November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ik weet niet of ik u ook al gefeliciteerd heb met je toekomstige zoon ,bij deze dus.
    Het probleem is dat mijn man eerst bijt alvorens na te denken en nee ik kan daar niet goed mee om

2. Lilalien

Veel plezier ook en morgen horen we het van minstens u en Ineke misschien :)

3. Lilalien

Beterschap!!

4. Lilalien

Peins dat ik 1 van de laatste ga zijn die het geslacht te weten komt :)

5. Lilalien

Kun je ons een tipje van de sluier geven kwa smaak kleed ofzo?

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debby gefeliciteerd een JONGEN!!

Moontje een hele fijne dag morgen en veel plezier!!

Nony spannend veel plezier morgen en wie weet is het geslacht te zien!

Vandaag gewerkt en ben de hele dag al moe, dan duurt de dag wel lang dus ga zo lekker mijn bedje opzoeken.

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Zeker het belangrijkste niet vergeten.:D

Ik hoop dat het morgen een mooie zonnige dag is voor jullie.

dikke knuf

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zora en line, hoe is het bij jullie gegaan????

ahhh lilalientje...... :( .. ** knuffel**...
    is echt niet fijn nee dat je mannetje dan zo tegen je doet...

babywolkje... ieeehhh! dat heb ik ook es gehad als kind, mn nagel eraf (die moest er toen wel afgehaald worden) en das echt geen pretje! succes en beterschap voor je zoontje!
    leuk nony! dan wacht ik het morgenochtend in spanning af hier op t forum.. ;)

debby... uhhhh ben ik het vergeten of heb je het nooit verteld.. waar staat PJ nou eigenlijk (ook al weer?) voor ???

nony.. heb van jou ook geen afspraak staan in de lijst.. zet je er toch nog ff bij hoor...:)

zo gaat goed met de stand voor de jongens.. tis al 6-2

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Lief: haha, wat omschrijf je het toch mooi: "er groeit een piemeltje in me buik " :) hihi

Babywolkje: leuke buikfoto en gefeliciteerd met je over de helft alweer!

Dapneenestelle: gefeliciteerd met jullie zwangerschap! hoop dat jullie wondertje iig nog 8 maanden blijft zitten!!!

Peertje: hoe gaat het nu met je? Bekken klachten zijn niet leuk, denk goed aan jezelf meis!

wendy2010: mooi buikie hoor (en ook leuk jurkje!! ik wil ook een leuk jurkje!! ;) )
    enne lekker zwembadje. zo iets hebben wij ook..kom maar op met dat mooie weer!

Kitty2: tof zeg, spelen in een bandje. en dan ook nog stoer op de gitaar!Kun je dat wat combineren met het moederschap?

Wendy2010 : ook al lekker muzikaal..heb zelf van mijn 6e tot 15e muziek gespeeld. Begonnen met blokfluit, toe altfluit, daarna tenor.
    Speelde altijd met mijn muziekjuf stukken van bach/mozart etc. waarbij ze mij begeleide op de piano.
    Mijn muziekjuf kreeg kanker, en kon de lessen niet allemaal meer doen. Ze nodigde mij altijd bij haar thuis uit, zodat ik tpch met haar muziek kon maken.
    Ze genoot er zo van, en ik ook! Toen zij is overleden ben ik gestopt met mijn muzieklessen. Ik kon het niet opbrengen om ergens anders lessen te gaan volgen. Het zou
    nooit weer zo worden zoals bij haar.

Moontje: mooie buik meis, en jij dik?? kom op zeg, valt reuze mee. Vind je een leuke meid om te zien. en ook zal zo'n leuk jurkje! jullie maken me jaloers ;)

Lief: wat een prachtige echo foto's!! wat duidelijk! zo lief dat duimpje :) *smelt*
    rot dat je weer last hebt van bloedverlies. Ik zou daar ook onzeker van worden..blasontsteking zou kunnen, dat voelt anders aan in een zwangerschap
    je kunt altijd voor de zekerheid urine weg brengen voor controle.

Dotje: leuk zo'n extra echo! en foto's zijn natuurlijk altijd welkom ;)

Ruby: klinkt eng zeg zo'n baarmoederverzakking..kan het verder geen kwaat voor beebje?

Sensee: leuke foto's. Wat een mooie haartjes heeft je dochtertje

Debby: gefeliciteerd met jullie knulletje. en wat een stoer pakkie.

Nony: veel plezier bij de pretecho morgen.

Moontje: ik wil jullie even een hele leuke dag toewensen voor morgen! Geniet van alle aandacht.

Mercedes: gefeliciteerd met jullie zoon. Jongens staan nu wel voor al!

Fem: ik voel beebje ook nog bijna niet! ben ook wel wat ongerust, maar komt vast allemaal goed. *knuff*

zowww zeg, dat was een bult terug lezen..tis inmiddels al laat!
    ga nu mijn bedje maar opzoeken. Morgen weer vroeg dag EN de 20 weken echo!
    voor de goede orde, wij willen het geslacht niet weten ;)

10. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi! Ik ben weer terug na een paar daagjes offline te zijn geweest. Jullie hebben zo veel gekletst dat ik alleen op de afgelopen dagen reageer :)

@ Moontje: Mooi buikje hoor! Leuk om je gezicht erbij te zien :) En dik??? Nee man, doe ff normaal! Spannend hoor, morgen trouwen! Ben alvast benieuwd naar de foto's maar je zult er ongetwijfeld geweldig uitzien.

@ Lief: Wauw, wat een geweldige echo!!! En jij ook al een jongen! Gefeliciteerd!! Bah wat vervelend dat je weer bloedverlies hebt (gehad). Dat zijn toch echt zenuwslopende momenten.

@ DaphneenEstelle: Gefeliciteerd! Ben blij dat je weer zwanger bent! Ik ga voor je duimen dat je beebje op de goede plek blijft zitten.

@ Babywolkje: Pfff wat een dom verhaal over cadeautjes geven! Ik snap niet dat je je daarmee bezig houdt, net nadat je bevallen bent! (Hopelijk schop ik nu niemand tegen z'n schenen :)) Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ik dan blijer ben met een ring oid dan met de baby! Uiteraard zou ik het wel lief vinden als mijn vriend me iets zou geven maar ik verwacht het absoluut niet van hem.

@ Meeks: Haha, wat leuk dat je een grote Harry Potter-fan bent! Zelf heb ik geen enkele film gezien of boek gelezen :) (tot grote ergernis van mijn beste vriendin die ook een grote fan is) maar ik ben vol ongeduld aan het wachten tot de nieuwe film van Twilight uitkomt :)

@ Debby: Jaaaaa, een jongen!!!! Haha, ik kan het niet laten dus bij deze: IK ZEI HET TOCH! :D Echt niet normaal hoeveel jongens er in de maak zijn! Super trouwens dat je bloeddruk weer goed is. Hopelijk blijft het zo.

@ Lilalien: Aah meid, wat heb jij een rotdag. Niet leuk dat je je zo slecht voelt en er ondertussen ook van je wordt verwacht dat je superhuisvrouw bent.

@ Nony: Ben benieuwd of jullie morgen weten wat het wordt! Volgens mij wordt het een meisje ;)

@ Mercedes: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Jezus, ik kan bijna niet geloven dat er zoveel jongens op komst zijn.

@ Fem: Niet leuk dat je je nog steeds zo ziek voelt. Ik hoop niet dat het zo tot de bevalling blijft... Probeer je maar niet te veel zorgen te maken om je beebje, zo lang het hartje goed klopt, zal alles wel in orde zijn.

Nou, dat was even een flinke brok om door te komen! Hopelijk heb ik geen belangrijke dingen over het hoofd gezien ofzo. Ik kruip nu in bed want morgen moet ik weer heel de dag studeren :( Ik probeer zo snel mogelijk weer mee te kletsen! Liefs!! Xxx

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ margootje ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik hoop zo ook een meisje...maar denk zelf een jongen

ZENUWACHTIG!!!! ik heb zo slecht geslapen vannacht, was alleen maar met de echo bezig...mijn gevoel zegt dat het een jongetje is (maar stiekum en ik weet dat je het eigenlijk niet mag zeggen en natuurlijk wil ik een gezond kindje hoop ik toch een beetje op een meisje)
    Nou nog 2 en half uur en dan weten we het misschien...

@moontje vandaag is DE dag, het weer ziet er redelijk goed uit,ik hoop dat je lekker geslapen hebt....en klaar bent voor een mooie dag...en ik zeg het nog maar een keer GENIET ERVAN wat voor je het weet zit je weer thuis op de bank met zere voeten en leuke herrineringen...

Nou ik ga mijn kleine mannetje een fles geven, douchen aankleden en dochter naar school brengen en dan....

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo iedereen!
    Ik wou gisterenavond nog uitgebreid komen reageren op iedereen, maar heb een plotse migraineaanval gehad... houdt nog altijd aan en moet gaan werken BAH!!!
    zo meteen maar een dafalgan nemen (paracetamol) en hopen dat het iets uitmaakt!

Nony veel succes meid! Wens je een gezond beebje toe, liefst een 'roze' ;)
    Moontje, oefen al maar op die JAAAAA :)

Doei!

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Wilde uitgebreid reageren maar dat gaat weer niet lukken ivm tijd (ga zo naar mn mams :)).

Moontjeee; nogmaals HEEL veel plezier vandaag, vergeet niet om JA te zeggen, maar dat komt vast wel goed ;).

Nony; spannend, de echo, ik duim met je mee okay???

Ik denk trouwens dat wij een meisje krijgen... Ben erg benieuwd.

Fijne dag meiden en tot vanavond!

xxx

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    over 1 1/2 uur krijgen wij ook de echo!
    vind het wel erg spannend allemaal...

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

@moontjee, hopelijk hebben jullie een prachtige dag, geniet ervan met zijn "3tjes"....

@mercedes, gefeliciteerd met jullie zoontje....
    klopte je voorgevoel?

@meiden met een echo vandaag....wij zijn nieuwsgierig dus, we willen jullie geluk graag samen delen...haha...
    enne meiden die een "stiekeme"voorkeur....allereerst hopen we op een gezonde beeb, maar daarna hoop ik dat jullie het geslacht krijgen wat jullie hopen!!

hier was het iig heel raar voor de echo....was me allemaal moed in het praten dat ik me in moest stellen op een meisje....dit kon ik me dus niet voorstellen.....zou echt raar op hebben gekeken als het geen zoon zou worden.....

@all, zo ga zometeen met de kindjes uit Luka's klasje naar de bioscoop....tot straks....

16. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Moontje, alvast van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Een mooie dag en veel geluk gewenst.:)

Gisteren weer even aan onze kiddokamer gewerkt. Begint wel heel leuk te worden al zeg ik het zelf.
    Als ik me bedenk hoeveel ik nog moet verfen zakt de moed me wel een beetje in de schoenen.:( We hebben namelijk een 2de hands enorm leuke kinderkamer gekocht. Alleen wil ik er andere kleuren van maken. Maar het is voor een goed doel.:D

Afgelopen nacht een enorm zere buik gehad. Weet niet precies wat het nu geweest is. Maar dat ik even was wezen plassen ging het wel beter. Het was een soort flinke spierpijn/ krampachtig iets.
    Zou dit bandenpijn geweest zijn?

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    moontje:

fijne trouwdag !!!!

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dames met afspraken/echo vandaag:
    veel plezier en succes!

19. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Mijn voorgevoel klopte helemaal,ben ook niet meer met een meidennaam bezig geweest en was mijn zoon al aan het voorbereiden,omdat ie eigenlijk het liefste een zusje wilde,maar nu niet meer,maar hij weet het nog niet.We proberen in onze omgeving het geheim te houden,athans zo lang mogelijk.

Schrok 07.45 wakker van de pijn in mijn bekken, dus kijk op de klok en had zoiets van oja moet vandaag naar de fysio. Dus zometeen maar eens op pad.

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, hier idd wel meiden naam (die was makkelijk...wrs omdat we wisten dat we die niet hoefden te gebruiken) en de jongensnaam vind ik gewoon erg moeilijk....hubbie trouwens ook....maar daar komen we vast wel uit!

Deel Deze Pagina