November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Oei joei, meis!:$ Wat een thuiskomst zo net bevallen en in je kraamweek!
    *respect*

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Nou mijn man heeft zijn kleine teentje gebroken, dus ingetapt en afwachten...gelukkig is het slippers weer...

Volgens mijn heb ik het wel getroffen met mijn man...toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis was huis opgeruimt,bed verschoont was gedaan hij haalde elke dag vers fruit en kookte ook elke avond (dat doet ie trouwens altijd)

@ beebje voelen ik heb het idee dat ik hem/haar af en toe voel, ik voel het s'avonds in bed zeker rond draaien, maar nog geen schopjes van buiten gevoeld.

Heb een beetje een rare buik dus zo lekker douchen en dan met kopje thee in bed ff tv kijken...fijne avond allemaal!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Babywolkje, ach...gewoon een stomme opmerking van schoonmoeders gisteren en ik ben direct een paar dagen van de wap :(. En manlief is aan het golfen, dus alle tijd om na te denken en de hormonen feest te laten vieren....
    Wij hebben het Ryan trouwens al heel vroeg verteld, hij vindt het ook helemaal super en vraagt eigenlijk nooit wanneer de baby komt (Ryan is van 31-10-2007).

4. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Och nee! :( Zonde dat we ons dat dat nu aantrekken he?K*Thormonen, wordt er soms echt gek van!
    Balen, dat je nu alleen thuis zit, maar gelukkig zijn wij er voor je! :D *knuff*
    Grappig, dat Ryan en mijn dochter precies 2 mnd verschillen in leeftijd :)
    Ben benieuwd hoe ze het straks gaat vinden, want ze was (en is soms nog steeds) niet echt blij met broertjelief :D

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    vervelend debby... snap wat je bedoeld.. :(
    (gelukkig kan ik de opmerking van mijn schoonmoeder tegenwoordig snel naast me neerleggen.. mn man zegt erover 'je weet wie het zegt, niks van aantrekken' hihihihihi

babywolkje: ludwi en wendy op hyves dat ben ik hoor.. ;) (zie je inbox)

vandaag viel het hier eigk ook ng wel mee met de regen... had het erger verwacht en ook onweer maar niet gehoord of gezien.

ruzie met vriendin:
    weet niet of iemand het heeft meekregen begin mei maar heb nogal behoorlijke ruzie gekregen met ook zwangere 'beste' vriendin.. en heb haar vandaag weer gezien. hebben het een beetje bijgelegd, ze snapt waarom ik zo boos ben geworden. echt vriendinnen als toen zullen we nooit meer worden maar ben wel blij dat we nu weer normaal kunnen doen tegen elkaar aangezien we ook nog bij elkaar in de band zitten.

ik verveel me nogal... mannetje zit nu spelletje te doen op de laptop beneden en ik dus maar aan de pc boven... ga op tijd naar bed denk want ben echt moe! mn lichaam is op geloof ik.
    of zometeen in pyama op de bank hangen.

6. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    @Wendy: Leuk, dank je wel.Ik dacht al zoiets, maar dacht:even hier kijken :)
    Zal je zo even toevoegen :D

Wat goed en fijn dat het is uitgepraat met je vriendin.Zeker, zoals je zegt, dat jullie bij elkaar in de band zitten.

Ben ook erg moe en zeg vrijwel dagelijks dat ik op tijd naar bed ga, maar dat lukt vaak niet haha

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    net reactie gehad op mijn bod voor de babyprojector! bod van 20 euro is accoord! :)
    vrijdag of zaterdag halen als het goed is..

babywolkje: jaaa we zijn vriendjes! hahahaha
    gezellig hoor: nog meer hyvers hier?
    die van ons is: Ludwi & Wendy Profiel - hyves.nl

8. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Wow, dat is nog eens een leuk bod wat geaccepteerd is, Wendy! Helemaal top :)

Jaaaah, idd vriendjes hihi
    Kan alleen niet bij jou krabbelen?
    Bij mij kan je nu wel meer zien en lezen, als het goed is.

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

kan dat niet??? das raar!
    zou gewoon moeten kunnen.. maar weet ook niet wat ik er aan moet doen dan...

10. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Debby; ooowww die schoonloeders!! Heb er ook zo eentje die het bloed onder je nagels vandaan kan halen... Ik doe ook ontzettend m`n best om haar gedrag naast me neer te leggen maar ik vind het ontzettend moeilijk omdat het, in het meeste geval, betrekking heeft op Isa. Dus ja, dat is fout natuurlijk bij mij!!!!

@Bloedverlies; na een paar rustige dagen had ik gister weer aardig roze/bruine afscheiding en vandaag ook weer... Gistermorgen nog ons knulletje gezien en ik voel hem bewegen, maar diep van binnen knaagt er een licht ongerust gevoel. Ik heb het aangegeven bij de vk, maar volgens hem ligt het aan de baarmoedermond die nu beter doorbloed is en er makkelijk een adertje kan knappen. Daar hou ik me maar aan, maar ik vind het niet fijn omdat aan te treffen. In de vorige zwangerschap heb ik niet gehad. Maar heb wel een schimmelinfectie gehad, zou het daarmee te maken kunnen hebben??

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    schoonloeders!! hahaha dat is een goeie!
    die moet ik zien te onthouden!

snap ik dat je het niet fijn vind dat je bloedverlies hebt! kan nooit een fijne gedachte zijn. maar ben wel blij voor je dat je gisteren nog zekerheid heb gezien en dat je het ook voelt. dat moet toch wel een beetje geruststellen?

succes ermee.. hoop dat het bloedverlies snel stopt!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha schoonloeders :D, die ga ik ook onthouden ;). En tja...ik moet het ook gewoon naast me neerleggen, heb me nu tegoed gedaan aan chocola, dat helpt ook erg goed ;).

En wat vervelend meis weer bloedverlies :(. Kan me voorstellen dat je daar superonzeker van wordt, ook al weet je dat het allemaal goed gaat daarbinnen. Heb je je urine al laten testen op een blaasontsteking? Ik heb het bij Ryan gehad in de eerste weken tot 12 weken of zo en toen zei de vk dat ik even moest laten testen (had verder eigenlijk nergens last van) en ja hoor...toen had ik "gewoon" een blaasontsteking.

13. Zomerbloem

Kan blaasontsteking ook dan zonder dat je er last van? Heb een periode gehad met regelmatig een blaasontsteking en dat deed echt zeer en ik moest vaak plassen voor een paar druppels. Nu heb ik dat helemaal niet.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had toen ook verder geen klachten, gek genoeg!! En beter een keer teveel laten controleren dan te weinig meis!!!

15. Zomerbloem

Morgen heb ik er geen tijd maar ga dan dinsdag wel even langs de ha! Dank je voor de tip!

16. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Ja, bloedverlies is erg vervelend!We willen geen bloed tijdens zw.schap!
    Heb idd ook wel eens gehoord dat je zonder verdere klachten een blaasontsteking kan hebben.
    Even laten checken kan geen kwaad, lijkt me.Heel veel sterkte ermee!

*welkom op mijn hyves, Debby* haha

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Hahaha, zie net dat wij een gezamenlijke vriendin hebben, Nathalie, net bevallen van Faye ;)***

18. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Klopt ja :) Zag ik ook haha
    Ze zat Mei/Juni 2008 met mij samen in een topic hier op ZP: "Wie nog meer in de eerste ronde?"
    Maar heel veel meiden bleven daar gewoon plakken, waaronder dus Nathalie en ik :D

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig, ik ken haar ook van ZP, maar dan van het topic PCO deel zoveel ;).

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @lief: Wauw! wat een mooi duidelijke fotos!!!! en overduidelijk een jongen!! super!!!!!!
    bloedverlies kan idd duiden op blaasontsteking, ha dik ook in t begin en verder geen klachten! dus ff laten checken!;)

@cadeautje: hoeft van mij niet, die man heeft t al druk zat met t thuis draaiende houden, aandacht geven aan een net bevallende hormoonbom! ben al blij als ie er gewoon is;)

@vertellen oudere kids: wij hebben t vrij snel verteld, na de echo, job(5) was helemaal enthousiast en snapt t heel goed! heeft t er ook steeds over en houd al rekening met de beeb en wil heeeeeel graag eeen broertje;)
    isa(3) vind t leuk, maar is er nu nog niet veel mee bezig! ze is gek op alle baby's op t kdv, dus we moeten oppassen straks, want ze tilt ze gewoon op:$ maar nu voor haar is t nog niet reeël...want de baby is er nog niet, dus denk ik datr t kwartje pas echt valt als ik bevallen ben!

Deel Deze Pagina