Goedemorgen November mama's! Ik wil echt mn best doen om wat vaker te komen, nog even reageren op gisteren; Lilalien; Als jij twee van die prachtige mannetjes spamt mag jij wat mij betreft elke dag wel spammen, wat een schatjes zeg!!! Volgens mij zijn ze ook erg ondeugend . Je mag er zelf trouwens ook zeker zijn, mooie buik heb je.... ! IreneH; Hey buddy , hoe gaat het daar met jou????? Mag je ook al bijna met verlof of ga je door tot de 36 weken? Coco; Hm, ik ga ook eens bij het kruidvat kijken dan, ik kon ze de vorige keer ook al niet vinden (de geurbuiltjes). Wendy2010; Oh balen van de fotoshoot , ik hoop dat het snel wél mag lukken.... Ik kan me herinneren toen we nét begonnen met de nov mama's dat er een fotografe bij zat...???? Anders kun je misschien een oproepje plaatsen hier op zwp? Is het slapen nog een beetje gelukt? Ineke1983; Ik lees dat je mannetje in ploegendienst werkt, hopelijk kan hij dan wel snel bij je zijn als de bevalling begint??? MrsNuke; Spannend, wanneer hoor je of je man is aangenomen??? Ik hoop het voor jullie zeg..! Het pijnlijke gevoel 'van achteren' zeg maar D), lijkt me heel vervelend.... ik hoop voor je dat het geen beginnende aambeien zijn (wil je niet bang maken hoor), oh, ik zie dat je er al achter bent dat dát het niet is... hmm... Misschien komt het bij je bekken vandaan? Zou het eigenlijk niet weten... sorry, misschien even aan de vk vragen de volgende keer? Aapje79; Heb je een fijne vakantie gehad en lekker kunnen genieten? Fijn dat jullie zijn begonnen met behangen, is het nog gelukt? Luukske; Altijd leuk even naar de kermis , balen dat het slapen niet zo lekker wilt, misschien voorbereiding op de kleine man??? . Peertje; Oh wat vervelend voor je zoveel klachten , hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen??? Zo, ik ben weer bij . Fijne zondag allemaal!!!! xxx
@aapje: leuke vakantie gehad? @Luukske: stoelgang is wel oke.. nadat ik ben gestopt met roken is het wel iets moelijker geworden maar niet heel ernstig.. ahhh kermis gezellie jullie hebben daar toch een hele grote.. hier in schagen is het wel oke niet klein maar ook niet groot wel altijd gezellig.. en dan ook nog een feesje er achteraan druk weekend @wendy: nou heb precies hetzelfde vaag weer zal wel weer een vervelend kwaaltje zijn die erbij hoort pffff @fem: we hopen volgende week meer te weten.. en wat betreft het achterste wees blij als het nog erger wort ga ik het even vragen aan de vk.. ja of er moet een verstopte aambei zitten neeeeeeeee (maar daar ga ik niet van uit )
Iew, hoop het ook niet voor je dat het een aambei is, heb het na onze dochter gehad is echt niet grappig.....
@Luukske: Vind je een Mutsy Urban een onding? Waarom als ik vragen mag? (Ik heb er namelijk net één gekocht via MP) Ik ben dus benieuwd naar je mening. @Fem: Ik ben inderdaad fotografe en daar hebben we het in het begin van het forum over gehad.
Thx meiden voor de complimentjes! Ze zijn idd.ondeugende mannetjes ,ik zeg altijd als ik foto's maak : "ik ga in je poep bijten" (achterwerk) en dan gieren ze het uit en hup *flits* Maar heb wel 10 foto's ertussen dan van gekke bekken of andere hoor Zitten hier zonder water ,wilde net opnieuw dweilen ,de kat had een zootje gemaakt overal (is echt geen proper beestje)en dacht al ojee niet afgesloten beneden door iemand om te spelen of iets tuk. Buren hadden ook niets dus wachten maar... aambeien ga er aub op tijd mee op onzerzoek ,heb na de dochter lang gelopen ermee en dan is het genanter om dat te laten checken en duurde eens zolang eer het in orde kwam. Nu zoiets als je gevoelig bent eraan ,blijft wel makkelijk terugkomen. Eum er gingen nog dames SPAMMEN Liefs!
morguh! noou, heb uiteindelijk amper nog geslapen, vanmiddag nog maar is proberen.... lilalien: wat een leukerds! en jij een mooi buikkie hoor mrsNuke; misschien een spiertje of een zenuw wat dan btje kneld? zou t verder ook niet weten eigenlijk! wendy: balen dat je "shoot" niet is gelukt! ik ken wel iemand die maakt hele mooie fotos voor een klein prijsje....kan je dr website wel doormailen? en weer lekker geshopt, hahahaha! jij was ook "gezellig" wakker vannacht! luukske: wat een gezelligheid allemaal! hier wel geurbuiltjes, als iemand ze niet kan vinden kan ik ze altijd halen en opsturen hoor, dus dan moet je maar een gil geven! schoonvader is nu babykamer aan t behangen, word super mooi!!!! dus kan van de week ECHT beginnen aan inrichten, heerlijk! nou meiden, allemaal rustig aan vandaag, kom vanmiddag nog wel spieken!
Peertje jij ook rustig hoor zo in't midden van de nacht wakker zijn door pijnen en ongemakken is ook niet niks! Goh ben blij te lezne dat voor iedereen de kamertjes in orde komen enz.
@ Wendy, ik had het graag voor je willen doen, maar Zeeland is een beetje uit de richting Ik ben dan nog niet heel ervaren, maar was goed geweest voor de ervaring. Hier alles weer redelijk rustig, gister toch even bij de verloskundige geweest meteen maar controle van gemaakt zodat ik dinsdag niet meer hoef. Maar inderdaad toch iets gescheurd, ik mag nu even niet meer tillen. En ik zei van de week al dat ik indalingssteken in mijn vagina had, maar voor mijn gevoel was dat veel te vroeg en volgens de VK ook, maar ze ligt inderdaad wel met dr koppie naar beneden al een klein beetje in mijn bekken dus het klopte wel @ geurbuiltjes van Zwitsal ik heb ze hier ook gewoon bij Prenatal vandaan. Vandaag is het een jaar geleden dat mijn neefje van 7 maanden is overleden aan hersenvliesontsteking. We gaan dus straks naar het grafje toe.
lilalien: ja ik doe rustig...meer kan ik niet doen moedertjeB: nou rustig aan heh meid! en wat is je kleine meid op tijd met indalen, die van mij is nog koppeltje aan t duikelen! hahaha mag morgen weer op controle bij de gyn....
mrs Nuke: ..... hou dat vol dat lekkerdere slapen... ben jaloers op je! fem:.... ja dat zou een leuk idee zijn; de fotografes hierzo een fotoshoot maken van ons allemaal.. (hihihihihi) lilalien.... hihi leuk hoe je de jongens aan het lachen krijgt... maar is ook wel heel leuk om leuke kiekjes te maken van je kids volgens mij.. doe het nu ook al bij onze hond haha peertje.....: ja graag mail maar! wie weet.. maar ja.. als het ver weg is?? ik kijk wel.. ik zie het wel verschijnen.. moedertjeB....: hihi maakt nietuit hoor.. komt wel goed.. ken er zelf ook wel een paar en 1 hele goeie maar dies beetje duur denk.. ..enneh... sterkte straks als je naar het grafje gaat... lijkt me erg moeilijk van zo'n kleintje.. indalen.... : nu al??? is dat normaal zo vroeg? hier ook nog volop activiteiten hoor... en dies nog nie klaar om naar beneden te duiken volgens mij.. maar ik ben ook nog maar 28 wkn.. wat zijn sommigen al ver zeg! nog maar 8 wkn voor sommige dames hier!!! ahhhhh dat wil ik ook!!! ahhhh ben helemaal verslaafd hier... kan niet van die babykamer afblijven.. continue naar kleertjes kijken en beddegoed en ohhhhh wat leuk allemaal.. sta zelfs met jasje en kleertjes te knuffelen soms! haha (niet verder vertellen hoor!) hoezo verlang ik naar ons kindje??????
@ wendy:dat is heel normaal hoor elke ochtend als ik wakker wordt duik ik even het kamertje in voordat ik naar beneden ga.. tis zo klein en mooi allemaal
gelukkig.. is het ook nog normaal als je er ongeveer 70% van de tijd dat je thuis (en wakker) bent doorbrengt??
Wendy en mrs.nuke , bij een 1e is het allemaal zo nieuw en je wilt dan ook heel snel je kindje zien enz. bij een 2e had ik het iets minder omdat ik geen idee had of het de laatste keer zou zijn (zwanger worden enz). Maar toch had ik de kleertjes vaak vast in mijn handen. Bij de 3e nu goh ik wil de baby zien en vasthouden maar heb schrik dat de bevalling weer op iets zou uitdraaien ,die geelzucht waar de onze toch erg vanaf zagen ,of het kindjes ook het probleem zal hebben van onze oudste ,kortom maak me nu meer zorgen dan ervoor. Ze zijn hier aan't smikkelen ,duik dadelijk de douche in (water is terug aanwezig) en dan wachten op manlief die eerst ff mag dutten want hij was zijn gsm zelfs vergeten vanmorgen om 3 uur..... De zoon zag daarstraks mijn buik de hele tijd bewegen en gieren dat hem deed ,ondanks alles doet het hem toch wat Liefs!