@Luukske. Wil je Debby onwijs veel sterkte wensen? Het zit haar echt de hele zwangerschap al niet mee!!!
@nony, fijne vakantie!! @irene, zal haar idd de groetjes doen, ze heeft idd niet een zwangerschap uit het boekje! @all, ga nu echt aan de poets beginnen!
luukske: poets ze.. witte teek:.... iemand enig idee wat ik daarmee moet.,... ? heb er vorige week waarschijnlijk 1 gehad maar toen wist ik niet dat die dingen er ook in wit waren... nu is het nog steeds een bultje waar ik beetje last van heb .... bij de HA (ass) reageren ze zo heel dom van ' wat wil je nu dan? langskomen? niks? tel.spreekuur? ' .. ja hallo! jullie werken daar toch? dat zouden jullie dan moeten weten? ik heb geen idee daarom bel ik toch!? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*stoom uit mijn oren*
Ik heb ook geen idee maar ik zou toch even bij de ha langsgaan hoor! Laat hem/haar er maar even naar kijken. Beter voor niets langs dan dat je achteraf denkt...Had ik maar... @Luukske. Poets ze! Ik zit nu even lekker aan een bakkie, straks even douchen en strijken
heb net toch maar afspraak gemaakt.. schijt aan de assistente.. lees op internet dat 10 tot 14 dgn na de beet een rode plek eromheen de ziekte van lyme kan betekenen... het was vorige week vrijdag... dus pcies 10 dgn later nu.. en het is er rood omheen... en krijg af en toe gemene pijnsteek op dat plekje
luukske: ja ik was er ook gezellig! gelukkig vannacht iets beter geslapen! wil je debby stertke wensen....zit dr niet mee heh! suc6 met poetsen! ineke: jeetje das schrikken, gelukkig goed afgelopen! wendy: nog nooit van een witte teek gehoord, maar goed dat je ff langs gaat! en als je er op tijd bij bent, dan is t meestal wel oke hoor! nony: fijne vakantie meid....ben jaloers vandaag bij de Gyn geweest en we mochten weer ff gluren, kleine meid doet t super(beter dan dr moeder) nog niet ingedaald, maar dat was niet erg! ze word nu geschat op 1800gram....das een mooi gewicht voor deze leeftijd! verder moets ik bloedprikken..dus ook weer gehad, over 2wk weer terug en nog wel op mn verjaardag! ga straks spullen(doekne, lakens etc) uitzoeken wat ik van de oudste nog heb, wat nu nog kan en apart leggen om te wassen! vanavond gaan ze de babykamer uit de opslag halen, dus morgen soppen en wassen! en dannnnn laat ik echt fotos zien hoor!
nee had zelf ook nog nooit van een witte teek gehoord maar ht ding zag er vergelijkbaar uit met een zwarte teek maar dan met een spoelingkje... toen ik ontdekte dat ik er toch wel last van had ben ik vandaag op internet gaan zoeken en blijken ze dus ook in wit verkrijgbaar te zijn! bah ass. van HA had er ook nog nooit van gehoord.. wat fijn dat je je meisje weer even heb mogen bewonderen! en dat alles goed gaat met d'r.. nu mama nog.. ! kom he! en gnieten van het kamertje als het weer staat natuurlijk
Hallo! Even komen snuiten tijdens m'n middagpauze! Peertje, wat een goed gewicht super zeg! Witte teek heb ik al bij de honden gezien (wit-lichtgrijs)... zou er ook mee naar de ha gaan hoor! Laat je niet wegjagen, gewoon even onderzoeken en bloed laten afnemen kan toch geen kwaad? Hond: ja echt schrikken, vooral omdat je er zoveel voor over hebt en het voor zijn eigen goed is! Tis een Border Collie! Normaal gezien zo superlief en slim! Hopelijk was het 1keer en nooit meer!
ff snel, ik kom vanavond uitgebreid reageren (moet nu ff dweilen, regen is naar binnen... eh.. geregend), Luukske; wens Debby ook namens mij heel veel sterkte, arme meid, zit dr niet mee . Irene; ja, Femman wordt a.s. maandag 06-09 geopereerd.... spannend.... ik werk 50% ja, 22 sept laatste werkdag, joepieeeee! Okay, nu ff dweilen hoor, ziet er niet uit hier haha
hey meiden, @wendy, ben beneuwd wat de arts zegt! @peertje lekker dat de kamer er bijna is.... @fem, ik ga hard duimen voor jullie komende maandag!! enne dweilen...haha...hier dus ook in etappes schoonmaken.... @ineke, idd hopelijk 1 keer en nooit meer.... @all, bovenverdieping is klaar, hubbie gaat daar straks even vegen en misschien dweilen... ben maar meteen begonnen met wat spullen klaar te leggen voor in de "vlucht-tas", haha....moet nog wat nachthemden halen, en 1-2 voedings-bh's. voor de beeb heb ik ook "het" pakje klaargelegd, met romper en sokjes en mutsje.... de benedenverdieping moet ook nog, maar denk dat dat voor morgen blijft liggen, heb regelmatig een harde buik....
Hoi hoi , Ik ga even alles doorlezen en dan posten. De kindjes waren logeren maar ik had er geen goed gevoel bij (heb zitten wenen die avond)maar goed dat mijn ventje me zo lief vastnam in bed.DE oudste had het weer moeilijk met zijn gedrag mede de toestand bij mijn schoonbroer aan't escaleren is. Nu ik had geen idee dat mijn schoonvader een nierontsteking had (heeft nog maar 1 nier door omstandigheden)en mijn schoonmoeder belde me in alle staten op vanmiddag om 12 uur dat schoonvader niet meer kon plassen van de pijn enz.EN dat mijn schoonbroer gestalkt werd gisteravond en mijn schoonvader denkelijk door alle stresstoestanden het niet meer kon trekken (bleef dan bij mijn schoonbroer slapen in de hoop dat er niets zou gebeuren). Dus ik zat in mijn shopmoment (mocht van mijn man leuks gaan kopen voor mezelf en de baby)en hij kwam af om een jas te passen heb gelukkig hetgene ik wilde maar toch weer een gehaast en zorgen maken. Zijn we de kindjes gaan ophalen in't zh en zijn we sinds een uurtje thuis. Heb voor mezelf 1 lange vest (soort pochostijl)in't zwart ,een tuniek in grijze/bruin/witte tint in zeer dun gefronst stof dat je in de zomer als winter kunt dragen met topje of longsleeve onder (zag er ook makkelijk uit om bv.in te geven)Dan voor ons prutsje een oranje longsleeve wat ik al even zocht in de "Z" en bij Hema een mooi ensemble met wit/grijze streepjes/poesjes en een bijhorend bloesje met My mummey thinks i'm cute ) Nu dek ik om nog een mutsje en nog een bloesje bij te halen in dat assortiment je kon het jasje ook omkeren dat jek on kiezen tussen het streepjes-of poesjesmotief Even bijlezen nu! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@lila, wat een stress allemaal!! kan me voorstellen dat dit op jullie zoontje doorwerkt! toch nog even lekker geshopt, dat moet ook op zijn beurt!
Mrs.nuke ,zeer mooi je boeleke op 3D! Fem ,Fem en Femman natuurlijk veel succes met de operatie ,denk aan jullie! Luukske ,ojee van Debby ik hoop dat ze zich goed verzorgd en dat ze uit het ZH blijft! Amai luukske dat is wel fijn van je man je zo verwennen! Peertje ,spammen spammen Moedertje B ,alsnog sterkte!! Wendy ,zou zeker langsgaan met het beestje naar de hapost en dan kun je ahv.wat zij denken bloednames laten doen om de maand om te zien of er wat in't bloed zou zitten. Ruby ,hoe is het met u ,al goed gaan babyshoppen? ineke ,oei meisje ,zal idd.een paniekaanval zijn geweest ,doe toch maar rustig aan hoor! Nony ,een prettige deugddoende vakantie gewenst!