Wat hebben jullie lekker gekletst vanochtend! @paint van harte met jullie trouwdag! @ de rest, ik heb alles gelezen, maar ben het weer een beetje kwijt. Dikke knuf voor iedereen dan maar. @dingen kopen voor de baby. Wij hebben vorige week een wit ikea-ledikantje overgenomen via marktplaats. Daar wilen we nog een hemnes ladekast bij kopen en dan is de beebkamer voorzien van meubels. Kast is er nog, maar misschien word dat te vol op de beebkamer. Ik heb bijna niets meer van mijn dochter (alleen alle kleding, linnengoed en de wandelwagen) omdat ik er op dat moment zeker van was dat het bij 1 kindje zou blijven. Verder van de prenatal van de kledinglijn pure een pakje gekocht. Die vind ik zó lief! En we hebben een bijna nieuwe box voor een prikkie over kunnen nemen via mp. Alleen gebruikt bij opa en oma. De rest moet allemaal nog, maar daar wachten we even mee tot we het geslacht weten. @hier. Ik heb terwijl Ilse naar de peuterspeelzaal was hier thuis alles even grondig aangepakt. Dus nu is het relaxtime! Ilse ligt lekker te slapen, radio is aan, dus ontspannen lukt zo wel, haha.
zag trouwens een paar leuke foto's voorbij komen Leuk leuk! Heb ook een buikfoto gemaakt maar ben het kabeltje van de camera, om het naar de pc te zetten weer eens kwijt... ik ben de laatste tijd toch wel vaaaaaak van alles kwijt!
@Luukske, inderdaad maar rustig aan doen meis, een risico zwangerschap is niet leuk en daar moet je werkgever maar rekening mee houden! @Lilalien, dat is ook een heftige bevalling van de 1e . Hopelijk voor de 3e ook weer een mooie bevalling meis! Ik moest en zou een patatje eten . Dus ben even naar de snackbar geweest en kwam een vriendin daar tegen. Ze aaide heel lief over mijn buik en vond het een mooie buik. Vond het zooo lief, werd er gewoon emotioneel van . @Miza, lekker hoor even ontspannen nu Ilse ligt te slapen . ***Debby vermoedt dat Jootje nu druk op zoek is naar het kabeltje van haar fotocamera ***
hey meiden, ben net even bij de kringloop winkel geweest, daar stond me toch een super gaaf babybedje, antiek, aan te gapen....moet alleen opnieuw geverfd worden, en natuurlijk een nieuwe matras....heb hem even laten reserveren tot morgen....moet er even over nadenken, en even kijken of ik iemand vind die het zou kunnen logen....zou het mooiste zijn....
Luukske: wat gaaf!!! ik heb ook een oud bedje op de kop getikt laatst. Voor Denise..ga hem zelf helemaal opknappen!! leuk leuk
He meiden, Ik ben weer helemaal bijgelezen, leuk dat we alweer een nieuw topic moesten openen omdat er zoveel gekletst wordt. Vanmiddag naar de verloskundige geweest, baarmoeder komt netjes tot twee vingers onder mijn navel, hartje klopte mooi, bloeddruk was wat aan de lage kant. Zij zei, liever te laat dan te hoog, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Het kan wel de flauwtes verklaren die ik af en toe heb. Nou weer twee weken wachten voor de 20 weken echo. Het is na zoveel echo's die ik in de begin heb gehad wel raar om je kindje 6 weken niet te zien. Maar wat ben ik blij met mijn angelsound, kunnen we hem in ieder geval horen wanneer we willen... Geniet van het weer, nu het nog kan!!
Luukske; wat gaaf een antiek ledikantje!! Als je hem koopt, verwachten we wel een foto... Jootje; en... het kabeltje al gevonden??
hey meiden, heb eens even gebeld met een meubel maker hier in de buurt, en die hebben me een redelijke prijs opgegeven voor het logen van het bedje....100 euro....dus denk dat ik het wel ga halen morgen.... heb ook een geloogde commode op MP gezien, en daar is mijn mijn bod ook op geaccepteerd.... @all, net een recept bloedverdunners opgehaald voor de komende 3 maanden, en meteen een potje meegenomen om een plasje op te vangen....moet om het half uur naar de wc en plas dan een paar druppeltjes....morgen even een potje wegbrengen....
He een nieuwe topic, was jullie al kwijt in mijn abo lijst. Allemaal een leuk pinksterweekend gehad? Hier wel, lekker gebabyshopt, erg leuk! Zal later even bijlezen, moet even een paar boodschappen doen nu. Liefs!!!!
Iedereen mooi pinksterweekend gehad. Ik heb het weekend gewerkt en gisteren zijn we naar Beverwijk geweest.Niet zo heel veel gekocht,maar wel een nieuwe fiets voor zoonlief. @Luukske,zijn mooi die antieke bedjes,de kamer van jullie kleine zal super worden.
ey dames! vandaag mn eerste werkdag gehad bij mn nieuwe baas en was best leuk! wel weer even wennen dat ik niet de hele dag bij mn hondje en katten kan zijn, en bij manlief (als die niet is werken) dat viel wel tegen. maar ook wel blij dat ik weer iets te doen heb. nu ff 2 weken fulltime, daarna 20 uurtjes.. @solden = leuk! ga er altijd wel een keer naar toe.. en dan kom ik NIET met lege handen thuis.. @ buikje.. tja.. ik ga het toch ook doen vanavond.. of morgenavond.. heb nu niet zoveel tijd. ben er ook al best trots op aant worden eigenlijk hoor.. hihi
Haha, het hele huis overhoop gehaald voor een kabeltje.. Helaas.. En weet je? Als je hem niet nodig hebt, dan komt ie vanzelf weer eens tevoorschijn.. @ Wendy; mooi dat de eerste werkdag leuk was! Ja lijkt me inderdaad wel even weer wennen om uit je huiselijke omgeving te worden gesleurd..
tja, maar er staan ook van die leuke foto's van Denise op die camera, dus ik MOET dat kabeltje zien te vinden. Wendy: Heb je lang thuis gezeten?? Fijn dat je het er naar je zin hebt. Is vast inderdaad even wennen, maar is wel weer goed voor de sociale contacten enzo... ik werk momenteel nog 24 uren(zou wel iets minder willen nog), zou het niet willen missen. Even een andere omgeving.
@wendy, fijn dat het goed bevalt, en die 2 weken vliegen om als het leuk is....en dan lekker part-time werken.... @zora, wat hebben jullie allemaal gebaby-shopt? @mercedes, nou dan zal zoonlief wel heel blij zijn geweest!! hier hebben we Luka ook een nieuwe fiets beloofd zodra hij zonder zijwieltjes kan fietsen.... @all, straks nog even de angel sound gebruikt, en heb beebje snel gevonden, en toek...daar sprong hij/zij gewoon weg....
@Wendy, leuk dat je eerste werkdag goed is bevallen . Kan me ook goed voorstellen dat het wel even wennen is. @Luukske, bij ons was het zo erg dat de gyn het hartje niet goed kon horen met de doppler, omdat PJ steeds weg sprong .