November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    :D dank je Lilalien en Luukske voor de 'raad' bij de naam!

Nony, wat leuk een meisje! Join the meidenmama'sclub hihi
    Wat zou de stand nu eigenlijk staan?

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    En een HEEL gelukkige verjaardag aan ZORA!!!! xox

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Zora GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

Wendy ,mooi geboortebord ,ben je toevallig zot van zo'n beestjes??:)

Mmm ,we gaan dadelijk ons klaarmaken en dan richting huisarts voor de doorverwijsbrief van de oudste.Mijn mama pikt de jongste vandaar op met de fiets.
    We zullen ons regenkledij maar aandoen ,wat een weer!!!

Erna zet ik de oudste ook af bij mijn mama en dan ik te voet naar huis om dan te wachten op manlief om erna doopsuikers/kaartjes te gaan kiezen.

Gisteren was een dag uit de hel met de 2 kinderen ,de jongste irri door der verkoudheid en koppigheid ,de oudste om alles weer uit zijn wereld.
    Man had ook zoiets van kom je thuis zit je in een oorlogsgebied :);)

Ben door tot vanavond !
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @miza, hier ook al kopzorgen over hoe het moet gaan straks....Luka gaat naar school, en das zeker 20 minuten lopen(fietsen gaat nog niet), en hubbie heeft de auto voor zijn werk nodig...'s zomers gaat het nog, dan neemt hij de motor....
    maar we zullen er uiteindelijk wel uitkomen....

@ineke, ben benieuwd wat jullie gaan kiezen....

@lila, veel succes met uitzoeken....

@all, dadelijk de babyswing ophalen, en voor schoonzusje wat halen, die is ook jarig vandaag....baal alleen van de regen, want Luka is niet zo'n regenmanneke....dan gaat alles in slowmotion!

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ zora gefeliciteerd met je verjaardag! fijne dag

@ wendy wat leuk dat bord, jij bent echt crea!!!

@lilalien succes vandaag met alles

Ik ben bijna eruit wat betreft geboorte kaartjes, zal veel werk zijn maar wordt super schattig, volgende even langs drukker om te kijken of het te realiseren is....

@ geboorte traktatie Wat gaan jullie trakteren bij de oudere kindjes?
    Ik heb al wat klaar staan, was vorige week bij de ikea en zag daar witte pluche muizen van 15cm, die doe ik in een folie zakje met een beschuit,botertje en klein zakje roze muisjes erbij, roze strik erom en een kaartje hoera een zusje dus beschuit met muisjes...

Zo ga nu broodje maken voor kleine mannetje, en weer verder met opruimen ( nesteldrang is toegeslagen...:D)

liefs nony

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Mooie gemaakt, dat geboortebord.

@ Zora: Gefeliciteerd met je verjaardag.

Hier zijn eindelijk de muren van de babykamer geverfd. Wat een likje witte verf en een kleurtje al niet doen joh, ziet er meteen zo gezellig uit!
    Maar nog lang niet klaar hoor, moeten nog de kozijnen verven, planken in de de vaste kast, gordijnen... Maar dan kan het leuke werk beginnen: schilderijtjes ophangen, kleertjes wassen, meubels neerzetten en inrichten.

7. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Zora, gefeliciteed. Maak er een leuke dag van.

Wendy, mooi gedaan hoor. Zal wel een aardig klusje wezen. Ik ken dat helemaal niet een geboortebord.:) Wat is precies de bedoeling daarvan? Of stel ik nu een hele rare vraag.

coco, ook al lekker bezig in de babykamer. Lekker he als er wat zichtbaars af komt.

nony, ben benieuwd wat je bedacht hebt voor de geboortekaartjes.
    Kun je vast een kleine hint geven? Of blijft het nog geheim.

Ineke, ik vind lily leuker klinken. Om het nog even moeilijker te maken.:D

Miza, shop ze. Tis er echt weer voor.

Luukske, veel plezier op de verjaardag van je schoonzus.

Kreeg net mijn aangepaste dienstlijst door van mijn werk. Vrijdag 10 sept is mijn laatste dag al.
    Ik dacht dat ik het weekend ook nog moest, maar dat hoeft niet meer, zat al aan mijn uren. :p Aftellen!!!!!

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    thnx dames!
    inmiddels is hij ook netjes uitgezaagd...:) vandaag verven.!

mijn man is een ZEeuw en ik een BRAbander ...
    daar komt het vandaan eigenlijk.. beetje dom misschien maar we vind het gewoon leuk...

bedoeling van een geboortebord.. is eigenlijk gewoon geboorteversiering voor in de tuin voor je huis.. volgens mij niets meer dan dat ...

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @nony: super die bevestiging! en nu shoppen!!!!
    @zora: gefeliciteerd meid!
    @jootje: klinkt mooi! ben benieuwd naar t resultaat!
    @wendy: gaaf bord zeg! lekker crea bea!
    @coco: leuk zo bezig zijn! wil ooooook!;) nog ff een week wachten dan is kamer voor job wel klaar!wel showen heh!
    @ineke: ik zeg MILA, had ik ook op t lijstje...maar word m niet...*mannen*
    @luukske: shopse! hier zijn ze met regen ook een stuk trager;)

@HIER: net me kids naar Chimpie Champ geweest, dus ze hebben zich lekker kunnen uitleven!
    en een mijlpaaltje, ben 30 weken....nog 10(hopelijk iets minder) te gaan!!!!!!!!!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey lieve meiden!

Hartelijk dank voor alle felicitaties! Erg lief!
    Inderdaad vandaag een jaartje ouder geworden, 27 alweer, maar de beste verjaardag ever, met het meest mooie cadeau dat we ons kunnen wensen: Onze kleine beeb!

Wendy: Heel leuk gedaan dat bord, erg creatief!

Peertje: Hoera! 30 weken! Nog 2 weekjes dan ben ik ook over de 30 weken, toch apart hoor. Hoewel ik niet bang ben, heb ik af en toe wel een beetje een kriebel als ik aan de bevalling denk.

Draagdoek: Hier ook een draagdoek aangeschaft, een van draagdoek.nk (by kay). Heb m van Marktplaats, scheelde toch weer 20 euro.

Nony: Leuk leuk! Nu is het geslacht dus helemaal zeker. Rustig aan met shoppen he? Haha...

Ineke: Ik zou ook voor Mila gaan, erg mooie naam!

Verder even kwijt, sorry, sorry!

Hier is de babykamer inmiddels geleverd en ook het badsetje, de kinderwagen, box en maxi cosi. Dus helemaal happy. Mannetje heeft het al in elkaar gezet dus als ik tijd heb ga ik m lekker uitsoppen en beginnen met inrichten. Kijken waar de schilderijtjes moeten komen etc. Als het af is post ik uiteraard wat foto's hier, maar dat duurt nog even, we hebben volgende week 2 weken vakantie en gaan ook nog een weekje weg.

Er waren/zijn meerdere meiden druk met de babykamer las ik, wel foto's posten he als jullie vorderen? Vind eht erg leuk om de verschillende kamertjes en smaken te zien.

Nou, ben er weer vandoor.

Kus!

11. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    @Zora: Gefeliciteerd!!!!!:D

12. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

#3572 Zomerbloem, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2010
    Als iemand nog een draagdroek wilt, ik heb er nog 1 liggen die ik graag weg doe!
    Ik heb een advertentie op Marktplaats, maar link werkt nog niet zoals moet. Als ik die heb, zet ik hem neer!

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeie avond, dank je aan de dames die een hintje gaven voor de naam ;) alle inbreng is welkom!!!

Vanmiddag rompertjes en pakjes 50-56 gaan kopen, 62 heb ik nog helemaal niet zoveel, maar de wintercollectie is ook overal nog niet binnen he!
    Ben helemaal pompaf sinds ik terugben...

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb juist nu net het gevoel als bij Jaime en zij lag in stuit. Maar goed hij ligt dubbel gevouwen. Ik voel bovenin mn buik nagenoeg niets, alleen het geschuif van die dikke billetjes..haha.

Ik vind dat schuiven trouwens ook wel wat hebben, is ook wel schattig of vinden jullie niet?

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nony hoe was de pretecho? Oh lees nu dat ze zich niet liet zien. Nou ja met 2 weekjes terug. Ben je dan niet te ver in de zwangerschap?

Lilalien en de strijk gedaan? Ik strijk hier niks :p. En dat wat gestreken moet worden is van mijn man en hij doet het zelf!
    Idd wel raar heh straks niet meer de bewegingen. Willen jullie hierna geen kinderen meer? Ik wil niet meer hierna, als ik ks krijg overweeg ik ook gelijk een sterilisatie. Wil geen pil met hormonen meer slikken.....

paint 8 kg is toch keurig! Het is nog maar een paar maandjes nu!

Luukske oh joh tot 32 weken in stuit je eerste en hij is dan zelf gedraaid?

Ineke ik vind Mila leuker dan Lily. Weet niet waarom maar Mila is wat aparter ofzo dan Lily. Lily doet me ook denken aan As the World turns..haha misschien is dat het?
    Hier hadden we voor de eerste als dat een jongen was geweest Jimi. Maar werd een meid en we wilden iets soortgelijks dus is het Jaime geworden. Ik zou Jimi nu niet meer doen omdat het niet past met Jaime, maar ook niet omdat het op een of andere manier nu anders is...die naam.

Miza leuk zo'n quinny poppenwagen en als ze er de hele dag mee loopt is ze vast heel happy!
    3.2 kg:$:$:$ heb jij even mazzel!
    Hier ook heel benieuwd hoe dochter reageert op de baby. Ze is er wel heel erg mee bezig. Ook steeds van ik ga je helpen en dan kleed ik hem aan en geef hem een flesje...haha. Wel heel lief.

WEndy oh leuk dat bord! Echt knap dat je dat kan maken!

Zora gefeliciteerd!

Coco doe je een f oto als het klaar is?

Paint wow 10 sept laatste dag :$ hoe doe je dat joh? Hier pas op zn vroegst 25 september!

Hier morgen afspraak met de gyn om te praten over hoe bevallen. Mijn insteek is een ks. Duimen julli emee dat het mij lukt?

Groetjes!

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oproepje: (herhaling)

willen alle aanstaande mama's van het november 2010 topic hun eigen verjaardag even naar mij pb-en ????

:D

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @goeie avond, heb vandaag goed geshopt....
    Luka een nieuwe fiets, mijn schoonzusje hebben we vanavond een kadobon gegeven en de babyswing via MP was echt zgan....
    verder bij de mexx store 2 korte broekjes voor komend jaar gehaald, 1 voor Luka en 1 voor Jaapie...echt schattig....heb ik altijd al willen doen, de kids hetzelfde aandoen...haha...

@miza, Luka is niet gedraaid met 32 weken, hij is met de KS gehaald met 32 weken!

@all,komen we vanmiddag bij mijn schoonouders, komen die aan dat ze een mooi huis hebben gezien voor ons (we hadden net besloten niet te verhuizen, maar te verbouwen). zijn er meteen langs gereden, dachten meteen das niks voor ons, erg saai troosteloos, maar blijkt van binnen helemaal te zijn zoals wij willen, dus gaan ons toch maar eens verdiepen....een oude boerenwoning uit 1928....

morgen weer op controle, wel pas om 15.50 uur....ben benieuwd...heb komende week weer een echo!

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Kopen jullie rompertjes met lange of korte mouwen??

Ik heb heel veel rompertjes met korte mouwen van Isa..
    Maar het zal denk ik te koud zijn begin december..

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb dus beiden aan geschaft!
    In het ziekenhuis is het altijd superwarm en ik denk dat m'n meid onder d'r warme pyjamaatjes korte mouwtjes zal dragen en thuis waarschijnlijk ook omdat we het goed warm zullen houden, maar als ze gewone dunne shirtjes aanheeft (onder haar setjes) doe ik dan wel lange aan...

Deel Deze Pagina