Goede morgen jee 17 weken vandaag Mercedes gefeliciteerd met jullie zoon. Sensee wat een lief buikje en wat een heerlijke dochter heb je. Debby wat een onwijs leuk pakje hier ook een fan van Z8 van af welke maat gaan ze eigenlijk? Moontje hele fijne trouwdag met zijn drieen. Jootje ineke nony veel plezier en succes vandaag bij de echo ben heeeeeel nieuwsgierig. Luuske haha heeft hij het gewoon verklapt ik zal voorzichtig zijn met namen in de buurt van mijn dochter. Het kan spierpijn zijn door het opknappen van het kamertje je gebruikt dan toch spieren die je normaal niet gebruikt, rustig aan. lilien wat vervelend zo'n reactie ene oor in andere oor uit. Fem jeetje nog steeds niet lekker ik merk hier dat het de laatste week echt beter word hoop dat het bij jou ook zo is na de 16 weken. ahhh werd gebeld tussendoor en nu weet ik niet meer wat ik nog meer wilde schrijven. Kwaaltje ja ja vergeetachtigheid wordt er gek van vergeet iedere dag wel wat.
Moontje veel plezier vandaag, geniet er van Mercedes gefeliciteerd met jullie zoon Sensee wat een schatje zeg, echt te lief! Hier vanmorgen op controle geweest bij de VK, buik groeit perfect tussen de 18 en 19 weken. Hartje ook weer gehoord, frummel was flink aan het rommelen. Mijn bloeddruk was 110/60 dus ook prima. En voor de rest nog gezellig gekletst. Nog 2 weken, en dan weten wij (hoop ik) ook wat het gaat worden! Ik ben zo nieuwsgierig!!
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk! haha ik heb gister zo zitten te klagen tegen me vriend en ook weer hier dat ik de beeb nog niet had gevoeld! Nou nog geen 10 minuten na al mijn geklaag kreeg ik een beste schop tegen mijn hand!!! WOW!!! En daarna heerlijk gezwem onder mijn navel! Oh janken! hahaha heerlijk! @ me buddy Tjilpje: ja ik wou je ook nog pb-en maar was het alweer vergeten. En met de banner zal ik weer een poging wagen! Ik was er al mee bezig geweest, maar elke keer sprong de datum weer terug! Nou ik ben echt niet in juni uitgerekend hoor! haha Ik moet zo even met me zoontje naar de dokter. Hij zegt elke keer au en dan wijst hij zijn piemel aan! Dus ik weet niet wat hij heeft, misschien is er wel helemaal niks, maar me ouders zeiden ook dat ik beter maar heen kon gaan. ZO zie ik in ieder geval niks over het hoofd! Het is ook zo'n klein dingentje, straks valt hij er nog af haha We zullen zien wat de dokter zegt! Denk eigenlijks dat er niks is,maar goed.
Hallo allemaal, jullie hebben weer flink gekletst gisteren. @ sensee; wat een mooie foto's en wat een geweldige krullen heeft je dochtertje!! Super! @ Moontje; een geweldige dag toegewenst! Hopelijk blijft het weer zoals het nu is. Uh hier schijnt de zon namelijk volop! @ Jootje; succes met de voorbereidingen voor jullie vakantie! @ Baby voelen; ik voel de baby ook nog bijna niet. Heb hem misschien één keer gevoeld. Straks heb ik weer controle, dus ben in ieder geval blij dat ik het hartje weer mag horen. 23 juni de 20 weken echo, ben nu al zenuwachtig. Hoop zo dat ons beebje gezond is! @ Fem; beterschap meid! @ Lilalien; dikke knuffel voor jou. Ik wou wel dat we een weekje konden ruilen met de mannen! Wat poeh, wat hebben zij het zwaar! Iedereen weer een fijne dag!
Gooooooeiemorgen allemaal, @ Moontje: Fijne trouwdag en ik wacht op de foto's!!! @ Lilalien: Niet leuk nee.... hopelijk keert de rust snel weer een beetje terug en is je man van z'n examenstress af @ Echo's (geweest en vandaag gepland!): Iedereen die nu weet wat het is: gefeliciteerd! En voor diegene die er vandaag waarschijnlijk achter gaat komen: Veel plezier! @ Voelen: Ik voel nog vrij weinig... Af en toe denk ik JA! Maar dat kan misschien ook m'n maag zijn of m'n darmen of tja...vanalles eigenlijk wel... Ik heb zo een ongeplande afspraak ?) bij de VK. Ik had gebeld om me aan te melden, maar omdat ik in het ziekenhuis onder behandeling sta en beval dacht ik dat ik bij hen niet meer langs hoefde te komen... WRONG! Ik kon vandaag meteen komen en de dame die ik aan de telefoon had zei: "Dan slingeren we het apparaat ook nog wel even aan, ik ben zelf ook altijd zo benieuwd hoe het nou zit met die tweelingen!".... zou ik dan ook zo onbeschaamd kunnen zijn om te vragen of zij meteen kunnen zien of het jongetjes/meisjes zijn!???
@Moontjee, heeel veeel plezier vandaag met jullie trouwdag!!! @Lila, dikke knuffel meis! Oh ik weet precies hoe je je voelt qua je ziek voelen en liever morgen bevallen dan over 5 maanden . En dan ook nog een man naast je die stress heeft, dat helpt niet echt mee met alle hormonen. @Luukske, wij zijn inderdaad, zeker als ze nog zo jong zijn, ook voor de makkelijk lekker zittende stoere pakjes . En wat lief dat Luka dat ineens zei . @Babywolkje, auw ik krijg gewoon de kriebels van het verhaal over de nagel. Brrrr.... @Nony, wij hebben voor Ryan inderdaad ook een ander jasje van Z8, een groene, zooo stoer en blijft inderdaad erg mooi . Veel plezier met de echo en ik ben zooo benieuwd wat jullie krijgen!! @Mamavan nu, sorry voor het wegnemen van je hoop . Ik hoop voor jullie dat het dan een meisje is . @Mercedes, heeey jij ook een jongen, gefeliciteerd (of had ik dat al gezegd?!). Waarschijnlijk doen wij nog kleertjes van Ryan weg, misschien heeft iemand interesse? Moet ze binnenkort even uitzoeken en dan laat ik het wel even weten! Dank voor jullie lieve woorden over het pakje, ik ben er zelf ook zoooo blij mee . @Peertje, ik kreeg ook wel vreemde reacties voor mijn gevoel over dat het een jongen is en wilde het niet langer voor me houden. Had dan nu liever die reacties dan als ik net bevallen ben. En PJ staat voor Pieter Junior. Toen Ryan nog in mijn buik zat, heette hij Pietertje. Met 9 weken hadden we een echo i.v.m. bloedverlies en toen zagen we ineens een arm door het scherm vliegen. Dus ik zei het lijkt wel een zwemmer. En toen kwam de naam Pieter (Pieter v/d Hoogenband). Dus vandaar nu eigenlijk simpel PJ . @Jootje, succes met de 20-weken echo! Kunnen ze dan alles al zien nu? Bij de pretecho zei ze juist dat het beter is om de 20-weken pas op of na die 20-weken te doen, omdat ze alles dan ech goed kunnen zien. @WUppie, Z8 gaat al vanaf maat 50, dus leef je uit . Dit pakje is overigens 56, maar het lijkt groter, denk eerder al 62. @MoedertjeB, wat goed dat de controle helemaal goed was!! @Meeks, ik zou het gewoon vragen hoor bijd e vk . Als ze toch wil kijken, dan doet ze ook maar een beetje moeite, hahaha .
Allemaal bedankt voor de felicitaties, nu we het bevestigd hebben gekregen is het moeilijk om de mond te houden,dus dat word nog wat. Net terug van de fysio,ze adviseerde om op het werk meer te wandelen tussendoor en die bekkenband,maar omdat ze de bekkenband niet meer in bruikleen hebben,moet ik deze zelf aanschaffen,dus daar moet ik van de week even naar toe.Ik krijg wel een verwijzing van de gyn,dus even kijken of ik iets vergoed krijg hiervan.
@Mercedes, heb je de mogelijkheid om meer te lopen op het werk? Want anders zou ik toch echt minder gaan werken en de ziektewet ingaan, want je moet zo oppassen met je bekken!
@Debby,ik ga het aangeven. Ik had al aangegeven om de diensten aan te passen zodat ik niet meer dan 3 dagen aaneen werk,hier vonden hun dat ik verlof voor in moest leveren,wat ik dus niet van plan ben.Morgen moet ik weer werken,dus we zien wel,anders ga ik gewoon heel veel naar de wc of drinken halen.
Mercedes: Gefeliciteerd een jongen! Moontje: Veel plezier vandaag! @ alle meiden met een echo of controle: veel plezier en succes! Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht, maar moet nog even geduld hebben. Controle bij de vk was goed. Bloeddruk 120/70, baarmoeder lag netjes op schema, hartje gehoord en beeb was flink aan het trappelen ook, maar voel er nog niets van helaas. Nog even geduld.
Mercedes wat vervelend dat je werk niet echt meedenkt. Ik moet er ook aan denken dat ik vaker even opsta en ga wandelen dus voor dat je last heb maar dat is wel moeilijk. Debby mooi vanaf 50 meisje was alleen zo klein dat ze in 44 begon . Nog een nachtje dan weet ik of we mogen shoppen. Zora jij bent weer goedgekeurd mooi zo duurt nu vast niet lang meer voor je het voelt. Nony en en en en...... Meeks ik zou het vragen waarschijnlijk vind ze het zelf ook leuk om te zoeken. wel luxe dat je zo langs mag komen. Mamavannu who wat een vrolijkheid heerlijk als je je kindje zo kan voelen. Slim om even naar de dokter te gaan je weet maar nooit. en ja ik zie je banner ook.
@Zora, weer lekker goedgekeurd . Hopelijk voel jij de baby ook snel! @Wuppie, bij Ryan hadden we alleen maar 56 en dat viel nog wel groot. Ga nu denk ik ook wel 1 of 2 pakjes maat 50 kopen. Vind het altijd wel lastig...
Hoe zwaar waren jullie kindjes dan dat maat 56 groot viel? Even nieuwsgierig. Bij ons in de familie tot nu toe alleen maar grote baby's die al snel uit 56 vandaan waren.
helleuhhh, 20 weken was helemaal goed!!! placenta ligt voor, vandaar dat ik nog niks voel! beebje beweegt in iig goed!! zal zo even foto's proberen te scannen.
@Zora: Mijn zoontje was bijna 7 pond en maatje 56, die viel best nog groot ja, maar dat duurde maar even dat hij daar zelfs niet meer in paste. Ik had toen geloof ik ook maar 2 dingentjes ofzo in maatje 50 en denk ook niet dat we die maat nu zullen gaan kopen, mocht het toch een heel klein ieniemiemensje zijn , dan is er vast wel iemand die even voor me wil shoppen haha
Gaaf luuske mooi bedje. Zora Sophie was 3280 gram en 43.5 cm nee geen tikfoutje. Ze was een lekker klein propje. Veel mensen geloofde het eerst niet maar als je haar op schoot had dan was dan merkte je dat ze een beetje lengte miste. Ze ging met 5 maanden over in maatje 62. nu 80. Witte zachte broekjes en leuke gekleurde shirts waren hier favoriet lekker makkelijk combineren. Jootje mooi dat alles goed was en ja met de placenta aan de voorkant moet je nog even geduld hebben.
Nou meiden hier ben ik weer en......ze kon het niet goed zien!!! Dus ik moet nog 3 weken wachten op de 20 weken echo...helaas Dus 29 juni om 10.00 hoop ik het te weten.... Maar voor de rest zag alles er keurig uit...druk beebje...