November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallootjes iedereen!!!

Heb daarstraks alles netjes bijgelezen, maar was te moe om te reageren en ben een dutje gaan doen...

Vanavond hebben we een vrijgezellenavond (mannen en vrouwen apart), eerst eten en dan stappen maar ik ga passen voor dat laatste hoor... kom rustig naar huis na het etentje en dan ga ik mijn ventje 's nachts weer oppikken, want ik wil niet dat hij dronken rijdt en hij moet zich van mij ook niet te strikt inhouden voor die ene keer!
    Ik moet toch opstaan om te plassen haha :)

Zo, ga me eens klaarmaken, goeie avond iedereen!!!

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oops...i did it again...:)

shoppuh!!!!!!
    hahaha maar wel vermoeiend en buikpijn nu dus k ga ff horizontaal..

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Debby blijven komen e ;)

Ineke ,amusement!

Wendy SPAMMEN SPAMMEN SPAMMEN :p !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    :D hihihihi

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Debby. Ik hoop dat je dit nog wel leest... Het zit je echt niet mee deze zwangerschap hè. Wat een ellende allemaal. Ik hoop dat je het nog even volhoudt en straks wel een mooie beeb in je armen kunt houden. Ik wens je heeeeeel veel sterkte de komende tijd. Veel liefs, Irene

6. Lilalien

Alleeeeeeeeeee wendy :D

7. Lilalien

Hoe is het nog met u ,want je had het ook zwaar e?

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Whhaaaahhhaaaha, you BAD girl :D. Maarre ik sluit me aan....SPAMMEN!!

Hier ook een lekker druk dagje gehad, merk dat de rust me goed doet, ik heb veel meer energie dan vorige week. Ben nu wel kapot maar dat is ook niet raar na zo'n dag. We zijn vanochtend met z'n tweetjes naar Utrecht geweest om voor hubbie zijn verjaardag een horloge uit te zoeken. En dat is gelukt! Vanmiddag naar de kapper, dus vanavond mag ik met mijn luie bibs op de bank ;)

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Veel beter!! De rust doet me enorm goed. Ik probeer ook goed geregeld te gaan rusten en ik merk dat ik veel meer energie heb. Daarnaast is het voor mij goed dat ik niet meer op kantoor aanwezig ben en dus niet weet wat daar allemaal speelt. Geen info over reorganisaties, mogelijke fusies of overnames, geen zorgen over de financiële positie van het bedrijf. Laat mij maar even met rust :), da's beter voor Ireentje...

10. Lilalien

MMm kijk er ook naaruit om ff ME-time te hebben.
    Ik hoop dat de jongste het volhoudt om ganse dagen naar school te gaan.Zo heb ik echt tijd om nog even van mezelf te kunnen genieten en te realiseren dat ons 3e wonder gaat geboren worden...

11. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier even snel een berichtje, ik heb vanmiddag hoogstwaarschijnlijk een spiertje gescheurd in mijn buik en heb daarvan heel erg veel last.
    Ik moet nu van de VK ook plat en mag even niks tillen, morgen moet ik weer even contact met haar opnemen hoe het dan gaat. Nu heb ik iig het gevoel alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen. En continu een harde buik!
    Ik ga zo dus weer plat! Weten jullie dat ook weer ;)

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hè vervelend MoedertjeB. Sterkte!!! Even goed rustig aan doen hoor.

13. Lilalien

Moedertje B oneeeeee komt dat door mijn portie nestdrang *schaam me*:):(

14. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah nee hoor Lilalien het komt omdat ik moest lachen om Mas. Dus het is zijn schuld :p

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    WAt een ziekenboeg hier! Meiden nog even volhouden hoor we zijn er bijna...

Net kinderwagen opgehaald. Die van Jaime hadden we al verkocht, al even hoor.... Nu een bugaboo cameleon met groene kap erg gaaf!

Vanmorgen ook weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk 125/75. IJzer heeft ze ook geprikt. Dat was 6.6 ook goed.

Doeiii

16. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Zoo, heb weer heel wat pagina's bijgelezen..

MoedertjeB; doe maar rustig aan! Hopelijk is het morgen al een stuk beter..

Debby; veel sterkte meid.

Stringetjes; oh het moet toch ook wel verwarrend zijn voor die mannetjes van ons he? Haha!

Lot (toch??); oh wat zielig voor je zoontje en wat eng voor jullie. Hoe gaat het nu met hem?

Wendy; hoe is het met jou?? En voor vragen is dit forum er toch?

Zo en nu ga ik op bed.. Morgen weer vroeg. Zondag lekker vrij en dan maandag weer. Nog 4 weekjes werken!!!! Schiet echt op nu hoor!

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@ moedertjeb: ja het scheeld maar 1 dag maar net wat je zei het zegt helemaal niets want je kan ook zomaar eerder of later bevallen.. na de pretecho hoop ik op eerder tenminste wanneer het mag komen mag het ook van mij komen :D
    beterschap doe lekker rustig aan en niet zoveel meer lachen he :D

@luukske: he gadsie zeg wat naar.. zit je ook niet op te wachten op de vroege morgen dus ook nuchtere maag..

@debbykoops: heel veel beterschap wat vervelend dat je je zo naar voeld tis juist de tijd om lekker genieten.. hoop dat je je toch wat beter gaat voelen..

om 12 uur hadden we de pretecho meneer was het er niet helemaal mee eens en lag steeds met zijn handjes voor zijn gezichtje maar we hebben een paar helemaal mooie beelden waar duidelijk op tezien is dat hij papa's neusje heeft naja neus :D arm kind hahahha nee hoor grapje.. vond het zo mooi om hem weer tezien.. kan nu haast niet meer wachten om hem in mijn armen te nemen... ook heeft ze alles even gemeten en het liep precies goed met het aantal weken en dagen wat ik nu ben.. en hij weegt ongeveer 1500 gram:$ zit dat in mijn kleine buikje... we konden ook meteen zien dat meneertje goed lag nu maar dat had ik al gemerkt 2 dagen geleden..kan evengoed nog veranderen natuurlijk hij kan nog alle kanten op..

manlief moest vandaag op solicitatie het gesprek is goed verlopen er zijn veel doorgroei mogelijkheden zowel in werk als salaris altijd fijn om te weten.. volgende week horen we meer hoop niet dat het weer uit in een teleurstelling merk ook me mannetje dat het niet lang meer trekt zo.. alle afwijzingen gaan je niet in je koude kleren zitten en een supermarkt zit je ook niet op te wachten... pfff zit weer lekker te zeuren merk ik alweer..

zal vandaag of morgen ook even foto's maken van ons mooie mannetje...

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Coco lief dat je het vraagt, vandaag heeft hij alles binnengehouden was nog niet helemaal fit maar ging
    beter gelukkig.

Kitty het gaat gelukkig beter met hem was wel even schrikken.

Debby geeft niets dat je het niet bij kunt houden denk aan jezelf en de kleine.

MoedertjeB hoe is dat gebeurd dan? Rustig aan! Heeft het gevolgen?

Net even naar het dorp geweest maar wat is het toch gevaarlijk als het geslacht bekend is voor je portemonnee vind alle kleertjes zo schattig enzo. :)

19. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik lag op mijn rug in bed en Mas zat voor me en die deed iets waardoor ik moest lachen, dus tja toen kwamen mijn buikspieren in de knoop en voelde alsof er wat scheurde, damnz wat deed dat zeer! En het scheurtje kan wel kloppen want ik heb een blauwe plek op mijn buik nu. Ik moet morgen de VK nog even bellen hoe het gaat, maar ik heb nog steeds het gevoel alsof ik door een vrachtwagen ben overreden. En blijf harde buiken houden doordat het toch geprikkeld word.
    Ik moet gelukkig maandag weer naar de fysio en manueel dus even kijken of er toch een band aangemeten gaat worden, want ik mag Mas en kan hem ook niet eens optillen want dan ga ik weer de grond.
    Nou ik ga weer plat, kom morgen nog we even langs :)

Slaap lekker allemaal!

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @MoedertjeB: Wat vervelend zeg! Zo te lezen ook zeer pijnlijk. Ik hoop dat het snel minder wordt. Die harde buiken zijn ook niet fijn natuurlijk

Deel Deze Pagina