Goedemorgen, @Peertje, je bent er nu al, maar heel veel succes en hopelijk vooral plezier met de 20-weken echo! Ik mag maandag, maar zie er ook erg tegenop . @Wendy, jij ook veel plezier met de echo!!! Ben benieuwd wat jullie krijgen .
Haha kitty wat denk je dat ik zoneth eb moeten doen? Ik denk soms dat ik neits anders doe dan het hier netjes houden , ok we hebben 1 kat ,2 kinderen en onszelf (ik verlies veel haar ,man ook)enkel ik ben blond en mijn man zwart kroezel dus dat zie je sneller liggen. Wendyt veel plezier met je echo ,om hoe laat???
Wendy veel plezier met de echo! Ik ga maar eens proberen een wandje te verven en een vloer schoon te maken.... ben zo moe Maar ja, t moet gebeuren! Iedereen een fijne dag!
Misschien een leuke tip al je je registreerd bij deze 2 krijg je kortingsbons ed.toegestuurd. Informatie over ouderschap en de baby's ontwikkeling op pampers.be Registreren - Nutricia& Tot laters!
meiden bedankt voor t suc6 wensen! ben net terug, en alles was GOED!!!!!!!! pffff wat een opluchting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik haal de score weer een btje op, want t word een MEID!!!!!
Meiden, ik kom de meiden met de goede echo's even feliciteren, verder heb ik wel even de laatste pagina's doorgelezen maar ben te meo om uitgebreid te reageren. Heb woensdag op het stembureau gezeten vanaf 8.00 uur 's ochtends en was rond 23.45 uur thuis, en heb erg slecht geslapen dus gister helemaal op, vannacht lekker geslapen maar denk dat vandaag de moeheid er ook uit komt, ben nu aan het werk maar kan wel slapen. Wens jullie in ieder geval een fijn weekend!! Misschien kom ik van het weekend nog even buurten! Liefs!
ik heb de echo pas om 15.15 uur... en daarna moeten we supersnel de hond gaan ophalen en door naar tilburg.. hoop dat ik nog ff wat kan laten weten thuis maar anders probeer ik het via de mobiel... doobie: dat mag je naar mij sturen!
Wendy: Succes bij de echo, spannend! Ik ga je ook even PB-en over mijn volgende afspraak emt devk, had ik volgens mij nog niet gedaan.
Jeej een meisjes baby erbij! Gefeliciteerd! Hier heeft mijn vriend gister aan de buitenkant de beeb voelen schoppen. Was ook echt zomaar al vrij hard, ik had echt zoiets van HUH nu al? Ik heb gister lekker een lang weekend weggeboekt naar België, we gaan volgende week vrijdag al Vriend vrij van zijn werk, voor Lise moet ik officieel nog 2 dagen vrij aanvragen, maar goed gaan ze niet akkoord jammer dan! Want mijn vriend kan gewoon in de zomer geen vrij krijgen voor de rest (hij werkt in de landbouw). Ik had van alles doorgelezen maar ben alles alweer vergeten, lichtelijk last van zwangerschaps dementie. Ohja Luukske, wel fijn dat de buurvrouw gewoon bevallen is en niks aan de hand is. @ versieringen, wij hadden vorig jaar ook gewoon slingers, ballonnen en een ooievaar. Dus dit jaar ook weer, vriend regelt het maar en anders schoonouders of mijn moeder.