Hier net de politie moeten bellen ,had iemand zijn handrem niet opgetrokken en de wagen stond half op de baan
Krijg er wel voor betaald hoor. En krijg er vrij voor (ben ambtenaar). Dus eigenlijk dubbelop. Verder zijn we de hele dag goed verzorgd met lekker eten en drinken (wordt ook allemaal betaald; saucijzenbroodje, koek, lunchpakket, chinees, koffie, frisdrank etc). En heb ook nog een VVV bon van 20 euries gekregen dus mag niet klagen. Maar neemt niet weg dat het vermoeiend is, vooral nu ik zwanger ben daar had ik me goed op verkeken. @ Versieringen: Ik denk dat hier een leuke slinger voor het raam komt en een mooie grote rieten krans op de voordeur (versierd emt roze of blauw). Ooievaars enzo zijn niet mijn ding. Maar ieder zhaar smaak natuurlijk, is niet rot bedoeld tegen degenen die wel een ooievaar doen.
Lekker handig. @ kindje voelen: Ik ben jaloers op jullie hoor, ik voel nog niets laat staan dat mijn man wat voelt.
Pff was het maar 15 uur Ik ben zo benieuwd. Wendy jij hebt ook echo vandaag toch?Hoe laat? VK weer goedgekeurd. Dat ik geen buik heb is niet erg de bm groeit goed. Komt van de week collega naar me zegt ze wanneer begin jou nou eens aan een tweede joh! Ik : Uhhhh ben 19 weken zwanger 8). Ze wist niet wat ze hoorde. Waar zit die dan die baby..haha. Ik ga ff rampen lappen. Doeiii
haha das wel grappig dat je ze dan kunt overdonderen met 19 wkn zws! ja k mag ook vandaag! 15.15 uur.. nu ff douchen e.d. en alles klaar zetten om na de echo sneeeeeellll weer door tekunnen naar tilburg..
bedankt meiden!!!!! heb net lekker geshopt!!!! heerlijk!!!!! al blijft t vreemd dat ik nooit meer een jongensbaby zal krijgen*had echt t gevoel dat t een jongen werd* suc6 wendy en sensee vanmiddag!!!!
Peertje is juist leuk toch nog een meid? Ik vind het shoppen voor een meisje zo leuk! Wendy veel plezier met de pretecho! Nog een kwartier en ik ga rijden..
Veel plezier straks bij de echo meiden. Peertje van harte met jullie meid! Ben benieuwd of er vandaag nog meer meisjes bij gaan komen. Hier vandaag even een dagje niets en dan morgen weer de hele dag op visite. Ben helemaal kapot, de kleine meid ook, die ligt al een hele poos te slapen nu. Ga vanavond zelf ook maar vroeg plat. Knuf voor iedereen!
tuurlijk is t hartstikke leuk, maar shoppen voor een jongen vind ik ook zoo leuk! zag vandaag ook leuke dingen! maar denk dat ik t gevoel heb, omdat dit echt de laatste is....en mn oudste is een jongen, dus t lijkt alweer zo lang geleden, een jongensbaby en jongensnamen had ik al....jammer dat ik die dan niet kan gebruiken... maar....heb al flink geshopt hoor dus niet denken dat ik niet blij ben hoor!
Shoppen is gewoon leuk! haha ik heb gister nog lekker geshopt! Maar dan voor me zelf, ik weet wel als wij een meisje krijgen dan ga ik van die mooie kleine birckenstockjes kopen haha Die vind ik zo lief in het klein!! Zoiezo als wij een meisje krijgen mag ik lekker shoppen, jongens dingen hebben we al, tuurlijk zal er wel wat nieuws komen, maar niet zo veel. (ik heb al 1 meisjespakje in huis , want mijn moeder weet zker dat het een meisje is haha)
Ik mag gaan shoppen! Beeb ziet er supergoed uit en lijkt erg op Jaime zeg! Echt leuk om tez ien. Er mag nog wat blauw aan de lijst worden toegevoegd want we krijgen een jongen!!! Het was echt meer dan overduidelijk. Ik moet er ff aan wennen maar ben erg blij. Ook dat alles helemaal goed is. groetjes Linda
hahahaha ja..... tis zover hoor... we weten het.. maareh.. heb al verteld dat ik het hier ff nie kan vertellen nog.. maar denk er nog over na.. moet nu snel door naar tilburg! doeiiiii ! (sorry )
@Wendy; kun je het dan ook niet gewoon op de lijst zetten, zonder vermelding hier?? Dan zien we het vanzelf wel toch??? @Sens; ook een jongetje!! Gefeliciteerd!!!!!