November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Doobie, May 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,712
    28
    48
    gelderland
    @wendy mijn wensen zijn flesvoeding geven, ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm eerdere keizersnede, we willen het geslacht wel weten en mijn verlof gaat in met 34 weken.
    wat heb je trouwens mooie lijsten gemaakt!

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

oke staat er bij.. ;)

dank je wel :)

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    owww ja..

als je op de lijst-site kijkt... dan zie je rechtsboven
    aan een heeeeeel klein huisje staan... rood/rose achtig...
    als je daar op klikt, kom je op onze eigen babysite.. :)
    en we hebben ook een gastenboek... :p :D

*hint*

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @ Wendy,lijst ziet er idd mooi uit. Zie dat er bij sommige achter ZH een * staat,dit staat bij mij niet? Niet dat dat veel uitmaakt,maar ik moet ook op medische indicatie in het ZH bevallen.

@Vakantie, ik moet nog 8 weken werken,dan heb ik 3 weken vrij,wij gaan dan 2 weken naar een camping in Zeeland,dit jaar slaan we Italie over.

@Bekken,ik ben vandaag naar de orthopeed geweest voor de bekkenband,maar helaas waren ze "uitverkocht",ze zijn besteld en komen a.s. dinsdag als het goed is binnen.

@Luukske,waar gaan jullie in Zeeland?

@Debby,vind dat idd geen gepaste reactie van het ziekenhuis,je weet toch zeker wat je voelt. Heel veel sterkte.

Verder ben ik het kwijt,iedereen een dikke knuf

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    sorry :) staat er bij nu

goh.. iedereen komt naar zeeland op vakantie..
    wat wonen wij hier dan toch goed he.. ;)

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, ik ga morgen even uitgebreid jullie babysite checken, leuk!!! Enne...wij gaan niet naar Zeeland hoor, maar naar Limburg ;).

Wij hebben net even met het hele gezin ontspannen in het zwembad gelegen. We gingen stemmen en Ryan ging even mee, dus we zeiden dat we gingen stemmen. Maar Ryan zei steeds "zwemmen" en dat vond ik ook wel een goed idee. Dus broodje mee in de auto, eten en op naar het zwembad. Was echt heerlijk even!

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Wendy, waar woon je ergens in Zeeland?

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wemeldinge... :$...

9. Meeks

Meeks Actief lid

Mar 10, 2010
    155
    0
    0
    @ Debby: Ik had die onfatsoenlijke %(@$@! door de telefoon heen getrokken en haar even flink de waarheid verteld.... :) Maar inderdaad, wat een debiele reactie zeg.... Denk goed aan jezelf en gewoon op de een of andere manier voor elkaar krijgen dat je het wel onderzocht krijgt... ook al zegt de HA dat het een kwestie van "bijslapen" is...

@ Lief: Wat een enorm gave buikfoto!!! Heel mooi gedaan! En mooie buik ook!

@ Vakantie: Nee helaas... heb mijn vakantiedagen opgebruikt in februari/maart, om bij mijn man te zijn... als souvenirtje hebben we meteen maar even de twee kleine herrieschoppers verwekt :p dus ik heb de vakantie voor dit jaar weer gehad :(

@ Wat wil ik?: Ik moet bevallen in het ziekenhuis (medische indicatie i.v.m. tweeling), ik wil proberen BV te gaan geven (met de nadruk op probéren!:)) en we willen het geslacht zeker wel weten!

@ Ego: Vanmorgen gestemd, ik wist tot op het laatste moment niet of ik het advies van de Stemwijzer zou volgen, maar ja, toch maar gedaan. Het voelde wel goed.... ik ben nooit zo'n held met stemmen, heb altijd het idee dat het toch niks helpt.... :)
    Vanmiddag de vloer uitgezocht voor onze slaapkamer, de overloop en de kinderkamer. Gekozen voor een taupe-kleurig vinyl, ik vind het zelf heel mooi. Ik zat te twijfelen tussen dit en vloerbedekking (chocokleurig), maar qua stof en hygiëne toch maar besloten om te gaan voor vinyl. Is makkelijk schoon te houden en bij een evt. ongelukje makkelijker te reinigen. Ik ken mezelf, als het er net ligt valt er natuurlijk net weer een flesje van het een of ander van een nachtkastje o.i.d. ;) Toen naar huis, ik was helemaal kapot van in de winkel hangen... nog even gebeld naar de IND om te kijken hoe het met de vergunning van manlief zit.... wordt er doodleuk gezegd dat ze de aanvraag niet kunnen vinden in het systeem. Oftewel: Issie nou kwijt, of duurt het gewoon wat langer? Ik moest maandag maar weer even terugbellen.... Dus ik zak even weg in zelfmedelijden en ga zo maar lekker douchen en op tijd naar bed :)

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @aapje, tijdens de 5 weken kan ik gewoon terecht bij een bevriend arts(werk als verpleegkundige, en een van de artsen waar ik vaak mee heb gewerkt, is kroaatse, en woont daar nu weer...wij zitten daar een half uurtje rijden vandaan) en ik heb van mijn eigen gyn ook nog een adres gekregen van een oud collega van hem, waar ik ook terecht zou kunnen, mocht er iets zijn....

@wendy, het huisje van de familie staat in Landal Park "Port Greve" in Brouwershaven, ja iets erbuiten...Den Osse is het officieel.

@debby, wij wonen in het mooie zonnige zuiden....Limburg....is ook erg mooi, al zeg ik het zelf....vooral de kleine plaatsjes en de mooie binnenwegen(hubbie en ik gaan wel eens met de motor touren)....wij wonen zelf aan een mooi natuurgebied, dus steken de weg even over, en we kunnen uren wandelen....

@mercedes, balen dat de band besteld moest worden....

@all, hubbie is net terug naar het stemburo om de stemmen te tellen, hopelijk gaat alles in 1 keer goed, en wordt het geen nachtwerk....

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Limburg is ook erg leuk voor een paar dagen er uit vind ik...

zegguh.. kunnen we hier niet gewoon een keer massale woningruil doen???
    ik wil wel naar limburg / texel, zijn er ook genoeg die naar zeeland willen.. hahahaha. dan zijn we allemaal happy! ;)

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik kan jullie niet bijhouden hoor :$. Las wel dat helaas bij sommige echo's niet te zien was wt het is. Wel heel jammer maar wel goed te horen dat alles in orde was.

Ik denk dat ik flesvoeding ga geven. De bv liep vorige keer voor geen mtere en was hoop gestress.

Pfff ik wil dat het vrijdag is. hoop dat alles goed is.

lfs

13. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Heb niet alles teruggelezen zoveel gekletst!
    Vandaag controle gehad bij de vk. Ze kon het hartje van de baby niet vinden dus kreeg een echo en gelukkig alles goed!
    Was wel even spannend maar gelukkig ons kleintje zien spartelen en een mooi hartje gezien.

14. Meeks

Meeks Actief lid

Mar 10, 2010
    155
    0
    0
    #1055 Meeks, Jun 9, 2010
    Last edited: Jun 9, 2010
    Oh en ik zag dat er hyvesadressen uitgewisseld werden :D

Ik sta onder M. Profiel - hyves.nl en ik sta ook bij de November-mama-Hyves!

Nu ga ik echt slapen, morgen weer werken :(

Groetjes!

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi wendy!!!
    Hier even mijn updatjes :)
    BV: wil ik zeker proberen!
    ZH: ja, liefst wel, ben nogal angstig voor de bevalling
    Geslacht: wij weten het al! Joepie!

16. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hyves adressen uitwisselen, ik sta ook bij de november mama's,iedereen die wil mag me toevoegen.

17. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

Mar 7, 2010
    179
    0
    0
    Sorry, ik ga niet uitgebreid reageren.
    Hoor gewoon eigenlijk weer op bed te liggen, maar, hoe bedoel je...eigenwijs...?:)

Mooie buikfoto lief!
    Denk dat mijn buikomvang wel in de buurt komt :D

Verder heb ik meeks en mercedes op hyves uitgenodigd, leuk leuk leuk.

Welterusten allemaal!

18. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Gister de echo gehad en wat zij kon zien was alles goed(pretecho)
    En het is een jochie.

Wel even omschakelen hoor na een meisje maar wel helemaal blij.
    We kunnen in ieder geval gaan shoppen ik bij Z8 en mannetje had het al over de Arena;).

Vakantie een weekje Duitsland en daarna nog 3 weken thuis lekker varen.

Lief mooi buikje hoor kwa gewicht ga ik ook langzamer nu de buik is alleen een stuk slapper.

19. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Wuppie, Gefeliciteerd, en fijn dat hij het liet zien.

de jongens gaan echt het roer in handen nemen.hihi.

Share This Page