November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik heb deel 2 ook gevonden ;)

ben 7 november uitgerekend en wil graag meekletsen!

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ineke:
    Ik denk dat je moet doen wat JULLIE zelf het fijnst vinden! het is JULLIE kraamtijd...dat hoort fijn te zijn. je moet niet achteraf gaan denken had ik het maar anders gedaan. Gewoon doen zoals jij het zou willen!
    Mijn kraamtijd was echt shit, niet door bezoek maar door een kraamhulp die gewoon niet goed was en niet naar ons wilde luisteren. Achteraf denk ik dat ik gewoon eerder het kraambureau had moeten bellen voor een andere hulp, maar dat heb ik niet gedaan. Zo'n spijt van! dus doe wat jou het beste lijkt en geniet!

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    WELKOM happygirl!!!

Joontje, dank je! Wat jammer van die kraamhulp!!!
    Kan iemand mij dat even uitleggen? Komen die in het ZH ook? Hier in BE dacht ik enkel thuis en in ZH verpleegsters of vroedvrouwen die je zelf aanvraagt

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ineke:..ben thuis bevallen, weet zo even niet meer hoe het gaat als je in het ZH bevalt..Krijg je dan niet gewoon kraamhulp als je thuiskomt uit het ZH??

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Happygirl, je kan misschien even op zoek gaan naar Luukske (vorige pagina denk ik) en je gegevens doorsturen voor op de lijst: uitgerekende datum en volgende afspraken!

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Happygirl: ook van mij : WELKOMMMMM!

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Zo, op de valreep van vandaag kom ik ook nog ff reageren op vandaag :);

Nony;
    En, ben je geslaagd met je kleding, wat heb je voor leuks gekocht??? Ik vind Mamalicious ook zo leuk!!!

Moontjee;
    ennnnnnn, hoe was je echo??????? Bij de echo hier bleek idd placenta aan de voorkant, maar; sinds vandaag voel ik toch echt iets :D. Ohhhhhhh, een JONGEN, gefeliciteerd!!!!! En wat hebben ze dat al vroeg gezien joh!

Luukske;
    Ik ben benieuwd hoe het was bij de bedrijfsarts, ik 'mag' donderdag, hoe is het bij jou gegaan??? Kleine moeite hoor van de buddylijst, zal ik het overnemen van je???? Succes alvast he morgen, spannend!!! Ik lees nu het advies van de bedrijfsarts, jeetje, met 20 weken al stoppen... wauw, hoe voel jij je erbij??? Ik snap je gemis heel erg hoor, hier van de week ook ineens tranen (papa is 02-09 overleden). Soms moet je het ff laten gaan....

DebbyKoops;
    Gaat lekker met je bloeddruk meid... balen zeg, ben erg benieuwd of je nog iets gehoord hebt...? Hopelijk voel je je snel wat beter en hoef je morgen niet langs te gaan....

Lilalien;
    Nou, dat klinkt allemaal niet zo lekker, doe je rustig aan daar? Wel genoten van je pedicure lees ik, fijn hoor :). Zo te lezen heb je veel aan je hoofd, denk je ook aan jezelf....? *extra knuffel voor jou*

Wuppie;
    Lastig dat je zo'n last hebt van hoofdpijn, ik heb het idee dat ik het veel hoor van zwangere vrouwen de laatste tijd, zal het een kwaaltje zijn??? Wel fijn dat het met je ukkie goed gaat :). Vitaminen; ik heb die van VSM Puur Mama.

Tjilpje;
    Oh bah he die vermoeidheid, heb helaas geen tip, hier slaat de vermoeidheid er ook nog steeds in, niet meer elke dag maar nog wel vaak.....

Mercedes;
    Hielp de bekkenband bij jou een beetje?? Zit er zelf nl. wel aan te denken.... Kun je zo'n band niet in bruikleen krijgen van de thuiszorg??? ben benieuwd wat de fysio gaat doen voor jou... misschien moet ik zelf ook wel.

Zora;
    Wij vertellen de namen ook niet verder hoor en nee, ook niet hier ;)

Lot23;
    Je hebt gelijk, vandaag de bedrijfsarts gebeld en daar kan ik donderdag al terecht, ben benieuwd wat ze voor een advies gaan afgeven. Bedankt voor je mede leven!!! hier ook een gevoelig schaambot...

Miza;
    Oh lekker, tuinbonen, zul je altijd zien dat je die niet in huis hebt ;) hihi.

Wendy2010:
    Ohhh, dat is vervelend zeg... waarom vind ze dit niet de juiste baan voor jou? Je vind het zelf -zo te lezen- wel...???

Ineke1983;
    Ik had ook nog uitgebreid gereageerd op je andere topic, ik hoop dat het goedkomt, vast wel. Hier ook totaal geen conditie met trappen lopen, doe ik trouwens ook niet meer omdat het pijn doet, alleen nog thuis... maarja, daar heb ik geen lift ;) haha. Ik geloof niet zo in de pendels, maar ik vind het wel leuk als het klopt :)!!!!

Babywolkje;
    Grappig dat jouw pendel klopt! Die van mij klopte nu helemaal niet, die van 3 jaar geleden wel!

IreneH;
    Fijn dat je naar de vk mag tot 36 weken, zo te lezen bevoel het erg goed, fijn hoor! oeiii, spannend hoor dat ze misschien aan een meisje denkt (zegt de meisjes mama ;)), ben benieuwd hoor 8 juli!!! Wanneer ga je precies weg???

mamvannu;
    Welkom!!!! Leuk hoor 12-11, de verjaardag van onze dochter ;)!!!

Lief09: Ik vind een eigen site ook wel een idee. Misschien dat we iets met hyves kunnen doen?????

MoerdertjeB;
    Mooi zeg een spiegelreflex camera!!! Weltrusten!!!

Peertje;
    Ik beloof plechtig niet meer op mijn schaambot te drukken :p hahahaha. Hoe is het verder met jou???

Jootje;
    Ach, hier zullen de striemen ook wel weer komen (anders brush je ze toch ff ;)), niet voor schamen hoor!! Zit een hele mooie beeb in!!!! En ja hoor, ik zie een prachtige buik voorbij komen, mooi hoor!!!!

Happygirl86;
    Welkom en klets gezellig mee!!!!

Zo dan, wat een berg met pagina's zeg.....

Nog even m.b.t. de Buddylijst, mail me jullie gegevens ajb door en ik zet je op de lijst ok? Misschein is het idd een idee om een website (o.i.d.) op te starten om alles in bij te houden???? Nouja, kijk maar war jullie willen.

Hier;
    Alles gaat redelijk, vandaag in huilen uitgebarsten op mijn werk, mag a.s. donderdag gelijk naar de bedrijfsarts, mijn leidinggevende heeft liever dat ik er maar half ben en goed werk aflever als er fulltime (nouja 4 dagen) zijn en half werk aflever omdat ik me zo k*t voel. Wel lief... Verder weinig bijzonders eigenlijk :).

Morgen weer werken (yahoo.. *ahum*).

Tot snel weer en weltrusten alvast!!!

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hallo dames..

heb even beetje zitten knutselen..
    wat zouden jullie van een pagina vinden als deze :

forumpagina

(en dan natuurlijk met geslacht ja/nee en eventueel nog vele andere dingen erbij?)

groetjes!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Leuk wendy!!

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    kan daar ook niet gewoon de buddylijst bij komen te staan?

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik ga mijn bedje opzoeken..
    weltrusten allemaal!

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja hoor dat kan makkelijk...
    kan er alles opzetten wat we van elkaar willen weten.. ;)

slaap lekker !

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Fem, mat attent van je werkgever om je halftijds aan het werk te laten zodat je genoeg rust krijgt!!!

14. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Zo, bijna 20 blz bijgelezen...

Straks ga ik even reageren. Nu eerst dochtertje klaarmaken voor de psz.

Tot straks!

15. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Leuk bedacht en gemaakt wendy.
    Overzichtelijk.:)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, de site ziet er super uit! Mooi gedaan hoor, wat mij betreft gaan we die gebruiken ;).

@Hier, nog steeds hetzelfde helaas, ben zoooo onrustig dat ik zelfs slecht heb geslapen. Durf eigenlijk niet te bellen, want ben bang dat er niets aan de hand is :(.

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Mooie site wendy!!!

aan wie moeten we dan veranderingen doorgeven?

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

@fem, hou jij die buddy lijst bij....heel fijn....dank je!

@geslachtlijstje....wilde eigenlijk op de lijst van zwangeren de naam veranderen in de kleur roze of blauw, als deze bij de mama's bekend is, en ze hem hier willen melden, haha....dan hebben we er niet "weer"een lijst bij.....

@all, om 10.45 u de pretecho, en dan weten wij het ook....

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Luukske, veel plezier met de pretecho!

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Spannend luukske!!!!!

Waarom niet deze lijst houden en de andere site terzijde erbij? voor degenen die de lijst gemist hebben en ze niet meteen kunnen terugvinden?
    Is maar een ideetje hoor ;) ben sowieso al supertevreden!

Deel Deze Pagina