November 2010 Mama's Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doobie, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @peertje, gefeliciteerd met een meisje....hier is het besef er ook dat er, in ons geval, geen meisje komt....we houden het bij 2!!
    maar ben natuurlijk super blij met 2 knullen!!

@sens, gefeliciteerd met je zoon!!!

@all, net terug uit Eindhoven even gaan shoppen met mijn moeder....heb een lodger bunker gekregen voor in de wagen, en een paar mooie kleertjes...heb voor Luka ook meteen wat nieuwe polo's meegebracht....
    ga nu nog even naar Miss Etam wat shirtjes halen, kleding van afgelopen jaar is veel te groot, en mijn huidige kleren, daar past mijn buik niet in....

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Wendy PROFICIAT MET JULLIE ... :)!!!

Sense ,PROFICIAT MET JULLIE ZOON !!!

Amai denk dat er toch velen het al weten en vrij vroeg niet kunnen jullie ook eens zeggen op hoeveel weken en dagen met het geslacht?

Luukske ,lekker gaan shoppen ,ben jaloers heb ook zo'n zin daarin ,het beste is voor het laatste ,als we niets weten zal het pas voor eind juli zijn.:(

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Peertje wat heerlijk dat alles goed was! En gefeliciteerd een dochter!!

Senseemillia gefeliciteerd een jongen, in november een koningskoppel in huis!!

Wendy je maakt het wel erg spannend ben erg nieuwsgierig hoor....

Er zijn bij deze mama's veel mama's die het geslacht willen weten dat was bij het kletstopic bij mijn vorige zwangerschap volgens mij veel minder, erg leuk om het van iedereen te lezen.

Vanavond bruiloft hoop dat ik het een beetje volhoud ben savonds aardig moe.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Peertje gefelicieerd met je dochter!!!!
    Zora, amaai jullie worden goed verwend ja! Een vriendin van me moet zondag gaan tellen (is hier verplicht als je een oproepingsbrief krijgt en lkr'en zijn er vaak bij) en lekker eten en drinken kan je echt wel vergeten... maar is toch een lange dag he!

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Senseemillia, joepie! Een jongen ;)

Wendy, wat fijn dat alles goed gaat met je beebje!!!!!

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ego... vandaag na school moesten we de zaal voor het schoolfeest gaan klaarzetten... heb wel geen tafels verschoven maar wel stoelen afwassen, versieringen ophangen, ... maar ben toch vroeger naar huis moeten komen hoor! Had erg last van mijn buik na een lange vemoeiende werkdag (had veel toezichten vandaag op de speelplaats)... hopelijk nemen ze het me niet kwalijk, tis morgen ook alweer de hele middag en avond feest dus dat wordt weer wat :(
    buik was erg trekkerig en kramperig dus was echt wel tijd om te gaan neerliggen!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    OH JA, nog een vraagje:
    ik zou graag op vakantie willen gaan, maar wat is jullie ervaring hierin?
    Turkije met het vliegtuig (zijn we al vaker geweest) of Zuid-Frankrijk met de auto (zo'n 12 uur) en iemand leuke plekjes? Wil wel graag een hotel met minstens half-pension

8. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    * Ben effe chagrijnig *

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    bedankt meiden, we zijn helemaal happy! vanmiddag kids verteld, en job vond t ff jammer....maar dat ie daarna de beessies van de AH kreeg was ie t al vergeten;)

@sensee: leuk een jongen!!!!! kan je ook lekker shoppen hoor!;)

@wendy: fijn dat alles goed is meid....neemt niet weg dat we HEEEEEEL aagje zijn!!!;)

@doobie: waarom chagerijnig meid?

10. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

@Doobie: Waarom ben je chagerijnig??

11. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Sensee; mooi dat alles gezond is! En een jongetje! Leuk hoor!!!

@ Wendy; ook mooi dat alles gezond is meid! En ben nu wel nieuwsgierig naar wat het gaat worden.

Ik zet het hier trouwens ook niet neer. We proberen het voor iedereen geheim te houden.. En hier kan iedereen (ook uit onze omgeving) het lezen. Wel pb ik het naar Wendy zodat ze het mee kan tellen.

@ Ineke; doe je rustig aan meid? Ik maak me ook zo nu en dan iets te druk. Zoals zaterdag met ons optreden. Ben dan blij dat ik weer op bed lig..

12. Lilalien

Ineke gij se vlijtig bijtje ,toch maar gas terug nemen hoor!

En eens ik weet wat en hoe gaan we eens de stad in om te shoppen beloofd :)

Doobie ,wat is er ?Voel je je niet goed??:(

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ahhhhh wendy (nony kijkt heel lief)...een hintje.
    Is het waar er al veel van zijn?
    Of juist niet?

Ben ook heel nieuwsgierig....:D

14. Lilalien

Zullen we samen met puppy oogjes kijken naar Wendy:D:D :D;)

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ineke, wij zijn in zuid Frankrijk geweest, 2 jaar geleden....Castelane....was een mooie ongeving....
    enne doe je rustig aan!!

@wendy, her nog 1 met puppy oogjes....haha....

@doobie, hoezo chaggie?

@all, morgen gaat hubbie klussen bij mijn moeder (carport maken voor onze boot etc) en dan ga ik even shoppen voor de vakantie...
    heb straks trouwens nog wat positiekleding gescoord bij miss etam, 1 rokje, 2 broeken en 3 shirts en 2 leggings.

zal morgen dus niet veel online zijn, zal pas tegen de avond zijn of zondag....

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    JA, ik weet wel dat ik rustig moet doen... maar soms moet het gewoon! Al heb ik me voorgenomen bij het minste steekje of vermoeidheid onmiddelijk een 'zittende' rol in te nemen... doe ook iets spannends aan dat de mensen goed zien waarom het zo is... ;)

17. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Slaap lekker allemaal!!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Debby vraagt zich af wat er met Doby is/was en zet ook haar puppy-ogen op richting Wendy :D***

Verder hier vannacht slecht geslapen, heb zo'n last van mijn heupen dat ik niet meer weet hoe ik moet liggen :(. En een voedingskussen helpt ook niet echt, daar ben ik meer mee aan het vechten dan anders wat :(.

19. Lilalien

Doobie ,gaat het al wat??

Luukske shopaholic ;)

Ik heb zo gek gedroomd....;)
    Dat de gynècoloog zei dat het een jongen was ,en wees op de echo van kijk daar kun je niet langskijken:D .Kreeg echt zo'n warm vreugde gevoel over me heen en toen werd ik wakker.
    Wie weet klopt het maar dan heb ik het hier al gezegd niet dat ik erna afkom met dit en dat jullie denken yeah right;)

Zo en nu maar doordoen hier ,zoon gaat naar verjaardagsfeestje een indoorspeeltuin van 11 tem 14 uur en erna even naar de overgrootmoeder ,mijn lieve omaatje die erg aan't sukkelen is met der gezondheid (probeer ze nu zo vaak mogelijk te zien).

Liefs Lila
    xxxxxxxxx

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hi dames!

moontje, hoe was je trouwfeest gisterenavond????

sorry meiden... kan het ook niet stiekem tegen een paar zeggen want wil het uiteindelijk wel mee laten tellen in de stand en als dan verraad ik misschien een andere die dat ook doet....

gisterenavond feestje gehad van de jazzband van mijn vader en dat was leuk! :)

Deel Deze Pagina