Toch het zkh maar gebeld, want dit gaat niet werken zo . Ik moet om 10 uur even heen, hopelijk kan ze nog iets doen tegen de bloeddruk (als die inderdaad nog hoog is ).
He debby wat vervelend dat je je zo voelt, ik hoop dat ze in het ziekenhuis iets voor je kunnen doen sterkte! en een dikke knuf
heel mooi wendy!!!! maar ik ben wel op 15 november uitgerekend. en ben 21 maar dat kon jij ook niet weten ben pas jarig geweest en de uitrekendatum is veranderd
Goede morgen. Debby ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen in het ziekenhuis knuffel Ineke jou schoonfamilie heeft dus gewoon geen fatsoen daar komt het op neer vind echt niet dat het aan jou ligt. Goed dat je er nu al over na denkt (ik was een beetje overdonderd door schoonmama de eerste weken). Zou het niet helpen als je met je schoonmoeder praat over hoe direct ze zijn en je dat moeilijk vind? Wendy mooie site heb je gemaakt. Moontje gefeliciteerd 2-0 voor de jongens Luukske succes zomenteen.hoe vind je het zelf stoppen met 20 weken? Fem gelukkig ziet je werkgever in dat het zo niet langer gaat fijn dat je minder kan werken. 16 weken vandaag het gaat voor me gevoel nu toch best wel snel. Zag net dat ik nooit afspraken heb doorgegeven kan dit nog steeds bij irene?
wendy... ik zag dat babywolkje een jongen krijgt en babyproject een meisje verwacht ik denk ik help je eventjes liefs
Zo, ben ik weer! Meisje naar de peuter gebracht. Ze vind het zooo leuk daar!! Ik ging weg, kreeg een dikke zoen en ze riep me na; "lekker koese!!!" dat is fries voor "lekker slapen" haha! De schat.. Oh ik had alles bijgelezen, maar ben al veel weer vergeten helaas. Alvast mijn excuus voor alles wat ik vergeet.. @ Lilalien; wat een drukte allemaal meid! Heb je al weer wat gehoord van de kijkers? @ Babywolkje; ik ben vergeten of ik jou nou al had gefeliciteerd.. Nou ja, bij deze; wat leuk een jongetje!! Gefeliciteerd! @ Moontje; bedankt voor je pb, heb je een pb terug gestuurd. En voor jullie ook een jongetje! Gefeliciteerd hoor! @ Fem; doe rustig aan meid, hopelijk valt er een oplossing te vinden met je werk.. @ Irene; ben benieuwd of het echt een meisje is! En hier ook enorm emo hoor. Als er een zielig moment op tv komt, kijk is stiekem steeds even de andere kant op. Vooral als we bij anderen tv kijken.. @ Debby; ik hoop dat alles goed lijkt in het ziekenhuis meid! @ 2 nieuwe november mama's; welkom!!! @ Lief; oeh, bloedverlies, dat wil je liever niet zien tijdens de zwangerschap! Maar ik las dat je daarna ook alweer voor controle bent geweest bij de vk? @ Wendy; oh wat erg meid!! Wat ga je nu doen? Sorry hoor, meer weet ik echt niet meer. Jullie hebben zondag ook zoveel gekletst!!! Wij zijn zondag naar de apenheul geweest. Was zeer gezellig. Het weer zat niet echt mee, maar we hebben ons prima vermaakt. En de kindjes vonden het hartstikke leuk! Gisteren een leuk t-shirtje voor de baby gekregen van mijn baas. Met het logo van het bedrijf en een lollig plaatje op de voorkant. Vond het heel leuk! En daarna nog een gesprek gehad met hem. Tegen alle zwangere dames zegt hij dat ze wel mogen blijven, maar hij wil ze niet terug hebben als ze minder dan 3 dagen willen werken.. Dus na de bevalling van ons dochtertje ben ik 3 dagen gaan werken. Nu kwam hij zelf met het idee om straks na de bevalling 2 dagen te gaan werken! Dat had ik totaal niet verwacht! Ik ga er wel serieus over nadenken. Ik vind het zo nu en dan toch echt wel heel druk worden hoor. En soms is het allemaal zo moeilijk te plannen kwa oppas.. Wat willen jullie gaan doen na de bevalling?? Wel/niet werken. Hoeveel uren?? Ik zal zo de site van Nony nog even opzoeken en de site die Wendy had gemaakt.
Gefeliciteerd met je 16 weken!! Ja het gaat mij ook snel genoeg. Nog even en we zitten al op de helft. Wijzigingen mag je doorgeven aan Luukske.
@wuppie, afspraken mag je mij PBen...ik hou de lijsten van de zwangeren en de afspraken bij.... elke maandag woensdag en vrijdag komt een update.... Fem houdt de buddy lijst bij.... @ineke, wil idd zo veel mogelijk in 1 lijst combineren,dus het blijft gewoon bij 3 lijsten, de zwangeren, de afspraken en de buddy's.... de geslachten ga ik gewoon kleuren bij de lijst met zwangeren! @all, net terug van het stadhuis ivm ophalen van mijn nieuwe paspoort....had een afspraak....sta ik daar voor een gesloten deur, hebben ze een personeelsfeest/dagje!! GRRRRRR!! vorige week hebben ze hubbie's pasfoto's ook al afgekeurd, dus die moet ook opnieuw komen deze week! dadelijk me klaarmaken voor de echo, krijg een beetje de zenuwen....maar jullie horen met meteen daarna...kan het echt niet voor me houden....wil wel even bij de prenatal stoppen om voor hubbie iets kleins in de kleur roze of blauw mee te nemen als cadeau...ik mag het niet tegen hem zeggen, en als ik het hem geef zeg ik toch niks, haha....
Hahah, ja lollig he? En dan dat gezichtje er bij... Schat! Nou nu ga ik wat doen in het huis! Alles lekker schoonmaken, heb nu het huis voor mezelf. Vanmiddag lekker genieten van het mooie weer!!
@wendy, sorry zie je site nu pas.....mooi... @all, zeg maar wat we moeten aanhouden, want om alles overal te herhalen vind ik een beetje overdreven, want op alle lijsten/sites staat hetzelfde..... en voor de meiden is het ook niet echt overzichtelijk waar ze wat moeten doorgeven.....
Ik heb de 550D besteld, de 450D heb ik wel naar gekeken, maar werd niet echt aangeraden. Hij gaat er binnenkort ook uit bij Canon. Ik heb inderdaad geen levertijd gekregen, wel balen. Maar ja niks aan te doen, ik heb nog wel even geduld! Wat hebben jullie alweer veel geschreven zeg.Amper bij te houden geloof ik
Goedemorgen, Moontje, van harte met jullie zoon!! Wat leuk zeg! Wendy, die site ziet er super uit! (Het maakt mij niet uit hoe de lijsten bij gehouden gaan worden.) Debby, wat rot dat je bloeddruk weer zo hoog is. Hopelijk kunnen ze wat voor je beteken op het ziekenhuis. Luukske, heel veel plezier straks bij de echo! Fem, fijn dat ze bij op je werk zich bekommeren over je meid. Nieuwe mama's welkom! @hier. Ilse is naar de psz. Ik ben aan het twijfelen of ik even de stad in zal gaan. Maar dan moet ik wel zo vertrekken, anders word het ren en vliegwerk. Ik mag Marc eventueel wekken zodat hij Ilse ophaalt, maar wil hem liever niet uit zijn slaap halen. (hij heeft deze week nachtdienst, dus slaapt overdag)
@wendy: mooi zo'n lijst en overzichtelijk en makkelijk op te zoeken! dus wat mij betreft doen we t op die site en dan alles erop! hoor wel wat t wordt! @debby: suc6 meid....schiet niet op heh! @luukske: spannend!!! we zijn erg aagje hoor!!!!!!!!!!!!! @hier: gaat t niet zo....heb t gevoel alsof ik maar 2 uurtjes heb geslapen, en mn bekken begin ik te voelen...hoop maar dat dat komt door t slechte slapen....word een rustig dagje....helaas komt manlief niet thuis eten...dus sta ik er ff alleen voor...nouja...moeten we t onszelf maar makkelijk maken!
Even snel, kom later weer uitgebreider reageren. Ik vind de site van Wendy het overzichtelijkst, daar heb je alles bij elkaar en neem ook minder ruimte in op dit topic. Misschien is het handig om even na te lopen welke mama`s to be hier regelmatig schrijven, want er staan nu 78 mama`s in. Die kletsen niet allemaal mee! Tot later ladies!
Morgen , Ten eerste jullie zijn schatten ,echt stuk voor stuk!!!! Mag duidelijk gezegd worden want ik was gisteren echt helemaal van de kaart ,ook al wisten we het wel ergens dan nog je hoopt immers dat je kind(eren)gezond zijn. Ik ben thuisblijfmama dus geen opvang ed te regelen wel de 2 dagen dat ik geen bezoek wens gaan mijn ouders de kinderne fulltime opvangen erna doet mijn man dat de overige dagen ik in't zh vertoef.Na school haald mijn mama ze af voor opfrissen ,eten ,huiswerk en erna komen ze mee naar't zh ofwel legt mijn moeder ze slapen tot mijn man thuiskomt. Moet wel binnenkort als het hier niet verkocht geraakt sleutels laten bijmaken (vergeet zoveel haha). Moontje proficiat met je toekomsige 1e zoon !!! Debby ,heb echt zo met je te doen è! Ineke ,hier hadden we bij de 1e daar niet aan gedacht en eens we belden ja ja na 30 minuten stonden schoonouders aan ons bed ,had net de kleine voor't eerst aangelegd stonden ze op men tieten te loeren....Bij de 2e wisten we beter We hebben toen ook pas gebeld de dag erna in de late namiddag ,dus dat ze pas na hun avondeten konden komen Want zij wonen verder weg dan mijn ouders en ik heb nu al gezegd tegen mijn man je gaat eerst de 2e dag de kinderen ophalen en 2 uur erna kunnen mijn ouders komen en dan erna schoonouders Jootje ,haha je kabeltje teruggevonden goed zo ! Eneuh striemen ,heb je mijn buik al eens bekeken?Ik sta van aan bovenschaambeen tem net onder men ribben vol.Aandenken van de 1e omdat ik pas op 30 weken een toeter kreeg... Wendy ,leuk gemaakt ,erg creatief! Kitty ,zou moeten bellen naar het immokantoor voor meer info maar ik denk ook dat die mensen moetne zien kwa lening ed.voor de zoon hoe hij dat rondkrijgt.Wij moeten overmorgen ook naar de bank voor info (heel geregel). Leuk van je dochter ,hier ook elke keer als we gaan eten dat ze zeggen dat de baby ook meeeet enz Wuppie proficiat met je 16 weken!! Fem ,dank je ik moet hier vele regelen mja ben geen superwoman MoedertjeB ,hopelijk heb je snel je fotocamera ,wij hadden vorige keer (bij de 2e)ook een nieuwe gekocht ,we vonden dat ook erg belangrijk en de videocamera gaat ook mee eens bevaltijd is Lief ,hier had ik gistervond ook harde buiken maar erna wist ik waarom het was weer voetbal-en rektijd voor de beeb Luukske ,ben zo benieuwd hoe het gaan zijn bij u ,snel komen vertellen hoor! Liefs Lila (en nu schiet ik aan't werk moet nog stofzuigen en heb honger)
goedemorgen als jullie het willen en goed vinden mogen jullie alle wijzigingen naar mij pb-en en dan hou ik de site op deze manier wel bij. leek mij zelf ook het meest overzichtelijk maar wil ook niemand voor haar hoofd stoten met de lijsten op het forum.
Hallo meiden Ik kreeg een tip van een van de meiden van jullie topic om mijn vraag hier te stellen. Ik ben vandaag 15,3 weken zwanger(20-11-2010 uitgerekend). Het is een spannende tijd geweest, de laatste 2 jaar heb ik 3 miskramen doorgemaakt en allerlei onderzoeken gehad. We bleken beide gezond te zijn, gelukkig! En ineens bleek ik zwanger, de echo's zijn goed, hartje is goed te horen en alles gaat volgens plan. Behalve dat ik licht bloedverlies heb sinds afgelopen vrijdag. Het is soms lichtrood en meestal bruin. Het is echt heel weinig (geen maandverbanden nodig) maar toch vind ik het vervelend. Het hartje kan ik thuis luisteren en dat gaat goed! Ik heb ook geen buikpijn, alleen wat bandenpijn. Zijn er meerderen met deze ervaring en wat is er bij jullie ondernomen? De verloskundige vertelde zondag even 2 dagen (kan dan woensdag pas weer bellen) af te wachten, zij vermoedt een gevoelige baarmoedermond... dat schijnt met een uitstrijkje duidelijkheid te bieden.... Enorme zorgen maak ik niet, maar gezien mijn verleden ben ik niet helmaal happy. Zijn er meiden met deze ervaring en advies? Heel graag! Bedankt! Liefs Bloem