November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha echt lachen!

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Koopjes :)

Trek je aub niets aan van je collega ,het is je baas die je moet evalueren!!!
    Probeer je aub nu niet op te jagen hierover ,vind het al knap dat het wat beter gaat met je ,moetj e dit er nu niet bijkrijgen.

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Die collega is mijn baas ;). Daarom wind ik me er zo over op. Ze houden helemaal geen contact, terwijl ze dit wel verplicht zijn....ik heb ook nog nooit een bloemetje of zoiets gekregen, alsof ik voor mijn lol thuis zit :-S.

4. Lilalien

Sorry meiden was fijn praten moet mijn aardappelen gaan schillen ,vlees opbakken en dan savooienstampot maken.

Ook mezelf nog wassen ,doe ik erna zal weer zweten.

5. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha Lilalien, geweldige foto :D

Solden is uitverkoop :p

@ Debby, ik zit nog steeds in de ziektewet van de zwangerschap van Mas, ik moet morgen naar het UWV en dan moet ik gaan vertellen dat ik weer zwanger ben. Ik schijt in mijn broek. Maar goed niks aan te doen. Wel balen dat je het ook gewoon niet meer naar je zin hebt bij je werkgever.

6. Lilalien

Oesje Grrrrrrrrrrrrrrrr wat een tr*t seg
    :(:(:(:x

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Krijg nu van mijn andere baas (er zijn er 2 ;)) een mailtje over een afscheidsetentje van een collega. Of ik zin heb om mee te gaan, maar dat ze ook wel begrijpt dat het voor mij gewoon even niet haalbaar is lichamelijk gezien.

8. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit heb ik inderdaad vorig jaar ook gehad. Is zo teleurstellend!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mag ik vragen waarom je ziek thuis zit na de bevalling van Mas? En ik neem aan dat je dan een WW-uitkering of zo kreeg en toen in de ZW bent beland?

10. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanwege mijn bekken en ik was emotioneel er slecht aan toe. Ik had de zwangerschap van Lise helemaal nooit verwerkt (was toen alleen natuurlijk). En dat kwam allemaal boven.
    Nu word ik dan ook goed in de gaten gehouden door de verloskundige en door de huisarts.
    Ik ben vorig jaar dan ook ziek uit dienst getreden en als je ziek bent door zwangerschap of zwangerschapsgerelateerd ben je recht op een 100% ziektewetuitkering.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat kan ik me goed voorstellen inderdaad, het is ook niet niets natuurlijk! En wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden! Praat je ook met iemand, een psycholoog of zo, om alles te verwerken?

12. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit op het moment te wachten voor een oproep bij de GGZ, maar ja wachttijden. Ik liep inderdaad wel bij een psycholoog, maar dat was het net niet zeg maar.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb toen Ryan 8 maanden was een depressie gekregen en heb toen ook even bij een pscyholoog gelopen. Ik vond het ook niet echt "je van het" eigenlijk.

14. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    miami wit;)

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah grappig, die hebben wij ook inderdaad :D. Wij hebben alleen de kledingkast niet, want die hadden we al (een grotere).

16. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat heb ik ook inderdaad, maar goed ik heb ooit al bij de GGZ gelopen, ik hoop dat het nu alleen wat beter gaat.

17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    haha wij ook niet want we hebben een inbouw kast;)

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lilalien, grappige foto!

@debby, hier ook al een tijd ziek thuis, en hoor van mijn collega's ook niks....donderdag hebben we een etentje, en dan zien we wel....
    heb 's ochtends eerst controle bij gyn, en zal maar meteen mijn baas voor zijn....ze wil misschien dat ik mijn werk weer hervat, maar dan zorg ik dat ik de gyn wel achter me heb staan....ze snappen niks van een risico zwangerschap....

@moontjee, toevallig dat jullie dezelfde kamer hebben...

@moedertjeB, kan me voorstellen dat je met lood in je schoenen naar het UWV gaat, maar dat is niet hun zaak, dat je zo snel opnieuw zwanger bent....

@all, ga zoonlief even van school halen.... tot vanmiddag....

19. Lilalien

Goh meid ,op naar een pracht bevalling bij nr.3!

Hier was ons 1e een kindje wat direct blauw/paars/grijs werd ,heb hem pas na 2 dagen gezien en heb daardoor ook erg afgezien kwa bandscheppen met hem en nu na zolang sukkelen blijkt dat hij autisme heeft en ik me altijd schuldig gevoeld hierdoor dat ik in mezelf dacht dat ik zo'n slechte moeder was omdat ik nooit liefde kreeg van mijn kind.

Bij de 2e was alles goed gegaan godzijdank maar toch de schrik blijft ergens hangen niet?

Ik duim voor je dat je je op en top mama kunt voelen na de bevalling!!!

20. Lilalien

Daarnet in bad weer veel gewoel in men buik ,toch gek hoe vroeger zoiets komt bij een 2-3-4e kindje.

Moet ook dadelijk naar de winkel zien te geraken vlees inkopen moet nog dingen inmaken ,man gaf al zijn lijstje door...

De liefde van de man gaat door de maag niet ?:D;)

Deel Deze Pagina