@moedertje, doe maar lekker rustig aan!! en tjee, een blauwe plek van het lachen! @wendy, spammen!! @sens, wij hebben ook een cameleon....met een zand en groene bekleding....ben ook helemaal weg van die bright blue bekleding... @mrsnuke, mooi gewicht voor de beeb.... en fijn dat ze toch een paar mooie kiekjes hebben kunnen maken... @all, vanavond naar de bingo geweest met mijn ma en zus, helaas geen geluk gehad.... morgen een bruiloft van vrienden, en nog 1 weekje en de vakantie van Luka zit er weer op, ben dan 30 weken, en dan gaan de weken ook weer sneller....door het ritme van school etc...was voor de vakantie ook zo! komende week zal wrs ook het canvas doek komen dat we besteld hebben, kan niet wachten om alles aan te kleden....
hey dames... lees nog allemaal slecht gevoel berichten.. harde buiken... vervelend. sterkte dames! *knuffel* hoe voelt dat eigenlijk, een harde buik? ik noem het ook zo maar weet niet of het ook zo is... heb best vaak een ' strak ' gevoel in mijn buik, net of het hele zaakje niet meer in mijn buik past en op ontploffen staat, gepaard met een soort van spierpijn, of ik 100 sit ups heb gedaan.. maar dat heb ik niet... en toch ' spierpijn' ... is dat een harde buik of toch niet? ga vandaag, als mijn lichaam het toe laat, voor het eerst weer wat doen met mijn zwangere dinnetje waar ik ruzie mee had een paar maanden geleden. al wel bij elkaar op visite geweest en naar de bandrepetitie maar sinds dien niet meer met ze 2en wat gedaan dus .... vind het wel leuk weer en ben benieuwd hoe het nu zal gaan.. daarna als mannetje thuis is krijgen we nog visite en moet tussendoor nog nieuwe fijne schoenen zien te vinden want kan voor geen meter meer lopen. (hebben jullie ook 1 a 2 maten groter nodig qua schoenen nu ??) fijen dag allen!
zal vanmiddag (of morgen ivm drukte vandaag) even wat fotos spammen van mijn babyshop resultaten maar kan niet zo heel veel erop zetten want zitten ook wat kritische dingen bij mbt het geslacht.
Oooh maar dat geeft niets hoor, wij zeggen echt niets!! Goedemorgen allemaal!! Ik ben vannacht lekker aan het spoken geweest. Kreeg om een uur of 1 heel erg krampen en heb vervolgens een half uur op het toilet doorgebracht. Waar dat nou vandaan kwam....geen idee....misschien iets verkeerd gegeten.... Gelukkig heeft Mathijn vanmorgen tot half negen geslapen dus dat kwam wel goed uit. Het gaat nu weer prima trouwens, heb ook al beschuit en koffie op Oh ja, harde buiken. Ik heb er bij mijn vorige zwangerschap ook geen last van gehad maar nu wel. Ik kan het niet vergelijken met 100 sit-ups want die heb ik nog nooit gedaan Het voelt bij mij als een voetbal in mijn buik. Echt een keiharde buik. Maar misschien zijn er nog andere die het wat beter kunnen omschrijven
hihi nou ja zeg irene heb jij nog nooit 100 sit ups gedaamn????? wat vervelend van vannacht trouwens... (hier ook overigens) maar fijn dat het nu weer ietsje beter gaat... .. hoever werkt jullie man/vriend bij huis vandaan?? als je ineens gaat beginnen als hij is werken, hoe lang moet hij dan rijden?? die van mij moet een uur rijden en daar maak ik me ineens zorgen om ...
Hoi meiden , Wil iedereen die zich ff niet zo lekker voelt door de harde buiken heel veel sterkte wensen *knuffel*. harde buiken; Geen idee hoe dat voelt, ik heb af en toe wel hetzelfde als hoe jij het omschrijft Wendy, alsof ik ineens heeeeeel erg spierpijn heb, maar of dat nou een harde buik is...? Geen idee..... Grote voeten; Yep, hier ook, helaas....... kan al mijn leuke schoenen niet aan, het ergste is; dit had ik na zwschap van 1e uk ook en is nooit meer overgegaan, maargoed dat ik niet voornemens ben 10 kinderen te krijgen, zit ik uiteindelijk in maat 50 ofzo! Ireneh; M.b.t. krampen, is je frummel misschien aan het indalen??? Dat is het enige wat ik kan verzinnen... ik had daar enorm last van bij onze dochter ook enorme krampen... en anders misschien je darmen?? Wendy2010; Mijn man werkt hier 5 min vandaan, maar ivm met zijn operatie is hij dadelijk een half jaar thuis, dus iok ga ervanuit dat hij in de buurt is als ik ga bevallen . De meeste bevallingen duren wel ff hoor, dus als hij een uur moet rijden is hij vast nog wel op tijd (maar kan me voorstellen dat je hem gelijk bij je wilt hebben hoor), afspreken dat ie gelijk in de auto kan springen als het begint.... Luukske; Wat gaat het hard he, alweer bijna 30 weken... ik vind het ook zo snel gaan. Veel plezier vandaag he... MoedertjeB; Succes vandaag bij de vk. Doe je rustig aan...?? Hier; Het gaat goed, wel zenuwachtig voor de operatie, plus dat ik 2 weken lang alles zelf moet doen (voor peuter zorgen, werken, huishouden, nouja, alles dus... ) en daar zie ik wel tegenop aangezien ik niet zo mobiel meer ben, maar ach... dat gaat ook wel weer over . Komt goed. Liefs van mij
@Wendy: Mijn man moet ongeveer drie kwartier rijden. (als er geen files zijn). Als hij op locatie is dan kan het verder zijn, maar tegen die tijd zal hij wel zorgen om niet te ver weg te zijn. @Irene: Vervelend van de buikkrampen. Gelukkig gaat het nu weer beter.
Als ik in mn banner zie staan; nog 67 dagen te gaan denk ik; WAUW, das echt neit lang meer, maar als ik dan zie dat ik 'pas' 30 weken ben denk ik; pffffffff, wat duurt het lang. Lekker dubbel he .
hoi! Moedertje ,dan is het gezegde lag je een breuk niet ver weg geweest Toch maar rustig aan doen è! mrsnuk ,goed zo! Luukske , goh ben curieus wat je ineen gaat knutselen! Ireneh, misschien dat de baby ergens tegen zat te drukken? Fem ,je kunt het meisje en als het eens niet gaat jezelf niet voor de kop slaan we zijn immers geen superwomans maar zwanger 8) Wendy ,mijn man werkt op 1 uur rijden ,voorheen bij de dochter 2 uur...enkele rit. Als hij per openbaar vervoer gaat is hij iets sneller terug maar dan mag hij geen rit missen en met zijn job kloojen ze soms dat hij dan net èèn mist. SPAMMEN SPAMMEN SPAMMEN Harde buik ,heb je ooit iets geknelt gehad iets wat enorm opspande terwijl het de ruimte er niet voor had?Awel zo maar dan 10x erger. Precies of je buik een eigen leven leidt Schoeisel ,ik had op't einde bij de dochter maat 42 in laarzen heb ze erna doorverkocht want ik had ze nog geen 2 x gedragen en toen moest ik bevallen erna waren ze 7 mijlslaarzen voor mij (normaal maat 40/41). Heb vanmorgen me erg kwaad gemaakt op beide kindjes ze waren weer vroeg wakker 6u35 en erna de hele tijd kibbelen ,schreeuwen , heb ze in time out gezet elk en doorgedaan met de propere lakens. Wat moeten de buren wel niet denken om 7 uur s'morgens Ze weten nu ook bij wie ze zitten ,best leuke jufs lijken ze me. De jongste was eerst verlegen en liep terug naar de gang ,eens ijs gebroken ging ze op verkenning wat er allemaal te bespeuren valt om te spelen.Ze heeft een kat icoontje gekozen als herkenningsplaatje voor haar jas en eet/drinkgerei. De oudste zit ook bij een lieve maar denk strenge juf ,zal hem goed doen vermoed ik met zijn aandoening.Hij ging natuurlijk naderhand in paniekfase van wat gaat er dan gebeuren ,hoe moet dat ,.......... Ze weten wel wat af van zijn gedoe en heb de datums doorgegeven wanneer hij afwezig zal zijn. Morgenavond gaan ze een nachtje logeren ,dus ik wil mijn was zo goed als klaar hebben dat we in de namiddag nog naar mijn grootmoeder kunnen gaan. Groetjes!
Murning, Dat voetenverhaal is nogal herkenbaar helaas. Ik had altijd maat 36/37. Bij Jaime had ik zoveel vocht alles was dik. GEwone schoenen kon ik niet aan . Na de ks heb ik altijd een maat groter gehad.... Nu maak ik mij alweer zorgen...Ik loop al maanden op mn birkenstocks iets anders past gewoon niet meer. Ik ga vandaag andere schoenen kopen desnoods maat 42 oid...haha. Luukske, had je die wagen van bugaboo al? Hij rijdt wel lekker volgens mij!Leuk dat jij ook groen hebt. Je ziet het niet zo vaak heh dat vind ik wel heel leuk. Blauwe kap is ook mooi maar zie ik wel heel vaak, net als roze of oranje. Hier is de onderkant antraciet en dat dus het gecko groen. Harde buiken: wat eerder is geschreven het voelt als een voetbal in je buik. Irritant gevoel! Wendy ik zou gewoon goede afspraken maken met je man over het naar huis komen als het begint. Ik weet ook niet hoe snel zoiets kan gaan oid. Lilalien pfff zo vroeg wakker . Hier was het kwart over acht...Al had ik nog wel langer kunnen slapen. Spannend voor de kids weer naar school en dan nieuwe juffen. Fem heb je niet gevoel oh vanaf 30 weken aftellen? Irene geen last meer van je darmen? Moedertje B pas maar op steeds harde buiken is niet goed! Hoe is het nu met je? Mrs Nuke foto's! Ik ga vandaag shoppen heb ik mezelf afgesproken . Leuke kleertjes voor het meisje en het jongetje kopen en voor mijzelf schoenen . Fijn weekend allemaal! Groetjes!
Lilalien, je hebt een drukke dag voor de boeg dus, succes met alles wassen en veel plezier bij je grootmoeder! Senseemilla; oh leuk zeg shoppen, heb je al iets leuks op het oog???? Ik ga nu idd wel aftellen ja, maar zo dubbel, ben benieuwd naar frummel in mijn buik maar vind het wel moeilijk afscheid nemen van mijn buik, hahahaha.
Sense ,veel plezier met shoppen ,hopende dat ie vruchtbaar mag wezen!Spammen komen erna Fem , meerendeel is al klaar laaste machine steek ik in als we ons gaan wassen. Ze zitten nu wat chipjes te eten voor de tv anders kon ik niet dweilen Wie er iemand een leuke en goedkope website van merk Lief ? Ik wil mijn man verassen met een deel shirts voor de baby. Groetjes
Fem herkenbaar heb het nu ook...denk steeds geniet maar van dat geschuif in de buik want dat komt hierna nooit meer. Hier in de buurt zit een leuke winkel www.bobbies.nu. Zit op het einde van de straat. Veel uitverkoop en heb al zulke leuke kleren gezien voor zowel jaime als de baby. Daar dus maar even kijken zo! Broekjes en blousjes voor de baby voor 8 euro alles in merk. En voor Jaime zag ik ook leuke dingen voor gemiddeld 12 euro. Daar kunnen we het niet voor laten liggen..
Nou hier weer een teken van leven, ik voel me gelukkig wel wat beter ik ben ook weer wat soepeler gelukkig! Buik voelt nog wel beurs aan. Vanmorgen toch even de stad in gegaan, want het was vip ochtend bij Coolcat. Alles met 40% korting, ik heb voor Lise 2 jurkjes gekocht en voor mezelf 2 truien. Nu merk ik dan toch dat ik teveel heb gelopen, dus ga vandaag voor de rest niet zoveel meer doen. Ik ga nu even eten voordat ik mijn graatje ga HONGER!! Tot later!
@harde buiken, Ik heb sinds gisteren heel veel last van harde buiken,telkens als ik moet hoesten,dan blijft ie echt hard totdat de volgende hoesbui zich aandient,dan begint het weer opnieuw.Vind dit niet echt een prettig gevoel. @Grote voeten,gelukkig geen last van. @Wendy, Mijn man werkt hier 20 min vandaan, maar 1 dag in de week moet ie verder reizen (zo'n 50 min), maar zodra ik iets merk,dan bel ik hem. Mocht het zo zijn dat ie echt niet meteen weg kan dan hoop ik dat het geen woensdag is,want dan is ie tenminste al in het ziekenhuis waar ik moet bevallen. (hij werkt bij het ziekenvervoer op de planning). @Luukske,Wat gaat het hard he, alweer bijna 30 weken... ik vind het ook zo snel gaan. Waar ga je altijd kienen? Ik ben al een hele tijd niet geweest,wil binnenkort toch nog eens gaan met mijn moeder. @MoedertjeB, Succes vandaag bij de vk. Doe je rustig aan...??
Hallootjes iedereen!!! Gisteren een fijne avond gehad, lekker uit eten geweest en bijgepraat. Was om 12u00 terug thuis, mannetje pas VEEL later maar het alcoholpercentage in zijn bloed viel heel goed mee haha goed van hem! Had gisteren wel een heel actieve meid in m'n buik, de hele week bijna niets gevoeld en nu weer sinds gisteren schoppen en draaien en doen, zo leuk!!!! Vanmorgen ook al flink aant spelen... je kan toch niet anders dan daar verliefd op worden he... Mijn man werkt in Genk, dat is zo'n 50 min rijden tot hier! Maar hij houdt vanaf vorige week zijn gsm wel in zijn zakken zodat hij altijd bereikbaar is en als het echt moet rijdt mijn zus me naar het ziekenhuis en komt hij rechtstreeks naar daar, das maar op 20 min of zo... Kleertjes heb ik nu wel genoeg denk ik in maar 50-56, 62 nog niet zoveel, maar daar heb ik nog even tijd voor he! Ik krijg trouwens sinds 3 weken reclame van le redoute (zoals neckermann) foldertjes die niet aan mij gericht zijn maar ook aan niemand anders in de straat, en er zat deze week een kortingbon van 15 euro in voor babykleertjes, dus ik denk dat ik gewoon via deze nepnaam ga bestellen en thuis laten leveren want dat was ook gratis voor die 'nieuwe' klant maar niet voor mij dus omdat ik al klant ben, geen kat die het verschil merkt en dan moeten ze hun werk maar naar behoren doen, gebeurt zoiets niet! Zo, nu vanmiddag even naar het kruidvat, eens kijken voor die pampers die in aanbieding waren!
Voeten, hier nog steeds dezelfde maat Lilalien, leuk dat de juffen meevallen! En een strenge juf in het 1ste leerjaar is zeker een voordeel en daarom zijn ze niet minder lief! Ik ben ook redelijk streng (sta in 1ste en 2de leerjaar) maar de kids zijn altijd dol op me, al zeg ik het zelf, dus maak je maar geen zorgen
debby; sterkte meid....schiet niet op zo heh! moedertjeB: jeetje das toch ook wat! hopelijk ben je snel van t blauwe gevoel af! sensee: suc6 met shoppen! altijd leuk! hier trouwens geen last van groter wordende voeten! mercedes: hier ook veel harde buiken, ook als ik lekker relaxed op de bank zit en ff naar voren ga om iets te pakken, heel irritant jah! manlief werkt hier op 35-45 min afstand rijden, maar als t moet kan t in een half uurtje....en hij neemt nu wel steeds foon op als ik bel
Zo, ben ik ook weer Lilalien; Ohhh, wíst ik maar een geodkope webwinkel van Lief! Ik wil de luiertas of weekendtas zo graag hebben maar ik vind ze zo duur.... Hier trouwens ook afleidingmanoeuvre als ik moet dweilen hoor hahahahah Senseemilla; Gek idee is dat he, dat je misschien voor het laatst met zo'n buik loopt.... Ik weet het.... en wat een leuke website zeg, voor dat geld hoef je het idd niet te laten! MoedertjeB; Oh, VIP ochtend bij coolcat heb ik mooi gemist... vanaf welke maat is het eigenlijk daar?? Fijn dat je je wat beter voelt.... Mercedes; Oh, dat klinkt heel vervelend dat je zo'n last hebt van harde buiken, doe je rustig aan? Ineke1983; Wat fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad, hoe is het met je mannetje??? . Wat heerlijk he dat gewiebel en gedoe in je buik . Peertje; Hopelijk gaat het met jou ook goed daar?