November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Zo net 3 pakken newborn 2 gaan ophalen, 1 had ik al in huis... 3 pakken voor van 48 stuks voor 35 euro, valt nog goed mee!
    Heb me wel suf gezocht achter die geurzakjes van zwitsal maar niet gevonden?!?!
    Ben in kruidvat, di en hema geweest!

Mannetje heeft wat hoofdpijn maar is toch alweer flink de gang aan het verven :)

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Jij ook al op zoek naar de geurzakjes van zwitsal,hier ook nog niet gevonden,heb maar die van robijn genomen,hoop ze alsnog te vinden.

Ik zag dat luiers bij AH in actie zijn 2+1 gratis, 19.97.

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja die hadden ze ook al niet ;)
    Maandag maar verder zoeken, als ik tijd heb want moet op school beginnen met vergaderingen ed
    Dat is wel een superprijs he voor die luiers! Niet te geloven toch dat ze van het ene land op het andere zo in prijs kunnen verschillen voor precies hetzelfde product!!! :(

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
  5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    bij ons hebben de de geurbuiltjes ook gewoon bij prenatal..
    en vandaag ook nog bij de drogist hier in het dorp gezien..

vanaochtend lekker naar braderie geweest met dinnetje en dat was leuk.. daarna haar opgemaakt omdat ze nu nog een feestje heeft van haar vader en zij heeft mijn haar vanmiddag nog in de verf gezet dus we zien er ook allebei weer netjes uit.. (voor zover mogelijk bij mij dan)

toen manlief weer thuis was van zijn werk nog even met hem naar de braderie geweest en daar bij de chin^^s samen gegeten..
    naar huis en hondje meegenomen naar de bossen... dus we zijn weer helemaal op.. althans. ikke wel. ... tijd om goed te rusten nu.

mijn man werkt dus bijna een uur rijden hiervandaan maar dat is vooral op zijn normale werktijden.. die zijn van in ploegen 06 uur/ 14. uur/ 22 uur ... als hij rond de drukte moet rijden kan hij er makkelijk dik een uur over doen en zeker als er ook nog veel mensen in/uit zeeland rijden.....
    als hij ook nog eens op een ander object zit is het zoiezo verder want die zijn allemaal verder dan zijn vast werkplek. maar hij gaat doorgeven dat hij vanaf volgende week al niet meer naar andere objecten gaat ivm mijn buikpijn e.d.
    op die andere objecten zit hij ook nog eens alleen waardoor hij soms een uur zou moeten wachten op aflos en dan ook nog eens de reistijd, en op zijn vaste object zitten ze altijd met 3 a 4 man dus daar kan hij direct vertrekken als ik eenmaal bel dat dat moet.

zo dat was het weer even van mijn kant.. morgenvroeg ff uitgebreid reageren op de rest.. :)

6. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

7. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Aaaah wat een schatjes Lila!!! Mooie foto hoor!

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Schoenen: Hier pas ik alles nog wel. Draag sowieso meestal makkelijk schoenen, gympies of platte laarzen.

@ Ineke: Fijn dat het een geslaagde avond was. Toch nog best wel laat gemaakt he...

geurzakjes: Heb ik altijd gewoon bij Kruidvat gekocht.

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    leuke kiddies lilalien!
    en zeer mooi buikkie!!! :)

hier net poging gedaan om fotoshoot te maken van mij en buik met hond ook erbij. maar manlief heeft geen ervaring met de spiegelreflex en ook geen geduld... heb nu boos gezegt laat maar en het hele zootje opgeruimd... geen zin meer! :(

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Lilalien, wat lachen ze mooi en spontaan!!! Echt mooie fotootjes :)

Wendy, mijn ventje werkt ook ploegendienst... heb je dan soms niet zo de 'angst' om een hele week helemaal alleen te zijn met het beebje 's avonds? Je kan gewoon NIET om een time-out, helpende hand vragen dan he!
    En fotoshoot, komt me heel bekend voor, mannetje is niet geduldig, trekt als ik niet klaar ben of juist aan het praten, teveel-teweinig in beeld...
    Nu ga ik eens aan m'n zus vragen denk ik :)

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik weet het niet of ik daar last van zal krijgen.. heb op zich geen problemen om alleen te zijn in het weekend maar dat is tot nu toe alleen op ervaringen zonder kindje....

ben nu aant kijken of ik een fotograaf kan vinden die een shoot kan maken maar denk dat ik dat toch veel te duur zal vinden. :(

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hardebuiken: helaas ken ik ze al te goed daardoor ben ik met 22 weken naar het ziekenhuis geraakt omdat ze bang waren voor vroegtijdige weeen gelukkig was dat niet het geval.. maar kom niet meer af van de harde buiken in het begin deden ze niet pijn maar merk nu wel dat ze wat pijn gaan doen maar dat schijnt gewoon te zijn volgens de vk..

Voeten: heb ik geen last van ja ze zijn wel wat opgewollen maar prop ze gewoon in me sneakers:D

Reistijd: Mijn man zit nu nog thuis hoop eigenlijk wel dat hij tegen de tijd dat ik moet bevallen gewoon weer werkt en als hij aangenomen wordt bij het bedrijf waar hij gister een gesprek heeft gehad zou de reistijd ongeveer een half uur zijn als er file staat dan zal er een kwartiertje bij komen.. maar ben niet bang dat hij telaat zou zijn en anders poep ik het evengoed wel uit:D als het eruit wil wil het eruit maar het zal niet zo'n vaart lopen..

Vandaag een rustig dagje gehad was weer zulk rotweer heb tussen de buien door even snel een laatste boodschap gedaan.. ook heb ik me nieuwe mobieltje gekregen vandaag de samsung galaxy s ben er helemaal blij mee nu ben ik overal online... heel handig waar normaal iemand een boekje mee neemt naar de wc ga ik online een spelletjes spelen :D;)...
    helaas waren de pampers weer op(de heleweek al) bij de ah heel vervelend.. volgende week zijn ze bij de kruidvat in de aanbieding aan 2+1 gratis gaan we weer een poging doen al moet ik maandag morgen voor de deur liggen ik moet en zou die pampers hebben :D

meschien een beetje een rare vraag:) schaam schaam ik heb sins een weekje ongeveer een beetje last van me kont en dan bedoel ik niet mijn billen:);) bij het zitten schiet er af en toe een drukkend pijnlijk gevoel doorheen e als ik dan zit dan komt er af en toe een drukkend gevoel opzetten.. als ik een grote boodschap moet doen voeld het helemaal niet fijn maar het rare is dat het niet constant is.. ik heb al een beetje gegoogled en kom er gewoon niet achter wat het is want heb geen aambeien dat weet ik zeker.. hebben jullie dit wel eens gehad of hebben jullie enig idee wat het kan zijn
    sorry voor deze rare vraag:) schaam me er een beetje voor maar om dit nou met me man tegaan bespreken daar zit hij ook helemaal niet op tewachten denk ik..

14. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hallo dames
    ik ben weer terug van mijn vakantie. wat hebben jullie weer veel gekletst, ik heb niet alles teruggelezen dat is een beetje erg veel.
    Ik heb ook af en toe last van harde buiken en van de banden.
    Mijn schoenen zitten ook niet erg lekker meer, heb ook de hele vakantie op slippers gelopen maar dat is nu hier niet meer te doen met al die regen. Ik heb volgende week nog vakantie en dan nog maar tot 1 okt werken en dan lekker verlof.
    Mijn man is begonnen met het bahangen van de babykamer, ik hoop dat het morgenavond klaar is. Hij is internationaal chauffeur en heeft dus niet zo veel tijd om te klussen. Vanaf oktober gaat hij wel meer binnenland rijden zodat hij makkelijker naar huis kan komen als het nodig is.

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lila, als ik mijn crea werkjes af heb, kom ik spammen.
    enne super kindjes heb je, en een pracht buikje!

@sens, we hebben de cameleon nu pas aangeschaft, had bij Luka 5 jaar geleden een Mutsy urban(onding).....ben nu super happy met de cameleon, heb hem helemaa compleet gekocht, incl meerijdplankje....
    heb je nog leuke dingen gekocht vandaag?

@moedertje, doe maar rustig aan....

@mercedes, we zijn vrijdag in Sittard gaan kienen....
    en op zondag is kienen in Susteren op de camping.

@ineke, lekker he, dat gespartel in je buikje!

@werk hubbie, hij werkt 15-20 minuten van huis, is ambtenaar, dus kan er makkelijk tussenuit knijpen als het zover is!

@dikke voeten, had voor de zwangerschap van Luka maat 36, toen olifanten pootjes gekregen, en in de zwangerschap moest ik 37-38 gaan dragen....
    na de zwangerschap ook steeds in 37(soms 38) blijven plakken....en nu dus zelfs al een 39 moeten kopen...had geen schoenen voor de bruiloft van vanavond, en kon niet op de slippers gaan, haha....dus vanavond de nieuwe schoenen aangehad, en die zaten eigenlijk super!

@wendy, ook nog wat gekocht op de braderie?
    balen dat de foto's niet lukten....

@mrsnuke, heb je wel een goeie stoelgang?

@aaapje, welkom terug....lekker genoten van de vakantie?

@all, vandaag naar de kermis geweest hier in de stad, verder met Luka en hubbie lekker frietjes gegeten....
    vanavond de bruiloft van vrienden gehad, echt een sprookjes huwelijk....met nog een live optreden van een limburgse artiest...erg leuk....
    hubbie ligt al in bed, en ik kan niet slapen....

16. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou daar zit ik dan....4.17 uur........pfff wat een helnacht weer,
    maagzuur, last van mn buik, bekken...blegh:(:(
    alles zit in de weg....en dan de wetenschap dat t nog ruim 8weken:$ kan duren...dat hou ik echt niet vol................:(:(

ga zo maar weer ff liggen in mn bed....hopen op nog een paar uurtjes slaap!

kom vanmiddag uitgebreid reageren hoor;)

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    jee jij was er ook vroeg bij... :( dan val ik nog wel mee...

hoop dat je inmiddels toch nog even 'lekker' in slaap gevallen bent..
    ik ga het zo ook nog es even proberen.

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    luukske...... ja natuurlijk ook nog wat gekocht op de braderie.. *bloos*

-portomonee
    -tas
    -laarzen (hoop dat ze na de zws nog passen want zijn echt gaaf en eigk ook best duur)
    -nieuwe kwastjes e.d. voor de make up
    -makeup koffer/tas
    -haring

ben aant einde van de middag nog even met manlief terug geweest en toen ben ik nog "bijna aangereden" door een auto daar die gewoon over het feestterrein kwam gereden... bleek wolter kroes te zijn... die moest daar optreden.

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mrs nuke.....: ik heb vorige week een paar keer steken gehad in mijn achterste en 1 keer zo erg dat ik letterlijk op de grond viel van de pijn.. is maar heel even en kort maar wel heel hevig! :(

ook geen idee wat het kan zijn maar nu al een niet meer gehad...
    in de afgelopen 1 a 2 weken in totaal 4 keer gebeurd.. .

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Zo meiden wat zijn een nachtbrakers wat vreschrikkelijk dat jullie niet kunnen slapen... Ik heb dat een aantal weken achter elkaar gehad kan nu weer een beetje beter slapen gelukkig..maar echt uitgerust ben je ook niet...
    Nog even volhouden allemaal..

Dikke knuf

Deel Deze Pagina