November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Mrs Nuke, wat jammer zeg!!! We blijven duimen voor jullie dat er snel verandering komt in de situatie!

Irene, ja die emotionele buien komen me bekend voor hoor ;) ben soms ook een te mijden ding wegens ontploffingsgevaar! Maar is ook snel weer over hoor!

Lilalien, al Zantac geprobeerd? Dat kreeg ik gisteren van mijn huisarts voorgeschreven voor maagzuur en ik moet zeggen dat ik toch heb kunnen slapen hierdoor!
    Of zoals ergens op een ander forum gelezen: melk drinken!
    Eten: die van mijn zus eten ook de hele dag door en zijn net als jouw kindjes slank-mager :) ze verbruiken ook veel op die leeftijd he!!!

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Kleding is inderdaad niet zo goedkoop he! Tis thans niet veel stof dat je koopt!!!
    En ze zijn er zo snel uitgegroeid!!

Ik ben nu nog op zoek naar een jas, maar ik vind niet echt iets... ik hoopte iets te kunnen kopen wat ik achteraf nog kan dragen, maar ik heb normaal maatje 36 en nu moet ik voor mijn buik al 38-40 kopen dus dat is dan veel te groot in de rug achteraf he!

We zijn net terug van de gyn en alles lijkt supergoed te lopen!!
    Beebje is op 28w1d 1238g dik en ligt voor buik-hoofd-been in de 28weken!
    Hartje klopte goed en was lekker actief bezig!
    Hebben even 3D-4D mogen gluren, maar hebben enkel in profiel gezien want ze lag met haar hoofdje iets naar achteren gekant... maakt niet uit, binnen 8 weken of minder zien we haar live ♥
    Omdat ik zo last heb van m'n bekken heeft de gyn een echo gemaakt maar de BMH was nog lekker gesloten en lang, al lag het hoofdje van onze meid er wel helemaal bovenop, dus erg laag...
    Moet gaan zitten zodra ik pijn voel en opletten met ver wandelen! Zwemmen mag gelukkig nog wel :)

Daarna bloed laten afnemen om alles nog eens te controleren vermits it toch voor niets immuun ben!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

thanks voor de reacties :)
    hij is nu even een rondje op de motor aan het rijden.. was het er niet zo mee eens maargoed hij heeft met zijn handen op het hart belooft rustig aan te doen... moet er toch niet aan denken ppfff

@ineke: fijn dat je een goede echo had.. en dat ook alles voor zover dat kan met jou goed is :)
    fijn dat je nog wel mag zwemmen anders kan je helemaal niets voor jezelf doen..

nou ga nog even wat was opvouwen de manden zitten vol;):)

xxxxx

4. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Buddyke GOED ZO van je kleine meid !!:):)
    Nog geen med.gebruikt ,probeer zolang mogelijk zonder maar nu zit de beeb laag na't eten t'is echt komiek ,speelt nu al met men voetjen :D

Ireneh *KNUFFEL*

Mrs.nuje ,ben blij dat hij ergens een uitlaatklep heeft je ventje!

ben tv kijken en dan vroeg bedje in ,tot hoors!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Hee Meiden,
    ik zal weer eventjes iets van me laten horen;)
    morgen 2e poging van de 3D echo.
    ik hoop dat ons ventje nu wel goed ligt.
    hij ligt nu steeds vaker met z'n hoofdje naar beneden en schopt dan lekker tegen mijn ribben aan Haha.
    hebben jullie ook af en toe zo'n drukkend gevoel bij je ribben?
    verder, alles gaat goed met mij en de beeb.. alleen veel last van mijn bekken.
    daarom ben ik ook zo weinig op het forum(zit hier namelijk niet zo lekker, de pc staat op onze slaapkamer en dan moet ik op het uiteinde van het bed zitten.
    met jullie alles goed verder..?
    Liefs, Simone

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    kitty....: jeetje 15 jaar later nog..? dat is niet niks zeg.. :( en zelf idd maar beetje rustig proberen te doen met die harde buiken :(

marleen....: fijn dat de doorbloeding nog goed is.. hoop dat het goed blijft gaan...

coco....: ja klopt maar is wel 11 dgn geleden al geweest alleen wist ik toen niet dat het een teek was (omdat hij wit was)

peertje...: jeetje die oma van jou! das fijn! hahaha grappig dat sommige kindjes nu al meer kleren hebben dan een gemiddelde volwasssene ;)

lilalien....: heb dat braken en zuur.., vervelend voor je... :( voel me je mee trouwens, heb het ook..

mrs nuke.....: wij hebben best een redelijke kast vind ik maar het hang gedeelte is toch al behoorlijk proppen hoor... bij ons ligt er maat 50 tot 68 in (68 is een jasje en nog 1 ding geloof ik maar meer niet)
    balen zeg dat je mannetje weer geen baan heef gescoord ! :(
    wel eng idee dat hij na zo'n bericht op de motor stapt! zou die van mij echt niet mogen..!

Irene......: ah meid gaat het weer wat beter nu? of ben je nog steeds op oorlogspad.. ;)

ineke.....: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meissie! heerlijk om dat weer even te horen toch?

moontje.....:hey daar ben je weer! veel succes morgen met de nieuwe poging 3d echo! en rustig aan met je bekken he?!

bout me:
    ik heb goede hoop dat ik morgenavond weer beetje beter kan slapen... vandaag bericht gehad dat onze nieuwe matrassen klaar zijn en morgen al geleverd worden!!!! :):)

vandaag bij vk geweest.. beebje doet het nog goed voor zover ze kon voelen maar ligt nog wel rechtop.. moet nu kwispelend hondje na gaan doen 2 x per dag om de kleine er toe aan te zetten om te gaan draaien.. ujhm... iemand hier eerder van gehoord of houdt ze me voor de gek?????

7. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Whaaahhhaaaha, kwispelend hondje doen!?!?!?!?!?! :D:D:D Oké dit maakt mijn dag weer goed. Uhhm, nee sorry nog nooit van gehoord. Neem aan dat ze je niet voor de gek houdt maar ik zou echt niet weten wat het is.

Trouwens super nieuws dat je matrassen er morgen al zijn....wat zul jij lekker gaan slapen!!!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mrsNuke, vind 2 pakjes voor 22 wel een leuk prijsje, maar zoals gezegd, kan niet bij iedereen in de beurs kijken...
    wat balen van je hubbie zeg!!

@ineke, mooi gewicht!
    en fijn dat de zantac werkt

@lila, luka kan hier niet wachten tot de school weer begint.

@coco, wij jonge ouders heb ik pas gekregen na de blije doos

@irene, reageer je maar even af....

@wendy, heb er ook nooit van gehoord, volgens mij een grap!!

@moontje, doe maar rustig aan!

@all, heb flink bijgeslapen daar straks...ben weer even wakker, had geen zin om te koken, dus hebben frietjes gehaald....
    nog even tv kijken en naar bedje....
    morgenvroeg even de stad in....

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Thanks voor alle lieve woorden lieve meiden!!

Morgen ga ik weer reageren op iedereen hoor!

Slaap lekker voor straks,
    liefs Irene

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Kitty, probeer idd maar beetje rustig proberen te doen met die harde buiken.

@Marleen, fijn dat de doorbloeding nog goed is.. hoop dat het goed blijft gaan...

@Peertje, wat leuk dat je oma dat doet,ik heb geen oma meer,maar mijn moeder helpt gelukkig wel als het nodig is.

@Lilalien, dat braken en zuur is vervelend,heb er ook veel last van.

@MrsNuke, balen zeg dat je mannetje weer geen baan heeft
    wel eng idee dat hij na zo'n bericht op de motor stapt! zou die van mij niet mogen,maar hij zou toch gaan.

@Moontje, laten we morgen hopen op een mooie echo.

@Wendy, nooit gehoord van het kwispelen,maar wie weet helpt het.

@kleren,hier kleren 50-56 en 62-68 in de kast.

Vanmorgen naar huisarts geweest,heb flinke verkoudheid,heb nu een antibiotica meegekregen dus hoop dat het snel werkt,zodat ik snel weer fatsoenlijk kan slapen,alles doet me pijn van het hoesten. Manlief ligt net zo hard te hoesten,dus die ook maar kuurtje en nu maar uitzieken.

Vandaag wel de blije doos opgehaald,vond het vrij leeg. Hier ook nog geen wij jonge ouders gezien,heb er pas 1 gehad in al die tijd.
    Van de buurtjes vandaag een leuk rompertje en slabbertje van lief gekregen en een leuk jasje met wantjes eraan.

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey dames...

vroeg gelijk aan de vk of ze een grapje maakte maar ze zei dat ze het echt meende... maar zie je me hier al zitten??? die hond zal ook wel denken dan .. :(

maar goed... aan de andere kant.. wat kan mij het schelen...
    doe dat gerust hihihihi

heb er op internet (nog) niiks over terug kunnen vinden.
    wel gelezen dat zo'n belletje zo helpen als je die goed laag hangt, iemand daar bekend mee?
    en een kussen onder m'n bibs leggen???

ben zoooooooooooo blij dat de nieuwe matrassen morgen al komen! joepieeeeeeeeeeeee
    en heb vandaag gelijk beschermlaken en nieuw hoeslaken gekocht zodat ze netjes blijven ook tegen de tijd van de bevalling.. :)

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeie morgen iedereen!!!!

Vandaag alweer de eerste schooldag! Wat is die 2 maanden vakantie snel omgegaan zeg... nu nog eens 2 maanden en dan is ons beebje er ♥ of nog vroeger he ;)

wendy ik heb zo'n Bolabolletje met een belletje in (heel stilletjes hoor) heb hem ook lekker laag hangen, maar weet natuurlijk niet of het daardoor is dat onze meid gedraaid is he, ik heb hem alleen omdat ik het leuk vind!

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dan is de beeb wel beetje vroeg toch.. over 2 maanden of eerder ???

tja weet het ook niet of het echt zal werken.. vind zo'n belletje wel heel leuk maar mannetje vind het HE-LE-MAAL niks.. :(

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Haha mijn man vindt het ook niks hoor! Ik doe hem om als hij er niet bij is of toch niet om naar zijn ouders te gaan ;)

Ja 2 maanden... dan ist begin november en gyn zegt dat ze wel eens 3 weken vroeger zou kunnen komen door mijn smalle bekken dus we zien wel :)

15. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Wendy; ons dochtertje (vorige zwangerschap) hebben ze met 36 weken gedraaid in het ziekenhuis. Ik zag hier heel erg tegen op en heb toen dus van alles geprobeerd om het zelf te laten draaien. Ik ben toen ook de tip van het kwispelen tegen gekomen. Dan geef je je buik en dus ook je baby meer ruimte. Soms schijnt het te helpen, bij mij heeft het niet geholpen...

Moontje; ben blij weer wat van je te horen. Veel succes vandaag met de echo!

Mrsnuke; oh is niks aan he, dat je mannetje steeds thuis zit. Hopelijk komt er snel iets op zijn pad. Mijn ventje heeft tot vorig jaar juni een jaar thuis gezeten. Maar we hadden het op laatst echt helemaal gehad hoor... Is ie nog veilig thuis gekomen?

Peertje; Wow, wat een omaatje zeg! Voor dat soort mensen heb ik echt respect. Beter dan die mensjes die met 70 jaar al zitten te zeuren dat ze beter dood kunnen zijn... Maar goed, hoe zijn wij als we 70 zijn???

Ineke; veel succes met je eerste werkdag weer! Vakantie gaat altijd veel te snel, als je nou 2 weekjes hebt, of 2 maanden... En nog 8 weekjes? Je beebje moet nog wel langer blijven zitten toch?

Marleen; mooi dat de doorbloeding nog goed was. Keep up the good work!

Wij Jonge Ouders; heb hem nu ongeveer 3 keer gehad deze zwangerschap. Heb hem zelfs gisteren weer gekregen. Ik heb alleen de blije doos nog niet gehaald. Volgens mij kan dat deze week nog, tot 4 september stond er op de bon geloof ik.
    Mannetje moet er zaterdag toch echt aan geloven.. Anders had ik het zelf gedaan, maar ik kan die winkel zelf niet vinden in de stad.. Hihi...:)

16. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    oh en vandaag 30 weken!!!!:D

17. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Goedemorgen lieve dames,

Ik wil even aan jullie kwijt dat ik voorlopig niet meer mee klets ik heb teveel aan mijn hoofd nu mijn zwangerschap verloopt niet vlekkenloos ziekenhuis in ziekenhuis uit ik heb hoge suikers en moet spuiten helaas was mijn urine ook niet goed en daarvoor heb ik in het ziekenhuis gelegen.

Wil jullie allemaal succes wensen en als het lukt wip ik zo nu en dan even binnen maar echt mee kletsen op jullie forum dat lukt op dit moment even niet meer

Liefs en een knuffel voor jullie allemaal

18. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Wilma; veel sterkte meid!!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wilma: Veel sterkte! Heftig zo te lezen, zeker als je moet spuiten om je suiker op peil te houden.

@Ineke: Werk ze!

@Wendy: Ik ken de kwispeloefening op zich wel. Is goed voor je onderrug ook, om alles soepel te houden.

Gisteren via hier een folder gelezen over groeiachterstand. Ik vond het behoorlijk heftig moet ik zeggen... Ik merk dat ik me bepaalde dingen soms nog steeds niet realiseer. Ik hoop dat het bij ons mee valt.

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    goedemorgen allen,

mrsNuke: balen van je man zeg.....lijkt me echt verschrikkelijk!

wendy: dat van dat kwispelen heb ik wel eens gehoord, ik moet dat nu ook doen om mn bekken soepel te houden!

irene: en vandaag weer iets gezelliger?;)

ineke: fijn dat de kleine t zo goed doet! en over 8wk is t eind oktober heh;) ben dan uitgerekend....gaan ze jou inleiden of wachten ze t af?

moontjee: balen van je bekken, helaas herkenbaar! heb gelukkig een laptop die ik overal mee kan nemen waar ik zit/lig

mercedes: sterkte met je verkoudheid, hoop dat t snel over is!

kitty: jaa je weet nooit hoe wij zullen worden....maar mn oma is nog wel actief hoor! rijdt op een scooter enzo hahaha....maar ze kan wel zeuren hoor;)

wilma: sterkte meid, we horen wel weer van je!

nou ik ga weer even verder met wassen van de laatste spullen!

Deel Deze Pagina