Ik heb lief ook uitgenodigd, maar wel even vermeldt wie ik ben Jaaaaa, ik wil ook meer roze en blauw nieuws ROZE zou leuk zijn! Rustig aan he lilalien, anders loop je jezelf nog eens voorbij, als dat al niet gebeurd is.
Lees wel meer dat jongetjes in de meerderheid worden geboren, dat er zelfs elk jaar meer jongens worden geboren. In de April 2009 mama's topic was dat ook het geval.(toen kreeg ik ook een zoontje). @Meiden in België: Hebben jullie de roze doos al aangevraagd?Zit er niet teveel zooi in?Of is het wel wat?
Ik heb jullie uitnodigingen gehad, alleen bij wendy en wendy is vriendjes worden nog niet gelukt. kom steeds op jullie profiel en krijg geen accepteren/weigeren blokje. Ga het zo weer proberen. Net de dokter gebeld en urine wordt verder onderzocht. Er zijn geen bacterien voor blaasontsteking gevonden, dus ze gaan nu verder kijken waar het bloedverlies vandaan komt. Ik hou jullie opde hoogte!
Mercedes ,kan je best begrijpen dat je het moeilijk zult hebben om het geslacht niet tegen iedereen te willen verkondigen. Mijn man heeft zich ooit versproken bij de 2e helemaal op't einde tegen zijn broer ,hij sprak altijd over hem/hij of het en ineens of haar of zij Ineke,ga je vragen vanwaar de hoofdpijn komt ,denk jezelf ook nie van stress of iets anders?Omdat ik het ook erg krijg als ik teveel heb gedaan.Wanneer stop jij officieël met werken?? De moed nog niet opgeven ,wie weet kom jij wel Luukske ,knap ,helemaal mijn kleur ook Ons geboortekaartje zal dus ook iets in paars worden of zwart/wit. Eerst maar eens weten wat het zal worden ,maar ik vind het leuk om te zien hoe iedereen al kleine spulletjes hebben gekocht. Moet hier ook eebs polsen wanneer we onze kleerkast gaan kopen bij Ikea. Debby ,lukt het met het inspuiten? Zora , jij ook al zo benieuwd maar bne blij dat al je waarden in orde waren! Wuppie ,bij onze zoon 52 cm en 3.670kg op 19 weken hadden we alles maat 56 omdat de gynècoloog ook zei dat het tegen de 4 kg ging zijn bij een voldragen zwangerschap. Bij de dochter 53 cm 3.440 kg die droeg de 1e maand maatje 50 want ze was echt een smalle lange dame Natuurlijk dan ook maatje 2-5 kg newborn ,bij de zoon had ik direct 3-6 kg newborn. Jootje spammen maar! Meeks ,grappig verwoord ,wk-twins Jammer ook voor u ,maar wat zegt je gevoel? Nony ,ach vind ik spijtig voor je dat ze het niet konden zien Moontje den vaak aan je vandaag ,officieel de mevrouw ... ipv.juffrouw moontje 8) Lief ,wanneer denk jezelf te willen stoppen? Ik had dit ook en had al mijn vakantie opgespaard zodat ik zeker 1 maand voor men datum kon stoppen en dat had ik echt nodig achteraf gebleken. Babywolkje ,haha nu heb mezelf gevonden had mezlef getrakteerd op een lekker broodje en man is minder chaggy dan gisteren (maar goed ook).Het is gewoon alles is op mijn schouders kwa huoshouden ,alles van regelingen ,kindjes ,mijn gezondheid en de baby dat ik soms denk STOP Die roze doos krijg je toch eens je bevallen bent in je ziekenhuis? Ik kreeg die direct op mijn bed mee ,met een doos pamperdoekes (met zo'n harde doos)en de babyboomzak. Wat ik wel nog ga aanvragen of meenemen is de zwanger-zijn doos uit NL eens we naar Ikea gaan ,spring ik bij prenatal binnen. Daar zit pas wat in!pak pampertjes ,doekjes ,tutje ,speendoekje ,kortingsbonnen ,eetlepeltje ,...
Wendy kun je ook op del ijst zetten wie borstvoeding gaat proberen te geven of flesvoeding? Voor mij mag borstvoeding en als geslacht geheim tot we eruit zijn of we het gaan verkondigen
@Lilalien; ik ben al van plan om verlof in te laten gaan met 36 weken, dan heb ik 12 weken na de bevalling. En daarvoor heb ik nog 3 weken vakantie. Dan stop ik met 33 weken. Ik moet gewoon even kijken hoe het loopt... En m`n collega`s zijn van het soort; niet zeuren maar doorwerken, je bent zwanger en niet ziek. Dus durf ook niet echt aan te geven als het niet gaat.
Zo er wordt hier weer lekkr gekletst! Het regent hier! Bij jullie ook? Ik moet zo nog even boodschappen halen, zo eerst de kleine maar even wakker maken. pf straks is hij de kleine niet meer maar de grote! haha ik was dus vanochtend met hem bij de dokter maar naar 3 kwartier wachten werden we weg gestuurd, zal we een spoedje zijn tussen gekomen. wel balen, na zo lang wachten, want ik had al het idee dat hij er de hele tijd al niet was!! Dus nu moet hij morgen weer heen, maar dan ben ik aan het werk, dus gaat me moeder mee.
dat kan wel hoor... dan maak ik de kolom alvast aan en zie wel hoeveel meer mensen het nog maar aan me melden..
Joepie! M'n banner is er weer Ik ga ook proberen om borstvoeding te geven! Hoop echt dat het zal lukken... Roze doos had ik aangevraagd op de website, maar heb nu, 2 maanden later, nog steeds niet ontvangen! Stoppen met werken: ik heb als leerkracht 2 maanden vakantie (muv de eerste en laatste week natuurlijk) en dan hoop ik nog tot aan de allerheiligenvakantie (1ste week van november) te kunnen werken zodat ik na de bevalling 3 maanden bevallingsverlof en 3 maanden borstvoedingsverlof kan opnemen! Dit laatste zal wel aan een hongerloon zijn (zelfs stempelgeld zou veel hoger liggen dus vraag me nog altijd af waarom in nog steeds aangenomen wil blijven, maar ja m'n dagen tellen ook he)
Ik ga flesvoeding geven, de borstontsteking die ik bij mijn zoontje heb gehad wil ik niet weer! Ik dacht serieus waar dat ik dood ging! Wat vreselijk was dat! Ik durf het niet weer aan
Oei ,nu wij hadden een meer vrouw dan mans bedrijf hier over de vloer en toch als het zo was dat het niet ging dan gingen we dat ook uitklaren met degene die boven ons stonden. Hier is het trouwens een punt op't nieuws geweest ivm.discriminatie van zwangeren op't werk.
Hier word het weer flesvoeding. Ik ga zo mijn meiske ook maar eens wekken, ze ligt al 2 uur te slapen. Straks mag ze bij mijn schoonzusje logeren, want vanavond ga ik een avondje naar het theater met mijn mams. Morgenavond gaan we een sara plaatsen en dan zijn we do-vr-za druk met alle verjaardagvisite's
Oei idd.nee dat is zeker geen "aangename zaak"geweest dan. Iedereen mag zelf beslissen wat en hoe ik heb daar niet zoiets van dat ik u of anderen daardoor mis of anders ga bekijken hoor. Maar het is leuk als er dan vragen zijn of gaan komen dat we dan bv.elkander kunnen steunen erin!
ben net even behoorlijk geschrokken.. manlief is om 12.30 uur naar z'n werk gegaan en ik ben sindsdien op zolder bezig..achterdeur nog open.. hond ligt beneden.. hoor ik ineens iemand in de kelderkast beneden?? en even later de hond blaffen... nog meer gestommel... (was ook aan het onweren maar dit leek écht van beneden te komen) dus ik met een brok in mn keel naar beneden.. telefoon met 112 klaar in mn ene hand. klauwhamer die nog boven lag gelukkig in de andere hand.. niks te zien... alle deuren gechecked maar niemand te zien en niks gejat ofzo.. maar vond het toch wel rete eng! BAH! gelijk de achterdeur dicht en op slot...
@Zora, Ryan was bij de geboorte 7 pond, dus dat viel erg mee. @Jootje, wat heerlijk dat de 20-weken echo goed was! Wel jammer dat de placenta voor ligt, waardoor je dus minder snel iets voelt. @Luukske, wat een cool bedje!! @Nony, oooh wat jammer dat ze nog niets kon zien . Wat een geduld moet je hebben meis! @Meeks, oooh wat jammer dat ze nog niets kon zien, maar wel leuk dat de tweeling zo druk was . @Lief, en weet je al meer van je urine? Wel fijn dat er geen bacterien voor blaasontsteking gevonden zijn en wel fijn dat ze toch even verder gaan kijken! @Lila, ja hoor het spuiten van de insuline gaat goed, alhoewel als ik het zelf doet, ik het minder vind dan wanneer manlief het doet. Over een tijdje zal ik er wel de pest in krijgen, dat is meestal zo . @Wendy, jeetje dat is zeker schrikken!! Gelukkig niemand binnen. Ik ga fv geven, ik heb een borstverkleining gehad jaaaren geleden en geen melkklieren die functioneren.