November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Zo ben door moest nog baby/kinderkledij ophalen bij mijn vriendin ,man is lopen en dan vertrek ik eventjes ,

Tot vanavond!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Ik heb ook nog nooit van een witte teek gehoord. Goed dat je langs de HA gaat. Een rode plek er omheen moet je altijd serieus nemen. ik geloof dat ze dan AB voorschrijven normaal gesproken.

Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis voor controle bij de gyn. Ben erg benieuwd! Verder rust ik nog steeds zoveel mogelijk.

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Lilalientje, wat een pech toch alweer met je schoonfamilie! Het zit ze blijkbaar niet mee he!
    Leuk dat je mannetje je goed in de watten legt :)

Ik heb dus nog steeds geen geurzakjes gevonden... maar zou het ook goed zijn om wat silan crystals (die korreltjes) in een tissue te binden en dan dat in het zakje doen? Kan toch geen kwaad voor allergische reacties he, want het is enkel de geur die in de kleding zit of vergis ik me hierin?

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ineke......: dat is ook een goed idee! vind die zo lekker ruiken... ! :) ik wacht even mee af of iemand hier een antwoord op weet.. :)
    toenstraks ook nog gezien dat ze die zwitsal zakjes bij ons gewoon bij c1000 zelfs verkopen.

fem..... ; jeetje a.s. maandag? spannend meid!

teek... ; beestje zelf had ik niet meer, die had ik 10 dagen geleden op mn arm gevonden en gelijk weg gegooid maar toen niet bij stil gestaan.. HA zegt dat er nu niks aan de hand is.. mocht er alsnog een ernstige(re) plek komen moet ik wel meteen terug komen en dan idd een AB en dan ben ik er nog op tijd bij zei hij...

vanavond weer reperteren met de muziek"! is lang geleden !

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy gelukkig dat het niets was.

Marleen succes morgen in het zh, hoop dat de kleine een beetje gegroeid is.

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Morgen nog geen groeiecho, maar volgende week pas. Morgen alleen een echo om de doorbloeding van de navelstreng te bekijken en om het vruchtwater te checken. Volgende week weer groeiecho.

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    lilalien; ik spam als t af is!;) nog ff paar daagejs geduld?!;)
    wat een gedoe weeer met je schoonfamilie zeg! gelukkig ben je wel geslaagd met shoppen;)

ineke: als je wilt kan ik altijd voor je halen en opsturen heh, dus dan moet je maar roepen;)

wendy: gelukkig is t beessie weg...en nu maar hopen dat t niet erger word!

8. Lilalien

Doe jezelf een groot plezier ,als je bent bevallen dan erna een grote bloedname te laten doen dat ze zeker de ziekte van Lyme of andere kunnen uitsluiten want meestal duiken die zaken pas 3 tot 6 maanden na de beet op...

9. Lilalien

Woehahaha geslaagd met shoppen en heb thans nog zoveeeeeeeeeeel leuke kleurrijke spulletjes gezien in de hema goh als ik maar veel geld had ;);););)

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dank je wel peertje!
    Ik zal zeker van je aanbod gebruik maken als ik hier niets vind :)

Lyme! Wij hebben een hond verloren hierdoor (had thans een duur product gebruikt) en pas 5 maanden na de beet ziek geworden... wil je niet bang maken hoor, maar het is een bestaande ziekte zie soms onderschat wordt...

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, gewoon de plek goed in de gaten houden

@marleen, succes morgen!

@lila, haha....als ik alles kon kopen wat ik zag....

@all, hubbie heeft straks meteen de kamer gezuigd, en de bovenverdieping geveegd/gedweild/gezuigd....
    ben zelf wel echt afgemat, ook mijn buik is onrustig door het vele doen vandaag....maar nu dus de rest van de week weer rustig aan....
    nu probeer ik wakker te blijven voor de nieuwe aflevering van Grey's Anatomy....tot morgen meiden!

Oh, ja....heb vanmiddag ook de piepschuimletters tegen de muur geplakt, dus de babykamer is nu "verboden terrein" voor iedereen....ziet er echt super uit....ben helemaal verliefd...haha....
    en ik heb de winterbekleding op de kinderwagen gemaakt...dus de fleece bekleding....

Ps. zijn jullie al bezig met de "vluchtkoffer/tas"? weet dat ik vroeg ben, maar alles wat ik nu tegenkom dat nodig is, zet ik apart...

12. Lilalien

Marleentje ,veel succes morgen!!

Luukske ,meid ik begin binnen de 2 weken aan mijn koffertje stilletjes aan maar toch ,dus doe gerust wat je gevoel zegt.

13. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi dames

Zal ook even wat van me laten horen;)

Ik ben moe, kapot en groei enorm:D tot volgende week donderdag nog even doorzetten en dan verlof!! (ja wat eerder dan de planning)
    Mijn kinderopvang word nu echt te zwaar voor mezelf alleen helaas.
    Doe dit vier hele dagen in de week;)

Gister de hele dag in de weer geweest opruimen, babykamer in orde gemaakt etc etc. Krijg last van mijn bekken.

Maar goed nog eventjes dan ga ik jullie vast veel vaker vervelen;)

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hey meiden ik reageer morgen even uitgebreid ben helemaal gesloopt.. Toch een beetje teveel geweest vandaag ben vandaag even de stad in geweest en vanaaf gezwommen... Had vanmidag opgezetten vingers waar je u tegen tegen zei en me voeten ook ga nu lekker slapen...

Heb wel nieuwe kleertjes gekocht voor ons ventje

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Sluit de kamer maar goed af,zodat niemand "per ongeluk"gaat kijken.

Ik doe ook al alles in een tas voor mee.Zo heb ik het eerste pakje met rompertje sokjes vestje etc al in een zakje apart gezet.Ook al 2 big shirts en het navelklemmetje,anders ben ik straks aan het rennen,dit geeft een iets rustiger gevoel.

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    lilalien en ineke: bedankt voor de tip!
    zal de plek goed in de gaten houden en na bevalling toch nog even goed laten onderzoeken.

luukske... die kinderwagen bekleding met fleece? ik dacht eigk dat dat nie mocht.. fleece???
    of zit ik er nu zo naast?

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik de voetenzak van de quinny Buzz zit ook fleece en ook in de draagmand dus ik denk wel dat het mag hoor!

Oh ja, goeiemorgen iedereen haha :)

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oh ok.. das wel fijn dan!

ik was bij prenatal voor beddegoed en die dekentjes daar lijken op fleece maar dat is dus nie zo zag ik op het etiketje, en ze zeiden toen dat dat niet mocht dus vandaar....

enneh.. ook een goedemorgen! :)

(voor iedereen natuurlijk)

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, ik moet idd nog even op jacht naar 2 bigshirts....

@ineke, jeetje je hond verliezen door Lyme....
    hier heeft de fokster van onze hond een aangezichtsverlamming opgelopen door Lyme....

@wendy, we hebben een bugaboo cameleon, en de kap en het wiegdekje kunnen we afwisselen, 's winters heb ik een fleece groene bekleding, en 's zomers heb ik de canvas lichte bekleding....

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Fleece beddengoed is inderdaad niet aan te raden geloof ik i.v.m. warmte. Maar dat is natuurlijk wel wat anders dan bekleding in de kinderwagen. Daar ligt het kindje niet de hele tijd in.

Ik ga zo richting ziekenhuis. Prettige dag meiden! Het is in ieder geval mooi weer!

Deel Deze Pagina