Wauw Wendy, wat een leuke en mooie lijst van alle novembermama's! En wat zijn er al veel jongens in de maak Ik heb persoonlijk heel erg een meisjesgevoel (bijna iedereen trouwens). Ben benieuwd of we gelijk krijgen
Hier ook nog steeds gevoel dat het ene meisje is. Maar jongentje is uiteraard even welkom. Hoe zit het met de buddy's, doet iedereen automatisch mee of moet ik dat zelf aangeven? Dan bij deze, wil ik ook graag bij de buddy's.
@luukske: wat gaaf een zoon!!!! gefeliciteerd meid!! nu kan ik helemaal niet meer wachten!!!!! @margootje: jammer dat jullie t niet konden zien! wordt je geduld nog even op de proef gesteld! mooi buikje!!!!
Ik zag dat veel meiden zichzelf ook bij op de foto zetten. Zelf vind ik het ook wel leuk om het gezicht te kunnen zien dus zal ik er gelijk een foto van mezelf bij zetten Hebben jullie eigenlijk al namen gevonden? Ik vind het echt een drama... Alles wat ik leuk vind, vindt mijn vriend niet leuk en andersom ook... We gaan ons kind Anoniempje moeten noemen vrees ik
Jaah daar was Margootje weer! Haha, we hadden je al gemist.. Mooie buik hoor! Maar wat jammer dat ze het niet konden zien! Hebben ze wel hun best gedaan? Bij onze dochter hebben ze maar heel even gekeken en zeiden ze; nee sorry, geen idee. Nou zeg... Had verder ook geen echo's meer. Tot ik bij 35 weken plotseling in (een ander) ziekenhuis lag, toen hebben ze het nog eens bekeken. Ben nu ook wel heel nieuwsgierig aan het worden hoor!! Ik moet nog 3 weekjes wachten, dan weet ik het ook!! Spannend hoor.. Ik heb eigenlijk geen idee wat het gaat worden. Als ik in de krantjes kijk naar leuke ideeën voor de babykamer, kijk ik meestal naar de jongenskamertjes.. Maar als ik namen bedenk, dan zit ik aan meisjesnamen te denken.. Die bandenpijn is inderdaad flink lastig. Ik heb er ook last van als ik zit en lig.. Zal inderdaad wel een groeispurt zijn. Dat is dan wel weer leuk! Luukske; wat leuk dat jullie een zoontje krijgen! Had je het zelf ook gedacht? Nu kun je gericht gaan shoppen! Het wordt tijd dat er wat meiden bij komen hoor! Wie is de volgende die een geslachtsbepaling heeft en het wil laten weten hier?? Ik vind het allemaal wel spannend!
De gyn had echt wel heel hard zijn best gedaan om het geslacht te achterhalen. Hij heeft zelfs met een inwendige echo geprobeerd tussen de beentjes te kijken maar het was echt hopeloos. Ik had me anders ook niet zo snel laten afschepen want we wilden het zoooo graag weten Ach ja, over 2 weken mogen we al weer terug komen. Vanavond ga ik bij mijn ha langs voor een echo. Hij heeft sinds kort een echotoestel en vroeg of hij me als proefkonijn mocht gebruiken. Nou, graag zelfs! Vind het wel weer leuk om ons beebje weer te bekijken Stiekem hoop ik dat hij kan zien wat het wordt maar ik vrees dat de huisarts daar niet genoeg ervaring in heeft... Jezus, hoe nieuwsgierig kun je zijn??
yeeeeeh! nog een Jongen!!! super meid @margootje, leuk dat je er weeer even bent enne mooi buikje hoor!!! liefs!
haha wat leuk ik klets al zo lang met je.. leuk om er een gezicht bij te zien ik was hier de enige die vanaf het moment dat ik zwanger ben zei.. "het wordt een jongen" hihi ik had gelijk
Luukske wat leuk een zoon . Ik word met de dag nieuwsgieriger, hier denk ik overigens een meisje. Maar goed een jongen is natuurlijk net zo welkom.
@Mensen die hier niet mee kletsen, ik zou denk ik ook per ongeluk actieve mensen eruit gooien, en ook net een zeef.... @Ineke1983, ja, heb al nieuws (had het al gepost ), maar moet de medicatie verdubbelen. En volgende week maandag weer terug voor controle. @Wuppie, ze gaan nu nog niet kijken naar eiwitten in de urine, want dat zou te vroeg zijn en verder voel ik me ook niet heel misselijk of zo. Dus de gyn wacht het nog even af. @Margot, heeeey je bent er weer, je werd al gemist . Mooi buikje hoor! Wat een leuke foto van jou! En wij zijn al uit de namen, zowel voor een jongen als een meisje. @Luuksje, jaaaaa een broertje voor Luka, gefeliciteerd! Wij mogen zaterdag, maar wilde het geheim houden. Twijfel nu weer, hahaha.
Wendy, kan je die site nog een keer doorgeven? Dan zet ik die oo direct in mijn onderschrift, ervan uitgaande dat we die gaan gebruiken? En kunnen behalve jij meer meiden die site aanpassen, misschien wel handig voor jou ook?
@ Moontjee: Leuk dat je ook zo'n sterk jongetjes-gevoel had en dat het ook is uitgekomen! Eerlijk gezegd had ik ook wel het gevoel dat jij een jongen zou krijgen. Van Debby denk ik dat op een of andere manier ook @ Debby: ooh ik ben zo jaloers dat jullie de namen al weten! Ik wou dat ik dat ook kon zeggen! Gelukkig hebben we nog even de tijd om er over na te denken
Goedenavond , Margootje ,leuk om je helemaal op de foto te zien Ik vind dat iedereen toch al een mooi bol buikje begint te krijgen! Ik heb nog nieuws gehoord van het immokantoor :de mensen zijn erg geïnteresseerd en willen geen stom bod doen daarom hebben ze uitleg gevraagd hoe wij en hun aan de vraagprijs komen van ons stekje.Ze hebben dit per email ontvangen van het immokantoor en nu afwachten.Ze zijn de ideale kandidaten want mochten wij niet direct iets vinden om te kopen kunnen we van hun inhuren (blijven wonen en aan hun huurgeld betalen). Heb vandaag zoveel telefoontjes gepleegd ook voor het kraamattest (BE)is toch een dikke 850 ongeveer. En echt beginnen met kledij ,geboortekaartjes en doopsuiker kan pas nadat we weten wat het is.Doen jullie dat ook zelf dat klaarmaken of allemaal door de winkel of drukker?? We moeten om 20 uur naar de school voor een infoavond ivm.1e leerjaar ,geen zin want heb schrik er te gaan zitten gapen wordt snel moe s'avonds
Luukske!! Gefeliciteerd een ZOON! Geweldig hoor!! Mbt de lijst opschonen....vind het wel lastig hoor. Want ik zie toch regelmatig mensen weer terugkomen. Zo ook Happygirl die zich een paar dagen geleden meldde. Ik weet zeker dat zij al op de lijst staat... Maar aan de andere kant, je staat er ook weer zo op. Dus ik zeg: opschonen die handel en we zien wel
hey meiden, ik heb wel het idee dat het totaal plaatje zo bij ons klopt...een 2e zoon! maar wat ik het meest belangrijke vind, is dat hij geen zichtbare afwijkingen heeft, die we bij Luka na de geboorte wel hebben moeten accepteren....hij heeft namelijk een afwijking aan de plasser....is hiervoor 2 keer onder het mes moeten gaan....deze beeb heeft die afwijking niet, dat kon ze op de echo zien!
Dat is zeker fijn om te weten Luukske!!! En nu dus lekker shoppen . @Margootje, haha ik heb zelf het idee dat ik een meisje krijg. Hopelijk weten we het zaterdag . Kan echt niet wachten! @Lila, dat klinkt allemaal erg positief zeg! Ga echt voor jullie duimen!!!
Wow! wat gaan jullie hard hihi. Ik heb enorme last van mijn buik hij groeit enorm hard. Maakte me gister erg ongerust en omdat we 3 mk's in een jaar hebben gehad maakte ik me best wel zorgen. Bij het ziekenhuis mocht ik niet langs komen pas als ik bloedverlies zou hebben!!! Nou wat een geruststelling . Ik maar de verloskundige gebeld. Die leven zoveel meer mee. Verloskundige zei kom er gelijk aan en heb ik het hartje kunnen luisteren. (mooi he) Buikpijn is dus echt van de groei van me buik gaat harder omdat er al twee mooie meisjes in hebben gezeten. Zo weten jullie gelijk ook een beetje van mij. Krijgen jullie gelijk een ego bericht . Over het geslacht: Wij willen het niet weten. hihi (ben wel nieuwsgierig hoor)
@ nanny; mooi dat je gister het hartje nog even hebt geluisterd! Ik geloof best dat je na 3 keer een mk onzeker bent.. Ik heb een MA gehad en ben soms ook al zo verschrikkelijk onzeker.. Stond er bij ons dochtertje niet zo heel erg bij stil dat het ook mis kon gaan. @ Opschonen van de lijst; waarom moet die lijst opgeschoond worden? Het is toch niet zo'n groot probleem dat ze er tussen staan? Ik bedoel, ze moeten zich nog wel welkom voelen om hier mee te praten.. Als wij ze ongevraagd gaan verwijderen, voelen ze zich ook niet meer welkom. Of misschien moeten we ze opzoeken en even een pb-tje sturen? Als we allemaal een paar opzoeken, dan is het ook niet heel veel werk...