November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Ik lig al de hele dag op de bank te dromen van mijn frikandelletje, word ik net gebeld door m'n werkgever.... Ik kom morgen toch wel weer? :( Ik moet morgen voor 06.00 bellen of ik wel of niet kom werken.... ik zei nog dat het verstandiger was om gewoon nu af te spreken dat ik niet kom, omdat ik anders morgen weer moet bellen... Maar nee, ik moet morgenochtend dus voor 06.00 bellen... ik geloof dat het gevoel wat ik nu heb ongeveer beschreven kan worden als "overstuur en vrij opgefokt".... :x

Oh ik kan die frikandel bijna ruiken.... maar ik heb zo geen zin om 'm te halen... kan ook 2 pizzabroodjes nemen, maar dat is dan weer zo'n slap aftreksel van hetgeen je eigenlijk wil ;) :D

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah Wendy, een heerlijk zwembad in een te kleine tuin, klinkt ideaal als zwangere hoor :D :D.

Nee dat meen je niet Meeks, dat kan je werkgever echt niet van je vragen hoor! Als jij nu al aangeeft dat je niet komt, waarom dan nog pushen dat je morgenochtend voor 6.00 uur maar even moet bellen?! Ik zou me ziek melden en de Arbo dan maar (laten) inschakelen.

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Meeks,dat vind ik toch niet kunnen dat je alsnog morgenochtend moet bellen.In principe heb je nu al aangegeven dat je niet komt.Ik zou idd me ziek melden (zoals debby zei) en de arbo het laten uitzoeken.

Volgens mij vroeg je ook iets over het minder aantal uren werken. Ik werkte voorheen (voor de zwangerschap van mijn zoon) ook altijd 38 uur of meer.Daarna ben ik 32 uur gaan werken,met de reiskosten en verrekening van de daadwerkelijke kosten bleef het hetzelfde. Maar daarna kreeg ik een baan waar max 28 uur was, waardoor ik financieel helemaal geen verschil had en nu werk ik 24 uur en heb ik misschien 50 euro per maand minder,dit komt allemaal door de parttime toeslag die je van de belastingdienst krijgt (word automatisch via loon gedaan),maar dat is alleen onder de 30 uur.Dus ik zou het idd even goed uitzoeken,want het kan zijn dat je qua loon niet veel verschil merkt terwijl je een stuk minder werkt.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nou Meeks.. ik ben het wel grotendeels met de dames hier eens.. gewoon ziekmelden of, ik zou zelfs helemaal niet bellen en gewoon niet gaan. je hebt toch net aangegeven dat je niet komt en waarom..? hij zoekt het maar uit.. jij en de kleine gaan voor hoor!

tja.. kleine tuin.. eigk valt het wel mee trouwens.
    wilde eerst het bad nemen van 3.55 en nu toch gekozen voor de 2.44 en dat is groot genoeg, en we houden nog best veel ruimte over in de tuin..
    zal morgen een foto maken en posten.. :)

ga nu snel aankleden en opmaken, en hopelijk ook nog die fricandel speciaal ergens scoren, want moet nog naar de borrel van de club van het concert met danny de munk. we gaan drinken (uhm.. non alcoholic voor mij dus) op het goede verloop van de avond.. :)

tot morgen of vanavond laat!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @meeks, als jij duidelijk aangeeft ziek te zijn, GA ja NIET werken, je werkgever kan je niet dwingen....heb dit bij mijn vorige werkgever ook gehad, maar die heeft geen poot gehad op om te staan....ziek is ziek!!!
    mijn huidige werkgever doet helemaal niet lastig, daar heb ik echt geluk mee.....

wat betreft minder werken, nu absoluut niet je contract laten veranderen in minder uren, pas na je bevalling....
    ik werk momenteel 15 uur en met de toeslagen (ort) verdien ik iets van 100 euro minder dan toen ik een paar jaar geleden 32 uur draaide.....

@wendy, lekker een badje in je tuin....
    wij wonen tegenover het zwembad, dus hoef de weg maar over te steken....maak er dan ook regelmatig gebruik van....

@mercedes, jullie ook een bad in de tuin?
    waar gaan jullie met de caravan op vakantie?
    wij kunnen nu aftellen...Luka gaat nog 2 weken naar school, en maandag over 2 weken vertrekken we....

6. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Hij was eeeeerrrrrug lekker!!!!:D
    Ik had een ge-wel-dige foto gemaakt van mijn enorm lekkere frikandel speciaal, maar ja, op de een of andere manier heeft mijn computer besloten dat mijn telefoon "op dit moment al in gebruik is, en ik het later nog eens moet proberen..." ;)
    Het enige nadeel wat ik nu ondervind is dat ik weer zin krijg in een after-diner sigaret.... :)

Ja ik ga ook niet werken, maar ik snap het gewoon niet, waarom moeten ze zo moeilijk doen. Ze zeggen zelf: Ja of we nu morgen een vervanger zoeken of nu, dat maakt ook niet uit... NOU DOE T DAN GEWOON NU! :$ Ja, of ligt dat nou aan mij. Het klonk mij meer zo in mijn oren van: Nou je komt maar want anders.... :( Maar ik verander mijn contract pas ná het zwangerschapsverlof. Het enige is dat ik dan nog steeds boven de 1300 moet verdienen, maar dat red ik wel denk ik.... ;) Ach we zien wel! :)

@ Wendy: Jaloeeeers op je zwembad!!! Leukleukleuk! Borrel ze! En gewoon heeeeel vervelend gaan doen totdat je die frikandel gescoord hebt.... :p

@ Kraamzorg: Ik heb vandaag contact opgenomen met kraamzorg (rijkelijk laat, hoorde ik!). Alles is geloof ik geregeld. Ze gaf aan dat het nog wel nut had om met de verloskundige contact op te nemen, ook al sta ik onder behandeling van de gyn in het ziekenhuis en ga ik ook daar bevallen. Dus ik heb ook een mailtje gestuurd naar de verloskundigen, en prompt had ik een mail terug, ze bellen me maandag voor een afspraak! En of ik ze wilde toevoegen op Hyves, kon ik lekker meelezen! Dus tja... Leuk! :D

7. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Piep ,

ben er ook geraakt!

Meeks wat een werkgever ,echt niet gaan als je niet kunt.
    Hier moesten wij ook vroeg verwittigen op de morgen als we ziek waren.
    En prachtige uitzet al bijeen!!

Als nog mensen fotootjes hebben doe gerust zie dat graag :D

Hier deze avond naar NL gegaan voor pampers en pamperdoekjes ,
    9 pakken van de gele newborn 3-6kg en 4 grote dozen met telkens 12 pakken natte doekjes erin.Hier en daar nog wat erna spagetti gegeten ondanks de FRIKANDELLEN SPECIAAL die hier voorbij vliegen :D;)

Liefs!

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    dankje heel lief van je!!!

9. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Luukske, wij blijven dit jaar in nederland het word waarschijnlijk zeeland,lekker aan het strand. Voor dat zwembad zouden ze vanavond terugbellen,maar helaas nog niks gehoord,dus zal ws morgen worden.

10. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

@Meeks: Als ik jou was, ging ik om 3 uur vannacht bellen! Mooi optijd! Wat dom dat je nu niet kan zeggen dat je niet komt,
    bij mijn vorige werkgever deden we het zo, we belden
    dan wel vaak als ik ziek was, maar ik zei (als ik nog niet beter was)
    zoals het nu lijkt kom ik morgen niet en anders ben ik optijd en kunnen
    we de invaller afbellen.

@Wendy: Hoe zo'n groot zwembad heb je gekocht?
    Ik wil er ook 1! Moet nodig op zoek!
    Maar ik wil ook weer niet zo'n hele grote daar heb je ook weer
    zo veel werk van.

11. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Omdat lielalien graag foto's wilde.;)
    Hier er eentje met een van onze poezekindjes.

12. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    En nog eentje maar dan helemaal.:D

13. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Wat lieeeef!!!!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zeker lief!!! :)
    hey die pos. broek.. is dat die van miss etam??
    die heb ik ook! :)

zal morgen.. (ahum..vanmiddag) ook nog eens wat foto's spammen van onze kittens.. ze zijn ZO lief geworden!! hahaha.. echt jammer dat ze weg gaan.. ze hebben alle 3 al een nieuw huisje.. maar voorlopig zijn ze nog 4 wkn hier.

zwembad is rond met doorsnede 2.55.
    lekker hoor! ook daar zal ik straks ff foto van laten zien.

borrel was gezellig! ook de dvd gezien die tijdens het concert is opgenomen en mijn mannetje en ik zijn ook nog regelmatig in beeld. :)

vandaag veel last van mn buik gehad, erg opgezet en dat was niet fijn maja. hoort erbij?

nu ga ik snel slapen want een vriend komt straks onze rommelmarkt spullen ophalen en wil nog even in mn zwembad en schoonouders komen bbq-en.. :)

uhmm ik las iemand die naar zeeland op vakantie komt.. weet je al waar ergens???
    mercedes dacht ik??

ohja.. tot slot.. heb m'n frikandel niet meer op.. geen zin meer in gehad.

nu ga ik echt horizontaal.

15. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Zo.... Ik heb gebeld.... Weltrusten!!! :)

16. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning ladies, vandaag weer een warme dag voor de boeg. Ik vind het heerlijk!

@Meeks groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld, belachelijk dat je vanmorgen nog een keer moest bellen.

@paint, wat schattig dat ie zo bij je kom liggen.

@ trouwen wie was dat ook alweer? Maar fijn dat je een jurk hebt gevonden! Had je die ander toevallig bij het Bruidsarsenaal vandaan?

@ Debby, wat fijn dat je bloeddruk beter is! Toch proberen wat meer te gaan genieten en natuurlijk veel plezier bij de echo.

@Wendy, lekker he zo'n zwembad, wij hadden hem vorig jaar staan. Misschien dit jaa ook wel weer, even kijken wat de schade was van de waterrekening. :)

@ all, hier alles zijn gangetje, mijn buuf is gister bevallen van een zoon, ik kwam een van mijn vk's nog tegen, zij wist als enige van de praktijk nog niet dat ik weer zwanger was. Dus hebben even staan praten.

Mas is ook heerlijk buiten geweest de hele dag.

17. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Hey Goeiemorgen!

Weer een nieuwe dag!

@ Meeks; wat vreemd dat je vanochtend ook moest bellen... Bij ons moeten we ons voor werktijd ziekmelden en we hoeven pas weer te bellen als we weer beter zijn. Dan moeten we ons officieel beter melden. Tot die tijd regelen ze vervanging.

@ Wendy; zo jij was laat vannacht! Nog lekker geslapen? En vandaag weer heerlijk in je bad... Ben zooo jaloers!

@ Lilalien; wat heb jij al een inkopen gedaan!! Leuk hoor!

@ Vakantie; jaah! Die komt al dichterbij! Nog 4 weekjes. En dan er lekker even een weekje tussen uit. Wij gaan naar Diever.

Iedereen een fijne en zonnige dag toegewenst!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps, hahaha, ik las "maar dan helemaal alleen" en dacht, nee hoor, hier staat de poes ook op :D.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Wij zijn helemaal klaar voor de echo, ben zoooo nieuwsgierig gewoon!!! Denk nu weer een jongen, ik blijf twijfelen, hahaha :D.

20. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Debby; veel succes straks bij de echo!!! Hoe laat mag je?

Deel Deze Pagina