November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja Luukske, leuk om te weten dat het een jongetje is maar de gezondheid is het aller belangrijkste he!! Maar wel super fijn dat ze nu al konden zien dat hij niet dezelfde aandoening zou krijgen als Luka. Geniet maar van dit goede nieuws!!

@Nanny, kweet niet meer of het nou jou 1e is, maar bij onze eerste wilde wij het niet weten. Ik vond de verrassing ook echt super!
    Nu bij de tweede wil ik het wel weten en vind ik opeens de praktische dingen (kleuren kamer, kleertjes etc) heel belangrijk. Het klinkt misschien nu heel tegenstrijdig maar je kan al zoveel dingen beïnvloeden in het leven en een geboorte blijf ik een hele mooie bijzondere verrassing vinden!!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @IreneH, ben het inderdaad met je eens. Ik vindhet voor een tweede ook belangrijk(er), want wil inderdaad iets met de kleuren voor de babykamer doen, kleren kopen als het een meisje is etc. Bij Ryan hadden we dat dus helemaal niet.

3. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @IreneH, Het is onze derde. We hebben twee mooie meiden 6 & 3. We hebben een neutrale kamer en heel veel neutrale pakjes hihi. Qua meidenkleren hebben we genoeg mocht het een jongen worden dan zullen wel kleertjes krijgen. Een verrassing blijft het natuurlijk altijd. Het belangrijkste is natuurlijk dat ons beebjes gezond zijn.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik ben ook nogal praktisch ingesteld en wil dus ook graag op tijd weten welk geslacht ons kindje heeft om alles op voorhand juist te kunnen kiezen, kopen, verven :)

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij Ryan had ik het dus helemaal niet dat ik het wilde weten. Nou ja...ook niet helemaal, ik wilde het wel weten, maar Arnoud niet ;). Dus nu had ik de keuze :D.

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Margootje, hier is het ook moeilijk geweest met namen, maar nu ik ze regelmatig zeg en gebruik in zinnen is het mannetje steeds positiever!
    We zijn nu op 2 meisjesnamen en 2 jongensnamen... de echte keuze zal uitgevochten worden als we het geslacht weten :)

Een voorgevoel hebben over het geslacht => even het verhaal schetsen!
    Ik had van de dag van de follikelmeting een raar gevoel: ik zat me hier nog snel op te frissen (inwendige echo) en was helemaal alleen thuis. Ik was in de badkamer en hoorde een vrouw-meisje klaar en duidelijk zeggen 'ga maar'... ik dacht dat ik hallucineerde en toen ik mijn trui terug aantrok en mijn schoenen hoorde ik opnieuw 'niet bang zijn, alles komt goed'... heel raar!
    2 dagen later IUI gehad en hoewel alles tegen zat (bm-mond wilde niet open, ze waren we vergeten in de wachtkamer, had griep 2 dagen later) eigenlijk wist ik gewoon dat het raak was... voordat de test positief was dacht ik 'het is zover'
    Vreemd he!!! Heb zoiets nog nooit meegemaakt!!!
    Nu denk ik de hele tijd aan een babymeisje...
    Al zou een jongen ook superwelkom zijn!

Ben nu wel reuzebenieuwd om het geslacht te weten natuurlijk :)

en hopelijk verklaren jullie me niet voor gek haha

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Nanny, wat lief van de verloskundige! En wat rot van het ziekenhuis zeg!!!

Lilalien fijn nieuws van je huis!!! Toen wij ons huis kochten bleven de verkopers ook nog 5 maanden onderhuren, maar dat was NIET de afspraak! Gaven echt een schamel huur en notaris speelde het spelletje mee en heeft ons er toen helemaal ingeluurd :(

Wat is een kraamattest (BE)?
    Hoe is je oudercontact geweest? Even ter informatie: ik heb 5 jaar lang fulltime het 1ste leerjaar gehad dus als je vraagjes hebt eender waarover en eender wanneer weet je me te vinden he ;)

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Zooooo herkenbaar! Mijn vriend wilde het niet weten en ik ben nieuwsgierig (uuhm understatement....ik ben HEEEEL nieuwsgierig) Maar uiteindelijk was de verrassing wel heel erg leuk!!

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey liever november mama's,

Zo, hier ben ik ook weer met mijn boekwerk van vandaag ;) hahahaha. Ik ga het toch proberen zo veel mogelijk vol te houden om op iedereen te reageren :). Ieder zn hobby he ;). Jullie hebben wel erg veel gekletst vandaag hoor!!! Ca. 9 pagina's te gaan!!! Nou, daar gaan we;

Ineke1983;
    Het is niet zo dat ik al minder ga werken hoor ;), eerst maar eens kijken wat de bedrijfsarts zegt, mijn directeur vertelde trouwens wel dat de arbo al is ingeschakeld om met een plan voor mij te komen zodat ik voldoende rust krijg.... M.b.t. het trekken in je buik; kunnen hele goed je banden zijn ivm het groeien van je baarmoeder. Een buikband is eerder voor de sier en een bekkenband echt ter ondersteuning (alhoewel er banden zijn die het beiden zijn he :)). De spanning op je banden kun je idd continue voelen, als je ligt, staat loopt etc, als het goed is trekt het vanzelf weer weg.

Wendy;
    Ohhhhh, je hebt een site gemaakt, ik ga hem straks op mijn gemakje bezoeken en ook in mn handtekening zetten :D! Goed gedaan!!! Ik denk dat het wel zo overzichtelijk is om alles bij elkaar te houden, dus ook de buddylijst, ik wil je wel helpen hoor met het bijhouden van de website, geen probleem, laat het me maar weten!!!

Debby;
    Je kunt beter een keer voor niks bellen als dat je niet belt en iets onder de leden hebt. Ik hoop dat je toch nog gebeld hebt.... Goedzo, ik lees dat je gebeld hebt, ben benieuwd. Ohjee, verdubbeling van de medicijnen, pfffffff, jeetje joh.. Het geslacht kun je toch wel aan ons vertellen??????? ;) hahahahaha

Luukske;
    Ik hou de buddylijst bij :). Ohhh, ik ga snel verder lezen, ben benieuwd naar je pretecho!!!! Ohhhhhh, een ZOON, gefeliciteerd!!!! En wat fijn dat alles goed is!

Nony;
    Hoe voel jij je daar???? Hier komt mijn vriendin ook als ik ga bevallen, wel zo handig!!!!

Moontjee;
    Nog gefeliciteerd trouwens!!!

Wuppie;
    Gaat hard he, nog even en ik ben al op de helft, het gaat echt heel snel deze keer :D!

Kitty2;
    Wat schattig zeg je meisje, vanaf wanneer gaat ze naar de PSZ??? Wat leuk dat jullie naar de Apenheul zijn geweest, ik wil binnenkort ook wel weer een keertje gaan, lijkt me zo leuk!!! Ik werk nu trouwens 4 dagen en ben wel voornemens om dat te blijven doen :).

Miza;
    Ben je nog naar de stad geweest??? Of toch maar niet...? Oh, hahaha, ik lees het al, weer lekker inkopen gedaan ;).

Peertje;
    Ohjee, hopelijk blijft het hierbij met de pijn in je bekken, ik hoop dat het weer is weggetrokken voor je. Saai hoor helemaal in je upje, hopelijk is Peerman snel weer thuis!!! Heb je nog even kunnen slapen???

Lilalien;
    Hoe is het met je??? Ik hoop dat alles goed gaat met je. En nee, ik voel het (nog) niet als de baby de hik heeft, dat had ik bij onze dochter ook pas veel later, heb jij dat nu al dan???

Bloem3005:
    Welkom en van harte gefeliciteerd wat een ellende hebben jullie moeten doormaken om hier te komen zeg :(. Ik heb zelf bloedverlies gehad bij onze eerste en dat was uiteindelijk een gesprongen adertje na de s*x :). Hopelijk is het bij jou ook zo iets dergelijks, ik hoop dat je anders snel bij de vk terecht kan. Ik duim voor je dat het niks is.... De banner maak je via de opties en dan in je handtekening :).

Zora;
    Wat een mooie foto van jou en je buikje, prachtig, dat was het wachten waard!!! :D

Margootje;
    Ook al zo'n mooie foto, prachtige buik zeg!!! Waar studeer je voor als ik het vragen mag?? Heb ik niet echt meegekregen, sorry :). Hier trouwens ook veel mensen die denken dat we een dochter krijgen, 23 juni weet ik het pas, wat duurt dat nog lang zeg, pffffff. En Anoniempje is echt een heeeeeeeeeele leuke naam ;). Je hebt een prachtige buik zeg! Ik heb echt een ton voor me hangen, durf bijna geen foto's meer te plaatsen, haha.

Jootje;
    Oh lekker hoor even fietsen, het was prachtig weer, ze zal vast genoten hebben!!!

IreneH:
    Leuk dat ik je ff voorbij zie schuiven, hoe is het met jou en de hoofdpijn? Ik hoop goed.

Nanny;
    Wat fijn dat alles goed is met je, snap je ongerustheid heel goed, hopelijk kun je snel alleen nog maar genieten!!!

Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben. ik ga eens even de lijst bekijken, ben nu zo aag geworden!!! :D

Ohja, mb.t. BUDDY's: Meiden, als jullie een buddy gevonden hebben, willen jullie dit per PB aan mij melden? Thanks!!!

Zo, ik kom dadelijk ff ego bericht tikken, hahahahaha.

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Fem. Hoofdpijn niet meer gehad sinds zaterdag (afkloppen). Wil weten hoe het met jou is, maar wacht je ego berichtje wel even af ;)

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh gelukkig maar zeg!!!! *klopt mee*

Hier gaat het wel, merk wel dat als de dag vordert ik het steeds zwaarder krijg, ervaar het als erg lastig want ik wil van alles maar het gaat gewoon niet, heb pijn in al mijn gewrichten, mijn rug en stuitje doen ongelooflijk veel pijn bij het opstaan, mijn billen, schaambot, nouja, de hele BBB streek zeg maar, hahahaha. Het is geen pretje, donderdag naar de bedrijfsarts, ik ben erg benieuwd wat die te melden heeft......

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Doe me 1 plezier.... Probeer je niet al te groot te houden/ stoer te doen. Volgens mij ben je een aardige bikkel maar hou goed voor ogen waar het nu om gaat....Je kindje en jouw gezondheid! Als je straks BI hebt wordt je niet vrolijk, dus TAKE CARE!!!!!!!!!

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Thanks, ja, ik ben wel stoer ja, moeilijk om aan toe te geven, gelukkig heeft mijn directeur de arbo al ingeschakeld om te kijken wat ze allemaal kunnen doen voor me (echt superlief). Ik heb Femman vandaag plechtig moeten beloven dat ik me neerleg bij het advies van de bedrijfsarts....

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    nou t is er nog steeds,.....ga zo naar bedje....peerman:D is nog niet thuis.....niet geslapen, wel een uurtje op bed kunnen liggen met isa naast me in bed tv kijkend;) vooral opstaan, lopen is erg pijnlijk, viel me mee dat t op de fiets wel prettig was:(

lees net jou egoberichtje...kijkl je uit meid! als t niet gaat dan gaat t niet heh!!!!! sterkte!!!!!

15. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Luukske: Ik kan me goed voorstellen dat jullie heel opgelucht zijn nu jullie weten dat je zoontje niet dezelfde aandoeningen heeft als Luka. Een gezond kindje krijgen is natuurlijk het aller belangrijkste!

@ Debby: Wat grappig dat je denkt dat het een meisje wordt! Ben benieuwd wie er dan gelijk krijgt ;) Ga je vertellen wat het wordt of moeten we geduldig afwachten tot 1 november? :)

@ Ineke: Misschien moet ik dat ook gaan doen: gewoon heel vaak de namen zeggen en wie weet vindt mijn vriend ze dan straks ook wel leuk :) We hebben nu voor zowel een jongen als meisje 3 namen (al een hele prestatie) maar ik heb echt een hele specifieke voorkeur en Johan natuurlijk ook weer... Ach, we zullen er wel uit geraken!
    Wat een leuk verhaal trouwens! Ben echt heel benieuwd of je uiteindelijk een meisje krijgt. Persoonlijk droom ik altijd dat we een dochter krijgen hoewel een zoontje me ook erg leuk lijkt. Eigenlijk kan het me echt niet schelen wat het wordt hoewel ik echt super benieuwd ben.

@ Fem: Ik ben nu bezig met mijn master kinder- & jeugdpsychologie. Vrijdag heb ik mijn eerste tentamen dus zit nu behoorlijk in de stress. Ik ben zo'n stomme kip die altijd tot het laatste moment wacht met studeren dus nu is het nog maar de vraag of ik alles wel op tijd gezien krijg ;).
    Ach, ik kan me haast niet geloven dat jij zo'n kolossale buik hebt hoor. Waarschijnlijk valt dat allemaal wel mee! :) En wat Anoniempje betreft, ik hoop dat we toch wel een andere naam kunnen verzinnen tegen de bevalling ;)
    Oja, misschien even een hele stomme vraag, maar wat zijn die Buddy's eigenlijk? :) (komt ervan als je zo lang niet meer mee leest he!:))

16. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    onze jongensnaam staat al 2 jaar vast:)

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Geeft niks Margootje ;), buddy's zijn twee of drie meiden die 'aan elkaar gekoppeld' zijn als het ware die elkaar, op het moment dat de bevalling begint / bezig is, op de hoogte kunnen houden zodat wij op het forum ook weten wat er aan de hand is en hoe het gaat (of als anoniempje ;) geboren is). Het is wel handig om niet dezelfde bevallingsdatum te hebben ;). Succes het alvast voor vrijdag!

Peertje; rustig aan doen he, ik lig nu ook lekker met de beentjes in de lucht!!!

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @fem, denk dat ik pas echt kan gaan genieten als ik de beeb voel. Ennuh luister goed naar je lichaam hey, bikkel of geen bikkel ;) He zit je in ieders geval niet mee. dikke knuf.

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee, het zit zeker niet mee, na een rotjaar krijgen we dit er ook nog eens bovenop. Nouja.

Ik hoop dat je je ukkie snel kunt gaan voelen hoor!!! Ik zit er nu ook wel op te wachten moet ik zeggen!!!

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    heeeeel goed!!! :D :D :D

Deel Deze Pagina