November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @vergeetachtigheid/zwangerschapsdementie.....tja, heb ook al verschillende afspraken vergeten, dus moet nu echt alles opschrijven....

@all, hubbie is de buitenboordmotoren voor onze bootjes vaarklaar aan het maken(1 gaat mee op vkantie, en de andere is voor hier op de maasplassen rond te varen...)
    dus binnenkort lekker het water op....
    zometeen lekker met het fietske naar een dorp hier in de buurt, is een grote markt, dus lekker struinen in het zonnetje!

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi!

Goh ben even moeten opstaan om 6u45 en dan tot 10 u15 geslapen deed deugd!!!!!

De strijk staat klaar ,beetje opkuisen en dan een heerlijk badje nemen :D

En dan zijn mijn 1 schatjes terug thuis vanavond ,wat mis ik ze ondanks het lawaai en drukte gedoe ;)

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oh ja... zaterdag nog grappig momentje meegemaakt:
    toen hadden we vrienden over.. samen bbq-en enzo.. gezellig allemaal.
    's avonds wilde ik even het hartje van ons frummeltje laten horen en ik had een speakertje aangesloten op de angelsound..
    nou is dat speakertje niet helemaal in orde, dus naast het hartje, hoorden we ook veel kabaal.. :x
    het zoontje van die vrienden zat er ook bij, is 6 jaar, en die zei na ons 'gemopper' over het kabaal... 'nou de baby is gewoon met zijn blokken aan het spelen'
    we lagen HE-LE-MAAL dubbel!
    het kwam er zo mooi uit, hij meende het bloedserieus en dat koppie d'r bij.. echt hilarisch! ;)

@vertellen wat ht is: weten zelf ook nog niet of we het willen weten. als het wel zo is zet ik het hier niet neer.. (sorry dames is niet persoonlijk naar jullie)

4. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden, sorry dat ik er zo weinig ben hoor maar heb het zoooo druk..
    zaterdag hebben we de babykamer besteld bij babydump en die komt in week 30:D
    dus dat wordt over een paar weken behangen:)
    Liefs

5. Lilalien

:D Geweldig uit zo'n kindermond e!

Indien wij het weten komt het hier ook niet of ergens anders op een forum te staan ,wij houden geslacht EN naam geheim tot de beeb zich aankondigd.

Heb nog fotootjes van gisteren :
    Bekijk bijlage 73825

6. Lilalien

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden
    zogauw ik het geslacht weet weten jullie het ook. dan kan ik het tenminste aan iemand vertellen;)
    liefs

8. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    hoi allemaal,
    Wij vertellen geslacht en naam ook niet aan iemand... en als ik het al aan iemand vertel, zal het mijn directe collega zijn, want die houdt zeker weten dr mond dicht:D

Hoe gaat het verder met iedereen?
    Hier gaat het erg goed, alleen nog wat moe.. Verder weinig interessants..
    Kijk weer uit naar a.s. maandag, dan mogen we weer naar de gyn:D En donderdag gaan we ons kamertje bestellen bij Babypark, dat is dan wel weer heeeel leuk:D

Ik ga nog effe van het zonnetje genieten, voordat de onweersbui losbarst:D

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er ook weer :D. Ga nu even uitrusten ;), kom morgen wel even kletsen en reageren.

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @lilalien: mooie buik meid!!!!

@geslacht: kan niet wachten tot het moment dat ik t weet en iedereen mag t weten, dus jullie ook;) alleen naam houden we voor onszelf!

@wknd: lekker wknd allemaal gehad met t mooie weer?
    hier wel hoor! nieuwe auto gehaald en wat een ruimte!!! geweldig gewoon! verder heel relaxed gehad!

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

zo het lange weekend is weer voorbij....

donderdag weer naar de gyn, ben erg benieuwd....
    volgende week dinsdag geslachtsbepaling....spannend....

moet volgende week ook naar de bedrijfsarts op controle....

12. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Spannend luukske, ik kan ook niet wachten tot we het weten.:p

Wij zijn vandaag bij de babydump geweest.
    Goed geslaagd. We hebben een queeni speedy wandelwagen, een maxi cosi, een box, een lodger bunker, een luiertas en een enorm leuke jungle wipstoel van chico met trilfunctie en bewegende aapjes enzo.
    Een heerlijke dag gehad met hubbie, waar ik ook nog eens vandaag 14 jaar getrouwd mee ben.:) Helemaal happy.
    De spulletjes worden eind september geleverd.

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    15 weken joehoe!!!

Wat leuk dat sommige van jullie al dingen besteld, gekocht hebben...
    Vond dat bij mijn zoontje ook zo leuk om te doen..
    Ik heb nu eigenlijk niets nodig, behalve een nieuwe wagen en een paar nieuwe pakjes....

@lilalien wat een mooi buikje al...
    Ik ga proberen om deze week ook een buikfoto te plaatsen..

Na het hele weekend leuke dingen gedaan te hebben, wordt het vandaag opruim dag....

Fijne dag allemaal!!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @paint, dus goed gekocht....lekker....
    enne gefeliciteerd met je 14 jarig huwelijk!!

@nony, wij hebben ook niet super veel nodig, maar schaf toch een aantal dingen nieuw aan...

@all, zo nu even Luka naar school brengen....
    enne vandaag ook precies 15 weken....

meiden met afspraken, succes!!!

15. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning ladies,
    Ik heb net Lise naar school gebracht en zit nu even te ontbijten.
    Er moet echt nodig wat in huis gedaan worden, dus dat ga ik zo maar doen.
    Ik was gisteravond al om half 8 naar bed gegaan, ik had knallende pijn in mijn hoofd was echt niet leuk meer.

@ Pain, gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.

@ shoppen, ik heb nog helemaal niks gekocht voor deze beeb en we hebben trouwens ook amper wat nodig, alleen als het een meisje is dan moeten we nieuwe kleertjes gaan aanschaffen. Ohja en dan wil ik roze aanvullende bekleding voor de Bubaboo ;) We hebben nu legergroene (Paul Frank) aanvullende bekleding.

Ohja ik moet straks met Mas naar het CB, ben benieuwd hoe zwaar die is nu, want volgens mij groeit ie als kool!
    Wel een raar idee hoor dat we gewoon binnen een jaar van 3 naar 5 gaan. Als deze beeb geboren wordt dan is Mas nog geen eens 1 jaar. Als het tegen zit dan wordt hij 1 in de kraamtijd.

Fijne dag all!

16. Lilalien

Dankuwel voor de buikfoto reacties!

Paint ,proficiat met je 14 jarig huwelijk!!
    Lekker geshopt!
    Die van chicco lijkt me ook erg leuk heb ze ook op ebay.de al opgemerkt :) heb je dan een groene of beige?

Nony 15 weken goed zo!!

Luukske leuk die echo ,jullie hebben hem allemaal veel eerder dan mij.

Hier pas ergens half juli 20 weken echo:(

Euhm het gaat me niet zo goed heb al weer boven de pot gehangen de hele tijd.Moeder heeft zoon naar school gebracht ,ben het wel spuugzat aan't worden (zoals jullie NLers dat zeggen)letterlijk dus.
    Bovenop was de jongste lekker chaggo pfff.
    Zweten ook zo erg of ben ik daar de enige in??Dan is het geeneens erg warm ,kan me niet indenken eens het 10°C warmer zal zijn dan ben ik plat op de zetel.

17. Lilalien

Ventje heeft voor't eerst gisteren ons kleintje gevoeld ,
    in de namiddag begon het ineens te bewegen maar de hele tijd.
    Ik dacht van dit kan niet maar geen rust en ik zei leg je oren op die plaats net in't midden onder mijn navel,ik tikte op zijn rug als ik wat voelde en toen deed ik geen teken zei hijzelf ik voelde hem toen ik het even vergat ,happy dat mijn man was ;)

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lilalien, wat betreft transpireren...heb er ook wel last van, gisteren heel luchtige kleding aangehad, en 100% katoen, en toch echt zweten...

leuk dat je hubbie de beeb heeft opgemerkt, hier ben ik al blij als ik met de angelsound het hartje vind, maar heb dan ook wel genoeg buikspek!

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo je kan wel merken dat iedereen de afgelopen dagen in de zon heeft gezeten ipv op het forum, rustig hier.
    Ik heb trouwens gewoon moeten werken de afgelopen 3 dagen dus geen vrij pinksterweekend gehad, maar toch tussendoor van het zonnetje genoetn (terrasdienst, haha).
    Ik heb afgelopen zatyerdag het allereerste dingetje voor de bay gekocht op de pinkstermarkt. Een rompertje met het zwitsallogo erop, vond ik zo lief. Ben echt een zwitsal-fan.
    Verder hebben we qua spullen niet veel nodig. Alleen nieuwe meubels voor in het kamertje, en als het een meisje wordt nieuwe kleertjes.

@moedertjeB: Wanneer is Mas geboren en wanneer ben je nu uitgerekend?

20. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Lilalien; zo wat bijzonder dat je man dat nu al kan voelen! Hier heb ik zelf nog maar één keer het kindje gevoeld. Al begin ik nu weer te twijfelen of dat het kindje wel was, want daarna nooit weer gevoeld...

@ MoedertjeB; och naar het cb. Spannend hoor! Moet hij ook prikjes?? Dat is altijd zo zielig he..

@ Nony; ik heb ook nog helemaal niks gekocht. Heb wel een aantal dingen gekregen. Heb alles nog van ons dochtertje, dus hoef deze zwangerschap alleen wat pakjes en misschien wat dekentjes te kopen.. Dat vond ik juist bij ons dochtertje zo heerlijk. Al die voorbereidingen.

@ Paint; gefeliciteerd met jullie 14 jarig huwelijk!

@ Peertje; mooie foto's weer! En leuk, een nieuwe auto!

@ Hier; zonet ons dochtertje weer naar de psz gebracht. Ze zei zelf al dat ik weg moest gaan, dus dat gaat hartstikke goed!
    Nu even schoonmaken. De raampjes doen, was opvouwen.. Zoiets.

Deel Deze Pagina