik. :p

Wij gaan ons maar eens lekker opfrissen en dan even het winkelcentrum hier onveilig maken.

Tot later meiden.

Deel Deze Pagina