bij mij dus ook maand en geslacht goed. maar of ik er in geloof ik denk wel dat het toeval is eigenlijk
Oooooooh moontje mijn man is jaloers op jullie Wat super een jongetje!! heerlijk. Ik kan niet wachten tot donderdagavond kan ik vrijdag eindelijk shoppen Geniet ervan!!
Woooooooowwwwww Moontjee wat GAAF een ventje!! Die zijn zoooooo leuk (zei de trotse mama van een jongetje ) Ik heb vanmiddag mijn eerste afspraak bij de vk gehad. Wel lekker vertrouwd hoor, hoef niet meer naar het zh maar mag tot week 36 naar de vk. Weer een echo gehad , ben nu ook 16 wkn dus heb de vk gevraagd of ze toevallig kon zien wat het gaat worden. Ze durfde het niet met zekerheid te zeggen maar vond het idee van mijn paps, dat het een meisje zou worden, zo gek nog niet. Ooooooh spannend! Nou ja, eerst op vakantie en dan 8 juli weet ik het.....
Hallo! Ik wist helemaal niet dat dit forum hier ook was! Leuk! Ik ben uitgerekend op 12-11-10! Van onze 2e! We hebben al een zoon die dit jaar 2 jaar wordt. We weten nog niet wat we nu krijgen, ik ben wel heel erg nieuschierig!! Nog 12 daagjes dan weten we het!
lieve meiden zal ik de "geslachts"lijst maken??? want anders krijgen jullie het zo druk en dan houd ik die wel bij
@Moontje; wordt het dan nog wel overzichtelijk als er nog een lijst bijkomt??? Is het misschien een idee om een eigen site te maken? Daar kunnen we alles overzichtelijker opzetten. Ik wil wel even uitzoeken hoe dat in elkaar steekt.
Hoi meiden, even een teken van leven vanuit deze kant. Druk weekend gehad, maar wel gezellig, vriendin van mij kwam hier en zijn zaterdag samen uiteten geweest. Ook veel geld uitgegeven, ik heb een nieuwe spiegelreflex camera gekocht, hij was helaas niet op voorraad dus moet even geduld hebben nog. Zondag met vriendlief op pad geweest, ook nog even naar de Media Markt geweest bij de Arena en meteen even bij Prenatal geweest daar, heeft ie een pakje voor de baby uitgezocht. Heel schattig. Ik ga zo mijn bed opzoeken, ik ben helemaal gesloopt, en waarvan? Geen idee! Ik kom morgen weer ff reageren op iedereen. Ohja ik heb nog geen buddy, dus wie wil met mij buddiën? Slaap lekker alvast!
Buddy? zijn we alweer toe aan buddy's!! moedertje B ik wil best buddiën hoor hoe is het verder met iedereen?
Moontje: wat leuk..gefeliciteerd met jullie kereltje. Lijkt me idd leuk om te lezen wie wat verwacht enzo!
zo dan een hoop terug gelezen, zal ff kijken of ik kan reageren! @moontjee: wauw gaaf zeg een jongen!!!! en duidelijke echo!!!! toppie!!! @debby: jeetje weer zo hoog je bloeddruk...schiet niet op heh meid! sterkte! @lilalien: heftig allemaal meid! @lief: hier ook een harde buik gevoel en dat si helemaal als ik in bed lig! dan voel ik t gewoon trekken...volgens mij kan dat geen kwaad hoor! @fem: kijk goed uit met je bekken heh! als t alleen pijnlijk is als je erop drukt, niet meer op drukken dan @luukske: vaag van die arts maar wel goed dat ie ook vind dat je op tijd moet stoppen! betrer zo dan 1 die weer eigenwijs is! @hoofdpijn: zie veel meiden met hoofdpijn langskomen! echt rot! hier is t met vlagen....ene dag knallende koppijn en andere dag niks aan t handje! t zal allemaal wel! komt vast goed!
Ging je voor de Canon EOS450d van de aanbieding van de Mediamarkt??? Daar ging ik ook voor en ook uitverkocht en ook besteld!! Ons werd verteld dat de levertijd niet bekend was, is jou een levertijd aangegeven??
oww ja weten jullie nog dat ik laatst mijn camerakabeltje kwijt was? heb hem weer gevonden! zat gewoon in de camera tas (waar ik hem anders dus noooit bewaar! Maar twijfel of ik mijn buikfoto ga plaatsen, schrok van de stiemen (die had ik al van mijn eerdere zwangerschap, maar jeetje ik had nooit gedacht dat ze zo duidelijk waren)
hmm hier vallen ze niet zo op..dus ik post hem toch maar gewoon!! hier was ik 16 weken geloof ik. Bekijk bijlage 75567
Jootje, je moet je voor ons toch heus niet schamen!!!! Fijn dat je het kabeltje alsnog gevonden hebt Meiden, ik ga een vraagje plaatsen op forum ivm kraambezoek! Zoals ik al zei, is mijn schoonfamilie erg druk, bemoeiziek, roddelachtig, schijnheilig,... Ik heb me altijd ingebeeld dat ik na de bevalling even rust wil met m'n man en kindje en eventueel grootouders en mijn zus en schoonzus erbij! Zeker omdat het een eerste is en ik borstvoeding wil geven... En mijn familie weet dat ook en respecteert dat! Maar mijn schoonfamilie (hiermee bedoel ik tantes en nichten van m'n man) zie ik zo al na enkele uren met z'n allen komen aandraven, rumoerig doen, zeggen wat ik allemaal verkeerd doe, dat ik er ellendig uitzie, het kindje te klein/groot/mager/dik/roze/geel/... is en zo verder Ik zei dit weekend aan m'n schoonmoeder dat ik dat niet wilde en de eerste 2 dagen in het ziekenhuis rust wou, maar ze was er wat vervelend van en zei: 'je kan ze toch niet buitenjagen he'! Maar ik wil het op VOORHAND al zo afspreken... Is dit onrealistisch van me? Wat is jullie mening-ervaring hiermee? => dit post ik dus in nieuwe vraag bij 'zwanger', kom gerust je zegje doen