Als ik de foto's in m'n album wil zetten slaat de computer op tilt, dus ik doe het even zo.... sorry voor de hoeveelheid!!
Zo...... en ook nog even reageren op vandaag!!!! Wendy2010; Ik las dat je van de trap was gevallen, wat zul je geschrokken zijn, hoe gaat het met je spierpijn??? Oh zo te lezen gaat het nog niet zo lekker. Rustig aan doen he!!!!! *dikke knuffel* hopelijk is het snel over. Kitty2; Fijne werkdag gehad???? Ik hoop het wel, ik vond het eigenlijk te warm om te werken, haha . Luukske; Oh getver, niet meer met de toiletpot kroelen hoor, ik hoop ook dat het eenmalig was. Gaat het weer een beetje? Moontjee; Gefeliciteerd met jullie huwelijk, fijn dat het gelukt is met je trouwjurk. Spannend he!!! MoedertjeB; Wat lief dat ze samen op de foto zijn geweest! Ik hoop dat ze er leuk opstaan saampjes, maar dat zal vast wel!!!! Lilalien; Wat lekker dat je mams heeft gekookt en leuk he, inkopen doen!!! Ik hoop dat het gaat, je medicijnen samen innemen! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de hartslagen , hier was het 160 bpm. mijn man loopt (ivm tumor in zijn hoofd) ook bij de endocrinoloog, hij krijgt hormoontabletten, jij ook??? Lot23; Ja, de placenta lligt ook voor, was bij onze dochter ook zo, maar ik kan me niet meer herinneren wanneer ik haar voor het eerst echt goed voelde trappen, ik zal geduld moeten hebben . Spannend de echo morgen, ben benieuwd.... Babywolkje; Ik vind het wel leuk geloven in de bakerpraatjes (je moet toch wat tijdens die 9 maanden? haha). Mamvannu; Hoe is het met jou? Ik hoop goed Pffff, volgens mij was het superwarm vandaag!!! Nony; Wat schattig dat je ukkie tegen je hand aan gaat liggen . Ik doe het 's avonds in bed ook en dan denk ik idd dat ukkie tegen mn hand gaat liggen, ik hoop het maar...... Succes met de strijk......!!!! Mercedes; Hopelijk voel jij je wel goed?/??? Geniet van het mooie weer!!! DebbyKoops; Oh nee he meis... wat een rotdag dat je zo bent ingestort, vind het heel rot voor je. Fijn dat je dag verder heel leuk was. Neem niet teveel hooi op je vork he! Dobbie; Oh leuk optreden met de musicalvereniging, veel plezier alvast!!! Zora; Leuk een etentje, ik hoop dat het leuk en lekker was! Miza; Oh balen he dat soort dagen, wel lief dat Marc dan zo lief is voor je (fijn dat ze soms zo begripvol kunnen zijn ). Morgen weer een dag!!! Ineke1983; Nou, volgens mij is 1 keer insmeren idd niet genoeg, ik heb het idee dat ik nu sneller bruin wordt dankzij mijn zwangerschap, was pasgeleden zelfs verbrand!!!! Gebeurt me nooit...... Meeks; Wauw, wat heb je al veel gekocht, leuk hoor!!!! Tjilpje; Was verder alles goed met ukkie??? Ik ga er maar vanuit (enneh; geslacht kun je ook wel even naar ons pb'en hoor hahahahahaha). Hier; Nou, vandaag nar de bedrijfsarts geweest en ik moet PER DIRECT minder gaan werken, oftewel; m.i.v. volgende week 20 uur werken. Ik heb het nu over 4 dagen verdeeld, 3 halve dagen en 1 hele dag, we zien wel hoe het gaat. Ben enerzijds wel blij aan de andere kant vind ik het wel moeilijk. Ben nu ontzettend moe, heb al 1,5 uur liggen slapen maar ik ben NOG moe. Nouja. Gaat wel weer over, morgen lekker vrij in ieder geval!!!
@Tjilpje: is goed! Dan zijn wij buddy's! Heb even gauw bijgelezen, ga nu op bed, morgenvroeg weer aan het werk, me zoontje wou niet slapen, het is ook zo warm op zijn kamer! Tot morgen mama's!
Moontje wat een stress zeg, gelukkig is het gelukt. Fem wel moeilijk maar wel goed dat je minder gaat werken, jij bent de enige die aan jezelf en de kleine denkt hoor.
Goeieavond meiden, Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Alles helemaal goed gelukkig. Beepje was enorm bewegelijk. Armpjes en handjes zwaaien, duimen, trappelen. Schattig hoor. Jammer maar helaas kon ze nog niets van het geslacht maken. Daar moeten we nu dus nog minimaal 4 weken op wachten. Het blijft dus nog even een verrassing. Wendy meis wat schrikken zo'n val. Inderdaad nooit overkomt je zulke dingen en nu het echt niet kan gebeurt het. Moontje, oei op de valreep toch nog een trouwjurk. Ach en anders had je de mijne wel mogen lenen hoor. Nony, ben jaloers hoor, dat je al zoveel contact met je kindje hebt. Hier nog steeds noppes. Fem, nou wel prettig dat het je bedrijfsarts dat gezegt heeft. Weten ze op je werk waar ze aan toe zijn en jij zelf ook. Hij zegt het tenslotte niet voor niets. Tjilpje, ook weer helemaal gelukkig met een goede echo. Lekker he. Meeks, hebberig wordt je van die schattige kleertjes he. Kon maar moeilijk stoppen toen ik eenmaal wat in mijn handen had.
het wat jammer paint dat je het nog niet weet nu.. echt zonde! wel leuk dat de echo verder zo leuk was! kun je niet gewoon tussendoor zelf een extra echo regelen??? ja idd behoorlijk schrikken. vroeg het vanavond nog aan mn moeder, die kan zich ook niet herinneren dat ik ooit van de trap ben gevallen.. en nu dus wel...
Goedemorgen meiden , Vandaag ben ik heerlijk vrij, rot nou met dit weer hahahahaha. Dus; wij gaan lekker genieten!! Ik zal zo even de buddylijst updaten, het gaat hard ineens!
Buddylijst November 2010 mama's Uitleg; De meiden die aan elkaar gekoppeld willen worden, om zo rond oktober/november/december ons hier allemaal op de hoogte te houden, als er met de ander iets bekend is qua bevalling etc.... (quote van Luukske) Buddy zoekend; Paint (11-11) MoedertjeB (04-11) Nanny (03-12) Doobie (26-11) Buddy's; Ineke1983 - Lilalien DebbyKoops - Luukske Lief 09 - Peertje Mercedes - Miza Moontjee - Kitty2 IreneH - Fem Zora - Wuppie01 Wendy2010 - Margootje Jootje24 - Linnie1985 Nony - Babywolkje Mamvannu - Tjilpje
MORGEN !!! Iedereen die iets belangrijks heeft gepland VEEL PLEZIER !!! Paint ,jammer ,hier ook geen idee of met de volgende echo het te zien valt. Wendy ,Debby ,lief ,hoe voel jullie je vandaag? Moet starten met de kuis (grote)wasmachine draaien al volle toer ,droogkast ook (heb geen plaats om was buiten te hangen). Straks komt die van immo nogeens langs om te updaten rond 13 uur. Mijn man is thuis is de zoon met zijn fiets naar school brengen ,hij is nog altijd even fier dat hij zo flink kan fietsen als de grote mensen Mijn dochter is met mijn boterhamkorsten lopen ,je zou zeggen dat die geen eten krijgt Tot strakjes! xxxxxxxxxxxxx
Ohja gatver, ik moet ook nog wassen, blehhhhhhhh. En stofzuigen. En de wc doen. En dweilen. Bah bah. Ik zit alleen maar op mijn kont te forummen. Haha.
Paint jammer dat je het geslacht niet kon zien. Was je bij de vk of bij een echobureau? Mijn vk doet er geen uitspraak over als je het vraagt. Wendy hoe voel je je vandaag nu je niet op je werk bent? Allemaal een heerlijke dag met dit mooie weer!!
hey dames! voel me vandaag redelijk. niet werken bij bison is goed voor me.. lag duidelijk daar aan. maar slaap wel slecht dus voel me niet optimaal maar dat komt wel weer een keer.. vervelend he? moet ook nog zoveel doen.. of iig de was en stofzuigen vandaag. eigk de ramen lappen ook nog maar daar heb ik totaal geen zin ! fijne dag allemaal met dit moooooie weer!
In principe mag ik niets doen, dat is het probleem een beetje....en zelfs even naar de supermarkt is al vermoeiend . Maar goed, ik ga kijken hoe ik me voel en als ik het weer niet trek, ga ik inderdaad gewoon even eruit hoor! Ik ben nogal een binnenkropper, dus dat is ook wel lastig...
@Meeks, haha grappig dat iedereen al denkt te weten wat het wordt . Hier voornamelijk nog rompertjes en zo gekregen. @Tjilpje, je mag mij wel pb'en hoor wat je krijgt . @Fem, wat fijn dat de bedrijfsarts direct zo resoluut was! En nu ook niet proberen om alles van 40 uur werken in 20 uur te stoppen he . @Paint, ooooh jammer dat ze het geslacht nog niet konden zien. Nog even geduld voor jou dus! @Lila, het klinkt als een gezellige boel bij jullie thuis vanochtend . En hoe ik me voel....vannacht weer 3 uur wakker gelegen vanwege de bloeddruk, ben dan gewoon onrustig en kan NIET slapen :x. En nu voel ik me ook weer onrustig, baal er gewoon van!!! Straks naar de diabetesverpleegkundige voor een cursus insuline spuiten en maar even vragen of zij toevallig ook de bloeddruk kan meten. Anders ga ik wel even langs de poli denk ik....