Bij Wendy2010 of Luukske (dacht ik) \ IreneH: Jaaaaaaaa en ik moest ook zweren, spugen door mijn vingers enzo
Voor wie nog een buddy zoekt, ik wil nog wel een buddy zijn voor iemand. Ik ben al buddy`s met Peertje, maar kan er nog wel 1tje bijhebben. Ik ben zelf 16 november uitgerekend. Ik hoor het wel als ik nodig ben!!
Oh dat is wel heel slim van die Buddy's! Hoe kies je je Buddy? Beeb is hier weer lekker actief en is weer volop aan het schoppen. Echt super!
Even kijken wie er beschikbaar zijn, ga ik bijhouden maar niet vanavond (sorry). Oh, jij voelt dus wel al veel, nu maak ik me gelijk weer zorgen , ik voel nog bijna niks!???
Ik ben dus nog voor niemand Buddy dus als je op zoek bent naar een Buddy.... Ik moet rond 2 November bevallen, da's misschien ook handig om te weten. @ Fem: Ik voel het ook nog maar sinds een paar dagen overduidelijk hoor. Daarvoor voelde ik al wel wat maar wist ik nooit zeker of het de baby was of mijn darmen . Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor, het is heel normaal als je nog niks voelt rond deze tijd.
Kom morgenavond uitgebreider reageren ,net terug ben moe. Ik voel soms veel dat ik denk zijn het er 2 mja dat kan niet ,ik hou men hartje vast als deze zo actief gaat zijn in als uit de buik. Kraamgeldattest kun je rond 5-6 maanden laten invullen door je gyne en dan krijg je bij de 1e 1150 uitbetaald ten laatste 2 maanden voor je bevaldatum.Soort cadeau van de overheid. Bij 2 lingen en volgende kinderen is dat bedrag anders. Was een leuke infoavond maar dat er zoveel ouders al stressen jeeeeeeeezus werd er niet goed van ,hoe zijn die kinderen dan zo ouder zo kind begin ik te geloven Morgen shoppen in Wijnegem is bij Serjent Major 1stuk kopen 2e aan 2 dus dan pas tegen de avond posten , Veel plezier en slaapwel! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Even een korte reactie van mij.Na een uur bijlezen is niet veel blijven hangen ben ik bang. Luukske gefeliciteerd met jullie zoon!! Bandenpijn, Vandaag flink last gehad vooral bij het opstaan. Margootje, mooi buikje hoor @Nieuwe meiden,welkom @Geslacht,we hopen het volgende week te weten te komen,kan haast niet wachten. @Geboortesuiker/kaartjes,denk idd dat we daar pas na gaan kijken als we het geslacht weten.Heb wel al een traktatie gevonden voor zoonlief. @Namen, heel raar maar over de meisjesnaam (die al jaren vast stond) beginnen we te twijfelen,maar hebben 1 jongensnaam.Dus misschien onbewust een voorteken. @lijst, vind het supermooi geworden Wendy. @Plopjes,dacht vandaag de kleine echt te voelen,mijn darmen waren het in ieder geval niet. Vandaag weer gewerkt,nu 3 dagen vrij. Heb aangegeven dat ik niet meer die 5 dagen achter elkaar wil,maar dat ik dan 1 dienst wil omruilen.Gaf mijn mentor mij aan dat ik dan verlof moet invullen,terwijl ik nu al weet dat er qua verlof geen mogelijkheden zijn en ik kan gewoon een andere dag werken. Mijn gyn zegt ook als ik de diensten verspreid,dat ik dan nog wel even kan doorwerken,maar dat ik niet meer dan mijn gewone uren moet werken,we willen deze zwangerschap minimaal de 37 weken halen. Nu hebben ze me ook nog een extra weekend ingepland,dus nu weet ik het helemaal niet meer.Moet over 2 weken naar de gyn,dus dan maar eens even goed overleggen,misschien dat ze me iets schriftelijk kan geven.
Ik ga zo ook even naar frummel luisteren, stelt me ook wel weer gerust . Ik ben zelf 03 nov uitgerekend Margootje, wil best buddy'en maar niet zo handig als we tegerlijkertijd liggen te bevallen . Lilalien, dat is nog eens een leuk kado van de overheid!!! Nou, ik ga lekker slapen meiden, morgen weer werken, helaas.... Fijne woensdag allemaal en tot morgenavond!
@margootje: ik ben de 19e uitgerekend dus dat zou volgens mij wel een mooie match kunnen zijn voor buddy's? @lijst: natuurlijk ga ik mn best doen om hem zo goed mogelijk bij te houden, dat kan ook makkelijk een paar keer per dag want zit zooo vaak aan de pc.. het nadeel is dat áls ik een keer niet in staat ben om het niet te doen dat niemand anders het kan doen omdat het eigk onze privé site is en niet online aangepast kan worden, dat moet via websiteprogramma op pc zelf en dan uploaden. maaarrrrrrr. mocht er iets met mij zijn, dan is het laatste wat ik opgeef ; de pc.. dus het moet heeeeel erg zijn wil ik geen aanpassingen kunnen doen.. en dan heb k ook evt nog mn mannetje standby staan die het zou kunnen doen. één verzoekje: de wijzigingen of aanpassingen die gedaan moeten worden graag naar me pb'en..... hier nog een keer de link: ********* forumpagina *********
nanny: zal ik je op de lijst zetten ? begrijp dat dit je 3e kindje is... ? wat is je leeftijd? en als ik naar je banner kijk: uitgerekend op 3-12 ? waar woon je?
Goedemorgen meiden, Voordat ik wegga wilde ik jullie een hele fijne dag toewensen, ik geloof dat het best mooi weer wordt dus; geniet ervan en tot vanavond!!!!
goeiemorgen meiden.... schijnt bij jullie het zoonetje ook al zo? hier vanochtend al moe wakker geworden, haha.... dadelijk zoonlief naar school en ik het huis voor mezelf....
Ook een goede morgen vanaf Texel. Het is hier ook prachtig weer. En heb zelfs besloten om de fiets te pakken naar mijn werk ipv de auto. (km of 5 zo'n beetje) Hier vanmorgen ook iets van bandenpijn. Best pijnlijk. Wil zo graag ook net als jullie ook plopjes voelen, maar tot nu toe nog helemaal niks. Luukske, leuk meis een Zoon. Margootje en zora , mooie buikfoto's hoor. Bloem, welkom hier. Lijkt me inderdaad erg spannend allemaal. Ik heb een miskraam gehad en ook in deze zwangerschap 3 keer bloedverlies, nou daar wordt je inderdaad erg onzeker van. @ namen: zijn we al 3 jaar uit. En we zijn tot nu toe nog niet afgeweken. @ werk: Ik stop met werken als frummel er is. En dan over een jaar of 3 wil ik weer wat gaan doen. Ik werk nu in de zorg en dat vind ik helemaal niets om te combineren met een kleintje. Altijd onregelmatige diensten, en nooit een week het zelfde. Als ik weer ga werken word het ook heel wat anders en iets wat regelmatig is.
@ Fem; werkse vandaag! En doe rustig aan meid! @ Irene; wij zien nu inderdaad ook meer naar de praktische kant. Bij ons dochtertje hadden we allemaal neutrale kleertjes. Eigenlijk vond ik dit helemaal niet mooi, maar we konden niet anders... En de roze/blauwe kleertjes die je krijgt, zijn meestal te groot.. Oh ja en de babykamer willen we roze of blauw. @ Ineke; misschien moet ik dat ook maar proberen idd. De namen wat vaker gebruiken. Ik heb al een aantal namen uitgezocht, maar vriendlief vindt ze allemaal niet mooi.. En ik vind de namen die hij uitzoekt niet mooi..> Oh jee!! Oh en ik verklaar je nu niet voor gek hoor met dat verhaal. Ik geloof er best in. Heb het zelf nog nooit mee gemaakt, maar je hoort het wel eens. @ Peertje; dikke knuffel voor jou. @ Margootje; heel veel succes met het studeren. Spannende tijd voor jou hoor! En wat heerlijk dat je je beebje al zo goed voelt! Geniet er van! @ Nanny; ik hoop dat je je beebje snel gaat voelen bewegen. Ik heb ook nog steeds niks gevoeld hoor... @ Lilalien; klopt, sommige ouders kunnen zo stressen! Ik kan daar ook niet zo goed tegen. Leuk kado krijgen jullie daar van de overheid zeg! Shopse vandaag! @ Mercedes; maak je het geslacht hier ook bekend?? Ben jij dan de volgende die het gaat weten? Doe je rustig aan op je werk? Jij en je beebje gaan nu voor alles he? @ Wendy; mooi dat jij nu de lijsten bij wil houden! Ziet er echt mooi uit hoor, die site. Hoe gaat het nu met je werk? @ Luukske; ja hier schijnt het zonnetje ook al heerlijk! Vandaag maar even lekker genieten dacht ik zo. Hopelijk ga je je vandaag nog wat fitter voelen.. En anders ga je toch lekker een dagje in de tuin hangen? @ Paint; gezond hoor! Fietsen naar je werk! Wil je dan eerst weer gaan leren voordat je weer aan het werk gaat? Dat duurt natuurlijk nog even.. Ik werk in een supermarkt. Dus niet zulke onregelmatige tijden als jij, maar ook best wel onregelmatig. Heb nu al aangegeven dat dat hem straks echt niet meer gaat worden. Ze zeggen dat ze me helemaal snappen en dat ze er rekening mee gaan houden. Ik ben benieuwd of ze hun aan hun woord houden.. Fijne dag allemaal!
Morgen, door de bloeddruk slaap ik zooo slecht, omdat ik zo onrustig ben . Iemand nog tips voor een goede nachtrust, ik kan wel janken, ik ben gewoon moe als ik opsta . @Ineke1983, wat een apart verhaal, zou toch wel frappant zijn als het ook uitkomt he?! Ik geloof er wel in hoor en vind je helemaal geen "freak" . @IreneH, hier nog zo'n nieuwsgierig aagje!!! Ik kan echt niet wachten, ben al meerdere keren in staat geweest om te bellen of we nog eerder terecht konden voor de pretecho (het is dat Arnoud me tegenhield) @Fem, wel goed dat je naar de bedrijfsarts gaat, want zo te lezen ben jij iemand die jezelf hard voorbij rent zonder het in eerste instantie door te hebben! Dan is een stok achter de deur geen overbodige luxe. @Margootje, ik ben bang dat jullie geduldig moeten wachten tot 1 november . Maar de vraag is of ik het zolang volhoud . @Schoppen voelen, hier ook nog weinig, heel af en toe een plopje, maar voordat ik het besef is het ook alweer voorbij. Wou dat ik het terug kon spoelen . @Lila, krijgen jullie geen kinderbijslag maandelijks? Veel plezier met shoppen! @Paint, wat heerlijk lekker op de fiets naar het werk. Ooooh ik wou dat ik die energie had .
margootje, ik weet niet of iemand anders het al had aangeboden maar ik ben buddy's met kitty maar kan ook nog wel met jou??? ik ben 15 november uitgerekend. liefs!