hay meiden, ben er even 2 daagjes niet geweest, gaat niet zo heel goed hier, gewerkt, savonds druk geweest, bruiloft en nu dus bekopen met zo'n pijn in mn bekken..... *einde klaagbericht* @lief: wat gaaf een jongen!!! gefeliciteerd! @debbie:wat super dat jullie t weten en dat alles goed is! als jeje geheim wilt delen of je kan t niet meer voor je houden, dan hou ik me aanbevolen hoor!
@Lilalien: Wij gaan ook niet op vakantie hoor! Al heb ik wel zin om even een weekendje weg te gaan, maar dat zit er denk ik niet in! @Lief: Gefeliciteerd! haha ik vond dat bij mijn vorige zwangerschap zo'n gek idee dat er een piemeltje in mijn buik groeide! haha Ik ben ook zoooooo nieuwschierig wat wij krijgen! ohhh nog even vol houden!
@ Lief; oh wat leuk een jongetje!!!! @ Debby; leuk dat jullie ook weten wat het wordt! En mocht je het echt niet langer voor je kunnen houden, dan houd ik me ook aanbevolen haha! @ Daphne; ik was vergeten je te feliciteren! Van harte meid! Tis je gegunt! Geniet er van. Ik ben blij dat we zo nu en dan van die berichtjes krijgen. Toch leuk om van die meiden weer goed nieuws te horen. Oh wat heerlijk he? Dit weertje! Super. Vanmiddag nog met ons dochtertje wezen fietsen... Nou ja, zij zat op de fiets en ik kon duwen.. Vanavond optreden met onze band. Ben benieuwd hoe het zal gaan, we hebben sinds een paar weken een nieuwe zangeres. Nou ik moet gaan, de accu van de laptop is helemaal op.. Doei
@ Lot, gefeliciteerd met de goede echo! @ Lief, Gefeliciteerd met de kleine knul @ Debby,gefeliciteerd met wat het ook is hihi,mocht je het kwijt willen mag je het altijd in de groep gooien.
ja peertje, hoog tijd om het ff rustig aan te doen lijkt me.. kitty; in wat voor soort band zit je dan?? en wat speel je? ik vond die omschrijving 'er groeit een piemeltje in mn buik' zo leuk! heb er best even hard om moeten lachten terwijl er buiten mij niemand in de buurt was.. hihihih. nog 6 dgn, dan weten wij, hopelijk, ook wat we krijgen.... maar ga het hier helaas niet vertellen, sorry, maar dat komt door 1 bepaalde misschien mee-leesster..... vandaag heerlijk dag je in zwembad beleeft.. en nog bbq-en.. hier nog een foto'tje van ons zwembadje en beetje van de tuin. :
en eindelijk mn buikje.. zag ineens die grote buik in de spiegeling van de raam en stond met mn camera in mn hand ... helder momentje.. ff foto gemaakt en dat is tie dan:
heb nog wat meer foto's in album gezet, anders staat het topic straks vol met mijn foto's (de jonge poesjes, nijn enzo)
hey meiden, ga nu even niet op iedereen reageren, heb net wel alles bijgelezen....phoe phoe.....haha.... we zijn vandaag lekker met onze boot op de maasplassen geweest, lekker rond dobberen en zonnebaden in de schaduw, onder de bomen(heb namelijk een zonneallergie).... zo kruip nu mijn bedje in....tot morgen....
Zo goeiemorgen allemaal! @ Wendy; ik speel in een top100 band. Daarin bespeel ik de basgitaar. Heerlijk, wat een bad!! En mooie buik hoor! @ Luukske; klink heerlijk hoor, lekker met de boot weg. @ Meeks; ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat... Hier een kort nachtje gedraaid. Was om 3 uur thuis, vriendlief was toen ook net thuis. Dochtertje heeft me om half 8 weer wakker gemaakt.. En vandaag.. Jakkes, personeelsfeest. Had liever ergens op een strandje gelegen met ons gezinnetje. Nou ja, allemaal een fijne zondag!
Goedemorgen, @Wendy, wat een leuke foto's en die kittens ***smelt***. En het bad ziet er ook superrelaxed uit! @Luukske, heerlijk hoor met de boot weg! @Kitty, veel plezier vandaag met het personeelsuitje. En op een strandje liggen, hier weinig zonnig weer .
@Wendy: Oh maar dat is een mooi zwembad!! Lekker , waar staat die? hahaha Ik heb er nog geen, maar heb wel erg veel zin in een duik haha Gister lekker aan het bbqen geweest, was echt erg gezellig! En supernieuws gekregen van een vriendin, en dan kunnen jullie vast wel raden wat! haha nu zijn we met 3 vriendinnen samen zwanger! Me vriend is aan het werk, das ook niks aan, gister verveelde ik me ook al zo, me zoontje lag te slapen en ik had niks meer te lezen nou dan zit je maar een beetje buiten. Anders ga ik wel eens slapen buiten, maar de deur wou niet op slot en dat vind ik ook weer zo;n raar idee! Iedereen een fijne dag vandaag! En het wordt weer smeren! De zon schijnt hier alweer volop!
@wendy: mooi buikje joh! en heerlijk dat zwembad!!!! wij hopen t ook vrijdag te weten, maar ik ga t wel vertellen hoor! gaan jullie nog wat doen vandaag? volgens buienradar is t rond 13.00 bij ons echt over en begint de regen! helaaaaaaasssssss
@ wendy wat een mooie buik heb je al, en heerlijk zo'n zwembad... Hier voorspellen ze ook regen over een paar uur, dus wij blijven lekker in de tuin rommelen, heb nog een berg was om op te vouwen.. Mijn man is net naar de ehbo gegaan, had gister zijn kleine teentje gestoten maar kon vanochtend niet meer lopen..ben benieuwd! Nog 2 nachtjes en dan zou ik kunnen weten wat het wordt (maar twijfel nog steeds).... Nou meiden geniet nog even van het mooie weer..... liefs nony (domanic)
Goedemorgen meiden, @Wendy, wat een mooi bol babybuikje heb je al! En lekker zwembad hoor. @echo's, Fijn om te lezen dat er weer een paar mooie echo's geweest zijn! Feli met weten van het geslacht, hihi. @Kitty, leuk lijkt mij dat spelen in een top100 band. Ik heb eerder ook altijd muziek gemaakt. Wel bij een harmonie, haha. Ik speelde de dwarsfluit, maar ben daar na 6 jaar meegestopt. In de puberteit, dus kreeg andere interesses. Veel plezier bij je bedrijfsuitje, ook al heb je niet zoveel zin. @Luukske, dat lijkt me heerlijk vertoeven op zo'n bood. Zou zelf ook lekker de schaduw opzoeken, die warme zon is aan mij niet zo besteed. @Nony, hoop dat het meevalt voor je mannetje. @Mamavannu, wat bijzonder dat jullie allemaal in dezelfde periode zwanger zijn! Ontzettend leuk! @Meeks, ook ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Dikke knuf! @peertje, denk goed aan jezelf meid. Ook voor jou een dikke knuf! @hier. Gezellig alleen met dochterlief. Marc is met een goed uur weer in huis. Die heeft het prima naar zijn zin gehad gisteren. Wij ook trouwens hoor. Ben zo'n beetje de hele dag bij mijn ouders geweest. Ook nog even naar mijn oom en tante, die wilden graag een fotoserie van hun kinderen en kleinkinderen, dus dat hebben we even gerealiseerd. Aankomende week erg druk, we hebben 7 verjaardagen aankomende week. Daarvan houden 5 personen zaterdag de verjaardag. Mijn tante word 50, dus daar moet nog versierd worden. En de buurvrouw van mijn ouders (als een derde oma voor mij) word 80. Ik hoop wel even tijd te kunnen maken om hier te kijken, maar mocht het niet lukken, weten jullie dat het door de drukte van alle verjaardagfeesten komt.
goedemorgen allemaal! ja ben best een beetje trots op mn buikje.. hihi ook al is het niet de baby/baarmoeder zelf, het komt wel dóór de zwangerschap dus dan ben ik er wel blij mee.. hier nu ook nog droog maar volgens mij duurt dat geen uur meer, volgens de buienradar dan. jammer hoor.. vanmiddag hebben we spoed ledenvergadering van onze pretband.. hoop gezeik weer.. maar de rotte appels hebben inmiddels bedankt dus als het goed is gaat het nu weer leuk worden. wat gaaf kitty! basgitaar! heb jullie band ook een site?? ben wel benieuwd hoor! hoe was het gisteren gegaan met de nieuwe zangeres? ik ben zelf ooit begonnen op altsaxofoon maar inmiddels over gestapt op tenor en zou het liefst baritonsax gaan spelen, heb er ook 1 thuis staan, maar die hebben we (nog) niet nodig in de fanfare en pretbands en krijg er ook niet zo goed geluid uit dus stel het nog maar even uit. 14 juni heb ik examen voor mn A diploma op tenor sax en als dat achter de rug is ga ik de sousafoon leren spelen omdat ik dan mn mannetje kan vervangen met de carnaval en dan kunnen we om de beurt spelen / thuis bij de baby blijven. mama van nu: hoop dat het bij jullie beter zal gaan met vriendinnen/samen zwanger zijn want hier was het geen succes... die vriendin blijkt nooit een echte vriendin geweest te zijn en daar ben ik achtergekomen dankzij onze gezamelijk zwangerschappen... en t zwembad staat in wemeldinge.. ben trouwens ook super blij met mijn nieuwe tafelzijl hihihihi.. vind hem zo vrolijk! miza: dat zijn wel VEEL verjaardagen zeg! plezier en sterkte ermee!
Hallo iedereen!!! Heb weeral een mooi buikje gezien hier heeft het mijne gisteren weer een spurtje gehad! Tis precies of het om de 2 weken ineens enkele cm bijgroeit, zo in 1 keer! Wel grappig om te zien, denk dat ik ook daarom zoveel krampjes heb gehad deze week, had ik 2 weken geleden ook! Vanmiddag openscholendag, maar heb er echt geen zin in! zit volgend jaar waarschijnlijk op een andere school en in deze school heb ik slechts enkele uurtjes in het laatste jaar (6de leerjaar) dus vind ik het echt wel stom om mijn middag daar te gaan verdoen, vooral omdat het enkel voor inschrijvingen is!!! Maar dinsdag naar de vroedvrouw! Ik ben echt ZOOO benieuwd of we iets meer te weten gaan komen
nou vooruit van mij ook een buikfoto. ik schaam me wel omdat ik erg dik ben. maar dat is wel van de medicijnen. maar goed hier issie: Bekijk bijlage 76714